Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.quote:Op zondag 26 september 2010 19:18 schreef wendytje het volgende:
kijk even naar de stemmen..... ik heb geteld en dat klopte niet met het getal vooraan... dus dat heb ik aangepast....
Ik haat je niet hoorquote:Op zondag 26 september 2010 19:46 schreef Het_Fenomeen het volgende:
zoveel haat tegen mij en dat allemaal doordat ik meisjes uit Veendam ken
Ben je weer tegen een boom gefietst?quote:Op zondag 26 september 2010 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je nou even alle topics terugleest en mij een mooie samenvatting geeft!
Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmenquote:
Ik heb nog steeds geen antwoord gegeven, thoughquote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga ook geen 2 topics teruglezen hoor. Ik vraag gewoon aan Hara wat ik moet stemmen
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...quote:Op zondag 26 september 2010 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat jij de extra stem van de burgemeester niet meetelt.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...
@isdatzo en andere op-mij-stemmers.... je zult het vanzelf zien....![]()
I can't wait!quote:Op zondag 26 september 2010 19:53 schreef wendytje het volgende:
[..]
tja... laatste spel was weer even geleden.....ik heb mijn geheugencapaciteit overschat.... ben wat dingetjes vergeten...
@isdatzo en andere op-mij-stemmers.... je zult het vanzelf zien....![]()
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewonerquote:
Telt een steen ook?quote:Op zondag 26 september 2010 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je weer tegen een boom gefietst?
Wat mij betreft welquote:
Beter dan vergast worden.quote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Ja ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |