Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweede
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotenquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?
quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef ReWout het volgende:
[..]
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotendus nachtwaker kill -SG-!
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel blijken dan.
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC danquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
MIS
Rellleuuhhh, ik neem jullie weer mee
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MISquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC dan.
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Ik blijf geloof houden in Haraquote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.
Je kijkt toch gewoon in MyAt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MIS
Alleen maffia niet?quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, sommigen kunnen niet meer posten hierEven fixen.
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onderquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Rewout post toch nogquote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen maffia niet?Zou wel handig zijn
Ik heb reeds in het gras gebeten.quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef ReWout het volgende:
[..]
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |