Doe dan zelf eens wat nuttigsquote:Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
Behalve als zij mafia was natuurlijk...
Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock.quote:
En hoe weet je dat dan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:02 schreef ReWout het volgende:
Nachtwaker kill hara -SG- hij is de bodyguard van hara...
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.quote:Op zondag 26 september 2010 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ga lekker je kill verspillen. Ik word beschermd door mn BG's, sherlock..
Je kan haar beter lynchen denk ik..quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.
Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?quote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja sorry, maar boeit niet daarom moet ie -SG- ook nu vermoorden.
Zeg mafia leg me geen woorden in de mond ja. Ik zeg boeit niet omdat ik me fout nu toch alweer snel heb hersteld.quote:Op zondag 26 september 2010 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, een kill verspillen boeit inderdaad niet voor de mafia, maar dat ben jij toch niet zeg?
Nou iddquote:Op zondag 26 september 2010 22:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan haar beter lynchen denk ik..
Heb je wel wat argumenten nodig om de rest over te halen.
Nu al?quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Ik twijfel nu meer over Rewout dan over Hara namelijk
quote:Op zondag 26 september 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]Gaat het?
Sorry hoor, maar die hints naar Het_Fenomeen vond ik echt heel goed gevonden van HaraEn zoals al eerder gezegd; je kan wel haar aanvallen op haar hints maar niemand HOEFT haar te volgen natuurlijk
![]()
Ik weet niet of Hara maffia is of niet. Ik durf alletwee niet met zekerheid te zeggen
Nou, ik moet zeggen dat ik wel een beetje meer aan je twijfel nu dan eerstquote:
Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Ik twijfel nu meer over Rewout dan over Hara namelijk
JIj lost helemaal niets op, dus jij moet je muil houdenquote:Op zondag 26 september 2010 22:08 schreef ReWout het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het menselijk oog ziet wat het wil zien. Helaas zijn de meeste dorpsbewoners te naief om zelf de hints op te lossen... En volgen gewoon de schaap die het hardst blaat.
Wat weten we dan?quote:Op zondag 26 september 2010 22:09 schreef ReWout het volgende:
[..]
Misschien maar als de nachtwaker -SG- vermoord dan weten we het morgen.
het heeft echter weinig zin om iets anders te stemmen, anders wordt dat weer verdacht, maar nu weet ik het wel zekerquote:Op zondag 26 september 2010 22:10 schreef ReWout het volgende:
[..]
I know domme medebewoners hebben we
Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweedequote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?quote:Op zondag 26 september 2010 22:12 schreef ReWout het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan word ik gediskwalificeerd volgens de regels.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.quote:Op zondag 26 september 2010 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen volgens de regels. Of wij je geloven is een tweede
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotenquote:Op zondag 26 september 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de nachtwaker SG vermoord weten we toch alleen wie/wat SG was?
quote:Op zondag 26 september 2010 22:17 schreef ReWout het volgende:
[..]
Niet als ik een liefdespijl heb afgeschotendus nachtwaker kill -SG-!
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.quote:Op zondag 26 september 2010 22:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zal morgen wel blijken dan.
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC danquote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
MIS
Rellleuuhhh, ik neem jullie weer mee
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.quote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn BG kan geen mafia zijn, hè.
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MISquote:Op zondag 26 september 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaa rot eens op.. wat was er mis met GC dan.
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 22:24 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. iig mafia baas is dan down, met geluk 2.
Ik blijf geloof houden in Haraquote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 22:28 schreef ReWout het volgende:
[..]
Even nagekeken en klopt maar maakt niet uit, had zo wie zo geen hints richting -SG- gevonden. Moet gewoon geofferd worden voor het goede doel.
Poll: Harajuku. = Mafia?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 22:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben in ieder geval benieuwd of jij en Rave morgen dood gaan.
Je kijkt toch gewoon in MyAt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:29 schreef ReWout het volgende:
[..]
Inderdaad GC is juist fijn omdat ik daar vaak kijk... Ik kom nooit in MIS
Alleen maffia niet?quote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, sommigen kunnen niet meer posten hierEven fixen.
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onderquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Rewout post toch nogquote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen maffia niet?Zou wel handig zijn
Ik heb reeds in het gras gebeten.quote:Op zondag 26 september 2010 22:33 schreef ReWout het volgende:
[..]
Fijn dan gaan jullie maar allemaal ten onder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |