Hitler had het ook niet zo op negers hoor, wil niet vervelend zijnquote:Op zondag 26 september 2010 20:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Echte top van discriminatie ik ben zwart en wie wordt er weer massaal uitgestemd?
Ja ik
Oh nou ja, shit happens. Zand erover!quote:Op zondag 26 september 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik deed het puur om mijn landgenoten een beter leven te geven
Het is uit de hand gelopen
Toen waren begrafenissen nog gezellig, lekker graven met zijn allenquote:Op zondag 26 september 2010 20:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh nou ja, shit happens. Zand erover!
HAHAHAH SNAP JE HEM, ZAND EROVER, WANT ZE BEGROEVEN DE LIJKEN HAHAHAH
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannenquote:
Dat kun je al 22 jaar niet.quote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen.
Weet je heel zeker dat dat iets van de laatste maand is?quote:Op zondag 26 september 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja dan wel.. ondertussen anderhalve maand geleden gedaan en ik kan me nog steeds niet inspannen.
Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende levenquote:Op zondag 26 september 2010 20:54 schreef Rave_NL het volgende:
Fenomeen, nog een laatste woord voordat je word gelynchd?
See you in another life, brothaquote:Op zondag 26 september 2010 20:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet spreek jullie wel in mijn volgende leven
Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastigquote:Op zondag 26 september 2010 20:56 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mag ik wel een begrafenis topic openen is ONZ?
Ik programmeer hem wel alvastquote:Op zondag 26 september 2010 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je wel snel zijn, als je dood bent is dat zo lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |