Goed om te weten, dank jequote:Op zondag 26 september 2010 21:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!
sja dat is dan wel weer waar!
ok ik mag niets meer zeggen enzo
dus als JIJ ergens hulp bij nodig heb als je es in tijdnood zit met je nachtverhaaltje ofzo dan gil maar
Dankjequote:Op zondag 26 september 2010 21:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Vergeet door het spel af en toe hoeveel en puik werk jij eigenlijk levert. Superstukjes!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....quote:Op zondag 26 september 2010 21:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijken
Harajuku is zo goed met hints.quote:Op zondag 26 september 2010 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan.... maar ik weet helemaal niet hoe ver ik moet kijken... en ik weet nu nog niet of ik de dingen die ik gevonden heb ergens opslaan of niet.....
quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
![]()
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk...![]()
En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zitquote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Ladidadida het volgende:
Aan het eind vertel ik de oplossingen van de hints dus dan kun je zien of je met alles een beetje in de goede richting zat enzo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
![]()
OMG, zijn de hints gewoon moeilijker dit keer? Die naar Het_Fenomeen leken me overduidelijk...![]()
En hoewel ik aan de ene kant wel snap dat Hara nu een beetje verdacht is, zou het wel heel dom zijn om alleen dorp te vermoorden toch?
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben aardig bekend met klappen van de zweepquote:Op zondag 26 september 2010 21:56 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Wat een bende![]()
Vervelend voor je Hara, er wordt altijd snel naar de burgemeester gekeken natuurlijk als het slecht gaat met het dorp, of je er nou iets aan kan doen of niet. Je bent degene met macht, mensen luisteren naar je, maar de munt heeft 2 zijden...
ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia?quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*
VUIL MAFFIA TUIG!!! Jij gaat me echt niet afleiden hoor door zo "verbaasd" te doen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 september 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tuurlijk je bent maffiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb de oplossingen niet nodig om te weten dat ik niet in de goede richting zit![]()
Behalve als zij mafia was natuurlijk...quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
Ik heb publiekelijk alleen timmmm, hara en tombolafan beschuldigd. En ik weet vrijwel 100% zeker dat ze alle 3 mafia zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
ReWout, wie zijn volgens jou, behalve jezelf, géén maffia?
Ja, maar zelfs dan heb je haar als lezer wel door. Ze babbelt nogal veel nl.quote:Op zondag 26 september 2010 21:59 schreef ReWout het volgende:
[..]
Behalve als zij mafia was natuurlijk...
quote:Op zondag 26 september 2010 21:57 schreef ReWout het volgende:
[..]
Oh ja poep blaat oh nee toch écht! Serieus meen je niet. Dat dit kan zeg. Ongelofelijk. Dit is echt verbazingswekkend zeg ik dacht echt dat we goed zetten *kuch*kuch*
![]()
![]()
Dat gaat altijd zo, I'm used to itquote:Op zondag 26 september 2010 21:58 schreef Stali het volgende:
Ik vind enkel dat men het de BM niet kwalijk moet nemen dat ze nu een keertje fout zat.
Heb oudere topics gelezen en die hints zijn retemoeilijk. Meestal zat ze wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |