Je kon beter mij rol hebbenquote:Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar wel een sterke hint, en een sterkere was er ook niet
ja daar was je ook zo van overtuigd dat je toch maar niet op mij had gestemd tochquote:Op zondag 26 september 2010 21:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, nee, jij omdat je maffia was
mij uitlachen!?!?!quote:Op zondag 26 september 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog echt mee kunnen doen
Al was het dan maar eventjes...
Naja, ik moest echt lachen![]()
Ik moest lachen om deze lynchquote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij uitlachen!?!?!
hahahaha de volgende ronde trek ik dus echt mn mond niet meer open he
en ik wil nooit meer maffia zijn!
Ik lach ookquote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze lynchNiet om jou
Kan iemand anders je stokje overnemenquote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach ookDat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje
Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 26 september 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan iemand anders je stokje overnemen
Volgens mij wordt het allemaal altijd al tegen je gebruikt
oh ja ik ook gheghequote:Op zondag 26 september 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen om deze lynchNiet om jou
Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, jaquote:Op zondag 26 september 2010 21:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja ik ook gheghe
het gaat echt lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
en de hints zijn echt best te doen wat ik zo gelezen heb maar mensen zoeken niet zelf maar luisteren naar een enkele hier en die hebben misschien wel een verborgen agenda
dat riep ik vanaf het begin al maar sja men gelooft niet in eerlijke maffia leden denk ik![]()
of zeg ik nu teveel!?!? nee toch!?!?
Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje!quote:Op zondag 26 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik lach ookDat ik van twee jaar hintqueen naar hintsuckah ga in een weekje
Dit mag in het vervolg tegen me gebruikt worden.
maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deedquote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stellen dat de hintzoekers een verborgen agenda hebben is nogal teveel zeggen, ja. Like you don't know.
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht wordenquote:Op zondag 26 september 2010 21:19 schreef ReWout het volgende:
[..]
Jij bent gewoon maffia, vuil snolletje!
je wil gewoon niet meer meespelen omdat t niet leuk is zonder JB en mij er bijquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden
t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken
Je mag niets over het spel zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar ik zeg niets meer of minder dan ik altijd al deed
maar ok dan heb ik niets gezegd zal t wel weghalen...
wil me er niet verkerd mee bemoeien he
flauw hoor en moeilijkquote:Op zondag 26 september 2010 21:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag niets over het spel zeggenAlleen dat je moest lachen om de lynch ofzo
Ook niet wat je altijd al riep
zelf zoeken ipv alleen de gezochte hints bekijkenquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel igg maar half schuldig......
maar ik snap echt geen kloot van die hints......
Serieus...... waar moet ik nu naar kijken?
Je mag zoeken wat je wil, je mag alleen niets zeggenquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
flauw hoor en moeilijk
maar mag je als dorp als je dood bent ook niet hinten zoeken?
want dan heb je bewezen door dorp te zijn dat je verder toch niets weet!!?!?
sja ik mag dan weer niets zeggen over hinten enzo das te begrijpen...
Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zinquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
flauw hoor en moeilijk
maar mag je als dorp als je dood bent ook niet hinten zoeken?
want dan heb je bewezen door dorp te zijn dat je verder toch niets weet!!?!?
sja ik mag dan weer niets zeggen over hinten enzo das te begrijpen...
Als er bv in de tekst staat dat er een geblaf te horen was in de verte, zou je kunnen zoeken naar iemand met een hond in zijn profiel, postgeschiedenis (1e pagina), of een hond in zn fobo. Om even een stom en heel simpel voorbeeld te geven dat niet in deze verhaaltjes voorkwam en waar ik dus ook niet teveel mee zegquote:Op zondag 26 september 2010 21:24 schreef -Engel- het volgende:
Ik voel igg maar half schuldig......
maar ik snap echt geen kloot van die hints......
Serieus...... waar moet ik nu naar kijken?
Jij bent gewoon een tweedracht zaaiende maffia lid die alle lieve burgertjes heeft ge-pm-ed om jou te vertrouwen en je hebt hun taktiek samengesteld... maar ik had je al van het begin door hoorquote:Op zondag 26 september 2010 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik breng het dorp alleen schade toe dus ik wil wel serieus gelyncht worden
t Is dat ik dorpsbewoner in mijn PM heb staan, maar anders zou ik mezelf ook verdenken
oh joh daar had ik nog niet eens aan gedacht!quote:Op zondag 26 september 2010 21:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, want de maffia vermoordt dorpelingen met een reden, dit kan bv. zijn omdat de maffia iemand te goed vindt met de hints. Die persoon wordt dat vermoord. Als je dan alsnog mee zou mogen doen, heeft het moorden geen enkele zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |