Zie, ik heb je niet irl vermoord.quote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 ik kom even snel spieken ben ik dood
dan ga ik hier maar als zombie rondwandelen
trouwens wel een gaaf weekend achter de rug dus het was het waard
dat had er nog bij moeten komenquote:Op zondag 26 september 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie, ik heb je niet irl vermoord.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Duimelot het volgende:
maar ok nu maken jullie elkaar allemaal snel af en begin een nieuw spelletje dan mag ik weer mee doen
Ik wist wel dat ie hints kreeg, maar niet hoeveel.quote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Jep, nachtwaker/maffia/seriemoordenaar krijgen hints.
O, nee, dat vroeg ikquote:
Noem je mij nu een maffia?quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Ja, tenzij ze later stemmen want dan "Die gaat toch al dood, dus als ik daar nu ook op stem denken ze dat ik durrup ben"quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je weet dat geheel wederzijds is.
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef ReWout het volgende:
Zo even de hints bekijken hoor... op het eerste gezicht wijzen ze allemaal weer naar hara..
Laten we de avond afwachten!quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollenquote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nee, dat vroeg ikWant maffia is drie en ik vroeg me af hoeveel seriemoordenaar dan was, maar dat stata niet vast ofzo?
O, okeequote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollen
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik inderdaad gelijk krijg.
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?quote:Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze is zeker genoeg van haar zaak toch?
Even goede vrienden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.![]()
En meer durf ik niet te zeggen, want ben bang dat ik me dan met het spel bemoei
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Hahahahha, Rave_NL en hintsquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Alleen de eerste pagina telt. En dat je hints niet begrijpt was wel duidelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar 1 aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef lynda het volgende:
[..]
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?
Dus onderbouwen maar! na je dood heb je niets meer te zeggen nu is de tijden het spel.
Maakte je er maar gebruik vanquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
Het is juist wel de moeite als je in het spel wil blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
Als je er nou eens bij zet waarom...quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef ReWout het volgende:
Slaat die hint van aftrekken van nacht#2 niet op Timmmmm?
Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je er nou eens bij zet waarom...
Maar als je wil dat mensen daarin mee gaan, moet je toch wel zeggen waar je het dan aan meent te zien? Op deze manier roep je maar wat. ALS anderen dan de moeite nemen om te gaan kijken (doordat je het roept) kunnen ze het nòg over het hoofd zien omdat ze niet weten waarnaar te zoeken. Ik zelf had bv totáál niet aan Eva Braun gedacht tot ik het hier tegenkwam. (Ik maak voor mezelf ook een lijstje, omdat ik dat leuk vindquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...
quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
Smakelijkquote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vanavond bij mijn ouders eten (7 gangen)
Ik zie wel hoe het afloopt, ik blijf bij mijn keuze want ik vind niet dat er verder duidelijke hints zijn
Tot later
quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga dood onterecht![]()
Jullie burgenmeesteres heeft jullie bedrogen
Je mag mijn vriezer wel lenenquote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga dood onterecht![]()
Jullie burgenmeesteres heeft jullie bedrogen
Ja nu ben ik verdacht he, lynch me maar.quote:
Wendy heeft gister en vandaag sterke, maar net niet sterk genoeg, hints verzameldquote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel. Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic
!!
Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen.
Ik vind de hints naar Wendytje alleen niet zo sterk..
* Isdatzo beraadt zich nog even naar wie de 2e stem gaat.
Heb je die van, en vandaag, en gister bekeken en vond je ze niet sterk?quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Welke dan? Want wat ik zo zie vind ik niet heel sterk.. maar goed, ik heb zelf ook niet aandachtig gezocht naar hints dus ik mag geen commentaar hebben eigenlijk.
Jij hebt best een rare gedachtegangquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
Ze kan wel gelyncht worden, de maffia kan haar niet vermoorden.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
Ik kan door een lynch wel dood.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan wel gelyncht worden, de maffiaspeciale/nachtrollen kan haar niet vermoorden.
klopt..... ik ben ook nee MOBsterquote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel. Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic
!!
Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen.
Ik vind de hints naar Wendytje alleen niet zo sterk..
* Isdatzo beraadt zich nog even naar wie de 2e stem gaat.
Nee, alleen kom je toevallig nu eindelijk eens bij het spel kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
klopt..... ik ben ook nee MOBster
Oh okayquote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan door een lynch wel dood.
Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.quote:
Ja, dat mag niet hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
Je 2 stemmen moeten op 2 verschillende personen uitgebracht.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
Jij en de rest van FOK, #care.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel jouw ava kut hara, altijd al
Ze kan wel gelynched worden door het dorp.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry ben gewoon te brakquote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |