Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.quote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
dikke tieten kun je altijd toevoegen, mits dikquote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
Dan welquote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je dood bent, mag het dan wel of pas als het spel helemaal voorbij is?
Klopt, maar die ideeën komen toch wel in het topic, daar zorgen we samen voor. Als dorp of als mafia.quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.
Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me.quote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je dood bent, mag het dan wel of pas als het spel helemaal voorbij is?
Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3quote:Op zondag 26 september 2010 01:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me..
Mag jij lekker niet.quote:Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3Fobo kijk ik echt nooit in
Ik ben benieuwd of iemand een reactie krijgtquote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Stali het volgende:
* Had me eerst eens moeten inlezen..
Het is juist een geweldig topic, 08gnoT.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef blessed19 het volgende:
Rave-nl lijkt mij dan mafia. Alleen zijn nick al.
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rave_nl lijkt me een irritante newbie.
Sjo even lezen, morgen zoeken en stemmenquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Als jij een dubbele lynch instelt blijf ik bij mijn standpunt.
Wendytje (8) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep
Het_Fenomeen (5) Sheep, Hara, krio, Naatje
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.
Daarom:
###ik stem Timmmmm als eerste en Hara als tweede
Je vergeet m'n tweede stem te quotenquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.
Daarom:
Kijk uit met dit soort uitspraken.quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
My bet..quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je vergeet m'n tweede stem te quoten
niet in zijn naam, maar in zijn ava > blauw lijf...quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies die hint in timmmms naam?
Dan trek ik hierbij die uitspraak terug en vervang ik hem door te zeggen dat ik heul heul erg teleurgesteld ben in mijn eigen analitisch vermogen als hara toch geen maffia blijkt te zijn...quote:Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk uit met dit soort uitspraken.
Voordat je het weet moet je voor een FOK!tribunaal je sokken opeten.
Vandaar de ':P' onderaanquote:
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.quote:Op zondag 26 september 2010 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Met al die nachtbrakers kan het bijna real-time worden
Maar dan zou de nacht nu pas ingaan, nu is het dag in het spelquote:Op zondag 26 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Daarom:
Nou, dat zijn me een boel mensen!quote:Op zondag 26 september 2010 08:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wij mods hebben trouwens al tijden de nieuwe layout, en hierin zie je geen webicons, dat is wel wat onhandig.
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasquote:Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word paranoia, ik las; "wij mobs"
En webicons ziet niemand meer toch, die zijn afgeschaft dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fokJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sweet.quote:Op zondag 26 september 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fok
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?quote:Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik gebruik nog de oude layout..
Mét posticons!
Ik fok nu nog mobiel..quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?
Verandering is altijd kut uiteraard, maar na een week is 't prima te doen en weet je niet beter.quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de nieuwe lay-out verder wel fijn dan?
bij dezequote:Op zondag 26 september 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik fok nu nog mobiel..
Als ik zo m'n laptop opstart krijg jij een PI van mij oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |