abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:44:21 #1
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846563

Inleiding/Spelregels
We bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp; het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia rustig door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij de spelleider). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester door het dorp gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp. De burgemeester heeft bij de dorpslynch een stem die extra zwaar telt en kan tevens eenmalig een dubbele dorpslynch instellen! Het is dus belangrijk om een betrouwbare burgemeester te kiezen.

De burgemeester mag dus in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet voor 14:00 die dag worden aangekondigd worden door de burgemeester.

Wanneer de maffia in de nacht dorpsbewoners heeft vermoord, zal er een verhaal komen waarin aanwijzingen verstopt zitten over de maffialeden. De dorpsleden moeten deze hints ontrafelen, om er zo de maffialeden te vinden en te lynchen. De hints worden gehaald uit de ava’s, fotoboeken en profielen van de maffialeden. Ook worden er hints uit de posthistory gehaald; hierbij wordt echter alleen gekeken naar het topic en niet naar wat de desbetreffende speler daar precies gepost heeft, en wordt slechts gekeken naar de eerste pagina van de posthistory.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun actie voor die nacht. Let er hierbij goed op de tijd: tijdens de nacht dienen alle speciale rollen hun PM voor 20:30 gestuurd te hebben, zodat de overgang om 21:00 kan plaatsvinden. Om 21:00 vindt de nacht- of dagovergang plaats. De eerste dag verkiest men de burgemeester, de uitslag van de verkiezing zal de volgende dag om 21:00 zijn. Op dat moment zal tevens de nacht ingaan, waarin de speciale rollen hun PM’s kunnen sturen naar de spelleider. De uitslag van de nacht zal op het volgende moment om 21:00 bekend worden, waarna de dag weer zal ingaan en de dorpsbewoners aan de slag moeten om de hints op te lossen! Und so weiter!

De hints zitten verstopt in het verhaal van de nacht (het verhaal over de dorpslynch bevat dus geen hints), en verwijzen naar de maffialeden die aan het moorden zijn geweest. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Tijdens de dag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is. De verhouding dorp-maffia is 5:1.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Zorg ook dat je het lijstje met stemmen even kopieert en je eigen stem toevoegt. Wanneer je alleen zegt te stemmen maar het lijstje niet overneemt en aanvult, telt je stem niet mee.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. Ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit.

Deadlines
De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 21:00 plaatsvinden (tot die tijd mag iedereen stemmen, de PM’s van de speciale rollen moeten om uiterlijk 20:30 binnen zijn). Voor de maffialeden geldt: een PM met daarin de personen die vermoord worden, alsmede door welke maffialeden zij vermoord worden.

Rollen:
Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je bent een blije en gelukkige dorpsbewoner, opgeschrikt door de onverwachte moorden! Jouw doel is om de maffia te ontmaskeren, zodat ze het dorp niet kunnen uitmoorden. Dit doe je door de hints uit de nachtkills op te lossen en vervolgens te stemmen op de persoon waarvan jij denkt dat het een maffialid is. Je wint als alle maffia dood is gegaan.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Maffiahoer – Je bent lid van de maffia en gebruikt je mannelijke of vrouwelijk charmes om de maffia te ondersteunen. Elke nacht ga je op pad om een dorpsbewoner naar keuze bezig te houden (PM-en naar spelleider voor 20:30), deze dorpsbewoner zal zijn eventuele speciale rol die nacht niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar één keer lichte zedenbezoek ontvangen.

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben. Je wint als alle maffia dood is.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar de spelleider PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn.

Cupido – Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeesterverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Zombie – Je vindt het belachelijk dat je vermoord bent en je wil graag wraak nemen. Dit doe jij doordat je de kans hebt om na je dood nog iemand te vermoorden. Gelijk na je dood stuur je de spelleider een PM met jouw kill, je mag niet meer spelinhoudelijk meepraten.

Seriemoordenaar – Jij bent een nogal gestoorde persoonlijkheid die de maffia de eer van het moorden niet gunt. Daarom ga je er elke nacht op uit om zelf je slag te slaan. Je vermoordt zowel dorpelingen als maffialeden. Jouw doel is om alleen te eindigen.

Good & Bad cop – Deze twee agenten krijgen allebei een extra hint na de kills en moeten deze zelfstandig oplossen. De rol die je krijgt is cop, je weet dus niet of je de Good of de Bad cop bent. De Good cop krijgt een echte hint die wijst naar een maffialid, de Bad krijgt een hint die nergens op slaat. Je wint als alle maffia dood is!

Deelnemers

1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. ReWout Profiel | History | Fotoboek
3. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
4. lynda Profiel | History | Fotoboek
5. Susi Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
6. Het_Fenomeen Profiel | History | Fotoboek
7. Trevland Profiel | History | Fotoboek
8. Kalkmaar Profiel | History | Fotoboek
9. Huppelmuts Profiel | History | Fotoboek
10. -Engel- Profiel | History | Fotoboek
11. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
12. krioro Profiel | History | Fotoboek
13. JaniesBrownie Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
14. Blessed19 Profiel | History | Fotoboek
15. yosander Profiel | History | Fotoboek
16. Duimelot Profiel | History | Fotoboek Mafia
17. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
18. Beach Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
19. Puntenslijpsel Profiel | History | FotoboekCop
20. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
21. wendytje Profiel | History | Fotoboek
22. tripack Profiel | History | Fotoboek
23. StijnDa Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
24. psaexorp Profiel | History | Fotoboek
25. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
26. -SG- Profiel | History | Fotoboek
27. naatje_1 Profiel | History | Fotoboek
28. 08gnoT. Profiel | History | Fotoboek
29. Joe-Momma Profiel | History | Fotoboek
30. Stali Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
31. tombolafan Profiel | History | Fotoboek
32. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek

Belangrijke posts:
Dag 1
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2

HUUUUUUUUH, WAT IS DIT?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_86846578
Hoi
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86846581
:W
pi_86846591
leuk topic
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_86846594
##Het_Fenomeen

Wendytje (6) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje
Het_Fenomeen (1) Sheepcidus
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_86846629
Hara, had jij al zo'n leuk lijstje gemaakt? of moet ik alles even bij elkaar quoten?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:46:10 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846655
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, had jij al zo'n leuk lijstje gemaakt? of moet ik alles even bij elkaar quoten?
Nee, nog geen tijd voor gehad :')
pi_86846667
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hij had toen vast mijn post nog niet gezien, + mafia is vrijwel altijd voorstander van dubbele lynch omdat we dan per ongeluk dorp afmaken en we de dubbele kwijt zijn :')
Of het is bluf natuurlijk :D
En ik weet het niet, maar ik vind de hints zijn kant op wel duidelijker, dus ik zou eerder op hem stemmen dan op yosander of 08gnoT. tot nu toe... Denk ik... :D :') :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_86846706
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Of het is bluf natuurlijk :D
En ik weet het niet, maar ik vind de hints zijn kant op wel duidelijker, dus ik zou eerder op hem stemmen dan op yosander of 08gnoT. tot nu toe... Denk ik... :D :') :P
Als dorp moet je niet bluffen of liegen, helpt het dorp meestal niet. :P
Radio Soulwax!
pi_86846716
nachtpost in hints uitgedrukt:

Na het verschrikkelijke debacle waarbij een onschuldige dorpeling was omgekomen, was iedereen enigszins beduusd weer naar huis vertrokken. CaLeX liep zijn straat in, sloeg rechtsaf de hoek om en ging zijn huis binnen. In de hal keek hij eens naar zijn oversized Spice Girls-poster, slaakte een diepe zucht en deed de deur naar de woonkamer open. Ineens sprong er iemand op CaLeX af, drukte deze tegen de grond en kneep CaLeX’ keel dicht. De mob kneep en kneep, net zo lang tot hij CaLeX bijna voelde stikken. Dan liet hij weer even los zodat CaLeX op adem kon komen, om vervolgens zijn keel weer dicht te knijpen. Na een paar uur vond de mob het wel mooi geweest en maakte hij definitief een einde aan het leven van CaLeX (dorpsbewoner).
De mob verliet het huis snel via de achterzijde, omdat hij gerommel aan de voordeur hoorde. Via de voordeur kwam een tweede persoon CaLeX huis in, maar zag dat hij te laat was. CaLeX lag dood op de grond. “Heb ik voor niets die kuip boter meegenomen,” zuchte de persoon. Omdat hij zijn plannen niet meer kon uitvoeren, besloot hij zich nog even af te trekken bij het levenloze lichaam van CaLeX en vervolgens huiswaarts te keren.

Na de lynch van die middag was StijnDa nog even op de thee geweest bij zijn buurvrouw. Hij kende haar verder niet, omdat ze eigenlijk nooit iets vertelde, maar hij had wel gemerkt dat ze erg in de war was. De buurvrouw Eva had tijdens de thee enkel geroepen: “Ik mis ‘r! Ik mis ‘r!!”. StijnDa was verder ook niet zo’n sociaal type dus hij had al snel weer gezien. Thuisgekomen wilde hij koken en liep naar zijn garage om vlees uit de vriezer te halen. Daar aangekomen boog StijnDa zich over de vriezer, maar hoorde te laat de geluiden achter zich. Een duister figuur sloeg razendsnel toe en duwde StijnDa in de vrieskist, waarna deze vastgespijkerd werd. StijnDa schreeuwde wat hij kon, maar binnen enkele uren was zijn lichaam blauw en lag Stijnda (dorpsbewoner) dood in zijn eigen vrieskist.

Susi moest even weg uit de drukte een besloot een avondwandeling te maken. Het was eigenlijk een prachtige avond, niets leek nog te herinneren aan de verschrikkelijke middag. Susi’s gedachten dwaalden af naar een aflevering van Jerry Springer die ze die avond gezien had, en liep zo rustig door de weilanden naast het dorp. Ineens hoorde Susi stappen achter zich door het gras, en doodsbang draaide ze zich om. Susi slaakte een gil maar de hand op haar mond dempte deze. De onbekende figuur sleepte Susi mee, verder de weilanden in. Susi’s handen werden vastgebonden en ze kwam in een zelfgebouwde galg te hangen. Daarna maakte de onbekende Susi’s handen weer los en schopte het stoeltje waar Susi op stond onder haar voeten weg. Susi (dorpsbewoner) snakte nog een paar keer naar adem en liet toen het leven.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:47:45 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846717
Ik stel een dubbele lynch in

Ik stem op Hitler en zijn Eva.

Wendytje (6) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje
Het_Fenomeen (3) Sheepcidus, Hara
yosander (1) Naatje
pi_86846772
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Als dorp moet je niet bluffen of liegen, helpt het dorp meestal niet. :P
Ik bedoel meer, dat als hij maffia is, hij bluft dat hij een 2e lynch wel goed vind :)
pi_86846785
Zoals bekend had ik al gestemd op yosander bij een dubbele lynch
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:49:38 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846791
En als de rechercheur Tombo's lijst gecheckt heeft weet hij vast dat ik dorp ben dus ffs, leg eens contact met mij :').
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:51:16 #15
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:51:37 #16
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846861
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is een ffs? ;(
Je dood!
pi_86846881
Prima geschiedenis kennis trouwens, ik had niet geweten hoe de vrouw van Hitler heet.

Die TT :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:52:36 #18
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846901
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef StijnDa het volgende:
Prima geschiedenis kennis trouwens, ik had niet geweten hoe de vrouw van Hitler heet.

Die TT :P
Seriously?
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:52:41 #19
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86846903
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je dood!
:'(
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:53:06 #20
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86846919
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Seriously?
Het complot :D
pi_86846932
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Seriously?
:N
Niet mijn ding, maar heb het ook laten vallen na de 3e klas.
Geschiedenis dus.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:53:44 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846956
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Het complot :D
Ik vind het echt erg als je nooit van Eva Braun gehoord hebt.
pi_86846971
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En bedankt.
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:54:05 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86846974
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Niet mijn ding, maar heb het ook laten vallen na de 3e klas.
Geschiedenis dus.
Dat is toch algemene kennis :o
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:54:24 #25
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86846986
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dat is toch die van die scheerapperaten?
Radio Soulwax!
pi_86846987
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

pi_86846998
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:54:48 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86847004
quote:

[..]

Ja, ze schoot uit bij Hitler :')
pi_86847010
Ik zit al op de helft met de belangrijke quotes op een hoopje schuiven ^O^
pi_86847029
quote:

[..]

Nou, idd! :o
Een vriendin van een vriendin van mij wist niet wat een NSB'er was :X :|W
pi_86847031
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat voor school doe je dan?
Zelfs ik weet dat nog van mijn examens uit 2002 :P
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:55:26 #32
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86847032
quote:

[..]

Ja, ze schoot uit bij Hitler :')
Vandaar die snor?
Radio Soulwax!
pi_86847043
Eva Braun was de eerste vrouw met een snor
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:56:02 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86847051
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Vandaar die snor?
Dat was de grap, inderdaad.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, idd! :o
Een vriendin van een vriendin van mij wist niet wat een NSB'er was :X :|W
Ik hoop dat je grappen maakt, ;(.
pi_86847079
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef lynda het volgende:

[..]

Wat voor school doe je dan?
Zelfs ik weet dat nog van mijn examens uit 2002 :P
VWO 6 :P
Maar ik doe hier dus geen eindexamen in, en blij ook :)
pi_86847095
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef StijnDa het volgende:

[..]

VWO 6 :P
Maar ik doe hier dus geen eindexamen in, en blij ook :)
Toch frappant :P Hoort wel beetje bij de geschiedenis :Y
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:57:44 #37
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847119
quote:

[..]

Of tandenborstel :Y)
pi_86847133
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef Harajuku. het volgende:

Ik hoop dat je grappen maakt, ;(.
Nee dus :{ Een vriend van haar nieuwe vriendje had gezegd dat ze net een NSB'er was, en ze vroeg zich af wat dat was :|W
  zaterdag 25 september 2010 @ 23:58:18 #39
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86847138
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Of tandenborstel :Y)
AHA! de gasdouches!
pi_86847152
Maakt me niets uit hoor, ben er ook niet in geïnteresseerd.
Daarbij was mijn leraar ook verschrikkelijk, dus dat hielp ook niet om beter op te letten.
2 Of 3 jaar geschiedenis, genoeg voor mij ^O^

Sociale edit :P
  zondag 26 september 2010 @ 00:00:00 #41
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847210
Eigenlijk wordt de kans groter als je hier post dan als je niks post om dood te gaan.
Heb ik net geconstateerd
pi_86847221
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef lynda het volgende:

[..]

Toch frappant :P Hoort wel beetje bij de geschiedenis :Y
2e WO, ja, Hitler, ja, maar de vrouw van Hitler... Mwa...
pi_86847226
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef StijnDa het volgende:

[..]

2e WO, ja, Hitler, ja, maar de vrouw van Hitler... Mwa...
Hehe ja de zin liep niet helemaal lekker.
Ach leer je toch nog wat in het spel ^O^

whehe sociale edit :7
pi_86847244
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk wordt de kans groter als je hier post dan als je niks post om dood te gaan.
Heb ik net geconstateerd
-O-
Komtie nu mee.
pi_86847256
quote:
Heb ik net geconstateerd
Volgens mij werd jij verdacht, en kwam je toen ineens posten :P En dat is op zich ook al verdacht :+
  zondag 26 september 2010 @ 00:01:09 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86847260
quote:
Heb ik net geconstateerd
Oh really? Ik postte het net voor jij hier kwam kijken. Stom toeval.
pi_86847279
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
08gnot, doe of je in de '90's bent, oversizes spicegirls, sowieso veel NIN topics

verder geen zin meer
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Joe-momma had SEX-topics weet ik mij te herinneren, dus misschien kunnen we hem bij serial plaatsen.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh oeh oeh oeh! Ik herinner me ook dat wendy's sig een link naar een scoutingsite heeft, die maken knopen -> galg
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
En van Trevland herinner ik me een AT vol thee en koffie.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Wendy heb ik zo 1, 2, 3 dit

Stuk 3,

Wendytje
weiland en gras:
V&A [TK] Weekje kamperen in Friesland.
TRV Vakantiebestemming europa (camping) voor leeftijd 25

zelfgebouwde galg - bever-doe-dag 2010 = scoutingsite
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Is dat niet te makkelijk met drie mods hier? :') Ik zat te denken aan blauwe ogen of zo.
(raszuiverheid, blond haar, blauwe ogen) :o
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat het met drie mods op een mod zou slaan, ik vind het ook een hint hoor. Maar dan Tombo's ava of blauwe ogen in t fobo of zo.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hmm verdacht
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Er doen 3 mods mee dus het is geen sterke hint :P
Trevland heeft in zijn fobo ook staan dat hij blauwe ogen heeft en het zit bij die thee hints.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Naast Wendy heb ik dit

80tong
Veel 90-topics, Spice Girls
GC Sterft Fok een langzame dood? - keel dichtknijpen, los, dicht, los etc.
VVD - rechtsaf
:Y
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Deze nachtpost heeft mij trouwens aardig verdacht gemaakt met de thee (KSC) en spice girls(NIN)
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Tombo
Grover - blauw
vlees - meerdere F&F-topics(dieren)

Dit had ik maar :') En ik vind yosander zijn flits bv treffender dan die van tombo, al vertrouw ik haar nog voor geen meter 8-)
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK

NWS 2 meiden uit Veendam vermist - ik mis (haa)r ik mis (haa)r
Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Yosander, stuk 2:
wilde hij koken: in zijn fobo staat een paint over broodje bakpoa die ontploft...
Yosander, stuk 3:
zelfgemaakte galg: (postgeschiedenis) PTA E-bike zelf bouwen. (Elektrische Fiets)
  zondag 26 september 2010 @ 00:01:47 #48
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847286
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh really? Ik postte het net voor jij hier kwam kijken. Stom toeval.
  zondag 26 september 2010 @ 00:03:23 #49
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847339
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij werd jij verdacht, en kwam je toen ineens posten :P En dat is op zich ook al verdacht :+
Ja eigenlijk wel :P
pi_86847359
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

(raszuiverheid, blond haar, blauwe ogen) :o
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten is
pi_86847389
Het fenomeen wist dus wel degelijk dat er beschuldigingen naar hem uitgingen toen hij stemde voor de dubbellynch.
pi_86847403
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:

[..]

Als hij nou even edit en alle [quote]'s weghaalt :')
pi_86847420
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik kijk nu met puppy-eyes richting hara of die het even in een goed geordend schema wilt zetten
  zondag 26 september 2010 @ 00:05:36 #54
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847424
Mensen die uitgaan dat ik pagina's ga lezen :')
Heb een drukken dag gehad

Lieg niet
pi_86847473
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Het fenomeen wist dus wel degelijk dat er beschuldigingen naar hem uitgingen toen hij stemde voor de dubbellynch.
Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijk _O-
pi_86847474
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:

Lieg niet
Te druk om bij mij op bezoek te komen? ;(
pi_86847529
quote:

Lieg niet
Hara haar voorstel voor de dubbellynch stond nog voordat ze met die beschuldiging kwam, jij postte nadat ze met die beschuldiging kwam met een ja voor de dubbellynch.
  zondag 26 september 2010 @ 00:08:37 #58
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86847536
quote:

Lieg niet
Met dorpelingen vermoorden?
pi_86847568
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
Ja (0)
Nee (0)

Stemmen. :') Namen wil ik zien.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK

Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ja (2) Naatje Het_Fenomeen
Nee (0)
Dit dus
  zondag 26 september 2010 @ 00:09:40 #60
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847569
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:08 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Met dorpelingen vermoorden?
Nee,

Mafia gaat eraan >:)
  zondag 26 september 2010 @ 00:11:54 #61
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86847644
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Nee,

Mafia gaat eraan >:)
Wie vind jij verdacht dan?
Radio Soulwax!
pi_86847682
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

hij stemt voor isdatzo en wendytje
pi_86847700
Nou, ik ga slapen :W Morgen weer hint-oplos-tijd voor mij *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 september 2010 @ 00:14:06 #64
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847725
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:11 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hij stemt voor isdatzo en wendytje
pi_86847771
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga slapen :W Morgen weer hint-oplos-tijd voor mij *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noteert

Farmville heeft verband met weilanden, kuipje boter, vlees
pi_86847790
Waar is Duimelot al twee topics lang?

Het zal me niets verbazen als Hara haar persoonlijk met eigen handen IRL gewoon vermoord heeft.

:+ .
pi_86847833
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef Stali het volgende:
Waar is Duimelot al twee topics lang?

Het zal me niets verbazen als Hara haar persoonlijk met eigen handen IRL gewoon vermoord heeft.

:+ .
Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.
pi_86847842
:X
  zondag 26 september 2010 @ 00:17:54 #69
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86847851
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

[..]

Waarom die twee?
Radio Soulwax!
pi_86847878
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef StijnDa het volgende:
je wilde weer iets zeggen wat het spel kon beïnvloeden?
pi_86847911
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

je wilde weer iets zeggen wat het spel kon beïnvloeden?
Ja :P
  zondag 26 september 2010 @ 00:22:30 #72
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86847991
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef wendytje het volgende:
volgens mij begin ik verkouden te worden....
pi_86847996
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.
Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.
Ze lijkt me nl. wel iemand die gewoon even langskomt om te lachen en leuk gespeeld blablabla.
Voor de moorden kwam ze al twee topics niet meer langs.
  zondag 26 september 2010 @ 00:23:07 #74
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848012
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef StijnDa het volgende:
Ik zag je ninja-edit
Daarom heb ik op isdatzo gestemd :P
  zondag 26 september 2010 @ 00:23:17 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848018
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijk _O-
Zo kloppend dat je er niet op stemt, uhu.
  zondag 26 september 2010 @ 00:24:15 #76
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848043
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik zag je ninja-edit
" :') "
  zondag 26 september 2010 @ 00:24:42 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848060
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.
Ze lijkt me nl. wel iemand die gewoon even langskomt om te lachen en leuk gespeeld blablabla.
Voor de moorden kwam ze al twee topics niet meer langs.
Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doen
pi_86848076
Hoi.
full stops and exclamation marks
pi_86848106
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:25 schreef krioro het volgende:
Hoi.
blauwe muziekluisterende mob
pi_86848107
##Vote Wendytje
##Vote Het_Fenomeen

Wendytje (7) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio
Het_Fenomeen (4) Sheepcidus, Hara, krio
yosander (1) Naatje

[ Bericht 9% gewijzigd door krioro op 26-09-2010 00:34:05 ]
pi_86848115
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doen
Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.
Vreemd. Hoop dat ze wel nog even komt posten. Want het was leuk om te lezen en ook dat ze uiteindelijk toch maffia bleek te zijn.
pi_86848119
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

blauwe muziekluisterende mob
Zou echt veel te makkelijk zijn. :')
  zondag 26 september 2010 @ 00:27:53 #83
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848129
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Eva Braun was de eerste vrouw met een snor
Jij wilde het Fenomeen toch zo graag, waar blijft je stem?
pi_86848132
Oja, ##unvote:yosanders ##vote: het_fenomeen
  zondag 26 september 2010 @ 00:28:37 #85
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848147
Jullie krijgen spijt van jullie stem op mij ;(
  zondag 26 september 2010 @ 00:28:43 #86
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848150
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:27 schreef Stali het volgende:

[..]

Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.
Vreemd. Hoop dat ze wel nog even komt posten. Want het was leuk om te lezen en ook dat ze uiteindelijk toch maffia bleek te zijn.
Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijken :Y En zei ze ook niet dat het in t weekend moeilijk ging worden voor haar? Of was dat iemand anders
pi_86848161
Vergeet het lijstje niet naatje.
pi_86848166
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik zag je ninja-edit
_O-
  zondag 26 september 2010 @ 00:29:23 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848167
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende " :') "
pi_86848180
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
had je maar geen UI moeten nemen met Eva connecties
  zondag 26 september 2010 @ 00:30:37 #91
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848195
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende " :') "
Tot morgen ik ga slapen :W
pi_86848200
Het_Fenomeen (4) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
pi_86848209
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

had je maar geen UI moeten nemen met Eva connecties
:P
  zondag 26 september 2010 @ 00:32:02 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848232
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Het_Fenomeen (4) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Mijn stemmen tellen dubbel.
pi_86848252
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
  zondag 26 september 2010 @ 00:32:41 #96
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848268
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijken :Y En zei ze ook niet dat het in t weekend moeilijk ging worden voor haar? Of was dat iemand anders
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.

Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
  zondag 26 september 2010 @ 00:33:19 #98
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848270
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
Ja hoor, dat mag ook al mag het niet :')
pi_86848317
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.

Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialid
pi_86848326
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag wel PMen maar geen info sturen. Ik heb dit gechecked bij de SL.
Anders zou ik het hebben gedaan. Dood = dood en je mag op geen enkele manier het spel beinvloeden. Heb me daar dan ook aan gehouden.
pi_86848334
Dubbele lynch, dus twee keer stemmen!

Het_Fenomeen (5) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
  zondag 26 september 2010 @ 00:36:27 #102
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848357
Zou ik boven Wendytje eindigen?
  zondag 26 september 2010 @ 00:36:32 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848361
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:

[..]

Stuur haar anders even een pm
  zondag 26 september 2010 @ 00:36:54 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848372
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:

Handig bovenaan de pagina.
pi_86848373
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialid
Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.
  zondag 26 september 2010 @ 00:37:54 #106
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848401
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Stali het volgende:

[..]

Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.
Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...
pi_86848402
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Stuur haar anders even een pm
Heb ik al een paar uur geleden gedaan.
Maar jullie vinden het niet gek dus.
  zondag 26 september 2010 @ 00:38:24 #108
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848416
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Heb ik al een paar uur geleden gedaan.
Maar jullie vinden het niet gek dus.
Nou ja, t is weekend. Ik verwacht morgen wel een post.
  zondag 26 september 2010 @ 00:38:52 #109
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848427
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:

ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
  zondag 26 september 2010 @ 00:39:27 #110
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848449
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.
pi_86848459
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...

Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.

Maar blijkbaar denken jullie hier anders over.

Succes met het spel iig en met de hints. Ik volg het graag.
  zondag 26 september 2010 @ 00:40:05 #112
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848465
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hara telt voor 2
pi_86848480
Omdat burgemeester.
  zondag 26 september 2010 @ 00:40:50 #114
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848488
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.
oh, staat de dorpsoudste gelijk aan de BM? :@
pi_86848503
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:

Ik doe mee :7
  zondag 26 september 2010 @ 00:41:54 #116
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86848522
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:

[..]

Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.

Maar blijkbaar denken jullie hier anders over.

Ach, het is zaterdagavond, msischien heeft ze gewoon een leven ;)
pi_86848523
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

:%\ |:(
pi_86848545
quote:

[..]

Nee.
  zondag 26 september 2010 @ 00:42:55 #119
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848558
quote:

[..]

Dorpsoudste heeft een tweede anonieme stem, ik twee bekende.
  zondag 26 september 2010 @ 00:42:59 #120
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848560
godver, nog een keer de OP lezen dan
  zondag 26 september 2010 @ 00:43:44 #121
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86848579
En als je beide bent, dan 3? :P
pi_86848600
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
godver, nog een keer de OP lezen dan
Doe maar nog 2 keer ;)
  zondag 26 september 2010 @ 00:46:11 #123
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848668
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:43 schreef 08gnoT. het volgende:
En als je beide bent, dan 3? :P
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitler }:|
  zondag 26 september 2010 @ 00:46:22 #124
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86848673
Wendytje (8) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep
Het_Fenomeen (5) Sheep, Hara, krio, Naatje
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 00:47:17 #125
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86848702
Ik heet het_fenomeen dus ik ga niet dood *;
  zondag 26 september 2010 @ 00:48:19 #126
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848733
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

tong80 gaat geen medemaffia vermoorden natuurlijk
  zondag 26 september 2010 @ 00:48:43 #127
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86848743
Het_Fenomeen (6) Sheep, Hara, krio, Naatje, 08gnoT

quote:
Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zat niet op te letten zeker :') Zo dan :P
  zondag 26 september 2010 @ 00:48:56 #128
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848748
Wel verdacht dan, aangezien tong80 wel op wendytje stemt.

nvm
  zondag 26 september 2010 @ 00:51:34 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86848838
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Het_Fenomeen (6) Sheep, Hara, krio, Naatje, 08gnoT
[..]

Ik zat niet op te letten zeker :') Zo dan :P
Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.
  zondag 26 september 2010 @ 00:53:59 #130
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86848909
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.
Deze topics gaan zo snel dat ik niet alles lees, en da's echt zo. Ik had dat echt niet gelezen. Ik vond het_fenomeen inderdaad al langer verdacht en als ik het gezien dat het een dubbellynch was, had ik er gelijk op gestemd. Al was yosander ook nog een kanshebber. Bij deze dus :)
  zondag 26 september 2010 @ 00:55:02 #131
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86848946
hmm, nu twijfel ik weer tussen wendy en yosander...
  zondag 26 september 2010 @ 00:58:07 #132
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849038
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, nu twijfel ik weer tussen wendy en yosander...
Wijf.
  zondag 26 september 2010 @ 01:00:34 #133
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86849103
quote:
Op zondag 26 september 2010 00:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wijf.
erg heh :'( waarom kan je als BM geen 3lynch instellen :{
  zondag 26 september 2010 @ 01:00:48 #134
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849106
Waarom verdachten jullie mij voordat ik maar 1 post postte in een mafia topic?
  zondag 26 september 2010 @ 01:01:05 #135
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849115
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom verdachten jullie mij voordat ik maar 1 post postte in een mafia topic?
Ehm, hints.
  zondag 26 september 2010 @ 01:01:38 #136
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849130
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ehm, hints.
Waar kan ik die ongeveer terug vinden?
  zondag 26 september 2010 @ 01:02:24 #137
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849143
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Waar kan ik die ongeveer terug vinden?
JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.
  zondag 26 september 2010 @ 01:03:20 #138
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86849170
Je postte wel in andere topics maar niet in het maffia topic.
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 01:03:34 #139
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849175
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.
;(

Ongeveer welke editie dan doe ik crtl f en voila :6
  zondag 26 september 2010 @ 01:04:10 #140
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849199
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Je postte wel in andere topics mar niet in het maffia topic.
Of dat iets te maken zou hebben met dit topic
Ik post toch alleen maar onzin o
  zondag 26 september 2010 @ 01:07:00 #141
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849272
Ik begin het spel nu pas te begrijpen 8)7

Wel leuk gevonden Hara
  zondag 26 september 2010 @ 01:08:33 #142
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86849312
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Of dat iets te maken zou hebben met dit topic
Ik post toch alleen maar onzin o
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee. :P
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 01:09:42 #143
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849348
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik begin het spel nu pas te begrijpen 8)7

Wel leuk gevonden Hara
Lol, en dankje.
  zondag 26 september 2010 @ 01:10:16 #144
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86849362
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee. :P
Wel als jullie op mafia gaan stemmen
  zondag 26 september 2010 @ 01:11:19 #145
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86849393
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Wel als jullie op mafia gaan stemmen
Geef je toe?
pi_86849502
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
  zondag 26 september 2010 @ 01:17:57 #147
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86849549
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:

[..]

Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ik
  zondag 26 september 2010 @ 01:18:55 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849578
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ik
Ik denk dat ik nog wel even blijf.
  zondag 26 september 2010 @ 01:21:33 #149
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86849642
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog wel even blijf.
tenzij je bodyguards het lootje leggen B-)
  zondag 26 september 2010 @ 01:22:17 #150
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86849664
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
pi_86849695
:X .
  zondag 26 september 2010 @ 01:23:44 #152
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86849715
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:

[..]

Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.
Radio Soulwax!
  zondag 26 september 2010 @ 01:24:50 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86849742
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
Nee.
  zondag 26 september 2010 @ 01:25:20 #154
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_86849760
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
dikke tieten kun je altijd toevoegen, mits dik
  zondag 26 september 2010 @ 01:25:47 #155
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86849769
Als je dood bent, mag het dan wel of pas als het spel helemaal voorbij is?
  zondag 26 september 2010 @ 01:26:45 #156
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_86849795
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Dan wel :P
Radio Soulwax!
pi_86849885
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.
Klopt, maar die ideeën komen toch wel in het topic, daar zorgen we samen voor. Als dorp of als mafia. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door krioro op 26-09-2010 01:35:33 ]
pi_86849945
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me. :').
  zondag 26 september 2010 @ 01:34:48 #159
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86849993
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me. :').
Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3 :') Fobo kijk ik echt nooit in :')
pi_86850283
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3 :') Fobo kijk ik echt nooit in :')
Mag jij lekker niet.
En trouwens, dat moet je ook niet willen ook.
pi_86850436
* Had me eerst eens moeten inlezen. }:| .
Het is juist een geweldig topic, 08gnoT.
  zondag 26 september 2010 @ 01:56:14 #162
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86850457
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Stali het volgende:
* Had me eerst eens moeten inlezen. }:| .
Het is juist een geweldig topic, 08gnoT.
Ik ben benieuwd of iemand een reactie krijgt :') _O-
  zondag 26 september 2010 @ 01:58:37 #163
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86850528
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef blessed19 het volgende:
Rave-nl lijkt mij dan mafia. Alleen zijn nick al. :)

quote:
Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Rave_nl lijkt me een irritante newbie.
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Als jij een dubbele lynch instelt blijf ik bij mijn standpunt.

Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave

Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.

Daarom:
###ik stem Timmmmm als eerste en Hara als tweede
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86850610
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

[..]

Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.

Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave

Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.

Daarom:
Sjo even lezen, morgen zoeken en stemmen :D
  zondag 26 september 2010 @ 02:05:18 #165
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86850663
quote:

[..]

[..]

Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave

Daarom:
Je vergeet m'n tweede stem te quoten :)

Het_Fenomeen (6) Sheep, Hara, krio, Naatje, 08gnot.
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave

Zo dan, als ik niemand vergeet
pi_86850713
quote:

zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
Kijk uit met dit soort uitspraken.

Voordat je het weet moet je voor een FOK!tribunaal je sokken opeten.
pi_86850775
Mensen die om 2 u nog online zijn :')

pi_86850820
Wat is precies die hint in timmmms naam?
  zondag 26 september 2010 @ 02:12:16 #169
168777 Rave_NL
pi_86850834
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Je vergeet m'n tweede stem te quoten :)
My bet.. :)
  zondag 26 september 2010 @ 02:12:42 #170
168777 Rave_NL
pi_86850843
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:09 schreef StijnDa het volgende:

Iets met de pot en de ketel.. :')
  zondag 26 september 2010 @ 02:13:24 #171
168777 Rave_NL
pi_86850857
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies die hint in timmmms naam?
niet in zijn naam, maar in zijn ava > blauw lijf...
  zondag 26 september 2010 @ 02:14:35 #172
168777 Rave_NL
pi_86850878
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Kijk uit met dit soort uitspraken.

Voordat je het weet moet je voor een FOK!tribunaal je sokken opeten.
Dan trek ik hierbij die uitspraak terug en vervang ik hem door te zeggen dat ik heul heul erg teleurgesteld ben in mijn eigen analitisch vermogen als hara toch geen maffia blijkt te zijn... :P
pi_86850936
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:12 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Iets met de pot en de ketel.. :')
Vandaar de ':P' onderaan :)

Dat lichaam is een prima hint maar 1 is weinig natuurlijk. Ik ben pitten, succes nog vanacht.
pi_86851060
amg :D nog niet dood *O*
  zondag 26 september 2010 @ 02:26:45 #175
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86851073
quote:

we moeten ze lynchen :( !!!
  zondag 26 september 2010 @ 02:29:36 #176
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86851111
Met al die nachtbrakers kan het bijna real-time worden :7
  zondag 26 september 2010 @ 02:32:22 #177
168777 Rave_NL
pi_86851155
Nou niet meer, de naneuk,

ik ga pitten! :W
  zondag 26 september 2010 @ 02:33:20 #178
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86851169
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Met al die nachtbrakers kan het bijna real-time worden :7
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.
  zondag 26 september 2010 @ 02:34:15 #179
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86851184
quote:
Op zondag 26 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.
Maar dan zou de nacht nu pas ingaan, nu is het dag in het spel ;) (Toch? :@ )
pi_86851202
quote:

gast ik kom net thuis :D
pi_86851282
quote:

Zoiets dacht ik net ook :D :')
  zondag 26 september 2010 @ 08:45:13 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86852605
quote:

[..]

[..]

Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave

Daarom:
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler, :).
pi_86852705
quote:
Op zondag 26 september 2010 08:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler, :).
Nou, dat zijn me een boel mensen! :+
#Wendytje
#Het_Fenomeen

Wendytje (9) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo
Het_Fenomeen (7) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
  zondag 26 september 2010 @ 09:17:36 #184
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_86852784
Het_Fenomeen (8) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  zondag 26 september 2010 @ 09:17:49 #185
163094 Ladidadida
pi_86852785
Tevens goedemorgen :W
  zondag 26 september 2010 @ 09:19:47 #186
168777 Rave_NL
pi_86852802
Goeiemorgen! :W
pi_86852903
Morgen :O
  zondag 26 september 2010 @ 09:29:32 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86852910
Wij mods hebben trouwens al tijden de nieuwe layout, en hierin zie je geen webicons, dat is wel wat onhandig.
pi_86852947
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wij mods hebben trouwens al tijden de nieuwe layout, en hierin zie je geen webicons, dat is wel wat onhandig.
_O-
Ik word paranoide, ik las; "wij mobs" :')
En webicons ziet niemand meer toch, die zijn afgeschaft dacht ik?
  zondag 26 september 2010 @ 09:33:59 #190
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86852967
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:

[..]

_O-
Ik word paranoia, ik las; "wij mobs" :')
En webicons ziet niemand meer toch, die zijn afgeschaft dacht ik?
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver was

SPOILER
pi_86852990
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver was

SPOILER
:o :@
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fok
  zondag 26 september 2010 @ 09:37:36 #192
168777 Rave_NL
pi_86853001
Ik gebruik nog de oude layout.. :')

Mét posticons! :D
  zondag 26 september 2010 @ 09:39:32 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86853015
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o :@
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fok
Oh sweet.
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik gebruik nog de oude layout.. :')

Mét posticons! :D
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?
pi_86853098
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh sweet.
[..]

Is de nieuwe lay-out verder wel fijn dan?
  zondag 26 september 2010 @ 10:04:07 #195
168777 Rave_NL
pi_86853211
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?
Ik fok nu nog mobiel.. ;)
Als ik zo m'n laptop opstart krijg jij een PI van mij oké? :P
  zondag 26 september 2010 @ 10:06:14 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86853228
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Is de nieuwe lay-out verder wel fijn dan?
Verandering is altijd kut uiteraard, maar na een week is 't prima te doen en weet je niet beter.
  zondag 26 september 2010 @ 10:28:29 #197
168777 Rave_NL
pi_86853465
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik fok nu nog mobiel.. ;)
Als ik zo m'n laptop opstart krijg jij een PI van mij oké? :P
bij deze :@
pi_86854410
Euj, ik mis t lijstje met hints :@ Kan ik vergelijken met de mijne :')
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 11:26:52 #199
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86854463
Stuk 3

Wendytje
weiland en gras:
V&A [TK] Weekje kamperen in Friesland.
TRV Vakantiebestemming europa (camping) voor leeftijd 25

zelfgebouwde galg - bever-doe-dag 2010 = scoutingsite

Stuk 1

80tong
Veel 90-topics, Spice Girls
GC Sterft Fok een langzame dood? - keel dichtknijpen, los, dicht, los etc.
VVD - rechtsaf

Stuk 2

Het Fenomeen
Buurvrouw Eva - Eva Braun
  zondag 26 september 2010 @ 11:29:14 #200
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86854515
:O ik d8 ik kom even snel spieken ben ik dood :o dan ga ik hier maar als zombie rondwandelen :+
trouwens wel een gaaf weekend achter de rug dus het was het waard *O*
  zondag 26 september 2010 @ 11:29:44 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86854525
En de serial killer, Joe-Momma heeft veel sekstopics waaronder 'altijd geil' oid.
  zondag 26 september 2010 @ 11:30:10 #202
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86854534
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
:O ik d8 ik kom even snel spieken ben ik dood :o dan ga ik hier maar als zombie rondwandelen :+
trouwens wel een gaaf weekend achter de rug dus het was het waard *O*
Zie, ik heb je niet irl vermoord.
  zondag 26 september 2010 @ 11:32:23 #203
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_86854583
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zie, ik heb je niet irl vermoord.
dat had er nog bij moeten komen :P
maar ok nu maken jullie elkaar allemaal snel af en begin een nieuw spelletje dan mag ik weer mee doen ;)
pi_86854633
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Duimelot het volgende:

maar ok nu maken jullie elkaar allemaal snel af en begin een nieuw spelletje dan mag ik weer mee doen ;)
pi_86854897
Ik vind t een goed idee. Dus als die seriemoordenaar nu iemand kiest die niet gelyncht of door de maffia vermoord wordt volgende keer... :P

Krijg je voor de seriemoordenaar ook drie hints eigenlijk?
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 11:52:07 #206
163094 Ladidadida
pi_86855062
Jep, nachtwaker/maffia/seriemoordenaar krijgen hints.
pi_86855133
quote:
Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Jep, nachtwaker/maffia/seriemoordenaar krijgen hints.
Ik wist wel dat ie hints kreeg, maar niet hoeveel.
Ook omdat ie elke dag kan en dan dus heel veel hints zou krijgen als ie dat ook zou doen, zeker met zoveel spelers :o
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 12:04:12 #208
163094 Ladidadida
pi_86855368
Ik heb ook niet gezegd hoe veel :P
pi_86855409
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:04 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb ook niet gezegd hoe veel :P
O, nee, dat vroeg ik :P Want maffia is drie en ik vroeg me af hoeveel seriemoordenaar dan was, maar dat stata niet vast ofzo?
compact en kleverig.
pi_86855426
O~)

[ Bericht 56% gewijzigd door blessed19 op 26-09-2010 12:16:45 ]
  zondag 26 september 2010 @ 12:07:17 #211
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855448
Dubbele lynch, twee keer stemmen.

Het_Fenomeen (8) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
pi_86855460
Tot hoe laat kan ik mijn stem uitbrengen?
  zondag 26 september 2010 @ 12:07:57 #213
168777 Rave_NL
pi_86855465
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn. :)
Noem je mij nu een maffia? :')
  zondag 26 september 2010 @ 12:08:11 #214
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855474
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn. :)
Ja, tenzij ze later stemmen want dan "Die gaat toch al dood, dus als ik daar nu ook op stem denken ze dat ik durrup ben"
  zondag 26 september 2010 @ 12:08:57 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855493
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:07 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Noem je mij nu een maffia? :')
Ik i.i.g wel.
  zondag 26 september 2010 @ 12:12:50 #216
168777 Rave_NL
pi_86855601
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik i.i.g wel.
En je weet dat geheel wederzijds is. :)
  zondag 26 september 2010 @ 12:15:31 #217
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855672
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

En je weet dat geheel wederzijds is. :)
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
pi_86855735
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik i.i.g wel.
Idem! *O*
pi_86855814
Zo even de hints bekijken hoor... op het eerste gezicht wijzen ze allemaal weer naar hara..
  zondag 26 september 2010 @ 12:21:14 #220
168777 Rave_NL
pi_86855840
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.
  zondag 26 september 2010 @ 12:21:50 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855857
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef ReWout het volgende:
Zo even de hints bekijken hoor... op het eerste gezicht wijzen ze allemaal weer naar hara..
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?
  zondag 26 september 2010 @ 12:22:10 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86855866
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.
Laten we de avond afwachten!
pi_86855888
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?
:')
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 12:24:21 #224
168777 Rave_NL
pi_86855917
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Laten we de avond afwachten!
Ik ben benieuwd of ik inderdaad gelijk krijg. :)
  zondag 26 september 2010 @ 12:25:52 #225
163094 Ladidadida
pi_86855950
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

O, nee, dat vroeg ik :P Want maffia is drie en ik vroeg me af hoeveel seriemoordenaar dan was, maar dat stata niet vast ofzo?
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollen :)
pi_86855999
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollen :)
O, okee ^O^ Weet ik genoeg voor nu :+
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 12:28:01 #227
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86856022
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of ik inderdaad gelijk krijg. :)
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.
  zondag 26 september 2010 @ 12:31:12 #228
168777 Rave_NL
pi_86856107
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
pi_86856154
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat doen?
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 12:34:29 #230
168777 Rave_NL
pi_86856188
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waarom zou ze dat doen?
Ze is zeker genoeg van haar zaak toch?
pi_86856292
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ze is zeker genoeg van haar zaak toch?
Daar gaat het toch niet om. 8)7

En meer durf ik niet te zeggen, want ben bang dat ik me dan met het spel bemoei :')
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 12:43:40 #232
168777 Rave_NL
pi_86856429
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. 8)7

En meer durf ik niet te zeggen, want ben bang dat ik me dan met het spel bemoei :')
Even goede vrienden.
Laten we vanavond afwachten, daarna zien we wel wie er gelijk heeft. :)
pi_86856499
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen? :D
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
  zondag 26 september 2010 @ 12:48:58 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86856581
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:

[..]

je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen? :D
Hahahahha, Rave_NL en hints :D :').
  zondag 26 september 2010 @ 12:50:35 #235
168777 Rave_NL
pi_86856628
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:

[..]

Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie. :)
  zondag 26 september 2010 @ 12:51:29 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86856659
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar 1 aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie. :)
Alleen de eerste pagina telt. En dat je hints niet begrijpt was wel duidelijk.
pi_86856813
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie. :)
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?
Dus onderbouwen maar! na je dood heb je niets meer te zeggen nu is de tijd :D en het spel.
  zondag 26 september 2010 @ 13:01:02 #238
168777 Rave_NL
pi_86856952
quote:
Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef lynda het volgende:

[..]

dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?
Dus onderbouwen maar! na je dood heb je niets meer te zeggen nu is de tijd :D en het spel.
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..

Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb... :W
  zondag 26 september 2010 @ 13:04:10 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86857045
quote:
Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..

Maakte je er maar gebruik van :')
pi_86857263
quote:
Maar dat betekend
pi_86857391
quote:

[..]

Het is juist wel de moeite als je in het spel wil blijven. :W
  zondag 26 september 2010 @ 13:37:35 #242
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86858089
Dubbele lynch :o

Komt later vandaag wel, nu nog te brak :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_86858151
Sjo, wat een bende leeswerk als je een halve dag bent weggeweest :D!
En Duimelot bleek toch een mob te zijn, kon ook niet anders.

Vote #Wendytje en #Het_Fenomeen
Wendytje (10) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander
Het_Fenomeen (9) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zondag 26 september 2010 @ 13:43:57 #244
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86858315
Net even een boel terug gelezen, zo eerst zelf nog maar eens wat puzzelen en dan maar eens voten
  zondag 26 september 2010 @ 14:04:01 #245
163094 Ladidadida
pi_86858932
Wendytje (10) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander
Het_Fenomeen (9) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
08gnoT (1) Dorpsoudste
  zondag 26 september 2010 @ 14:09:38 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86859077
Ik zoek de oude stemlijstjes nog even op ):O
  zondag 26 september 2010 @ 14:11:47 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86859139
Dag 1
Harajuku (19) Blessed, JaniesBrownie, Stijn, Etc, Beach, timmmmm, Kalkmaar, Tombolafan, Yosander, krio, lynda, naatje, 08gnot, PS, Rave_Nl,Trevland, huppelmuts, wendytje, tripack
tombolafan (3) Sheepcidus, -Engel-, Hara
Stali (3) ReWout, Susi, Psaexorp
Rave_Nl (3) Stali, Duimelot, CaLeX
Blanco (1) -SG-

Stemloos: Isdazo, Het_Fenoneem, Joe-Momma

Dag 2
Tombola (3) Beach, CaLeX, Trevland
Beach (14) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-, Tombolafan
Hara (3) ReWout, Rave_NL, Stijn
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
pi_86859346
Ik ben er nog steeds niet uit...... zo het gevoel dat ik dingen over het hoofd zie ;(
Er is nog tijd om het aan te passen... maar ik denk niet dat ik het dan zeker weet..... ;(

##vote 08gnot
##vote Wendytje

Wendytje (11) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT.,
Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-

Het_Fenomeen (9) Sheep, Hara, krio, 08gnoT.,
Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander

Hara (1) Rave

Timmmmm (1) Rave

08gnoT (2) Dorpsoudste, -Engel-
  zondag 26 september 2010 @ 14:26:47 #249
163094 Ladidadida
pi_86859639
Wendytje (11) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
  zondag 26 september 2010 @ 14:51:18 #250
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_86860421
Niks bijzonders gevonden

#Vote Wendytje
#Vote Het_Fenomeen

Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Het_Fenomeen (10) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
pi_86861107
Slaat die hint van aftrekken van nacht#2 niet op Timmmmm?
pi_86861208
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Het_Fenomeen (11) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
08gnoT (3) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda

#Vote 08gnoT

(90's topics, sterft fok een langzame dood? etc)
#Vote Fenomeen
(tja dat is wel bekend)
pi_86861343
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef ReWout het volgende:
Slaat die hint van aftrekken van nacht#2 niet op Timmmmm?
Als je er nou eens bij zet waarom...
pi_86861560
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef lynda het volgende:

[..]

Als je er nou eens bij zet waarom...
Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...
  zondag 26 september 2010 @ 15:22:46 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86861615
Ja, zo haal je men wel over hoor.
pi_86861682
Vanwege zijn 2 of 3 hele posts in SEX topic?
Jou history is vergelijkbaar met die van hem ;)
pi_86861797
Het_Fenomeen (12) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
08gnoT (4) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed

*O*
pi_86861897
We'll see.
pi_86862074
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef ReWout het volgende:
We'll see.
*zucht* :')
Ben je die ene rol die alleen moet overblijven ofzo
pi_86862724
Het_Fenomeen (12) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (4) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed
pi_86862763
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef ReWout het volgende:

[..]

Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...
Maar als je wil dat mensen daarin mee gaan, moet je toch wel zeggen waar je het dan aan meent te zien? Op deze manier roep je maar wat. ALS anderen dan de moeite nemen om te gaan kijken (doordat je het roept) kunnen ze het nòg over het hoofd zien omdat ze niet weten waarnaar te zoeken. Ik zelf had bv totáál niet aan Eva Braun gedacht tot ik het hier tegenkwam. (Ik maak voor mezelf ook een lijstje, omdat ik dat leuk vind O+ :@ )
compact en kleverig.
pi_86862914
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
  zondag 26 september 2010 @ 16:00:18 #263
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86862949
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
_O- Briljant hoor.
pi_86863105
Ik ben vanavond bij mijn ouders eten (7 gangen :Y) )
Ik zie wel hoe het afloopt, ik blijf bij mijn keuze want ik vind niet dat er verder duidelijke hints zijn ;)

Tot later w/
  zondag 26 september 2010 @ 16:05:44 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86863153
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vanavond bij mijn ouders eten (7 gangen :Y) )
Ik zie wel hoe het afloopt, ik blijf bij mijn keuze want ik vind niet dat er verder duidelijke hints zijn ;)

Tot later w/
Smakelijk :W
  zondag 26 september 2010 @ 16:30:41 #266
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86864169
ik ga dood onterecht :'(

Jullie burgenmeesteres heeft jullie bedrogen ;(
  zondag 26 september 2010 @ 16:37:28 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86864429
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:

:'(
pi_86864445
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:

Je mag mijn vriezer wel lenen :')
  zondag 26 september 2010 @ 16:40:34 #269
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86864541
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:37 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Je mag mijn vriezer wel lenen :')
:o :D
pi_86864568
quote:
Op zondag 26 september 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

:o :D
Ja nu ben ik verdacht he, lynch me maar.

Als je me zoekt, ik ben een biefstuk halen uit de vriezer.
  zondag 26 september 2010 @ 16:47:26 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86864782
Whoa kom ik net terug van de Formule 1 kijken, zie ik ineens allemaal stemmen tegen me ;( Hopelijk hebben die andere twee genoeg stemmen zodat er niet weer een dorpeling sneuvelt, dat maakt het de mobs wel makkelijk
  zondag 26 september 2010 @ 18:00:43 #272
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86867596
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel :D . Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic :'( !!

Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen _O- .

Ik vind de hints naar Wendytje alleen niet zo sterk..

* Isdatzo beraadt zich nog even naar wie de 2e stem gaat.
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 18:03:17 #273
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86867673
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel :D . Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic :'( !!

Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen _O- .

Wendy heeft gister en vandaag sterke, maar net niet sterk genoeg, hints verzameld
  zondag 26 september 2010 @ 18:22:31 #274
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86868206
Welke dan? Want wat ik zo zie vind ik niet heel sterk.. maar goed, ik heb zelf ook niet aandachtig gezocht naar hints dus ik mag geen commentaar hebben eigenlijk :+ .
Huilen dan.
  zondag 26 september 2010 @ 18:24:13 #275
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_86868247
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Welke dan? Want wat ik zo zie vind ik niet heel sterk.. maar goed, ik heb zelf ook niet aandachtig gezocht naar hints dus ik mag geen commentaar hebben eigenlijk :+ .
Heb je die van, en vandaag, en gister bekeken en vond je ze niet sterk?
  zondag 26 september 2010 @ 18:25:18 #276
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_86868287
Ik heb die uit 't vorige topic even bekeken, zijn er nog meer dan?
Huilen dan.
pi_86868315
quote:
Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Jij hebt best een rare gedachtegang :Y
compact en kleverig.
pi_86868587
Nog een kleine tweeenhalf uur.

Ben benieuwd naar de uitslag.
  zondag 26 september 2010 @ 18:34:47 #279
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86868602
##ik stem op 08gnoT
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 26 september 2010 @ 18:38:02 #280
202348 Susi
Temple of Love
pi_86868700
Hallo.
  zondag 26 september 2010 @ 18:38:24 #281
202348 Susi
Temple of Love
pi_86868712
IK BEN DOOOOOOD :{

told ya
  zondag 26 september 2010 @ 18:42:28 #282
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86868869
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86868999
jongens... ben net terug van een scoutingweekend en lees dat ik een beetje verdacht wordt..... ben echt geen maffia.....

ga even verder bijlezen en dan stemmen

**** voor de nonbelievers********google maar even.... regio maasven weekend
uit een aspergernest
pi_86869009
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
Ze kan wel gelyncht worden, de maffia kan haar niet vermoorden.
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 18:45:52 #285
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869018
quote:
Ik kan door een lynch wel dood.
  zondag 26 september 2010 @ 18:46:19 #286
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869038
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ze kan wel gelyncht worden, de maffiaspeciale/nachtrollen kan haar niet vermoorden.
pi_86869040
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:

klopt..... ik ben ook nee MOBster
unvote me... unvote me, or an innocent will die
uit een aspergernest
  zondag 26 september 2010 @ 18:46:50 #288
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869069
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef wendytje het volgende:

[..]

klopt..... ik ben ook nee MOBster
Nee, alleen kom je toevallig nu eindelijk eens bij het spel kijken.
pi_86869093
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

O ja :P
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 18:48:41 #290
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86869154
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik kan door een lynch wel dood.
Oh okay
[b]AirwiN schreef [/b]
  zondag 26 september 2010 @ 18:49:10 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869174
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Oh okay
Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.
pi_86869221
Ik vind wel jouw ava kut hara, altijd al ;(
compact en kleverig.
pi_86869233
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (13) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (6) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts, wendytje

sorry...

en ik heb vroeger wel vaker meegedaan..... ja

[ Bericht 19% gewijzigd door wendytje op 26-09-2010 19:08:33 ]
uit een aspergernest
pi_86869293
Doe jij al langer/vaker mee Wendytje?
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 18:52:47 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869297
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
Ja, dat mag niet hoor.
  zondag 26 september 2010 @ 18:52:50 #296
163094 Ladidadida
pi_86869299
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
Je 2 stemmen moeten op 2 verschillende personen uitgebracht.
  zondag 26 september 2010 @ 18:53:16 #297
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869308
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel jouw ava kut hara, altijd al ;(
Jij en de rest van FOK, #care.
  zondag 26 september 2010 @ 18:53:20 #298
163094 Ladidadida
pi_86869310
quote:
Ze kan wel gelynched worden door het dorp.
  zondag 26 september 2010 @ 18:54:14 #299
163094 Ladidadida
pi_86869337
Ik zal eens ff een nieuw topic maken.
  zondag 26 september 2010 @ 18:54:21 #300
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_86869345
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.
Sorry ben gewoon te brak ;(
En ben er nog maar net achter dat de lynch iets anders is dan de maffiakills :X
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_86869362
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Jij en de rest van FOK, #care.
En die nl-vlag mag ook wel een keer weg WAAA
compact en kleverig.
  zondag 26 september 2010 @ 18:54:57 #302
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869369
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Sorry ben gewoon te brak ;(
En ben er nog maar net achter dat de lynch iets anders is dan de maffiakills :X
Seriously? _O-
  zondag 26 september 2010 @ 18:55:18 #303
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_86869381
quote:
Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

En die nl-vlag mag ook wel een keer weg WAAA
Niks ervan, mijn oranje legioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')