Nee, nog geen tijd voor gehadquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Hara, had jij al zo'n leuk lijstje gemaakt? of moet ik alles even bij elkaar quoten?
Of het is bluf natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij had toen vast mijn post nog niet gezien, + mafia is vrijwel altijd voorstander van dubbele lynch omdat we dan per ongeluk dorp afmaken en we de dubbele kwijt zijn
Als dorp moet je niet bluffen of liegen, helpt het dorp meestal niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of het is bluf natuurlijk![]()
En ik weet het niet, maar ik vind de hints zijn kant op wel duidelijker, dus ik zou eerder op hem stemmen dan op yosander of 08gnoT. tot nu toe... Denk ik...![]()
![]()
Ik bedoel meer, dat als hij maffia is, hij bluft dat hij een 2e lynch wel goed vindquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als dorp moet je niet bluffen of liegen, helpt het dorp meestal niet.
Seriously?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:52 schreef StijnDa het volgende:
Prima geschiedenis kennis trouwens, ik had niet geweten hoe de vrouw van Hitler heet.
Die TT
Ik vind het echt erg als je nooit van Eva Braun gehoord hebt.quote:
En bedankt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het echt erg als je nooit van Eva Braun gehoord hebt.
Dat is toch algemene kennisquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Niet mijn ding, maar heb het ook laten vallen na de 3e klas.
Geschiedenis dus.
Dat is toch die van die scheerapperaten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het echt erg als je nooit van Eva Braun gehoord hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is toch die van die scheerapperaten?
Ja, ze schoot uit bij Hitlerquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nou, idd!quote:
Vandaar die snor?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ze schoot uit bij Hitler
Dat was de grap, inderdaad.quote:
Ik hoop dat je grappen maakt,quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, idd!
Een vriendin van een vriendin van mij wist niet wat een NSB'er was![]()
VWO 6quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat voor school doe je dan?
Zelfs ik weet dat nog van mijn examens uit 2002
Toch frappantquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
VWO 6![]()
Maar ik doe hier dus geen eindexamen in, en blij ook
Of tandenborstelquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nee dusquote:
2e WO, ja, Hitler, ja, maar de vrouw van Hitler... Mwa...quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Toch frappantHoort wel beetje bij de geschiedenis
![]()
Hehe ja de zin liep niet helemaal lekker.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2e WO, ja, Hitler, ja, maar de vrouw van Hitler... Mwa...
quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk wordt de kans groter als je hier post dan als je niks post om dood te gaan.
Heb ik net geconstateerd
Volgens mij werd jij verdacht, en kwam je toen ineens postenquote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Eigenlijk wordt de kans groter als je hier post dan als je niks post om dood te gaan.
Heb ik net geconstateerd
Oh really? Ik postte het net voor jij hier kwam kijken. Stom toeval.quote:Op zondag 26 september 2010 00:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Heb ik net geconstateerd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:11 schreef timmmmm het volgende:
08gnot, doe of je in de '90's bent, oversizes spicegirls, sowieso veel NIN topics
verder geen zin meer
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:15 schreef Harajuku. het volgende:
Joe-momma had SEX-topics weet ik mij te herinneren, dus misschien kunnen we hem bij serial plaatsen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oeh oeh oeh oeh! Ik herinner me ook dat wendy's sig een link naar een scoutingsite heeft, die maken knopen -> galg
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:26 schreef Harajuku. het volgende:
En van Trevland herinner ik me een AT vol thee en koffie.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
Voor Wendy heb ik zo 1, 2, 3 dit
Stuk 3,
Wendytje
weiland en gras:
V&A [TK] Weekje kamperen in Friesland.
TRV Vakantiebestemming europa (camping) voor leeftijd 25
zelfgebouwde galg - bever-doe-dag 2010 = scoutingsite
(raszuiverheid, blond haar, blauwe ogen)quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat niet te makkelijk met drie mods hier?Ik zat te denken aan blauwe ogen of zo.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het met drie mods op een mod zou slaan, ik vind het ook een hint hoor. Maar dan Tombo's ava of blauwe ogen in t fobo of zo.
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Er doen 3 mods mee dus het is geen sterke hint
Trevland heeft in zijn fobo ook staan dat hij blauwe ogen heeft en het zit bij die thee hints.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
Naast Wendy heb ik dit
80tong
Veel 90-topics, Spice Girls
GC Sterft Fok een langzame dood? - keel dichtknijpen, los, dicht, los etc.
VVD - rechtsaf
quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
Deze nachtpost heeft mij trouwens aardig verdacht gemaakt met de thee (KSC) en spice girls(NIN)
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tombo
Grover - blauw
vlees - meerdere F&F-topics(dieren)
Dit had ik maarEn ik vind yosander zijn flits bv treffender dan die van tombo, al vertrouw ik haar nog voor geen meter
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK
NWS 2 meiden uit Veendam vermist - ik mis (haa)r ik mis (haa)r
Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
Yosander, stuk 2:
wilde hij koken: in zijn fobo staat een paint over broodje bakpoa die ontploft...
Yosander, stuk 3:
zelfgemaakte galg: (postgeschiedenis) PTA E-bike zelf bouwen. (Elektrische Fiets)
Karmaquote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh really? Ik postte het net voor jij hier kwam kijken. Stom toeval.
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij werd jij verdacht, en kwam je toen ineens postenEn dat is op zich ook al verdacht
whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten isquote:Op zondag 26 september 2010 00:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
(raszuiverheid, blond haar, blauwe ogen)![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als hij nou even edit en alle [quote]'s weghaaltquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten is
Ik kijk nu met puppy-eyes richting hara of die het even in een goed geordend schema wilt zettenquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten is
Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Het fenomeen wist dus wel degelijk dat er beschuldigingen naar hem uitgingen toen hij stemde voor de dubbellynch.
Te druk om bij mij op bezoek te komen?quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mensen die uitgaan dat ik pagina's ga lezen
Heb een drukken dag gehad
Lieg niet
Hara haar voorstel voor de dubbellynch stond nog voordat ze met die beschuldiging kwam, jij postte nadat ze met die beschuldiging kwam met een ja voor de dubbellynch.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lieg niet
Met dorpelingen vermoorden?quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lieg niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
Ja (0)
Nee (0)
Stemmen.Namen wil ik zien.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK
NWS 2 meiden uit Veendam vermist - ik mis (haa)r ik mis (haa)r
Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ja (2) Naatje Het_Fenomeen
Nee (0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij stemt voor isdatzo en wendytje
quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga slapenMorgen weer hint-oplos-tijd voor mij
NoteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Farmville heeft verband met weilanden, kuipje boter, vlees
Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.quote:Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef Stali het volgende:
Waar is Duimelot al twee topics lang?
Het zal me niets verbazen als Hara haar persoonlijk met eigen handen IRL gewoon vermoord heeft..
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wilde weer iets zeggen wat het spel kon beïnvloeden?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef wendytje het volgende:
volgens mij begin ik verkouden te worden....
Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.
Zo kloppend dat je er niet op stemt, uhu.quote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijk
"quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit
Daarom heb ik op isdatzo gestemd
Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doenquote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.
Ze lijkt me nl. wel iemand die gewoon even langskomt om te lachen en leuk gespeeld blablabla.
Voor de moorden kwam ze al twee topics niet meer langs.
Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.quote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doen
Jij wilde het Fenomeen toch zo graag, waar blijft je stem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Eva Braun was de eerste vrouw met een snor
Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.
Vreemd. Hoop dat ze wel nog even komt posten. Want het was leuk om te lezen en ook dat ze uiteindelijk toch maffia bleek te zijn.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit
Daarom heb ik op isdatzo gestemd
Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende "quote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie krijgen spijt van jullie stem op mij
had je maar geen UI moeten nemen met Eva connectiesquote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie krijgen spijt van jullie stem op mij
Tot morgen ik ga slapenquote:Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende ""
quote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je maar geen UI moeten nemen met Eva connecties
Mijn stemmen tellen dubbel.quote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wendytje (7) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio
Het_Fenomeen (4) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.quote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijkenEn zei ze ook niet dat het in t weekend moeilijk ging worden voor haar? Of was dat iemand anders
Ja hoor, dat mag ook al mag het nietquote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialidquote:Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.
Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
Je mag wel PMen maar geen info sturen. Ik heb dit gechecked bij de SL.quote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
Stuur haar anders even een pmquote:Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.
Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
Handig bovenaan de pagina.quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:
Het_Fenomeen (5) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialid
Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.
Nou ja, t is weekend. Ik verwacht morgen wel een post.quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb ik al een paar uur geleden gedaan.
Maar jullie vinden het niet gek dus.
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:
Het_Fenomeen (5) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.quote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...
Hara telt voor 2quote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
oh, staat de dorpsoudste gelijk aan de BM?quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.
Ik doe meequote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
Succes met het spel iig en met de hints. Ik volg het graag.
Ach, het is zaterdagavond, msischien heeft ze gewoon een levenquote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.
Maar blijkbaar denken jullie hier anders over.
Succes met het spel iig en met de hints. Ik volg het graag.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, staat de dorpsoudste gelijk aan de BM?
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dorpsoudste heeft een tweede anonieme stem, ik twee bekende.quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe maar nog 2 keerquote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
godver, nog een keer de OP lezen dan
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitlerquote:
tong80 gaat geen medemaffia vermoorden natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitler
Ik zat niet op te letten zekerquote:Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitler
Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.quote:Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Wendytje (8) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep
Het_Fenomeen (6) Sheep, Hara, krio, Naatje, 08gnoT
[..]
Ik zat niet op te letten zekerZo dan
Deze topics gaan zo snel dat ik niet alles lees, en da's echt zo. Ik had dat echt niet gelezen. Ik vond het_fenomeen inderdaad al langer verdacht en als ik het gezien dat het een dubbellynch was, had ik er gelijk op gestemd. Al was yosander ook nog een kanshebber. Bij deze dusquote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.
Wijf.quote:Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, nu twijfel ik weer tussen wendy en yosander...
Ehm, hints.quote:Op zondag 26 september 2010 01:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom verdachten jullie mij voordat ik maar 1 post postte in een mafia topic?
JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.quote:Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waar kan ik die ongeveer terug vinden?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.
Of dat iets te maken zou hebben met dit topicquote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Je postte wel in andere topics mar niet in het maffia topic.
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Of dat iets te maken zou hebben met dit topic
Ik post toch alleen maar onzin o
Lol, en dankje.quote:Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik begin het spel nu pas te begrijpen![]()
Wel leuk gevonden Hara
Wel als jullie op mafia gaan stemmenquote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.quote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.
Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
Ik denk dat ik nog wel even blijf.quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ik
tenzij je bodyguards het lootje leggenquote:Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel even blijf.
Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.quote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
dikke tieten kun je altijd toevoegen, mits dikquote:Op zondag 26 september 2010 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, ik wil iets in mijn fobo aanpassen, maar het is slechts een aanvulling, geen wijziging, mag dat?
Dan welquote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je dood bent, mag het dan wel of pas als het spel helemaal voorbij is?
Klopt, maar die ideeën komen toch wel in het topic, daar zorgen we samen voor. Als dorp of als mafia.quote:Op zondag 26 september 2010 01:23 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ja voor jezelf als speler s postten gevaarlijker maar voor het dorp als geheel is het wel beter, als je alleen met een paar mensen pmt kan de rest van het dorp je ideeën niet lezen.
Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me.quote:Op zondag 26 september 2010 01:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Als je dood bent, mag het dan wel of pas als het spel helemaal voorbij is?
Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3quote:Op zondag 26 september 2010 01:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je dood bent wordt er ineens veul minder in je fotoboek geharkt. Believe you me..
Mag jij lekker niet.quote:Op zondag 26 september 2010 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het ging me vooral om m'n avatar, ik wil een brallende postalgoldmeneer erin zoals in dit topic: Het officiële ONZ-Postalgold topic #3Fobo kijk ik echt nooit in
Ik ben benieuwd of iemand een reactie krijgtquote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Stali het volgende:
* Had me eerst eens moeten inlezen..
Het is juist een geweldig topic, 08gnoT.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:18 schreef blessed19 het volgende:
Rave-nl lijkt mij dan mafia. Alleen zijn nick al.
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Rave_nl lijkt me een irritante newbie.
Sjo even lezen, morgen zoeken en stemmenquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Als jij een dubbele lynch instelt blijf ik bij mijn standpunt.
Het_Fenomeen (5) Sheep, Hara, krio, Naatje
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.
Daarom:
###ik stem Timmmmm als eerste en Hara als tweede
Je vergeet m'n tweede stem te quotenquote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.
Daarom:
Kijk uit met dit soort uitspraken.quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
My bet..quote:Op zondag 26 september 2010 02:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je vergeet m'n tweede stem te quoten
niet in zijn naam, maar in zijn ava > blauw lijf...quote:Op zondag 26 september 2010 02:11 schreef StijnDa het volgende:
Wat is precies die hint in timmmms naam?
Dan trek ik hierbij die uitspraak terug en vervang ik hem door te zeggen dat ik heul heul erg teleurgesteld ben in mijn eigen analitisch vermogen als hara toch geen maffia blijkt te zijn...quote:Op zondag 26 september 2010 02:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Kijk uit met dit soort uitspraken.
Voordat je het weet moet je voor een FOK!tribunaal je sokken opeten.
Vandaar de ':P' onderaanquote:
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.quote:Op zondag 26 september 2010 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Met al die nachtbrakers kan het bijna real-time worden
Maar dan zou de nacht nu pas ingaan, nu is het dag in het spelquote:Op zondag 26 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Daarom:
Nou, dat zijn me een boel mensen!quote:Op zondag 26 september 2010 08:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wij mods hebben trouwens al tijden de nieuwe layout, en hierin zie je geen webicons, dat is wel wat onhandig.
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasquote:Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word paranoia, ik las; "wij mobs"
En webicons ziet niemand meer toch, die zijn afgeschaft dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fokJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sweet.quote:Op zondag 26 september 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fok
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?quote:Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik gebruik nog de oude layout..
Mét posticons!
Ik fok nu nog mobiel..quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?
Verandering is altijd kut uiteraard, maar na een week is 't prima te doen en weet je niet beter.quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de nieuwe lay-out verder wel fijn dan?
bij dezequote:Op zondag 26 september 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik fok nu nog mobiel..
Als ik zo m'n laptop opstart krijg jij een PI van mij oké?
Zie, ik heb je niet irl vermoord.quote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 ik kom even snel spieken ben ik dood
dan ga ik hier maar als zombie rondwandelen
trouwens wel een gaaf weekend achter de rug dus het was het waard
dat had er nog bij moeten komenquote:Op zondag 26 september 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie, ik heb je niet irl vermoord.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Duimelot het volgende:
maar ok nu maken jullie elkaar allemaal snel af en begin een nieuw spelletje dan mag ik weer mee doen
Ik wist wel dat ie hints kreeg, maar niet hoeveel.quote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Jep, nachtwaker/maffia/seriemoordenaar krijgen hints.
O, nee, dat vroeg ikquote:
Noem je mij nu een maffia?quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Ja, tenzij ze later stemmen want dan "Die gaat toch al dood, dus als ik daar nu ook op stem denken ze dat ik durrup ben"quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je weet dat geheel wederzijds is.
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef ReWout het volgende:
Zo even de hints bekijken hoor... op het eerste gezicht wijzen ze allemaal weer naar hara..
Laten we de avond afwachten!quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollenquote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nee, dat vroeg ikWant maffia is drie en ik vroeg me af hoeveel seriemoordenaar dan was, maar dat stata niet vast ofzo?
O, okeequote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollen
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik inderdaad gelijk krijg.
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?quote:Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze is zeker genoeg van haar zaak toch?
Even goede vrienden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.![]()
En meer durf ik niet te zeggen, want ben bang dat ik me dan met het spel bemoei
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Hahahahha, Rave_NL en hintsquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Alleen de eerste pagina telt. En dat je hints niet begrijpt was wel duidelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar 1 aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef lynda het volgende:
[..]
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?
Dus onderbouwen maar! na je dood heb je niets meer te zeggen nu is de tijden het spel.
Maakte je er maar gebruik vanquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
Het is juist wel de moeite als je in het spel wil blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
Als je er nou eens bij zet waarom...quote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef ReWout het volgende:
Slaat die hint van aftrekken van nacht#2 niet op Timmmmm?
Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Als je er nou eens bij zet waarom...
Maar als je wil dat mensen daarin mee gaan, moet je toch wel zeggen waar je het dan aan meent te zien? Op deze manier roep je maar wat. ALS anderen dan de moeite nemen om te gaan kijken (doordat je het roept) kunnen ze het nòg over het hoofd zien omdat ze niet weten waarnaar te zoeken. Ik zelf had bv totáál niet aan Eva Braun gedacht tot ik het hier tegenkwam. (Ik maak voor mezelf ook een lijstje, omdat ik dat leuk vindquote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef ReWout het volgende:
[..]
Z'n history misschien? Zo moeilijk is dat niet te zien...
quote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
Smakelijkquote:Op zondag 26 september 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vanavond bij mijn ouders eten (7 gangen)
Ik zie wel hoe het afloopt, ik blijf bij mijn keuze want ik vind niet dat er verder duidelijke hints zijn
Tot later
quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga dood onterecht![]()
Jullie burgenmeesteres heeft jullie bedrogen
Je mag mijn vriezer wel lenenquote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik ga dood onterecht![]()
Jullie burgenmeesteres heeft jullie bedrogen
Ja nu ben ik verdacht he, lynch me maar.quote:
Wendy heeft gister en vandaag sterke, maar net niet sterk genoeg, hints verzameldquote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel. Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic
!!
Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen.
Ik vind de hints naar Wendytje alleen niet zo sterk..
* Isdatzo beraadt zich nog even naar wie de 2e stem gaat.
Heb je die van, en vandaag, en gister bekeken en vond je ze niet sterk?quote:Op zondag 26 september 2010 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Welke dan? Want wat ik zo zie vind ik niet heel sterk.. maar goed, ik heb zelf ook niet aandachtig gezocht naar hints dus ik mag geen commentaar hebben eigenlijk.
Jij hebt best een rare gedachtegangquote:Op zondag 26 september 2010 15:59 schreef ReWout het volgende:
Probleem is gewoon dat men eigenlijk ieder voor zich de hints moet oplossen maar de maffia neemt natuurlijk altijd het voortouw zodat mensen die geen tijd hebben gewoon hun stem overnemen... daarom zeg ik ook niets specifiek omdat ze het zelf moeten uitvogelen. Klinkt hard maar is de enigste manier om te overleven als dorp.
Ze kan wel gelyncht worden, de maffia kan haar niet vermoorden.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
Ik kan door een lynch wel dood.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft het wel zin om op Hara te stemmen nu? Zo lang haar bg's leven kan ze toch niet dood.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze kan wel gelyncht worden, de maffiaspeciale/nachtrollen kan haar niet vermoorden.
klopt..... ik ben ook nee MOBsterquote:Op zondag 26 september 2010 18:00 schreef Isdatzo het volgende:
Mwhehe, dit blijft zo'n geniaal spel. Ik heb niet alles teruggelezen maar ik zag mijn naam ineens genoemd worden halverwege 't topic
!!
Wel knap dat 't fenomeen zichzelf zo verdacht maakt in zijn pogingen zijn onschuld aan te tonen.
Ik vind de hints naar Wendytje alleen niet zo sterk..
* Isdatzo beraadt zich nog even naar wie de 2e stem gaat.
Nee, alleen kom je toevallig nu eindelijk eens bij het spel kijken.quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
klopt..... ik ben ook nee MOBster
Oh okayquote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan door een lynch wel dood.
Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.quote:
Ja, dat mag niet hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
Je 2 stemmen moeten op 2 verschillende personen uitgebracht.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef wendytje het volgende:
##VOTE Het_Fenomeen x2
Het_Fenomeen (14) Sheep, Hara, krio, 08gnoT., Naatje, Tombo, dorpsoudste, Yosander, Trevland, Lynda, Blessed, Wendytje
Wendytje (12) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep, Tombo, Yosander, -Engel-, Trevland
Hara (2) Rave, ReWout
Timmmmm (2) Rave, ReWout
08gnoT (5) Dorpsoudste, -Engel-, Lynda, Blessed Huppelmuts
Jij en de rest van FOK, #care.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind wel jouw ava kut hara, altijd al
Ze kan wel gelynched worden door het dorp.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Sorry ben gewoon te brakquote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat ook in de OP en driehonderd keer in de topics heur.
En die nl-vlag mag ook wel een keer weg WAAAquote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij en de rest van FOK, #care.
Seriously?quote:Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry ben gewoon te brak![]()
En ben er nog maar net achter dat de lynch iets anders is dan de maffiakills
Niks ervan, mijn oranje legioen.quote:Op zondag 26 september 2010 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En die nl-vlag mag ook wel een keer weg WAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |