mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.quote:Op zondag 26 september 2010 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Met al die nachtbrakers kan het bijna real-time worden
Maar dan zou de nacht nu pas ingaan, nu is het dag in het spelquote:Op zondag 26 september 2010 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mwah, er moeten nog veel hints opgelost worden.
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,quote:Op zondag 26 september 2010 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[..]
Oke dit is de eerste keer dat ik deze variant speel maar dat wil niet betekenen dat ik onbekend ben met het spelletje.
En irritant omdat ik er niets van snap, of irritant omdat ik als een van de weinige durf te zeggen wat een hoop (via PM) denken.
Als jij een dubbele lynch instelt blijf ik bij mijn standpunt.
Wendytje (8) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep
Het_Fenomeen (5) Sheep, Hara, krio, Naatje
Hara (1) Rave
Timmmmm (1) Rave
Ook al heeft Hara tot op de dag van vandaag nog geen moord gepleegd legt ze de nadruk er zo erg op dat ik mn hoed opvreet als ze geen maffia is.
En dan heb je nog dr trouwe handlanger timmmmm die niet alleen alles tot op de letter volgt wat ze zegt, maar vervolgens ook de meest letterlijke hint ever op zn naam heeft staan. En juist omdat die hint zo letterlijk was, tussen al die vergezochte, ben ik bereid 'm te geloven.
Daarom:
###ik stem Timmmmm als eerste en Hara als tweede
Nou, dat zijn me een boel mensen!quote:Op zondag 26 september 2010 08:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Even je bla bla quoten voor het nageslacht met geen stem op Wendy of Hitler,.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:29 schreef Harajuku. het volgende:
Wij mods hebben trouwens al tijden de nieuwe layout, en hierin zie je geen webicons, dat is wel wat onhandig.
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasquote:Op zondag 26 september 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word paranoia, ik las; "wij mobs"
En webicons ziet niemand meer toch, die zijn afgeschaft dacht ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op zondag 26 september 2010 09:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, is dat al gebeurd? Ik dacht dat het nog niet zo ver wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fokJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh sweet.quote:Op zondag 26 september 2010 09:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ja, zie:
Webicons verdwijnen op fok
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?quote:Op zondag 26 september 2010 09:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik gebruik nog de oude layout..
Mét posticons!
Ik fok nu nog mobiel..quote:Op zondag 26 september 2010 09:39 schreef Harajuku. het volgende:
Jij kunt dan ook niet bij de nieuwe en alle oude layouts gaan weg. Waar is je PI dan?
Verandering is altijd kut uiteraard, maar na een week is 't prima te doen en weet je niet beter.quote:Op zondag 26 september 2010 09:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de nieuwe lay-out verder wel fijn dan?
bij dezequote:Op zondag 26 september 2010 10:04 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik fok nu nog mobiel..
Als ik zo m'n laptop opstart krijg jij een PI van mij oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |