Stuur haar anders even een pmquote:Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.
Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
Handig bovenaan de pagina.quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:
Wendytje (7) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio
Het_Fenomeen (5) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialid
Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...quote:Op zondag 26 september 2010 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Voor haar speldood reageerde ze al niet meer in twee topics.
Nou ja, t is weekend. Ik verwacht morgen wel een post.quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb ik al een paar uur geleden gedaan.
Maar jullie vinden het niet gek dus.
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4quote:Op zondag 26 september 2010 00:35 schreef krioro het volgende:
Wendytje (7) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio
Het_Fenomeen (5) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.quote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, ze realiseerde zich dat ze stom en dom bezig was en zich alleen maar verdachter aan het maken was...
Hara telt voor 2quote:Op zondag 26 september 2010 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik mag dan misschien niet zo heel goed opgelet hebben tijdens wiskunde, maar ik zie er maar 6 en 4
oh, staat de dorpsoudste gelijk aan de BM?quote:Op zondag 26 september 2010 00:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij begrijpend lezen ook niet want ik heb al een paar keer gezegd dat ik een dubbele stem heb. Ik heb altijd 2, jullie 1.
Ik doe meequote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
Succes met het spel iig en met de hints. Ik volg het graag.
Ach, het is zaterdagavond, msischien heeft ze gewoon een levenquote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Ze lijkt me sportiever dan dat. Weet zeker dat ze zich zou melden. Ook nu en gewoon gezellig en vervelend om ontmaskerd te zijn.
Maar blijkbaar denken jullie hier anders over.
Succes met het spel iig en met de hints. Ik volg het graag.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, staat de dorpsoudste gelijk aan de BM?
Nee.quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dorpsoudste heeft een tweede anonieme stem, ik twee bekende.quote:Op zondag 26 september 2010 00:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe maar nog 2 keerquote:Op zondag 26 september 2010 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
godver, nog een keer de OP lezen dan
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitlerquote:
tong80 gaat geen medemaffia vermoorden natuurlijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitler
Ik zat niet op te letten zekerquote:Op zondag 26 september 2010 00:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een feest zou dat zijn. En waarom stem jij nu niet op Hitler
Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.quote:Op zondag 26 september 2010 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Wendytje (8) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio, Sheep
Het_Fenomeen (6) Sheep, Hara, krio, Naatje, 08gnoT
[..]
Ik zat niet op te letten zekerZo dan
Deze topics gaan zo snel dat ik niet alles lees, en da's echt zo. Ik had dat echt niet gelezen. Ik vond het_fenomeen inderdaad al langer verdacht en als ik het gezien dat het een dubbellynch was, had ik er gelijk op gestemd. Al was yosander ook nog een kanshebber. Bij deze dusquote:Op zondag 26 september 2010 00:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vroeg het eerder in dit topic ook al. In het vorige topic zat je te wachtne op hints naar hem en wilde graag op hem stemmen dan, deed je ook al niet. Dit vertrouw ik niet man.
Wijf.quote:Op zondag 26 september 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, nu twijfel ik weer tussen wendy en yosander...
Ehm, hints.quote:Op zondag 26 september 2010 01:00 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Waarom verdachten jullie mij voordat ik maar 1 post postte in een mafia topic?
JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.quote:Op zondag 26 september 2010 01:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Waar kan ik die ongeveer terug vinden?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj laat het topic zelf links liggen, dan ga ik nu niet alles voor je opzoeken.
Of dat iets te maken zou hebben met dit topicquote:Op zondag 26 september 2010 01:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Je postte wel in andere topics mar niet in het maffia topic.
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.quote:Op zondag 26 september 2010 01:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Of dat iets te maken zou hebben met dit topic
Ik post toch alleen maar onzin o
Lol, en dankje.quote:Op zondag 26 september 2010 01:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik begin het spel nu pas te begrijpen![]()
Wel leuk gevonden Hara
Wel als jullie op mafia gaan stemmenquote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.quote:Op zondag 26 september 2010 01:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Betekent dat je wel online was maar niet hier postte en op de vlakte blijevn als dorp daar help je het dorp niet echt mee.
Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ikquote:Op zondag 26 september 2010 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ik post ook niet alles wat ik denk en met anderen overleg. Veel goede hintoplossingen posten maakt je een belangrijker doelwit voor de mafia dunkt me.
Ik denk dat ik nog wel even blijf.quote:Op zondag 26 september 2010 01:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom is Susi weg, en ga ik binnenkort ook het lootje leggen denk ik
tenzij je bodyguards het lootje leggenquote:Op zondag 26 september 2010 01:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog wel even blijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |