Als hij nou even edit en alle [quote]'s weghaaltquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten is
Ik kijk nu met puppy-eyes richting hara of die het even in een goed geordend schema wilt zettenquote:Op zondag 26 september 2010 00:03 schreef lynda het volgende:
[..]
whehe leuk van de inzet maar jammer dat het niet te quoten is
Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijkquote:Op zondag 26 september 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Het fenomeen wist dus wel degelijk dat er beschuldigingen naar hem uitgingen toen hij stemde voor de dubbellynch.
Te druk om bij mij op bezoek te komen?quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Mensen die uitgaan dat ik pagina's ga lezen
Heb een drukken dag gehad
Lieg niet
Hara haar voorstel voor de dubbellynch stond nog voordat ze met die beschuldiging kwam, jij postte nadat ze met die beschuldiging kwam met een ja voor de dubbellynch.quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lieg niet
Met dorpelingen vermoorden?quote:Op zondag 26 september 2010 00:05 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Lieg niet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
Ja (0)
Nee (0)
Stemmen.Namen wil ik zien.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
FUCK FUCK FUCK FU CK
NWS 2 meiden uit Veendam vermist - ik mis (haa)r ik mis (haa)r
Buurvrouw Eva - Eva braun (Hitler ava)
Niet sociaal - Hitler was niet echt sociaal.
Dit dusquote:Op zaterdag 25 september 2010 23:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ja (2) Naatje Het_Fenomeen
Nee (0)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij stemt voor isdatzo en wendytje
quote:Op zondag 26 september 2010 00:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou, ik ga slapenMorgen weer hint-oplos-tijd voor mij
NoteertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Farmville heeft verband met weilanden, kuipje boter, vlees
Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.quote:Op zondag 26 september 2010 00:16 schreef Stali het volgende:
Waar is Duimelot al twee topics lang?
Het zal me niets verbazen als Hara haar persoonlijk met eigen handen IRL gewoon vermoord heeft..
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wilde weer iets zeggen wat het spel kon beïnvloeden?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 09:45 schreef wendytje het volgende:
volgens mij begin ik verkouden te worden....
Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.quote:Op zondag 26 september 2010 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die zit nu stil in een hoekje te huilen op de plaats van de streng gereformeerden in de hemel, zodat niemand haar stoort.
Zo kloppend dat je er niet op stemt, uhu.quote:Op zondag 26 september 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en daarom zei ik; hij bluft misschien wel dat ie voor een dubbele lynch stemde om minder verdacht te lijken? Ik vind de hints die Hara heeft gevonden zo kloppend namelijk
"quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit
Daarom heb ik op isdatzo gestemd
Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doenquote:Op zondag 26 september 2010 00:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze is al veel langer weg. Dit even buiten het spel om, Ik vind dit echt heel erg gek.
Ze lijkt me nl. wel iemand die gewoon even langskomt om te lachen en leuk gespeeld blablabla.
Voor de moorden kwam ze al twee topics niet meer langs.
Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.quote:Op zondag 26 september 2010 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag, heeft vast boeiende dingen te doen
Jij wilde het Fenomeen toch zo graag, waar blijft je stem?quote:Op zaterdag 25 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
Eva Braun was de eerste vrouw met een snor
Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl ze toch met een spel bezig is? En dat deed ze niet half he, ze was volop aanwezig.
Vreemd. Hoop dat ze wel nog even komt posten. Want het was leuk om te lezen en ook dat ze uiteindelijk toch maffia bleek te zijn.
quote:Op zondag 26 september 2010 00:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik zag je ninja-edit
Daarom heb ik op isdatzo gestemd
Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende "quote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie krijgen spijt van jullie stem op mij
had je maar geen UI moeten nemen met Eva connectiesquote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Jullie krijgen spijt van jullie stem op mij
Tot morgen ik ga slapenquote:Op zondag 26 september 2010 00:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier kom ik morgenavond op terug met een welgemeende ""
quote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je maar geen UI moeten nemen met Eva connecties
Mijn stemmen tellen dubbel.quote:Op zondag 26 september 2010 00:30 schreef naatje_1 het volgende:
Wendytje (7) Timmmmm, Huppelmuts, Hara, 08gnoT., Naatje, krio
Het_Fenomeen (4) Sheepcidus, Hara, krio, Naatje
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.quote:Op zondag 26 september 2010 00:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Toen zei ze ook dat ze druk was en tussendoor steeds even kwam kijkenEn zei ze ook niet dat het in t weekend moeilijk ging worden voor haar? Of was dat iemand anders
Ja hoor, dat mag ook al mag het nietquote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
Dat bedoel ik, die schaamt zich voor haar acties als maffialidquote:Op zondag 26 september 2010 00:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, ze die middag niet veel tijd. Vanwege haar mafiaspel natuurlijk. Die maakte zich natuurlijk gewoon uit de voeten.
Maar ik zal jullie niet storen omdat jullie met de hints bezig zijn. Maar ik vind het gewoon raar dat ze voor haar speldood al niet meer postte. En nu ook helemaal niets van zich laat horen. Niet iets voor een enthousiaste Duimelot wat mij betreft.
Je mag wel PMen maar geen info sturen. Ik heb dit gechecked bij de SL.quote:Op zondag 26 september 2010 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Je mag toch, ook al mag het niet, als dode PMen met anderen? Want daar is geen toezicht op...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |