Zie, ik heb je niet irl vermoord.quote:Op zondag 26 september 2010 11:29 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 ik kom even snel spieken ben ik dood
dan ga ik hier maar als zombie rondwandelen
trouwens wel een gaaf weekend achter de rug dus het was het waard
dat had er nog bij moeten komenquote:Op zondag 26 september 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zie, ik heb je niet irl vermoord.
quote:Op zondag 26 september 2010 11:32 schreef Duimelot het volgende:
maar ok nu maken jullie elkaar allemaal snel af en begin een nieuw spelletje dan mag ik weer mee doen
Ik wist wel dat ie hints kreeg, maar niet hoeveel.quote:Op zondag 26 september 2010 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
Jep, nachtwaker/maffia/seriemoordenaar krijgen hints.
O, nee, dat vroeg ikquote:
Noem je mij nu een maffia?quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Ja, tenzij ze later stemmen want dan "Die gaat toch al dood, dus als ik daar nu ook op stem denken ze dat ik durrup ben"quote:Op zondag 26 september 2010 12:06 schreef blessed19 het volgende:
Degene die niet op de 2 obvious mafia stemmen, me helemaal niet stemmen zijn mafia, of hebben een druk weekend. Anyway, degene die wel op de 2 bekenden stemmen kan je met zekerheid vanuit gaan dat zij dorp zijn.
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.quote:Op zondag 26 september 2010 12:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En je weet dat geheel wederzijds is.
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?quote:Op zondag 26 september 2010 12:20 schreef ReWout het volgende:
Zo even de hints bekijken hoor... op het eerste gezicht wijzen ze allemaal weer naar hara..
Laten we de avond afwachten!quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..
Want ja jij hebt geen hint tegen, maar jij hebt ook nog niet gemoord. Juist omdat jij BM bent.
quote:Op zondag 26 september 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit er stiekem een dorpsgek in het spel? Of twee?
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollenquote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, nee, dat vroeg ikWant maffia is drie en ik vroeg me af hoeveel seriemoordenaar dan was, maar dat stata niet vast ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |