O, okeequote:Op zondag 26 september 2010 12:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maffia is meestal 3, maar af en toe varieert dat. Zelfde geldt voor de speciale rollen
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.quote:Op zondag 26 september 2010 12:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik inderdaad gelijk krijg.
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?quote:Op zondag 26 september 2010 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet wel zeker dat jij geen gelijk krijgt.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Daar gaat het toch niet om.quote:Op zondag 26 september 2010 12:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze is zeker genoeg van haar zaak toch?
Even goede vrienden.quote:Op zondag 26 september 2010 12:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.![]()
En meer durf ik niet te zeggen, want ben bang dat ik me dan met het spel bemoei
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?quote:Op zondag 26 september 2010 12:31 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ben je dan ook zeker genoeg om vrijwillig af te treden als je geen gelijk hebt?
Of is dat niet mogelijk en blijf je wachten tot je gelynchd word?
Hahahahha, Rave_NL en hintsquote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.quote:Op zondag 26 september 2010 12:45 schreef lynda het volgende:
[..]
je denkt zo zeker te zijn van je eigen onschuld.. wanneer kom je eens met goede! hint oplossingen?![]()
Er is nog acht uur om alles om te gooien.
Alleen de eerste pagina telt. En dat je hints niet begrijpt was wel duidelijk.quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar 1 aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?quote:Op zondag 26 september 2010 12:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te slecht voor woorden in cryptische omschrijvingen en het doorspitten van 124 pagina's posthistorie op zoek naar aanwijzingen. Maar dat hoop ik ruimschoots te compenseren door mijn intuïtie.
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.quote:Op zondag 26 september 2010 12:56 schreef lynda het volgende:
[..]
dan doet ladida haar werk voor niets! en het is maar een pagina van de ph?
Dus onderbouwen maar! na je dood heb je niets meer te zeggen nu is de tijden het spel.
Maakte je er maar gebruik vanquote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
Het is juist wel de moeite als je in het spel wil blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 13:01 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou, dit is de eerste keer dat ik dit spelletje meespeel hier, dus in tegenstelling tot de wat meer doorgewinterde spelers heb ik wat meer tiijd nodig om alles op een rijtje te zetten. En dan kom ik nog maar op nog geen kwart uit van alle hints die ik langs zie komen... Dus dan is het de moeite niet meer om alsnog dezelfde hints te posten.
Maar dat betekend nog niet dat ik niet dankbaar gebruik maak van de hints die anderen bij elkaar sprokkelen..
Enfin, ik ga er van door.. Ik zie het vanavond wel of ik gelijk heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |