Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossenquote:
Oh ja, kutquote:
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeienquote:Op zondag 26 september 2010 22:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb nee gestemd. Geloof het niet. Aanvankelijk wel maar ik denk dat ze eerlijk is.
Nou ja, dan moet je er even bij nadenken dusquote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen"
Ik zie geen nadelen?quote:Op zondag 26 september 2010 22:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
Nu wel, maar als het topic vol is vergeet ik dit topic... en de meeste komen allemaal vaak in GC en dan zie ik het weer en dan... *bling* "ah ja even hints oplossen"
Nee, het is wat je denkt. Iedere argeloze voorbijganger kan op dat knopje drukken.quote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, kut
[..]
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeien
Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeienquote:Op zondag 26 september 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, kut
[..]
Mag dat wel eigenlijk??? Of is dat ook je met het spel bemoeien
Geen grap.quote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef ReWout het volgende:
[..]
Hihihi zie je dat... ze maakte een grapske hahahaha
quote:
| 1 |
Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken.quote:Op zondag 26 september 2010 22:37 schreef ReWout het volgende:
[..]
Mag eigenlijk niet nee van Stali omdat ze dood is. Dus Stali niet met de discussie bemoeien
Je mag wel stemmen denk ik, maar niet roepen wat je gestemd hebtquote:Op zondag 26 september 2010 22:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Maak dan geen POL waar heel FOK! voor de grap anoniem op kan drukken..
Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Nee hè, niet weer die fucking MIS
Degene die #14 opent doet dat maar gewoon stug in GC
Zou ik niet doen.quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 26 september 2010 22:48 schreef Ladidadida het volgende:
Dat was o.a. een van de redenene dat het mafia topic dood ging?quote:Op zondag 26 september 2010 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig joh. Wat is er mis met MIS?
Of was het dat gejankzak iedere keer?quote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dat was o.a. een van de redenene dat het mafia topic dood ging?
Het ging dood in MIS, het ging dood in MEN en het ging dood in GC.quote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Valt weinig over te discussiëren. Nu MIS er weer is hoort het gewoon hier net zoals een topic over ancient Egypt in C&H hoort.quote:Op zondag 26 september 2010 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stel voor deze discussie in mis-FB te voeren (mij niet gezien tho') en niet dit topic te verpesten.
Take a wild guessquote:Op zondag 26 september 2010 23:36 schreef Sheepcidus het volgende:
Gaat het volgend topic al naar MIS? of pas na het spel?
oh deze zit er alquote:Op zondag 26 september 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Take a wild guess [ afbeelding ]
Daar staat ook MIS, hoor.quote:Op zondag 26 september 2010 23:39 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
oh deze zit er algebruik altijd myAT
quote:Op zondag 26 september 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Er stonden nog veel rechtengroepen op read-only, als het goed is is dat nu gefixt. Zo niet, laat het hier even weten
Dan moet je op de link klikken, dan kom je in het goede topic.quote:Op zondag 26 september 2010 23:55 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hoe kun je dat hier laten weten als je niet kan posten?
Off-topic. Bedankt.quote:Op zondag 26 september 2010 23:58 schreef 08gnoT. het volgende:
En OT: Wow, de maffia lacht nu wel denk ikWeer 2 dorpelingen. Ik had toch zeker minstens 1 maffialynch verwacht, eigenlijk 2 natuurlijk maar goed. Nu maken we het onszelf wel heel moeilijk, morgen nog 3 dorpskills... hoeveel dorpelingen zijn er dan nog over?
En jouw geniale plannetje valt in duigen de twee gelynchde wederom dorp blijken te zijn. Dan openen hopelijk de rest eindelijk hun ogen en zal die extra stem je niet meer kunnen redden..quote:Op zondag 26 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daarom. We zullen het zien als we vanavond mafia gedood hebben, en jij niet met je stemmen op mensen zonder hint tegen.
Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.quote:Op maandag 27 september 2010 00:11 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Haha ik vind het wel gaaf om hem langs te zien komen bij verschillende users
Ik heb al 4 goudgeverfde stenen gestuurd, ik sta met een quote in de OPquote:Op maandag 27 september 2010 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Die reclame is zo vreselijk. Smerige parasieten. Vond het erg tof om de reacties op FOK! te zien.
Dit moet elders, I know. Maar ik wilde je even bedanken en laat daar ook weten wat je stuurt he?
Kwam ook in mij op, maar daar ga ik nog over nadenken.quote:Op maandag 27 september 2010 00:33 schreef blessed19 het volgende:
Hey Hara. Aangezien jij nu mod bent hier kunnen we eindelijk de mafia reeks in 2 delen splitsen?
Ik ga dan juichen.quote:Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als hara maffioos is ga ik huilen
quote:
Waarom?quote:Op maandag 27 september 2010 07:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als hara maffioos is ga ik huilen
Onschuldig gelynct worden is net zo erg als homo-erotisch doodgeschreven wordenquote:Op maandag 27 september 2010 09:43 schreef wendytje het volgende:
jullie hadden dat van hara gisteren moeten bedenken, voordat jullie twee onschuldige dorpsbewoners hebben vermoord
-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook doodquote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
Ik hoop dat de nachtwaker vandaag hara vermoord...
Niet mogelijkquote:Op maandag 27 september 2010 11:12 schreef ReWout het volgende:
Ik hoop dat de nachtwaker vandaag hara vermoord...
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 11:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
-SG- natuurlijk want dan gaat hara ook dood
quote:
quote:De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) krijgen, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia.
Neuh, dat was eerder doordat er veel "Niet-spel-gerelateerd" en "Oud-zeer" gezeik is onderlingquote:Op zondag 26 september 2010 22:50 schreef ReWout het volgende:
[..]
Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood isquote:
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!quote:Op maandag 27 september 2010 12:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar volgens Rewout zijn SG en Hara aan elkaar gekoppeld door hem (cupido), en gaat Hara dus dood als SG dood is
Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoorquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
Ik ook, ik vul je aan.quote:Op maandag 27 september 2010 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nouhou, ik zeg alleen maar wat Rewout beweert hoor
Nu al?quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef blessed19 het volgende:
Ok, dit is het moment dat ik niks meer serieus neem en alleen maar mijn eigen hints ga opsporen.
Ze zijn al een heel end op weg. Maar de volgende ronde doe je toch gewoon mee?quote:Op maandag 27 september 2010 11:56 schreef Silentalarm het volgende:
Hee mensen! Ik had het berichtje in mijn inbox gelezen. Ben al een tijdje niet meer zo actief op fok, maar eigenlijk wil ik wel weer meedoen!
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs warenquote:Op maandag 27 september 2010 12:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet alles! Hij is ook mijn bodyguard! Wat een briljante zet van Rewout, alsof hij het wist!
omdat hara mafia is.quote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs waren
Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG isquote:Op maandag 27 september 2010 13:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
waarom vertelde je mij in pm dat 2 andere spelers je BGs waren
Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?quote:Op maandag 27 september 2010 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit is wat Rewout zegt en ik was dus sarcastisch, ik heb ontkend dat cupido langskwam en dat SG mijn BG is
Maar oh nee, ik ga inderdaad in het topic neerzetten wie mijn BGs zijn.
Waar bescherm ik SG? Van mij mag ie dood hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vroege ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet om je BGs te posten, dat lijkt me een domme zet nu. Maar waarom probeer je SG te beschermen als hij niet je BG is en ook niet je cupido?
quote:
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.quote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Yeah yeah, beter ga je de hints op een goede manier oplossen in plaats van de hele dag te blijven zeggen dat ik mafia ben, ik word morgen toch gelyncht dus ga wat nuttigs doen
Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een liefde hier
Ik wil ook
ik zit hier plaatjes te draaien met een vast playlist. Laat me hier nou de boel een beetje rumoeriger maken.quote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ga dan wat anders met je vrije tijd doen.Leave Britney alone
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)quote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mijn lijstje is al bijna zo goed als klaar.
Omdat je mafia bent als je het mis hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)
Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
1: ik ben geen SC knakkerquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom zeggen de mensen die verder nog hints hebben opgelost eigenlijk niet wat die oplossingen en hints zijn? Dan kun je toch mensen mee krijgen in je stem, anders niet (lijkt me)
Het is gewoon iets wat ik me oprecht afvraag, ja, het kan zijn dat ze je eruit schrijven, maar dat kan altijd.
Ik kan het me ergens wel voorstellen als iedereen zich echt rot-PMd...quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat je mafia bent als je het mis hebt.
maja je moet elkaar toch helpen als dorpsbewoners anders kom je er nooit uit en wint de maffia sowiesoquote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
1: ik ben geen SC knakker
2: Ik heb nooit zin in welles/nietus spelletjes
3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Het hoeft ook niet waterdicht te zijn toch?quote:Op maandag 27 september 2010 14:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
1: ik ben geen SC knakker
2: Ik heb nooit zin in welles/nietus spelletjes
3: Kijk naar hara: strooien met hints en echt aktief mensen beschuldigen maakt je verdacht
4: Ik ben niet goed in waterdicht onderbouwen, maar mijn intuitie heeft het gelukkig vaak goed bij dit spelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |