abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 september 2010 @ 09:23:19 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86451382
Zwangerschap en geboorte deel 694

2010

September:
21 september 2010: Rixtje
27 september 2010: Troeta (jongetje)

Oktober:
06 oktober 2010: Hik
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie (meisje)
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown (meisje)
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober 2010: Hobbesje

November:
*** 04 november 2010: Silmarwen en Knut ***
15 november 2010: Pvoesss (jongetje)
15 november 2010: shellyjanssen
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr

December:
02 december 2010: Shirley
*** 06 december 2010: Leandra en Nostalgist ***
10 december 2010: Jore
14 december 2010: DoctorB (meisje)
20 december 2010: Diesz (jongen)
27 december 2010: mrien (jongetje)

2011
Januari:
11 januari 2011: Claudia_x (meisje)
12 januari 2011: Sugarsnap
16 januari 2011: Basboussa
28 januari 2011: Vanyel
29 januari 2011: ik80lll

Februari:
03 februari 2011: Dizzy-Miss-Lizzy
06 februari 2011: HuupHuup (meisje)
18 februari 2011: Hassanjassan

Maart:
10 maart 2011: stengeltje
12 maart 2011: DJMO
26 maart 2011: She-wolf

April:
03 april 2011: Twentemeisje
06 april 2011: Nienna
08 april 2011: J-net
10 april 2011: Grizzlybear
15 april 2011: Jeetjejom
15 april 2011: Tally
19 april 2011: Take_A_Picture

Mei:
02 mei 2011: Danic
05 mei 2011: Loffie

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 19-09-2010 19:37:03 ]
  woensdag 15 september 2010 @ 09:24:07 #2
54772 Silmarwen
pi_86451401
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Had ik ook heel veel last van, vooral hartkloppingen. Wel even melden bij de verloskundige, kan ook iets met je schildklier zijn namelijk. Ik vind hartkloppingen altijd dood eng om eerlijk te zijn, zo'n rotgevoel.
pi_86451471
Noa, dat klinkt veelbelovend, succes!

quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:03 schreef Leandra het volgende:
Nu valt het wel weer mee, maar we hebben wel eens op vrijdagavond de koelkast staan schoonmaken omdat ik "zeker wist" dat er iets lag te rotten en ik telkens kokhalzend voor de geopende koelkast stond :')
:D! Zo lopen wij regelmatig het huis door omdat ik er zeker van ben dat de kat ergens heeft geplast.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 15 september 2010 @ 09:28:53 #4
54772 Silmarwen
pi_86451487
Ik geloof dat alle nieuwe zwangeren nu in de OP staan. Kan zijn dat ik er wat over het hoofd heb gezien.
pi_86451669
Oh ja, ruiken heb ik ook al vanaf het begin. Op zich niet zo erg, behalve tijdens de misselijkheid (toch nog 11 weken dus..). Bij ons staat de deo nu op een kamer waarvan de deur dicht kan, omdat ik er nog steeds onpasselijk van word. Kortademigheid herken ik ook.
Inmiddels heb ik ook last van mijn banden (bekken en elders), maar dat was geen klacht van het begin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86451670
Twentemeisje ik had (en heb) ook erg last van kortademigheid, heel irritant ja en als ik dan zei dat ik het zo benauwd had dan ging iedereen heel lief aanbieden om een raam open te zetten of zeggen dat het inderdaad warm is buiten maar dat het vast snel weer beter wordt, of men zegt dat het juist slechter wordt en dat het komt door de groeiende baarmoeder. Ik krijg de boodschap gewoon níet over dat het daar echt niet aan ligt, dat het voor mij niets uitmaakt, warm of niet, en van die bm ben ik ook niet overtuigd aangezien het bij Amélie al vanaf 16 weken ongeveer heel erg was en bij deze baby vanaf het begin.

Oh en Leandra, herkenbaar :')
ik kan de afwas tegenwoordig écht niet doen zonder letterlijk over mn nek te gaan. En dan gaat het maar over de ontbijtbordjes van die ochtend ofzo, niet over een afwas die er al twee weken staat. Heel storend.
En ik heb me ook wel eens drie keer achter elkaar gedoucht en gewassen/tanden gepoetst omdat ik er van overtuigd was dat ik naar kots rook. :') B. rook niets maar ik vond hém wel naar kots ruiken _O- arme jongen hahahaha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86451885
Benauwdheid hoort erbij en heeft in het begin inderdaad weinig met de baarmoeder te maken. Tijdens de zwangerschap van Ivan werd ik vanaf een bepaald moment wel veel erger benauwd doordat mijn longen in de verdrukking kwamen. Dat heeft tot het einde van de zwangerschap geduurd. Ik zou het trouwens inderdaad altijd even bij de verloskundige melden omdat het ook iets anders kán zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86451946
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Noa, dat klinkt veelbelovend, succes!
[..]
:D! Zo lopen wij regelmatig het huis door omdat ik er zeker van ben dat de kat ergens heeft geplast.
Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....
Ik ben daarom alleen al heel blij dat we geen huisdieren hebben :')

Overigens is het kokhalzen nu wel over maar m'n reukvermogen is nog meer dan prima, als N. een glas wijn gedronken heeft (en dat is dan echt maar één glas) dan ruikt het naar mijn idee hetzelfde als iemand die een hele avond heeft lopen pimpelen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 september 2010 @ 09:52:30 #9
54772 Silmarwen
pi_86452017
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....
Ik ben daarom alleen al heel blij dat we geen huisdieren hebben :')

Overigens is het kokhalzen nu wel over maar m'n reukvermogen is nog meer dan prima, als N. een glas wijn gedronken heeft (en dat is dan echt maar één glas) dan ruikt het naar mijn idee hetzelfde als iemand die een hele avond heeft lopen pimpelen....
Zelfde hier ja. Drank, maar ook dingen als salami en weet ik wat. Vooral voedingsgeuren en Knut is gek op van die Japanse zoutjes. Ik vind ze walgelijk en hij ruikt er meteen zo enorm naar, alsof hij kilo's van die dingen heeft lopen eten. Bah!

Hier ook trouwens, ik ruik de kattenbak, maar niemand anders ruikt het. Heel veel dingen vind ik echt nog enorm stinken. Koelkast die brandschoon is, heel veel deo's en aftershaves, kruidige geuren, de katten, luiers, luieremmer :r
pi_86452027
De meeste geuren kan ik wel 'van me afzetten', maar waar ik héél naar van word is parfumlucht. Laat het openbaar vervoer vol zitten met vrouwen die zich graag volsproeien. :{
pi_86452074
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Silmarwen het volgende:

Hier ook trouwens, ik ruik de kattenbak, maar niemand anders ruikt het.
Litter pearls! *O*

Ik vind de geparfumeerde luierzakjes van de Etos walgelijk ruiken. Inmiddels gebruik ik voor de luiers diepvrieszakjes.
pi_86452092
oh ja fijn is dat haha, die treinen in de spits was ik alweer bijna vergeten :D Bah.

Is dat 's nachts overgeven echt overgeven? :o wat eng!
Ik heb het wel met maagzuur, dat ik wakker wordt met mn mond vol zeg maar. Buh. Ik slaap tegenwoordig al standaard in een soort knik en met rennies en water binnen handbereik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452103
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
De meeste geuren kan ik wel 'van me afzetten', maar waar ik héél naar van word is parfumlucht. Laat het openbaar vervoer vol zitten met vrouwen die zich graag volsproeien. :{
Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86452126
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staan O+ :r
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86452171
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef huuphuup het volgende:
oh ja fijn is dat haha, die treinen in de spits was ik alweer bijna vergeten :D Bah.

Is dat 's nachts overgeven echt overgeven? :o wat eng!
Ik heb het wel met maagzuur, dat ik wakker wordt met mn mond vol zeg maar. Buh. Ik slaap tegenwoordig al standaard in een soort knik en met rennies en water binnen handbereik.
Maagzuur heb ik ook. Dat is vervelend, maar daar kan ik wel mee leven met de maatregelen die jij noemt. Ik ga nergens meer heen zonder Rennies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86452219
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staan O+ :r
Ja... ik heb in november (toen was ik gelijk misselijk, en van vanalles) N. een keer naar de overkant van de straat getrokken omdat we in de stad achter iemand liepen die zware shag rookte....
En dat zei ik ook: "ik word kotsmisselijk van die stinkende peuk" :')

Ik geloof dat die man het gehoord heeft, maar dat boeide me op dat moment echt niet.
En dan te bedenken dat ikzelf vlak daarvoor nog rookte. N. rookt ook nog (buiten, en beduidend minder dan voorheen) en dat vind ik ook wel vies ruiken, maar die lucht van zware shag vond ik zo verschrikkelijk goor.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86452239
Dat klinkt eng Claudia.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 september 2010 @ 10:04:28 #18
54772 Silmarwen
pi_86452241
Wat eng Claudia, daar zou ik ook echt paniekerig van worden.

Wat ik wel vaker heb, is dat ik per ongeluk op mijn rug slaap, wakker schrik, naar adem snak en helemaal duizelig ben. Goed dat ik er wakker van word, vervelend dat ik steeds op mn rug rol. -.-
pi_86452399
Noa, wat spannend...hopelijk zet het door!

Wat betreft kwaaltjes...zere borsten, maagzuur en vooral misselijk de hele dag door, inclusief kokhalsen en dagelijks wel een keer overgeven. Vieze geurtjes heb ik dan weer niet zo veel last van, behalve als mijn vriend staat te koken. Ik vind het ook niet vies ruiken, maar mijn maag draait zich wel meteen om.

Vandaag ook nog thuis gebleven...morgen maar weer proberen denk ik.
pi_86452604
Oh, Noa, succes!!! Straks lekker bevallen met je gladgeschoren benen!! hihi

Jee, dat is zeker eng Claudia! Hoop dat je dat deze zwangerschap niet gaat hebben!

Mijn rare dingetje is bananen, ik hou van bananen, eet er zo 2 per dag normaal, maar nu ik zwanger een hapje neem ga ik kokhalzen en ik was er van overtuigd dat de bananen niet goed meer waren (maandenlang)
Zo vies dat prutje in mijn mond en als er dan maar 1 hard stukje inzit...bweeeehhh
pi_86452626
's Nachts overgeven lijkt mij ook heel eng.

Mijn lief is koningin meeveren. Zo zijn we wel eens 3x van plaats veranderd in de trein omdat er iemand stonk of zijn muziek te hard had staan (ik hoor volgens mij ook beter, muziek van mensen 6 rijen verder). Uiteindelijk op het balkon beland omdat dat de enige plaats was zonder stoorzenders.
Helaas kwamen we toen langs de Arena en stroomde de trein vol met zingende Toppersbezoekers... Beetje zonde van de moeite geweest.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86452686
Ik herken dat zintuiglijk gauw overprikkeld zijn wel, Vanyel. In de bus waar ik vaak in zit druppelt regelmatig wat water naar beneden. Meestal zit me dat niet zo dwars, maar recentelijk word ik er gek van en moét ik ergens anders zitten. Ook kan ik andere mensen in mijn nabijheid maar moeilijk verdragen, niet omdat ze gek ruiken of lawaai maken maar gewoon omdat ze uit m'n buurt moeten blijven. :+
pi_86452706
Noa :% hup hup!

Tja, hier enkel af en toe misselijk verder nog niks. Terwijl ik de vorige keer alles had ongeveer, behalve de misselijkheid :') Ik maak de zwangerschap nu ook wel anders mee, bij de eerste was ik meer onbevangen, nu ben ik veel bezorgder overal over...

claudia_x jeetje, dat 's nachts overgeven kende ik helemaal niet.
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86452733
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken dat zintuiglijk gauw overprikkeld zijn wel, Vanyel. In de bus waar ik vaak in zit druppelt regelmatig wat water naar beneden. Meestal zit me dat niet zo dwars, maar recentelijk word ik er gek van en moét ik ergens anders zitten. Ook kan ik andere mensen in mijn nabijheid maar moeilijk verdragen, niet omdat ze gek ruiken of lawaai maken maar gewoon omdat ze uit m'n buurt moeten blijven. :+
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
pi_86452773
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
Je kunt wel héél nors gaan kijken.
pi_86452805
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef Narr het volgende:
Ik maak de zwangerschap nu ook wel anders mee, bij de eerste was ik meer onbevangen, nu ben ik veel bezorgder overal over...
Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?

Ik ben deze zwangerschap veel relaxter en maak me over de baby helemaal geen zorgen.
pi_86452820
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt wel héél nors gaan kijken.
Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.
pi_86452878
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.
pi_86453070
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86453102
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86453153
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?

Ik ben deze zwangerschap veel relaxter en maak me over de baby helemaal geen zorgen.
Nee, ik weet ook niet hoe het komt. Wellicht is het meer zo'n idee van 'de vorige keer ging alles goed, dus wellicht nu niet'. Ik verwacht dat als ik mijn eerste echootje heb gehad, ik er weer een stuk anders insta. Zwangert he :o

Vanyel _O-
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86454073
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg :')
Lijkt me een briljant plan. Zeker nu ik de laatste tijd al preventief word gewaarschuwd niks te vinden van asociaal gedrag en ze zelfs mijn handje veel te vaak loslaat omdat 'je nooit weet wanneer zo'n kutjong het in z'n hoofd haalt om vandaag lekker potten in elkaar te gaan trappen'.
pi_86454172
Dat lijkt me een bijkomende angst, en helaas een angst waar je op sommige plekken werkelijk rekening mee moet houden :{

Wat een debiele wereld is het daardoor eigenlijk ook }:|
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86454264
Moet ook eigenlijk wel, maar we hadden daar tot een paar maanden geleden gezamenlijk weinig boodschap aan behalve in de buurt van groepen jongens. Dat voelde een stuk prettiger.
pi_86454735
Oeh Noa, spannend zeg! *O*

Zet 'm op! :% :% :%

Hier nog helemaal niks hoor...
  woensdag 15 september 2010 @ 12:24:05 #36
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86456286
Spannend Noa!
pi_86459993
Noa Spannend!!!

Ik zit zelf nu in week 7 en heb ook wel de nodige symptomen:
een dag of 4/5 voor mijn NOD was ik een schutting aan het beitsen met mijn moeder en ik rook gewoon heel sterk vanille. Ze stond me aan te kijken of ik gek was :P Gelukkig wel een geur die ik kon verdragen. Zo'n 2 dagen voor mijn NOD had ik heel erg veel last van borrels in mijn buik. Niet alleen in mijn maag of darmen, maar door heel mijn romp.
Verder af en toe misselijk, last van mijn darmen (beide uitersten, dus opstipatie en diaree) en moeoeoeoeoeoe :O
En bij bepaalde etenswaren draait mijn maag om. Helaas is dat vooral bij gekookte groenten, dus eet ik wat kip met pasta of rijst. Patat of pannenkoeken gaan er dus wel weer makkelijk in, net als een boterham. Maar ja, dan mis ik toch wat vitaminen.

Ik heb me vandaag ziek gemeld omdat ik gisteren met ongelooflijke buikpijn naar huis ben gegaan. Was wel even eng, was echt even bang dat het fout ging. Maar het bleken dus mijn darmen te zijn, bleek later op de avond. Het is nu gelukkig weer weg. Ik ben rond 21.30 gaan slapen en heb uiteindelijk (minus het ziekmelden enzo) tot 11.30 vandaag geslapen.
Volgens mij let ik al heel erg op het pakken van mijn rust, maar als ik dit dan weer meemaak, vraag ik me toch weer af of ik wel genoeg rust neem.

Herkent iemand het? Dat klokje rond slapen (+ nog een paar uurtjes). Ik heb het nu al meerdere keren gehad
pi_86460219
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb voor de groep ook nog wel een man in de aanbieding. Alleen heeft het dan niet specifiek met mijn zwangerschap te maken. Ik ben zowiezo een flapuit en hij is ervan overtuigt dat ik nog wel eens een 'klap voor mijn bek' ga krijgen hehe
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 september 2010 @ 15:35:36 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86463098
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef danic het volgende:

Herkent iemand het? Dat klokje rond slapen (+ nog een paar uurtjes). Ik heb het nu al meerdere keren gehad
het is dat het nu niet mogelijk is, maar ik zou makkelijk de hele dag kunnen slapen. Ik herinner van mijn oudste dat ik dat toen dus wel deed, vooral in het begin. ik vermoed dat het komt omdat je lichaam én geest moeten wennen aan het zwanger zijn, en dat is heus vermoeiend hoor ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86465873
Het motto van mijn lief is momenteel ook meeveren :D. Ik heb echt een korter lontje en daar heb ik dan zelf ook weer last van omdat ik dat zo lullig voor hem vind. Ik heb een topvent en hij heeft het nu soms best zwaar te verduren met me... Het kan dus zomaar gebeuren dat ik heel kattig doe en dan vervolgens moet huilen omdat ik zo kattig deed :D
  woensdag 15 september 2010 @ 18:34:10 #41
54772 Silmarwen
pi_86469272
Zo alles goed met baby en ik. Baby is 33 weken en 2 dagen groot en ik ben morgen 33 weken zwanger. Leek ook niet te zwaar tot dus ver. Ik heb wel erg veel vruchtwater, maar dat komt door de diabetes. Mijn bloeddruk was prachtig, wat ik een wonder vind met alle stress en ik moet over 2 weken pas terug. Dan wordt er wel eerst een CTG gemaakt. Oh, ook geen ontsluiting ondanks dat ik vaak per dag echt pijnlijk harde buiken/ oefen weeen heb. Ik moet dat wel goed in de gate houden ivm Yade haar vroege geboorte.

Hoorde wel dat ik een infuus krijg met insuline en vocht tijdens de bevalling, en ik mijn glucose wel moet checken tussen de weeen door. Ook krijgt de baby van die dingetjes op het hoofd om goed te monitoren. Klinkt als weinig bewegingsvrijheid. -O- En baby en ik moeten sowieso 1 nacht blijven, misschien zelfs 2 door de diabetes. Maar ach, als dat alles is.

Maandag naar de dermatoloog ivm zeer waarschijnlijk morfine allergie. Hij wilde het toch zeker weten aangezien morfine/pethidine veel worden gebruikt bij bevallingen en na een keizersnede.

Al met al goed nieuws, baal alleen een beetje van het infuus.
pi_86470174
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef twentemeisje het volgende:
Het kan dus zomaar gebeuren dat ik heel kattig doe en dan vervolgens moet huilen omdat ik zo kattig deed :D
:D
pi_86470665
Goed nieuws Silmarwen, maar kan me voorstellen dat je van dat infuus baalt. Het beperkt je inderdaad in je bewegingsvrijheid. Waarschijnlijk went het ook snel genoeg op dat moment. Maar look at the brightside, als je niet allergisch voor morfine bent dan kunnen ze dat er gelijk bij doormengen, wordt het ook nog een beetje een gezellige bevalling ;).

Ik heb regelmatig last van nierstenen, dus ook al meerdere malen aan de morfine gehangen. Heerlijk spul ;). Maar die ene keer dat ik teveel kreeg staat me het meest bij, omg wat was ik beroerd. Ik heb echt als een soort van Linda Blair (The Excorcist) ge- :r , al was ik tussen het overgeven door wel heel vermakelijk voor mijn omgeving... :')
pi_86471062
Hoi

Ben ik ook weer eens.

Alle nieuwe zwangeren, nog gefeliciteerd!

@ Tessie, jij ook nog gefeliciteerd met Anna, mooi meisje.

@ Silmarwen, balen van dat infuus maar ja, wel fijn dat ze je goed in de gaten houden toch?
Ik bij tijn kreeg ik ook gelijk van die elektroden (nou ja hij dan op zijn hoofdje) en die uitwendige weeen registrator werkte op de een of andere manier niet goed en die kreeg ik ook inwendig maar ja op dat moment............was ik ook niet in staat om te liggen, weeen wegpuffen en weg te dommelen door de pethidine dus kan me er ook niets bij voorstellen als ik van mensen lees dat ze tussen de weene door nog lezen, kletsen, douchen etc. want daar was ik niet toe in staat.

@ Noa, spannend, hopelijk ben je inmiddels bevallen.

@ de rest die het moelijk heeft, moe is, misselijk is etc. Sterkte ermee

@ Hier, vandaag alweer 20wkn, men wat gaat dat snel, echo gehad en alles leek goed.
Fijn.
Erg beweeglijk en druk kind, merk er niets van want wederom de placenta aan de voorkant.
Kindje had hetzelfde wipneusje als zijn/haar broertje.

Verder op internistisch gebied loop ik wat te kloten met klachen en pillen maar ja daar wordt aan gewerkt en das ff niet anders.
pi_86471976
Tessie en gezin, nog gefeliciteerd met de geboorte van Anna! Mooie meid zeg!

Alle nieuwe zwangeren ook gefeliciteerd en een mooie zwangerschap toegewenst.
pi_86472016
Ohh en Shirley, om even een zeer verlaat antwoord te geven (ik was bij mn vriend)
De enige ervaring die ik daar heb ik werkervaring ;) Werk daar nu zo'n 3 jaar...
pi_86472429
Hallo allemaal...

Even een berichtje vanuit een hééél druk huishouden. Ik ben nu 34 weken (en een halve ;) ) zwanger en heel erg aan m'n eindje... eigenlijk mag het nu wel bijna 'over' zijn van me... gezien hoe ik me voel dan. Verder nog niet natuurlijk ;) ...
Helaas is mijn man nu al een paar weken thuis met een burn-out en dat maakt het allemaal niet zo makkelijk en lichamelijk en geestelijk ook voor mij erg veel zwaarder met drie kleine meisjes. Zij hebben het ook niet zo makkelijk met al die veranderingen, en dingen die op komst zijn.
Zelf heb ik veel last van mijn buik nu (als ik veel gedaan heb op een dag kan ik eigenlijk niet meer goed staan/lopen omdat mijn buik zo zwaar voelt en dat pijnlijk is...) en ben ik snel duizelig (lage bloeddruk denk ik, niet extreem maar net genoeg om er last van te hebben).
Morgen weer even een afspraak bij de vk, ik ben benieuwd of zij nog tips heeft.

Verder heb ik wel hulp gelukkig, maar meestal niet op de spitsuren van de dag en daar zou ik het juist erg goed kunnen gebruiken natuurlijk. Ik kan mijn man niet eens de helft vragen van wat ik hem zou willen vragen om mee te helpen, met de kinderen of het huishouden, en dat zou ook niet goed zijn, maar dat maakt het wel even erg lastig af en toe.

Nou ja, beetje een klaagpost misschien, sorry :@ maar het helpt soms wel om het een beetje van je af te schrijven he?
pi_86478946
jee suzanna ik kan me voorstellen dat het je allemaal wat teveel wordt. Ik kom zelf uit een gezin met 3 meiden en weet hoe druk het altijd bij ons was. Dan ben jij er ook nog zwanger bij. Schrijf hier maar lekker van je af als dat je oplucht :*

Ik hoop dat je man zich vlug wat beter voelt, als de baby eenmaal geboren is kun je zéker wel wat hulp gebruiken
  woensdag 15 september 2010 @ 22:15:37 #49
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86479091
Heel veel sterkte Suzanna, klinkt als hectisch en vooral erg zwaar! Petje af, toch!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86486518
@ Suzanna, met 3 kinderen lijkt me al heftig en dan nog met je man erbij, kan me voorstellen dat het zwaar is.

Succes en sterkte met de laatste loodjes, gaat het met het kindje goed?
pi_86486633
Is er al nieuws van Noa? :% :%

Suzanna pfff. Dat klinkt ongelofelijk zwaar. Ik kan me goed voorstellen dat je het wel even gezien hebt nu en dat t wel klaar mag zijn. Sterkte, met de spitsuren en met alles.

En een *O* voor de stickers die verdient zijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 september 2010 @ 07:41:46 #52
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86486673
Iedereen bedankt voor het aangeven van jullie eerste symptomen, ik kwam er o.a. achter dat mijn rommelige darmgebeuren er ook bij gerekend kan worden :P

Suzanna: Het lijkt mij supermoeilijk. Ik weet wel hoe zwaar het was toen mijn partner een burn out had (plus ziekte van pfeiffer); maar ik kan mij niet voorstellen hoe zwaar dat is met kindjes erbij en nog een kindje op komst! Dus een dikke knuffel van mij *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 september 2010 @ 07:43:15 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86486686
sterkte suzanna! is er geen mogelijkheid om de meiden uit logeren te laten gaan? al is het maar voor een dag of twee, zodat jij even op kunt laden? Wellicht dat je dat allang geprobeerd hebt, maar ik zou het anders ook niet 1,2,3 weten wat je nog meer kunt doen :{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 16 september 2010 @ 08:00:18 #54
54772 Silmarwen
pi_86486821
Jeetje Suzanna, natuurlijk heb je het zwaar. 3 kinderen is niet niets, en als je man dan ook nog een burn out heeft. Wat DJMO zeg, de kids af en toe lekker ergens logeren zodat je op adem kunt komen!

Nou, ik ben ondertussen nog meer afgevallen, maar volgens de gyn was het niet heel erg. En zwangerschapsdiabetes is het beste als je maar max 7 kilo aankomt. Ik zit pas op de 10 kilo plus een beetje, en nu nog maar op de 6 kilo. Als ik zo beval, zit ik weer op mn startgewicht. :D

Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
pi_86486905
Ik niet in elk geval, maar er zullen genoeg zijn die vrij lang last hebben van voorwerk en zulks. -O-

er staat weer nieuwe zwangerschapskleding in de H&M online shop *O* :) het staat een beetje door elkaar met de collectie die er al stond zag ik. ]\\
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86487039
Dat klinkt heel zwaar, Suzanna. En het vooruitzicht van een kraamperiode en een man met burn-out lijkt me ook niet wat je je erbij voor had gesteld. Kun je het accepteren dat hij er niet is zoals hij zou zijn geweest zonder burn-out? Ik zou het heel moeilijk vinden.
pi_86487040
Ik ben ook benieuwd hoe het met Noa gaat!
  donderdag 16 september 2010 @ 08:24:04 #58
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86487105
Heb dinsdagmiddag de combinatietest deel 1 gehad. Dit betekende 5 buisjes bloed afgeven en ook een echo (weer hihi).

En ik loop nog steeds precies op 8 april. Het kleintje bewoog en je zag de armpjes en beetjes. Zo gaaf.
Op 27 september de volgende echo; dan de 12 weken en dan doen ze meteen nekplooimeting.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86487917
Ik heb vanmiddag m'n eerste echo (en deel 1 van de combinatietest), ik vind het zo spannend! Ik ben nu 9,5 week, en omdat ik vanaf maandag 2 weken in Amerika zit mocht ik deze week al komen.

Gisteren wel wat ongerust. Kreeg een beetje soort kriebel op de linkerborst en af en toe voelde het alsof mn hart oversloeg. Ik denk dat m'n lichaam gewoon even uitgeput was ofzo, maar ik raakte een klein beetje in paniek. Maarja, maandagavond had ik een bijeenkomst en die duurde tot kwart over 11 en dinsdag had ik weer een vergadering tot even over 10 uur en ik ben gewoon heel erg moe de laatste weken.
Dus gisteren rond kwart voor 9 begon mn lijf tegen te sputteren en viel ik soms bijna in slaap, nou dat had ik nog nooit gehad. ben toen ook maar snel naar bed gegaan.

Maargoed, vanochtend weer vroeg eruit, want moest naar werk, en dan vanmiddag de eerste echo. Ik ben zo benieuwd hoe het voelt om dan voor het eerst iets te kunnen zien, hoe klein het ook is! Gewoon dat het 'echt' is. Lijkt me heel bijzonder, voor m'n man ook. Ik voel veranderingen, maar hij beleeft het natuurlijk heel anders dan ik.
En dan, heerlijk: 3 weken vakantie. Even bijtanken, lekker naar Amerika (wel uitkijken voor de zon, het is er 39 graden!). Ik ben zoooo moe, haha!

Sterkte Suzanna met je man. Ik weet wat een burn-out inhoudt, ik heb het 2 jaar terug gehad en ben nu nog de laatste brokken aan het opruimen. Kan heel lang duren voordat het weer helemaal over is...
Tralalalaaa
pi_86487955
Suzanna sterkte, al met al is het een pittige situatie.

TAP veel plezier bij de echo vanmiddag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86488260
Suzanna, ik sluit me aan bij de andere meiden. Sterkte! Hopelijk voelt je man zich snel weer ietsje beter, als is een burn-out natuurlijk geen kattepies. Hopelijk kunnen jullie straks met z'n allen volop genieten van het nieuwe wondertje!

T_A_P: spannend die echo! En je gaat echt al wel wat leuks zien bij 9,5 week. Heerlijk vooruitzicht die vakantie! Waar in de VS gaan jullie naartoe? Rondreis? Have fun!
pi_86488367
We gaan naar Phoenix, Arizona :D Inderdaad lekker rondreizen daar in de buurt, maar maak het niet te druk hoor, anders wordt het alsnog te vermoeiend ;)
Tralalalaaa
pi_86490084
Ik kwam even een Noa check doen ;)

T_A_P veel plezier, klinkt leuk!
pi_86490763
*meldt* maar dan vanuit het ziekenhuis!
Gisteren bij de gyn even aan de ctg gehangen en de hartslag van uk bleek veel te hoog, enige tijd zelfs boven de 200. Dat icm te hoge bloeddruk en teveel eiwit in de urine betekende dat ik opgenomen moest worden. Ik moet nu 24 uur urine opvangen en naar alle waarschijnlijkheid word ik dan morgen ingeleid, tenzij het eiwitgehalte ineens 4x zo laag is. Ctg van vanochtend was gelukkig een stuk beter!
  donderdag 16 september 2010 @ 10:59:37 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86490874
o wat spannend fannetje! gelukkig dat de ctg vanmorgen beter was. als 't doorgaat morgen: succes! (en anders ook uiteraard. :+ ).
in de haak.
pi_86491111
Fannetje!! Fijn dat ze je iig zo goed in de gaten houden. Succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86491115
Oeeeh..Fannetje...spannend! Sterkte en succes! :*
Noa..hoop dat jij inmiddels ook flink bezig bent... :%

TAP, veel plezier!

Hier vandaag 29 weken... *O* Het gaat veel te snel!
Back in business.
pi_86491130
Oh Fannetje spannend meid! Ik hoop dat de resultaten straks wat verbeterd zijn. Heel veel sterkte iig.

Hoe is het met Noa??
pi_86491862
oh fannetje spannend!! Ik hoop dat Noa ondertussen haar kleintje al in haar armen heeft!
pi_86491990
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
pi_86492173
Spannend Fannetje! Fijn dat je gelijk opgenomen bent zodat ze jouw en de baby goed kunnen monitoren
  donderdag 16 september 2010 @ 12:04:25 #72
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86493149
Oeh Fannetje, dat is minder. Maar wel fijn dat je nu niet meer lang hoeft te wachten op de bevalling. Succes!

Nog niets van Noa begrijp ik...?

Hier vandaag weer een mijlpaaltje *34 weken*.

quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
:Y Hier ook met name 's avonds (of als ik gewerkt heb in de auto terug). Niet prettig, maar het schijnt normaal te zijn deze tijd en helemaal als het niet je eerste is.
pi_86493322
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
Gisteren was het een half vingertopje en dat was nog te weinig, dus zouden ze met gel aan de gang moeten helaas...
pi_86497185
Spannend Fannetje! Hopelijk heb je, je kleintje snel in je armen!

Ik ben benieuwd hoe het met Noa is!

J-Net, gefeliciteerd met je goede echo!

TAP, heel veel plezier met je echo! Komt vast goed! En gaaf dat je naar Amerika gaat!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 14:44:33 #75
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86498573
Allereerst, waar is den Noa? Alvast gefeliciteerd dan maar ;)

En TAP, heel veel plezier aan deze kant van de oceaan. Hier is het heul niet zo warm, up north enzo, maar ik heb het met de eerste zwangerschap andersom gedaan, met 11 weken volgens mij 2,5 week Europa... Was me goed bevallen en dokter vond het de ideale tijd om te reizen.

En Fannetje, wat spannend! Heel veel succes!

Hier zat ik vanmorgen om kwart over 7 al bij de echo mevrouw en die was zeer lovend over mijn actieve vrucht. Ja, hallo, dat weet ik zelf ook wel. Was een beetje te actief naar haar zin, maar met vruchtwater en zakken zat het volgens mij allemaal wel goed, want ik moest me vooral GEEN zorgen maken. Niet dat ik dat al deed, maar goed. Heb wel heule mooie fotootjes meegekregen, dus die zal ik tzt wel even showen. Ze heeft er extra veel gemaakt, want ze vond dat het kind zo veel verschillende kanten van zichzelf liet zien, dat ze al die mooie poses voor me wilde vastleggen. Kreeg complimenten over de beeb, in hoeverre ik daar iets mee te maken heb overigens, want het zag er allemaal 'bjoetifoel' uit, en actieve beebs, daar houwen ze van.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:47:53 #76
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86498721
En oh ja, we hebben een namen shortlist, bovenaan staat Hallah Lujah gevolgd door Muslim Princess, Phakelikaydenicia, Sincere Devotion en Clitoris.
pi_86499217
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:12:29 #78
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86499657
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
Ik raakte geinspireerd door de fantastische naam Mormon Princess. Maar jij mag er natuurlijk vanalles invullen wat je zelf wilt...

Maar ik vond jou wel een tiep voor Stormy Shepherd, Treasure Cocaine of Evol (Love omgedraaid).

The Utah baby namer
pi_86500657
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 16-09-2010 17:56:49 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 16:42:37 #80
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86503165
Ik 'ken' dus meerdere Youandi's :X

Succes Fannetje!

En Noa, waaaaar is Noa? Ik heb visioenen van een KS... zou het? Meld je eens!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 16 september 2010 @ 19:17:52 #81
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86508203
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!
Ik snapte die hele Youandi dus niet, maar wat een schitterende naam is dat, na 2 keer gelezen te hebben. Eerste plek shortlist, zonder twijfel.

(Dacht eerst aan Yaounde, hoofdstad van Kameroen...Lekker is dat)
pi_86509730
@ Basboussa: ik haal uit Youandi : You and I

Zou dat de grap zijn, duurde bij mij ook wel even voor het kwartje viel en vond em ook nog best leuk (voor een donker kindje dan, vind persoonlijk het niet zo leuk voor een blonde krullenbol)
pi_86515433
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.

Wat is het hier trouwens stil? Ik hoop dat Noa al is bevallen en misschien is Fannetje toch al bezig! Een voorzichtige :%
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 21:58:13 #84
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86515534
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.

Tweede naam, wat let je?
pi_86515710
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 22:07:39 #86
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86516083
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
^O^
pi_86516145
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
  donderdag 16 september 2010 @ 22:14:14 #88
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86516455
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
Psies, beter goed gejat..... :D
pi_86518736
Oeh Fannetje, wat spannend!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86525141
Heel veel succes Fannetje!!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 07:33:55 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86525166
succes Fannetje! straks heb je je baby <3

waar is noa eigenlijk?

pi_86525669
Ben ik ook erg benieuwd naar...

Straks weer naar de verloskundige, had tegen mijn vriend gezegd dat ik wel lopend ging, hoeft ie niet van zijn werk weg, maar vind het nu toch te hard regenen ineens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 08:32:38 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86525709
bus? taxi? en anders gewoon ouderwets een regenjas en lekker door de regen banjeren :D

pi_86525713
Fannetje, alvast veel succes gewenst vandaag. :*
pi_86525756
haha neejoh, m'n vriendje komt wel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 08:56:22 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526071
dan heeft hij ook een makkelijke baas :o de mijne moet hemel en aarde bewegen om een dag vrij te krijgen om een nieuwe woning te bezichtigen (en dat gaat om onze toekomst!) en die baas zegt doodleuk: daar heb ik maling aan, je kan niet gemist worden..

pi_86526280
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:07:27 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526288
mag ik even huilen van blijdschap??

WE HEBBEN EEN GROTER HUIS!!! we zijn als eerste kandidaat geeindigd *O* *O* *O*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:08:55 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526321
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef Troeta het volgende:
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
de vorige woning is het met veel gezeik gelukt om een vrije dag te krijgen, maar dat gaat maandag dus niet meer lukken. Hoewel we nu eerste zijn, is het te kort dag om vrij te krijgen. Ik ga maandag dus alleen kijken en de intake doen, om twee uur ga ik onze toekomstige woning zien *O*

vrijdag 17 september 2010 @ 09:16:38 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86526500
Gefeliciteerd DJMO! *O*
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 09:19:14 #101
43556 miss_dynastie
pi_86526560
Fannetje, gaat er vandaag iets gebeuren of niet, qua inleiden? Hoe dan ook, vast een paar *O* :% *O*
pi_86526590
Nou, mijn eiwit was gisteren opeens weer goed, maar ze hebben toch besloten vandaag in te gaan leiden met oog op andere klachten en de bijna 40 weken. Lig nu in de verloskamer aan de ctg die weer erg hoog uitslaat. Zometeen gaan ze waarschijnlijk met gel aan de gang, dus het kan nog wel een tijdje gaan duren!
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:22:53 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86526658
Spannend Fannetje!!! ^O^ Hopelijk hebben jullie vandaag een prachtig kindje in jullie armen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:03 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526701
nogmaals succes Fannetje!!!

dat wordt voor mij een abo afsluiten op K&W :P aangezien het kluswoning is (ben ik ook blij dat m'n man niet mee gaat kijken, hij is in staat om nee te zeggen :') )

vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:34 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526708
DJMO gefeliciteerd *O*

Fannetje, dubbel goed nieuws dus eigenlijk!! Eiwit weer normaal en toch vandaag bevallen O+
Heel veel succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:28:22 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526774
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef DJMO het volgende:
nogmaals succes Fannetje!!!

dat wordt voor mij een abo afsluiten op K&W :P aangezien het kluswoning is (ben ik ook blij dat m'n man niet mee gaat kijken, hij is in staat om nee te zeggen :') )
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??

Kan me weinig woningen voorstellen waar je "nee" op zegt als je 3 hoog achter bij een koffieshop om de hoek woont....
De basis zal toch in orde moeten worden gemaakt door de woningstichting.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86526898
Succes vandaag Fannetje. ^O^

Gefeliciteerd DJMO.
Ik hoop voor je dat het kluswerk wel meevalt.
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??

Kan me weinig woningen voorstellen waar je "nee" op zegt als je 3 hoog achter bij een koffieshop om de hoek woont....
De basis zal toch in orde moeten worden gemaakt door de woningstichting.
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:33:34 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526905
als er te veel moet gebeuren is het natuurlijk ook niet tof Leandra ;) en we zitten in een tweekamer benedenwoning, dus op alles met meer kamers zeg ik persoonlijk gewoon ja ;)

vrijdag 17 september 2010 @ 09:38:13 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526992
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Succes vandaag Fannetje. ^O^

Gefeliciteerd DJMO.
Ik hoop voor je dat het kluswerk wel meevalt.
[..]
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen. :')
Ja okay, maar klussen of wat verven en behangen zie ik als twee verschillende dingen.... ik ga er vanuit dat er geen nieuwe keuken en nieuwe badkamer in moet, en als het echt nodig is dan zal de woningstichting daar hun verantwoordelijkheid voor moeten nemen.

Helemaal roze is vervelend, maar dat zijn geen dingen die een pot verf en een paar rollen behang niet kunnen oplossen.

Ik geloof overigens wel dat er wat dat betreft een mentaliteitsverandering is, 20 jaar geleden wist je niet beter dat als je in een sociale huurwoning kwam dat je dan zo'n 75% kans had dat je kon gaan schilderen, behangen, vloerbedekking kopen enz.
Als sociale huurwoningen tegenwoordig al afgewezen worden op wat roze muren dan heb ik het idee dat het met de vermeende woningnood wel meevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86527083
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Als sociale huurwoningen tegenwoordig al afgewezen worden op wat roze muren dan heb ik het idee dat het met de vermeende woningnood wel meevalt.
Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
Of als het te duur is, niet iedereen die een sociale huurwoning krijgt heeft geld om verf te kopen.
Bij mij in de straat is het heel normaal om een nieuw huisje te betrekken zonder wat op te knappen en de eerste maanden kranten op de ramen te plakken totdat genoeg geld is gespaard voor gordijnen. :)
pi_86527119
Fannetje, je wordt nu echt heel snel mama! Veel succes en voorspoed :* *O* :%
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:50:11 #112
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86527266
DJMO gefeliciteerd! Hoop dat het huisje niet al te veel werk nodig heeft.

Fannetje: succes. Dat de gel maar snel z'n werk mag doen.
pi_86527274
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
En als je hoog op de lijst staat is het vaak ook zo dat je er al lange tijd op staat en best kritisch kunt zijn. Je hebt dan meestal al een woning die acceptabel is.

Fijn nieuws, DJMO! En wat Leandra zegt lijkt me volstrekt logisch: de woningbouwvereniging draagt er zorg voor dat er een redelijke keuken en badkamer in zitten en dat alle grote mankementen verholpen zijn. Zelf hoef je je alleen te ontfermen over vloer en muren.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:42 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86527700
Daarom claudia! Ik had toen ik in dit huis(je) kwam ook mot met de woningbouw, ik eiste ( :') ) een nieuwe keuken omdat die erin zat gewoon te brak voor woorden was. Ik heb toen ook mijn zin gekregen overigens, en ik weet waar ik recht op heb (idd fatsoenlijke keuken, badkamer, toilet, werkend en veilig electriciteitsnet, goed werkende riolering etc etc) en het opknappen van de muren is geen probleem. Ik heb al zitten (dag)dromen over behangen, en dan met gratis rollen behang van marktplaats elke muur een ander soort behangetje :P Het is gewoon even doorbijten en het echte opknappen komt in de loop van de tijd wel. (alles bij elkaar passend en nieuw enzo, dat heeft nu geen prio voor mij, het belangrijkste is dat de kinderen een eigen kamer hebben straks.

pi_86527855
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn nieuws, DJMO! En wat Leandra zegt lijkt me volstrekt logisch: de woningbouwvereniging draagt er zorg voor dat er een redelijke keuken en badkamer in zitten en dat alle grote mankementen verholpen zijn. Zelf hoef je je alleen te ontfermen over vloer en muren.
Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.

Ik kwam er van de week achter dat de elektriciteitsjosti's die wij hier hadden (omdat o.a. de lichtknoppen in de woonkamer op totaal onlogische lampen waren aangesloten etc.) het hele groepenformulier verkeerd hadden ingevuld. Best irritant als je denkt bepaalde ruimtes te 'ontstromen' maar in een heel ander deel van het huis je computer uitvalt.

Maar fijn DJMO!
pi_86527941
Fannetje heel veel succes vandaag!!! *O* :% :%

DJMO gefeliciteerd! *O* wat goed!

Ik ben het eens met Leandra in de zin van klussen, ik vind klussen wat anders dan verven, behangen en laminaat leggen bijvoorbeeld. Dan denk ik wel echt aan muurtjes slopen, keuken verbouwen dat werk.
En vroegah, had mn moeder het laatst over (en dan gaat het ook over een jaar of 20 geleden) ging je weer onder aan de wachtlijst als je 3 keer een woning geweigerd had. Wat mij betreft voeren ze dat weer in, dan gaan mensen misschien wat kritischer om met hun reacties ofzo, dat er niet lukraak gereageerd wordt maar wat kritischer gekeken wordt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 10:16:56 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86527951
toen ik ze daarstraks aan de telefoon had, werd me al gezegd dat in overleg met, een deur naar de keuken erin kon worden gezet (is nu zeg maar gewoon een doorgang, waar ik dolgraag een gesloten keuken wil hebben ivm de kids) en dat bood ze spontaan aan toen ik er over begon. dus ik neem aan dat ze over noodzakelijke dingen niet moeilijk gaan doen.

pi_86528009
Beter dat je als eerste staat DJMO!!!!! Hoop dat het een heel mooi huisje is!!! Leuk als je straks met d ebaby in je nieuwe huisje kan.

Ik wijs wel huizen af hoor als er te veel moet gebeuren of er zit alleen een gaskachel in de huiskamer, of de buurt bevalt me niet. Ik sta idd al bijna 7 jaar op de wachtlijst en ga echt voor een mooi huisje waar ik me prettig voel en nu ook goed voor mijn kindje is, want als het niet bevalt moet ik weer 7 jaar wachten voor een huis, dat vind ik erg zonde.
Ik woon al 10 jaar in huizen die net te klein zijn of waar altijd iets stuk is of te koud en ik ben het verhuizen zat, ik wil nog 1x verhuizen en daarna het liefst nooit meer.
Waar ik nu woon is niet ideaal, maar wel goed vol te houden. De keuken ziet er niet uit, maar het gasfornuis werkt en ik kan douchen in de keuken :)
Dat mis ik eigenlijk het meest, een badkamertje, vooral straks als de kleine wat groter is lijkt het me erg onhandig.
Ik heb wel een wasbak in de babykamer, dus het eerste jaar komen we wel vooruit!

Alles was weer goed bij de verloskundige net, steken en krampen horen erbij..en ik heb andere ijzerpillen gekregen.
pi_86528063
Dingen als geen centrale verwarming staan in Utrecht vrijwel altijd gewoon in de advertentie hoor. Daar hoef je dan al niet op te reageren.
Maar ik moet niet zeiken, ik heb ook best een paar huizen afgewezen toen ik met urgentie ging zoeken. Daarvoor was ik volgens mij altijd gewoon blij met wat ik kreeg, maar keek ik ook wel heel goed waar ik op ging reageren.
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:33 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86528096
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Of als het te duur is, niet iedereen die een sociale huurwoning krijgt heeft geld om verf te kopen.
Bij mij in de straat is het heel normaal om een nieuw huisje te betrekken zonder wat op te knappen en de eerste maanden kranten op de ramen te plakken totdat genoeg geld is gespaard voor gordijnen. :)
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86528114
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Vanyel het volgende:
Dingen als geen centrale verwarming staan in Utrecht vrijwel altijd gewoon in de advertentie hoor. Daar hoef je dan al niet op te reageren.
In Leiden en Delft ook. Of dat je zelf een geiser en gaskachel aan dient te schaffen, dat soort dingen.
De informatie is best uitgebreid, er staan alleen geen foto's van de binnenkant bij maar daar moet je maar vanuit gaan dat het kaal is :P Bij Leiden en omg. staat het er zelfs uit als er spullen ter overname zijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:29:46 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86528218
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Alles was weer goed bij de verloskundige net, steken en krampen horen erbij..en ik heb andere ijzerpillen gekregen.
Een stickertje *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86528326
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.
Dat klopt. Ik heb met twee woningbouwverenigingen ervaring en die waren er allebei heel makkelijk in. In mijn eerste woning hebben ze alles opgeknapt (nieuwe keuken, nieuwe badkamer) en in mijn tweede woning was er al een behoorlijke renovatie geweest en kwamen ze langs om de staat in de gaten te houden. Er is bijvoorbeeld eens een thermostaat verplaatst (lekker handige plek, boven een verwarming). Maar diezelfde woningbouwvereniging heeft bijvoorbeeld verzuimd om een stuk dakgoot en de vloer in het trappenhuis te vervangen (ratten! gelukkig woonden wij op 3 hoog).

Wij hadden trouwens om de haverklap ellende met onze sociale huurwoning. Er was nooit genoeg waterdruk en om de maand moest er iemand langskomen om de gootsteen te ontstoppen. Ik ben blij dat we nu in nieuwbouw wonen!

Anyway, ik heb zin in kerstkransjes. }:|
pi_86528328
oja, meestal reageer ik ook niet op dat soort huizen hoor als dat er bijstaat, of ik rij even langs en probeer een beetje naar binnen te gluren en de buurt te bekijken voor ik reageer.
Maar soms valt het dan nog steeds heel erg tegen als je zo'n huisje gaat bekijken.
pi_86528329
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Ik ben er wel blij om. :Y)
Door de combinatie van hoogzomer en al die afwijzingen heb ik nu een huisje met drie (ieniemienie) slaapkamers en tuin op loopafstand van het centrum. :)

Het is ook wel logisch om kritisch te zijn op wat je krijgt, want je moet er toch wel een jaar of tien wonen voordat je genoeg inschrijftijd hebt voor een ander huisje.

@Vanyel: happig op reparaties e.d. zijn ze inderdaad niet.
Er was ingebroken in mijn schuur en de braakschade is hersteld met :') kit :') .
Geen gezicht en het is er inmiddels natuurlijk ook al weer uitgevallen.
Hopelijk gunnen ze me een nieuw kozijn en deur bij het groot onderhoud dat begin 2009 zou gaan plaatsvinden.
pi_86528356
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Anyway, ik heb zin in kerstkransjes. }:|
Moest je dat nou echt zeggen, die zijn zoooooooooooooo lekker!
pi_86528358
Succes Fannetje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86528406
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Ik wijs wel huizen af hoor als er te veel moet gebeuren of er zit alleen een gaskachel in de huiskamer, of de buurt bevalt me niet. Ik sta idd al bijna 7 jaar op de wachtlijst en ga echt voor een mooi huisje waar ik me prettig voel en nu ook goed voor mijn kindje is, want als het niet bevalt moet ik weer 7 jaar wachten voor een huis, dat vind ik erg zonde.
Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!
pi_86528715
DJMO Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* Tof zeg!

Fannetje ontzettend veel succes!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86529221
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!
Dat wisselt ook per gemeente. Wij wonen in een sociale huurwoning met een minimale inkomenseis, zonder maximum. Daar zijn er niet zo heel veel van, maar het bestaat (vraag me niet waarom, logica zie ik niet, maar ik ben er erg blij mee).
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:09 #131
54772 Silmarwen
pi_86529712
Godzijdank voor koopwoningen. Je bepaalt zelf hoeveel je wil klussen, uitgeven en what not. Geen seconde spijt van gehad nog.

DJMO, gefliciteerd in ieder geval! *O* BEetje meer ruimte was zo te horen geen overbodige luxe. En idd, vaak je poot stijf houden. Onderhoud hoef je niet zelf te doen, dat behoort de woningbouw te doen.

Hier blijft mijn buik onrustig. Heel veel harde buiken, vaak ook pijn, van menstruatie achtige kramp tot gewoon... kramp die doortrekt in mijn rug. Maar nog steeds geen regelmaat, dus het zal er wel bijhoren denk ik. Want dat hele "weeen herken je meteen!" geloof ik niet meer in na Yade. Ik herkende mooi helemaal niets en het leek nergens op wat er in de boeken stond.
pi_86529971
Fannetje! Wat spannend! Hoop dat de gel snel werkt en het allemaal vlot verloopt! :% :% :% alvast! *O*
pi_86530517
Gel was niet eens nodig, want ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben! Lig nu aan het infuus met nog zeer lichte activiteit, dus afwachten maar weer! En dit is voorlopig wel ff de laatste update ;)
pi_86530653
Moet je natuurlijk wel in aanmerking komen voor een behoorlijke hypotheek waarmee je in jouw regio een beetje een schappelijke woning kunt kopen. In ons geval valt dat op dit moment in deze huizenmarkt enorm tegen :X Maar voor sociale huurwoningen staan we ook nog wel even op de wachtlijst, ondanks de 8 jaar die we al ingeschreven staan. Gemeente Leiden heeft onlangs besloten t allemaal eens heel anders te gaan doen dus alle wachttijden van starters staan weer op 0. Fijn. Bedankt! }:|

Als het aan mij lag verhuisden we morgen naar Drenthe ofzo maarja, econmische binding enzo.
Maar goed, huizen, schmuizen, het ging om een yay voor DJMO *O* :P

En ik zag een sticker voorbij komen! Woehoe!! *O* fijn.

Ik ben zondag gewoon alweer 20 weken :o hallo zeg pfff... das gewoon al op de helft! :o
Meiske begint nu zo heel af en toe wat harder te schoppen. T is nog sporadisch enzo, maar wel al keigezellig O+

Volgende week de SEO en ik heb nu al de zenuwen erover :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86530664
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Gel was niet eens nodig, want ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben! Lig nu aan het infuus met nog zeer lichte activiteit, dus afwachten maar weer! En dit is voorlopig wel ff de laatste update ;)
woehaaaaaaaaaaaaaa!!!

zet hem op meid! :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86531066
Wow, 3 cm, wat goed Fannetje! Dat is een fijne meevaller!

Wanneer heb je de 20-weken-echo precies, Huup?
pi_86531111
De 22e.

Het zal vast allemaal wel meevallen en goed zitten hoor daar niet van :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86531140
Super Fannetje! Das alvast een fijne meevaller, 3 cm!!

Succes!! :% :%
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:09:41 #139
54772 Silmarwen
pi_86531613
Fannetje, spannend hoor! Nu ishet bijna zo ver.

En ja koophuizen in Leiden... praat me er niet van. 40 vierkante meter voor 88.000 euro gekocht, want een wachtlijst was geen optie, we moesten met spoed een huiskopen en we hadden toen max iets van anderhalf ton te besteden. Die 40 vierkante meter was overigens inclusief balkon, keuken, badkamer, woon/slaapkamer. Het was klein, maar wel gezellig. ;)

Later zijn we ergens anders gaan kopen. Wel Randstad, naast een grote stad, in een klein dorpje, maar toch niet, imho buitensporig duur. Toch kun je voor de prijs van ons huis, een kleine villa kopen in Limburg. Maar goed... Liever geen villa dan buiten de Randstad wonen. Echt NIET dat je mij in iets wat niet Holland/Utrecht is, krijgt.

Overigens vind ik de huurwoningen in Leiden buitensporig duur, voor wat je krijgt en de "service" die je erbij krijgt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:40:43 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86532622
Leiden is dan ook een studentenstad.... dat maakt woonruimte per definitie duur, zeker huurwoningen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 12:44:57 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86532766
thnx allemaal voor de felicitaties :@ :) wat huur betreft: we gaan van 430 inclusief voorschot stookkosten voor een tweekamerwoning naar 395 netto huur voor een vierkamer woning mét bergzolder. per saldo gaan we dus meer huur betalen, maar dit levert ook meer huurtoeslag op, wat weer betekent dat we er qua huur minder gaan betalen volgens mij. qua oppervlakte betalen we iig een stuk minder! ) Wel komen die stookkosten dan weer apart bij eneco natuurlijk, maar ach, dat komt ook wel weer goed.

pi_86535552
DJMO gefeliciteerd joh! Klinkt echt heel goed!

Noa? Waar ben je?? Gaat alles goed met je?
pi_86540551
Oh Fannetje vanmorgen gewoon al 3cm! Wat fijn dat je het gellen dan lekker over kon slaan! :% :% :%

En DJMO, gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Huup al bijna 20 weken :o Wat gaat dat snel he!
pi_86543951
Kleine update van Silmarwen:

Vanmiddag even langs het ziekenhuis gegaan omdat de harde buiken toch wat erger werden. Na onderzoek bleek dat er 1 cm ontsluiting is en een verweekte baarmoedermond.
Weeenremmers gekregen en een injectie om de longetjes te laten rijpen. De weeen activiteit is nu wat afgenomen en ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven en vanavond nog een pil weeen remmers
en morgen nog een injectie voor de longetjes van de baby.

Als ik meer weet zal ik hier posten :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 17:54:20 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544201
wens silmarwen sterkte van me Verida!

pi_86545352
Laatste update, ze moet iig tot maandag in het ziekenhuis blijven om de weeenremmers ook weer af te bouwen als ze aanslaan.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_86545450
He get Silmarwen. -O-
Sterkte ermee en ik hoop dat de weeënremmers goed aanslaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:53:54 #148
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86546208
Oh, bah, Silmarwen.... Hopen dat het rustig blijft...

En Fannetje, wens jou veel actie toe. Heul veul actie! :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:05:39 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86548597
-O- Silmarwen en Knut... Hopelijk slaan de remmers aan en wordt het weer rustig. Sterkte!
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:11:59 #150
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548844
Weet je wat ik nu wil... Speculaas... En dan het liefst die grote... En dropjes.. En kaassoufles, en mayo, en friet/patat van de snackbar, stoofpeertjes, aanmaaktlimonade en maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaa....

Ik zou gewoon weleens een weekendje thuis willen zijn. Kan me dat zo goed voorstellen, samen koffie drinken, thee drinken, me dood vervelen, stomme programma's kijken, vader valt in slaap op de stoel, moeder klaagt erover, de buurman komt eens binnenzetten, de hond is stikirritant, mijn zusje heeft kritiek op mijn moeders rustschema....

Ach, het is hier ook wel goed, ook, toch. Nog een jaartje wachten :D
pi_86549244
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

In Leeuwarden zette de woningstichting om en om een tja-hoe-moet-ik-ze-noemen en een student in de flats. Ze wisten dat de studenten de flatjes altijd wel opknapten om de flats vervolgens door dronklappen cq junks weer uitgewoond te laten worden.
Klopt, twee keer weigeren was weer onderaan de lijst staan. Had je die wijk opgegeven en was er een woning vrij, dan ging je er wonen, of de volgende was de jouwe.

Was overigens wel een luxe dat je als student een 3/4kamerflat had. Maarjah, wel in Leeuwarden he. :D
pi_86549377
Silmarwen en knut (: hopelijk slaan de remmers aan
pi_86549422
Heel veel sterkte Silmarwen!!
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:51:16 #154
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86550547
Oeh Silmarwen: dat is nog wel vroeg. Hoop dat de weeenremmers hun werk goed doen en je kleintje nog lekker blijft zitten.

Fannetje: succes! Hoop eigenlijk dat je al lekker ligt te genieten natuurlijk.
pi_86552652
Goede avond,

Ook ik heb de hele middag/avond op de verloskamers doorgebracht. Beebje bewoog erg weinig vandaag + dat ik duizelig was en veel, regelmatige harde buiken. vk is geweest, tensie was te hoog en eiwit in de urine. Daarom doorgestuurd naar het zkh. Bloed en urine afgenomen + aan de ctg en een echo gehad. Beebje was druk genoeg, wel een te hoge hartslag. Ze vonden de harde buiken toch wel erg regelmatig dus ook nog even getoucheerd c_/
Nu nog geen ontsluiting wel een verweekte baarmoedermond. Morgen nogmaals terug voor een ochtendje ctgen.

En nu bijlezen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86554028
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Ze weegt 3922 gram en is heel mooi!
Morgen meer!
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:13 #157
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86554108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Morgen meer!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd, das inderdaad best snel! :D

En bijna 4 kilo, mooi hoor!
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:26 #158
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86554118
*O* Fannetje! Gefeliciteerd met Anne!!! Heel veel geluk samen en GENIET!
pi_86554145
@ Fannetje, gefeliciteerd met jullie dochter! Snel gedaan! Alles goed met moeder en kind? Op welke kamer lag je?

Silwarmen, hoop dat je ukkie nog ff binnen blijft! Succes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86554204
*O* Fannetje, gefeliciteerd met Anne!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86554375
Fannetje en Tackleberry, van harte gefeliciteerd!!! *O*

En Anne is een O+ naam, hoe kan het dan ook anders dat het ook mijn 1e naam is ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:18:05 #162
54772 Silmarwen
pi_86554450
Fannetje gefeliciteerd!

Hier maken de weeenremmers de boel rustiger, maar omtsluiting was wat meer en er zijn nog weeen. Erg spannend allemaal dus.

En godsklere wat doen longrijpingsinjecties veel pijn! Niet normaal, weeen zijn leuker
pi_86554644
Hè Silmarwen :{ voor iedereen sowieso al erg spannend natuurlijk zoiets, maar gezien je voorgeschiedenis is t voor jullie toch wel extra spannend allemaal. Hopelijk blifjt je kleintje nog even zitten hoor.

Fannetje en Tackleberry van harte met jullie Anne!! *O* *O* *O* *O*
Wat fijn dat het zo snel ging. Mooie naam!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:23:01 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86554682
*O* Anne *O*
Van harte gefeliciteerd met haar, Fannetje en mannetje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator vrijdag 17 september 2010 @ 22:24:46 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86554763
Fannetje en Tackle van harte gefeliciteerd met Anne *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86554858
Fannetje, van harte gefeliciteerd met jullie Anne! *O*

Silmarwen, sterkte! Hopelijk slaan de weeenremmers goed aan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86554868
*O* Fannetje gefeliciteerd met jullie Anne!! *O*
Ik ben heel benieuwd naar een foto
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 september 2010 @ 22:33:21 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86555118
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
Jij en Tekkel gefeliciteerd namens de hele sportcrew *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:36:33 #169
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_86555263
Anne welkom! *O*
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 22:47:54 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86555803
gefeliciteerd Fannetje en echtgenoot met jullie Anne *O*

vrijdag 17 september 2010 @ 22:47:57 #171
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86555805
:* Gefeliciteerd Fannetje en Tackle! *O* Anne O+
pi_86556314
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
O+ gelukkig hier ook bekend... altijd bang om iets te verklappen...
*O* *O* *O* *O* Anne!!!!! *O* *O* *O* *O*
Fannetje en Tackle, ook hier van harte gefeliciteerd!
pi_86556397
Fannetje! Ze is er! Gefeliciteerd met Anne O+
pi_86556591
fannetje, ze is er! *O*
gefeliciteerd met Anne O+
leuke naam!
pi_86556631
Fannetje, van harte gefeliciteerd met Anne! *O* Foto!

DJMO, feli met je nieuwe huis!

Silmarwen...hoop dat jullie kleine nog wel even blijft zitten, sterkte. :*
Back in business.
pi_86558206
Bedankt allemaal!

Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!

Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen O+, mama zal nog wel wakker liggen denk ik... :P

Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog! :P Morgen meer! :)
.
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:46:17 #177
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_86558238
Gefeliciteerd Tackle en Fann *O* *O*
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_86558357
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Gefeliciteerd Tackle en Fann *O* *O*
Wat die Brabantse mafkees zegt!
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:02:42 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86558878
Fannetje & Tackleberry: wat fijn dat ze er is, gezond en wel! gefeliciteerd met jullie dochter Anne!
in de haak.
pi_86559129
Jij ook sterkte Barbabientje!!! En Fannetje van harte gefeliciteerd!!!!!
En de rest, slaap lekker!!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:13:54 #181
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86559312
Van harte Fannetje en Tackleberry met jullie dochter. Geniet lekker van de kraamweek en lekker wenne aan elkaar.

Silmarwen en Knut ik hoop dat het nu nog eventjes stopt en dat de baby nog even besluit te blijven zitten. Met jullie voorgeschiedenis is het te hopen dat het nog te stoppen is maar in ieder geval hier wordt aan jullie gedacht en heel veel sterkte aankomende dagen.
pi_86560117
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
Hoera! *O* Gefeliciteerd met jullie dochter Anne O+
Ik ben heel benieuwd hoe Anne er uit ziet :Y
#geen
  zaterdag 18 september 2010 @ 02:24:32 #183
54772 Silmarwen
pi_86562212
Was helemaal vergeten te zeggen dat ik anne en onwijs leuke naam vind!

Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen. Mijn glucose spiegel is een rotzooi onderhand, 9.4 nuchter. Hopelijk slaat het nu echt aan maar denk zelf van niet. Kijken of we zondag redden ivm longrijping. En nu weer proberen te slapen!
pi_86563155
Gefeli fannetje
Succes en sterkte Silmarwen ! *maffe silmarwen grote kurk geeft, met instructie niet voor Zondag te verwijderen*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:16:57 #185
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_86563222
fannetje en tackleberry, gefeliciteerd met Anne!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:24:35 #186
54772 Silmarwen
pi_86563248
Het kindje zit er nog steeds in. Weeenremmers lijken in ieder geval geholpen te hebben voor nu.

Maar dat dachten we al eerder.

(Dat was Knut die verkeerd ingelogged stond)
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:33:01 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86563294
Fannetje gefeliciteerd met Anne *O*

Sil wat idioot spannend weer, ik zet mijn duimen in op minimaal tot zondag binnenblijven. Heel veel succes en sterkte :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:33:31 #188
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86563298
Van harte Fannetje!!!
pi_86563332
Fannetje en Annetje *O*

Succes met uitstellen Silmarwen
pi_86563352
Fannetje, gefeliciteerd jullie achtponder! *O*

Silmarwen, krijg je dit gestress er ook nog bovenop. Het zit je niet mee! Hopelijk blijft die kleine nog even in je buik zitten.

Barbabientje, veel succes vandaag!
pi_86563401
Gefeliciteerd fannetje en tackleberry!!
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:49:40 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86563403
Fannetje en Tackleberry, wat mooi! Gefeliciteerd, en nu lekker genieten van jullie Anne O+ *O*

Silmarwen, veel succes, ik duim voor je dat de weeënremmers nog even goed werk zullen verrichten!
3!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:05:34 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86563534
Fannetje: Gefeliciteerd met jullie dochter Anne!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:28:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86563734
Fannetje en Tackleberry gefeliciteerd met de geboorte van Anne :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:30:27 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86563759
Silmarwen en Barbabientje succes, ik hoop dat jullie beebs nog even blijven zitten :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86563997
Fannetje en Tackleberry, gefeliciteerd met Anne. *O*
pi_86564894
Fannetje! *O* Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Tackleberry ook natuurlijk!

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 02:24 schreef Silmarwen het volgende:

Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen.
Mss een klein hartje onder je riem: ik heb ook weeënremmers geslikt (van 29 t/m34 weken) en daarna is mijn kind tot 38.6 blijven zitten. Sterkte en succes in deze spannende dagen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86564994
Ik hoop dat deze dosis nu toch weer aanslaat Silmarwen!
Met hoeveel weken was Yade ook alweer geboren, 34 ofzo toch ook?
Sterkte in ieder geval!!
pi_86566578
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Tackleberry het volgende:
Bedankt allemaal!

Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!

Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen O+, mama zal nog wel wakker liggen denk ik... :P

Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog! :P Morgen meer! :)
O+ O+ O+ nu lekker genieten van elkaar! :*
pi_86572554
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.

Sil hoe is het bij jullie?

Iemand al iets gehoord van Noa?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86573966
Silmarwen, hoop dat de weeënremmers gaan helpen en afwachten tot zondag maar! Ik duim voor jullie.

En inderdaad...waar is Noa? Ben benieuwd hoe het daar is...

Barbabientje, fijn dat het ws. geen zwangerschapsvergiftiging is. Succes morgen!

Hier gaat eindelijk langzaam schot komen in het ontwikkelen van de babykamer in onze slaapkamer. We zullen er gipsen wandjes in gaan zetten zodat we er toch een redelijk formaatje kamer uit kunnen halen. Er was één muur die een andere kleur moest gaan krijgen, wordt ook een deel muur van de kleine z'n kamer, dus de hele bups is gisteravond in de grondverf gezet en die wordt straks in de nieuwe kleur taupe geverfd. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Van de week wordt de rest gedaan, dus hopelijk volgend weekend hebben we iets wat op een babykamer gaat lijken!
Back in business.
pi_86574184
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.

Sil hoe is het bij jullie?

Iemand al iets gehoord van Noa?
Spannend Barbabientje, doe vooral zo rustig mogelijk en laat je niet gek maken!
Silmarwen, de kurk mag je op zn vroegst morgen pas verwijderen he :P jij ook sterkte!
Ik heb zo het voorgevoel dat Noa al aan het genieten is van haar wondertje en daarom misschien nog niet gepost :X Anders nog maar es een :% er tegen aan dan.
Gewoon n stuiterballetje
pi_86574454
Neeuh, ik laat me niet gek maken! Maak me ook niet zo'n zorgen!
Hoe is het Maffe? En met Diego? Al iets meer duidelijk?
Shirley, fijn dat er schot in de zaak komt!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86575580
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:50 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575749
Ik voel me totaal zo niet zwanger .. :@ ben wel heel moe, ook geestelijk, maar dat komt omdat er ineens best wel veel op me af komt en die verrote griep van twee weken geleden nog steeds niet over is. Ik had gisteren moeten (kunnen) bellen voor de uitslag van de bloedtest op pfeiffer en cvs, maar door het nieuwe huis straal vergeten. Maandagochtend maar meteen even langs de huisarts wandelen als ik Jan naar de psz heb gebracht ..

fijn dat je weer thuis bent barbabientje en hopelijk is morgen alles gewoon in orde ;)

Silmarwen .. je houdt de kleine gewoon lekker nog effe binnen!

Shirley: jij bent nu bezig met je babykamer, ik kan straks beginnen met een heel huis :D (ik zie er ergens toch best wel tegenop, tegen het geklus etc, maar ja, het is voor het goede doel en uiteindelijk dus ook mijn rust! )

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:02:37 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575771
en twentemeisje, dat zal idd nog wel erger worden ben ik bang , maar ook hier geld, het is voor het goede doel ;)

pi_86576214
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef twentemeisje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
haha oh dat was bij mij bij beide keren echt een begin-kwaal. Onder invloed van de hormonen zeg maar. Na 14 weken ging het weer beter en hoefde ik niet om de haverklap en tegen de 28/30 weken moest k weer vaker dankzij baby op blaas :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:31:30 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86576622
Ja, dat plassen is bij mij echt vanaf week 4. Ik plas normaal echt niet zo vaak, en ik drink ook niet zo veel. Ik moet 's nachts iets van 5 keer mn bed uit. Ach kan ik alvast wennen voor dadelijk ;)
Ook al zitten we morgen pas op week 7..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86580017
*O* Fannetje en man, gefeliciteerd met Anne! *O* Fijn dat het allemaal toch nog best wel snel gegaan is!
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:21:53 #210
54772 Silmarwen
pi_86580312
Barbabientje, fijn dat je iig weer naar huis mocht. Toch wel spannend denk ik zo!

Dat plassen wordt in je 2de semester wel minder, derde erger! Om gek van te worden he.

Zo tweede longrijpinsinjectie gehad. Morgen rond 4 uur is de volledige werking merkbaar bij de baby. Ik moet niet verwaachten dat ik snel naar huis mag. Buik is weer onrustig ondanks de weeenremmers. Ze remmen wel, maar stoppen het niet. Ik heb zo het idee dat ik niet naar huis ga voor de bevalling en de verlos, verpleegkundige en gyn denken toch ook allemaal dat baby deze week wel komt. Ze hadden zelfs de longrijpingsinjectie daarom wat vroeger gegeven. Tis spannend allemaal.

Djmo wanneer mag je bezichtigen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 20:29:14 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86580578
he bah Sil, hier had je niet op gerekend volgens mij, maar het lijkt erop alsof je erin berust dat je beeb niet de volle zwangerschap blijft zitten? sterkte maar weer :*

ik mag maandag om 2 uur gaan kijken, ik neem m'n camera mee zodat ik wat foto's in m'n k&w topic kan zetten ;) (anders blijf ik hier, danwel in het dreumestopic teveel offtopic gaan O-) )

pi_86580807
Balen Sil
pi_86580944
Hebben ze je weer pijn gedaan met die prik Silmarwen? Wat een domper dat je zwangerschap nu zo loopt, hopelijk kunnen jullie de nieuwe situatie snel een plek geven. Ik duim voor een zo lang mogelijk verblijf van de beeb in je buik!

Ik had inderdaad al gelezen en gehoord dat dat plassen nu en in de laatste fase van de zwangerschap op z'n ergst is. En uiteraard is het voor het goede doel, ik heb allang mazzel dat ik niet hoef over te geven! Ik prijs me gelukkig, nog niet 1x in deze eerste drie maanden. Morgen heb ik de twaalf weken vol gemaakt en dat voelt voor ons echt als een enorme mijlpaal O+ .
pi_86581251
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581301
Ik *O* vast voor je TM, dat vergeet ik morgen geheid! 12 weken, yoehoeee!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581366
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
:D Je maakt me helemaal verlegen BB! :@

We zijn er zelf ook heul erg blij mee! O+
pi_86583383
Nou daar ben ik dan eindelijk!

Het was een lange bevalling. Ik begon, zoals jullie weten, om half 3 's nachts. Ik heb vanaf het begin vrij regelmatige weeen gehad die ook al meteen goed pijn deden. Om 2 uur 's middags had ik nog maar 1 cm! Om 18.00 had ik 2 cm en om 21.00, 3 cm. Ik was ondertussen uitgeput, omdat de weeen toch wel ontzettend pijn deden en ze deden gewoon hun werk niet. We hebben toen besloten naar het ziekenhuis te gaan. Daar heb ik om 23.00 een ruggenprik gekregen en hebben we even kunnen slapen. Daar bleek ook dat mijn weeen niet sterk genoeg waren. 's Ochtens weeen opwekkers gekregen waardoor de weeen snel sterker werden. In 2.5 uur tijd ben ik van 4 cm naar 10 cm gegaan. Deze weeen kwamen ook keihard door de ruggenprik heen. Maar nu had het tenminste nut! En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren :D

Ze is lang misselijk geweest van binnengekregen vruchtwater waardoor ze niet wou eten en dus amper slaapt. Vandaag heb ik haar voor het eerst (waarschijnlijk) borstvoeding kunnen geven. Ook ben ik begonnen met afkolven en geef ik haar dit via een spuitje.

Ze ligt nu lekker naast me in bed...we zijn helemaal verliefd! Foto volgt snel.
pi_86583544
Gefeliciteerd met je dochter Noa!!!
pi_86583569
*O* gefeliciteerd Noa!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_86583681
Gefeliciteerd met Isabelle Julia Noa! *O* Geniet van elkaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 21:54:39 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86583762
mooie namen Noa O+ geniet lekker van jullie wondertje *O*

pi_86585343
Gefeliciteerd Noa! *O* Dat klinkt als een heftige bevalling zeg! En Anna heeft ook Julia als 2e naam O+
pi_86585388
Een *O* voor isabelle.

Een -O- voor plassen. Ik moet vandaag met mn 21 weken ook opeens weer aan de lopende band. Ben nauwelijks geweest of ik heb alweer aandrang. Beetje bang dat t misschien blaasontsteking is, nu moet ik van mijn lief morgen naar de huisartsenpost..
pi_86586659
Noa en noaman, geniet lekker van jullie kleine wonder! en ik ben idd razend benieuwd naar de foto's :Y
Gewoon n stuiterballetje
pi_86587136
Gefeliciteerd Noa! Prachtige naam...benieuwd naar de foto's!

En plassen...ja, volop...de ene dag meer dan de ander. Nooit pijnlijk, maar zeer irritant soms.
Back in business.
  zondag 19 september 2010 @ 01:00:31 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86589266
Van harte gefeliciteerd, Noa *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 september 2010 @ 06:44:44 #227
54772 Silmarwen
pi_86592361
Noa wat een leuke naam! Wel heftig hoor je bevalling, en dan je uk zo misselijk. Hoe voel je je nu?

Hier blijft het hetzelfde, beetje gerommel maar minder regelmaat. Zodra ik sta of loop hele harde pijnlijk buiken, dus ik lig maar. Ga vandaag eens vragen wat ze denken dat er gebeurt. Ik geloof dat ze met 34 weken sowieso stoppen met de remmers, dat zou donderdag al zijn.

En berusting. Tja ik heb best wel wat meegemaakt in mn leven en heb ondervonden, dat als je tegen een probleem aanloopt waar je echt niets aan kan doen, dat berusting het beste is. Ik kan me er wel vreselijk over druk maken maar das slecht voor mij, de baby en de weeen. Diabtes is moeilijk in de hand te houden door de medicijnen op het moment, dus ik schommel heel erg. De gyn zei ook dat het niet zoveeel zin had om echt te rekken tot na de 34 weken. Blijkbaar horen premature kindjes bij ons. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 07:49:33 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86592408
ik wil gewoon even opmerken dat ik bewondering voor je kalmte en houding tov van je situatie heb Silmarwen. Niet veel mensen zouden dit zou kunnen. (ik al helemaal niet denk ik). Petje af dus!

Hier een baggernacht achter de rug, elk uur ofzo wel wakker, hoesten, trekkend oog ... Gewoon de nasleep van die verkoudheid/griep, maar best wel irritant. Ik heb alleen het idee dat ik afval (de weegschaal blijft rond de 59 schommelen), mijn buik wordt ook niet boller voor mijn gevoel, dus het lijkt wel alsof er niks in mij groeit ;( (daar heb ik dus, buiten dromen over hoe het huis er uit zou zien van binnen en hoe in te richten, ook over liggen piekeren)

zondag 19 september 2010 @ 08:04:28 #229
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86592443
Gefeliciteerd Noa met de kleine! *O*

Silmarwen, ziet er dus naar uit dat je niet veel meer kan doen dan rusten en afwachten... Blijf positief! *;
  zondag 19 september 2010 @ 08:48:12 #230
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86592635
Van harte Noa met de kleine!!!
pi_86592770
Noa, gefeliciteerd met Isabelle Julia. *O*
pi_86592815
Noa, gefeliciteerd met jullie dochter! Het klinkt heel zwaar, de niet vorderende ontsluiting. Gelukkig hebben de ruggenprik en weeenopwekkers hun werk goed gedaan.
  zondag 19 september 2010 @ 10:17:55 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86593476
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
Van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 19 september 2010 @ 10:19:25 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86593499
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef Noa24 het volgende:
En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren :D

Van harte gefelictiteerd! *O*
pi_86593572
Noa gefeliciteerd *O* en wat een mooie namen O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86593597
Noa gefeliciteerd met jullie Isabelle Julia!!! *O* *O* *O* O+ O+
mooie namen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86593803
Silmnarwen, je hebt in ieder geval de zondag gehaald, dat was voor de longrijping toxh erg belangrijk?
  zondag 19 september 2010 @ 11:14:09 #238
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86594468
Noa *O* proficiat met Isabelle.

Silmarwen :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86594716
Vers geperst!

Gefeliciteerd Noa en Fannetje! *O*
pi_86594832
Noa gefeliciteerd met Isabelle. Mooie naam!
*O*
pi_86594900
Klinkt heel heftig Noa, maar gefeliciteerd! Hoop dat de borstvoeding snel goed komt!!!

Niet te veel piekeren hoor DJMO, je baby groeit wel, ga je maar lekker verheugen op je nieuwe huisje!
  zondag 19 september 2010 @ 13:11:44 #242
54772 Silmarwen
pi_86597605
Zondag was idd belangrijk ivm longrijping. Heb nu een infuus omdat ik een reactoe kreeg op de weeenremmers. Fijn weer.
  zondag 19 september 2010 @ 13:14:11 #243
45621 Suzanna
Mama van...
pi_86597712
Nog bedankt voor al jullie lieve reacties. Helemaal geen tijd gehad om weer te reageren maar ik vond het erg lief dat er zoveel hadden gereageerd! Bedankt allemaal! O+

Silmarwen, sterkte :* ...

Noa en Fannetje, van harte gefeliciteerd!! *O*
  zondag 19 september 2010 @ 14:34:03 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86600563
Noa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86600605
Noa, gefeliciteerd met jullie Isabelle! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86603873
oh, ik heb toch zo'n leuk geboortekaartje gemaakt, in dikkie dikstijl! En ook een poster ervan en dan heb ik 72 kaartjes voor nog geen 100 euro! Ben echt blij met mijn creatieve uitspatting! Vind die vrije tijd ineens heerlijk!!!
pi_86604119
fannetje en noa gefeliciteerd met jullie dochters! *O* *O*
  zondag 19 september 2010 @ 17:11:23 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86605656
Wanneer zijn jullie allemaal de eerste aankopen gaan doen voor de baby?

We zijn maar 7 weken zwanger, en aan de ene kant wil je niet het risico nemen (stel dat het mis gaat in die laatste paar 'risicoweken). Aan de andere kant zie ik zoveel leuke dingen! Plus het feit dat je niet alles in een keer wilt kopen (teveel geld in een keer uitgeven).

Hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_86606161
Als je wacht tot het grootste risico op een miskraam voorbij is heb je ook nog meer dan genoeg tijd om alles te kopen, Tankgirl. Ik zou dus hooguit iets symbolisch kopen, een eerste pakje of zo.

Bij mijn eerste zwangerschap zijn we pas na ongeveer 20 weken het een en ander gaan kopen. Deze keer ben ik vanaf 12 weken al dingen aan gaan schaffen die we nog nodig hadden, maar dat waren er niet veel. Eigenlijk koop ik vooral zo nu en dan kleding, als ik iets leuks en/of goedkoops zie. Dat is vanaf 16 weken geweest (na de geslachtsbepaling).
  zondag 19 september 2010 @ 17:26:45 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86606184
Vorig jaar een paar kleine dingetjes gekocht, en toen ging het idd met 8½ week mis, ik vermoed dat ik onbewust toch wat voorzichtig was want de kans dat ik een miskraam zou hebben was op basis van m'n leeftijd al 50%. En het werd ook een miskraam.

Deze keer langer gewacht, maar een aanbieding van een babykamer in juni niet laten lopen toen ik 3 maanden zwanger was, wel onder voorbehoud overigens... deze week pas opgehaald; 6½ maand zwanger.

Verder koop ik iedere keer wat als er iets in de aanbieding is, de NT-meting was voor ons al een "okay, nu zal het verder wel goed gaan" moment, en de 20-weken echo was het teken dat we in principe los konden gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86606908
vorige zwangerschap 1 speentje met papa-opdruk gekocht omdat mijn man vlak na de positieve test jarig was. Helaas is die zwangerschap misgegaan. Nu koop ik niets totaan de eerste echo. Sterker nog, ik kijk er niet eens naar en zal zeker nog niet bij een prenatal oid binnenlopen, dus ik heb ook geen idee van aanbiedingen. Ik heb er gewoon nog geen 100% vertrouwen in dat het deze keer wel goed gaat, hoewel deze zwangerschap heel anders voelt en ik dat wel positief opvat.
pi_86607185
Fannetje en Noa, gefelicteerd!!

Vanochtend na seks ineens bloedverlies. Ik weet dat dat kan gebeuren, maar bah....wat schrik je zeg! Het is alleen bij het afvegen en het is ook minder geworden in de loop van de dag. Maar kreeg er ook buikpijn bij, niet fijn!

Wij hebben zelf nog niks gekocht, wel al een paar dingetjes gekregen.
  zondag 19 september 2010 @ 18:11:34 #253
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86607469
Ik heb nog nix gekocht en al 2 goede echo's gehad; ben nu ruim 11 weken.
Maar we zijn druk met het andere huis verbouwen waar we straks gaan wonen, en verder door die 12 weken heen komen.
Ben komende week jarig (25e) en ik verwacht dat als ik het vier (1 okt) dat ik wel wat ga krijgen van mn ouders ofzo alvast (zijn nu op vakantie in spanje, dus komt vast met leuk babypakje ofzo aanzetten). Verder nog helemaal niet mee bezig; meer met dat ik volgende week moet gaan shoppen voor een paar zwangerschapsbroeken want er past niet zoveel meer dicht of het knelt enorm en dat lijkt me niet super voor de kleine.

@Nienna; ik had het met 7 weken hetzelfde als jij; had na gemeenschap beetje bruinig slijm. En ook vanochtend had ik heel klein beetje gekleurd slijm. Maar het is weer weg. Ik heb geen helder rood bloed gehad. Maar ik ken het schrikeffect. Succes!!! :*
pi_86609101
@Nienna hè wat rot :{ daar schrik je inderdaad van, kan me voorstellen.

@The_tankgirl, bij Amélie heb ik met een week of 5 een paar sokjes gekocht bij H&M (serieus zonder overdrijven na eerst 2 uur in de winkel te hebben doorgebracht en werkelijk álles te hebben vastgehad :') :D ); B. heeft toen met een week of 6 zw.schap een knuffel gekocht, die lag onder de kerstboom toen als kado. En met een week of 9 een rompertje, na de eerste echo. Verder durfde ik niet, we zijn toen pas met 17 weken in de stad echt los gegaan toen we wisten wat we kregen.

Dit keer in het begin weer voorzichtig, maar ook gewoon simpelweg te druk om echt dingen te gaan kopen uitgebreid. We hebben op vakantie de eerste dingen gekocht ik was toen een week of 9, maar ook dat was pas ná een goede echo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86609261
Noa24, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie namen! Geniet ervan!

Nienna, oeh dat is even schrikken! Maar volgens mij niet echt iets om je zorgen om te maken!

Hier wel gewacht met dingen kopen tot na de 12 weken, na de geslachtsbepaling bij 18 weken helemaal los gegaan ;)

Vandaag weer aan de ctg gelegen, beeb was super rustig dus mocht extra lang.. Verder waren alle lab uitslagen weer goed dus mocht ik naar huis! Wel vanaf nu onder controle bij de gyn, maar ach ik wilde toch al in het zkh bevallen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86610074
Noa check! En Noa heeft al een dochter *O* *O* *O*
pi_86613058
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters *O* *O*

Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal *O*
pi_86614634
Wij willen ook eigenlijk nog niets kopen voor de 12 weken. Maar gisteren een eerste echo gehad (volgens mij ging die grijns niet meer van mijn gezicht) en het begint nu toch wel te kriebelen.
We zijn 2 weken geleden even gaan 'oriënteren', wat er in eindigden dat we al weten welke kamer we straks gaan bestellen en welke kinderwagen we willen.
De kamer gaan we aankleden met roze of blauwe accessoires, dus daar moeten we nog wat langer op wachten.
We gaan eerst maar eens de kamers opnieuw indelen. Want onze logeerkamer verdwijnt, dat wordt werkkamer/hobbykamer, de computerkamer wordt kinderkamer.
Dus als er iemand nog interesse heeft in ons tweepersoons logeerbed?? hihi

Maar af en toe krijg je ook al wel wat. Mijn ouders zijn net terug van een vakantie door Thailand en hebben een heel mooi beeld voor ons meegenomen van een moeder met opgetrokken knieën en dan het kindje op haar benen. Ik kreeg er helemaal tranen van :'(
pi_86615274
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Chan het volgende:
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters *O* *O*

Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal *O*
ja bizar hè? :o
op de helft gewoon al! :o hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?" :') muh
Het gaat echt zo hard allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86618912
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja bizar hè? :o
op de helft gewoon al! :o hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?" :') muh
Het gaat echt zo hard allemaal.

Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer :')
pi_86619154
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer :')
Nou nee niet eens, ik begrijp nu met terugwerkende kracht niet meer waarom hij al zo ongeduldig was vanaf 39 weken :o :D haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86623872
Pffff ik ben gesloopt!
Dikke krampen waardoor ik nu dus niet kan slapen. Ik gok dat het indalen is.. Maar ik vind het veel pijnlijker deze zwangerschap.. Morgen middag afspraak bij vk. Ben benieuwd of het idd indalen is.
  maandag 20 september 2010 @ 06:29:54 #263
54772 Silmarwen
pi_86625634
Wat een rare avond gehad. Iets van 3 uur lang pijnlijke voorweeen gehad, die gelukkig niet voor ontsluiting zorgde. Ik was zo moe daarna dat ik als een blok heb geslapen, ondanks dat suffe infuus! Maar goed, we hebben er weer een dagje bij! Zul je straks idd zien, ze stoppen donderdag waarschijnlijk met weeenremmers, houdt alles op en komt ruim na de 37 weken pas. ;)
pi_86625899
Noa, van harte gefeliciteerd met je mooie meisje. Klinkt als een vermoeiende bevalling maar wat fijn dat ze er is O+ Geniet er van, rust lekker uit en dan foto's spammen ;)
  maandag 20 september 2010 @ 09:09:15 #265
54772 Silmarwen
pi_86626953
Bloedverlies die eerste weken is altijd zo eng, maar vaak is er niets aan de hand. Zeker als je het kunt koppelen aan seks bijvoorbeeld!

Ze gaan vandaag afbouwen met weeenremmers en als het rustig blijft mag ik naar huis en anders ga ik bevallen. Ben ineens stik zenuwachtig, vooral omdat het erg rommelt nog met weeenremmers. En dat infuus mag er weer uit. Woopie!
  maandag 20 september 2010 @ 09:10:49 #266
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86626988
Spannend Sil!
Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt dat je kleintje nog even blijft zitten!
A grand adventure has begun.
  maandag 20 september 2010 @ 09:12:56 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86627033
Fannetje en Tackleberry van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anne! *O* *O* *O*

Noa van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isabelle! *O* *O* *O*

Geniet van jullie kraamtijd en alle dagen daarna! O+
A grand adventure has begun.
pi_86627099
Oef spannend Silmarwen! En wat Keshet zegt ja.

Pvoesss wel rustig aan doen hè, ben benieuwd of je kleintje nu idd aan het indalen was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86628882
Bij het afvegen is er inmiddels niets meer te zien en de buikpijn is ook weer weg. (Kwam waarschijnlijk door het niet naar de wc kunnen gaan). Misselijkheid is er ook nog steeds, dus ik stop maar met me zorgen maken.

Sil, succes...hopelijk mag je gewoon lekker naar huis!
pi_86628924
Huup, gefeliciteerd met je mijlpaal! Alweer op de helft!

Sil, succes! Hopelijk blijven de weeën gewoon weg en blijft je uk tot na de 37 weken zitten!

Pvoes, succes met de indalingsweeën ! Is niet echt een pretje!

Ik ben nu officieel overgedragen aan de gyn. Morgen 36 weken. Zul je zien dat uk ook nog 4 weken blijft zitten. Gisteren weer gecheckt maar nog steeds geen ontsluiting. Voorweeën doen nog niks dus!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86629018
Ohja, Huup. 20 weken alweer!! Gefeliciteerd.

Barbabientje, bij jou is het ook nog eventjes spannend dus...
pi_86629690
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* *O* *O*

Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.

Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!

Foto's staan hier

Voorproefje:

maandag 20 september 2010 @ 11:15:01 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86629763
wat een schatje, fannetje! O+
in de haak.
  maandag 20 september 2010 @ 11:22:56 #274
54772 Silmarwen
pi_86629997
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!

Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
  maandag 20 september 2010 @ 11:23:42 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86630024
Fannetje gefeliciteerd! Ik vind Anne een prachtige naam!

Silmarwen, veel succes... Het lijkt me vreselijk spannend.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 20 september 2010 @ 11:25:48 #276
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86630092
O+ Anne O+ Wat een mooi meisje, fannetje :)
pi_86630226
Wat een blondie Fannetje! O+
pi_86630504
Ja, en ze heeft ook nog eens echt lang blond haar, dat schijnt maar heel weinig voor te komen bij baby's! O+
pi_86630675
Ohhh, die blonde haartjes!! O+
  maandag 20 september 2010 @ 11:45:41 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86630732
Fannetje, wat een schatje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86631460
Zeker een schatje fannetje!!!
  maandag 20 september 2010 @ 12:48:48 #282
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86632705
Wat een schatje is Anne!

Noa: gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_86634635
Fannetje gefeliciteerd met de geboorte van Anne *O* *O* Lieve foto O+

Noa24 gefeliciteerd met de geboorte van Isabelle *O* *O*

Huup, 20 weken mijlpaal. Ik was donderdag ook 20 weken alweer :o Ik heb morgen de SEO.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86634718
Succes bij de SEO morgen DML!
Huup jij hebt het toch ook bijna? Ben je er iets rustiger onder?
pi_86636457
Noa gefeliciteerd met Isabelle *O* *O*

fannetje gefeliciteerd met Anne, wat een mooierd!!! *O* *O*

Huup en DML alweer rond de 20 weken. Jeetje wat gaat t snel!

Ik ben woensdag alweer 37 weken.... :o
*poef* nu is het weg
pi_86636564
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!

Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Voorweeen: Check, Pijnlijk: Check :Y Maar we gaan inderdaad voor de 37 weken! Succes hoor!

Mooi poppetje heb je daar Fannetje! Als je op A0 lag had ik wel op kraamvisite kunnen komen.

DML, fijne vakantie gehad? Toch een beetje kunnen genieten? En succes met de echo morgen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 17:15:54 #287
43556 miss_dynastie
pi_86642523
Oh fannetje wat is ze mooi O+
pi_86644596
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* *O* *O*

Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.

Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!

Foto's staan hier

Voorproefje:

[ afbeelding ]
O+ oh Fannetje, wat is ze mooi... ik moest er gewoon even van huilen... :*
pi_86647012
Fannetje, wat een prachtig meisje heb je gebakken O+ O+
pi_86654030
Anne O+

Vandaag ben ik 26 weken zwanger!! Volgens m'n ticker nog 98 dagen te gaan tot de uitgerekende datum.
Wilde vanmiddag bij de prenetal nog een paar dingen halen, maar zag dat ze vanaf woensdagmiddag 20% korting hebben, dat haal ik dan dus wel mooi op ;)
De fundering voor ons huis hebben ze vandaag ook grotendeels afgemaakt (vloerplaten erop), nu kunnen ze ook tempo gaan maken..kijken of we het nog kunnen redden om te verhuizen voor de bevalling
pi_86656064
Fannetje en Noa, van harte allebei met jullie dochters!! Mooie namen, allebei! En Anne is een plaaaatje! O+ Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voor jullie versie gezinnekes! *O*

DML!! Succes en ook veel kijk plezier morgen!!

Huupske...over de helluf!! Whoeheeeee! Nog 1x deze afgelopen periode en je hebt gewoon je 2e dochter in je armen...onvoorstelbaar toch!! En bijna SEO! Ik duim dit keer voor heerlijk zorgeloos kijkplezier!!

Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86660583
Fannetje, wat is Anna mooi! En die haartjes O+ Genietze...

DML en Huup alweer op de helft...de tijd vliegt :) En goeie SEO's toegewenst :)

Mrien 26 weken mijlpaal *O*

Hier inmiddels bijna de hele dag door een druk mannetje in m'n buik, en die buik zie ik soms echt alle kanten opgaan, geweldig! Ook voel ik em vaker de hik hebben volgens mij.
Vraag me af wanneer ie slaapt :')
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 08:02:46 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86663661
meestal slapen ze wanneer jij ook slaapt Shirley, of iig een poging doet tot. Klinkt misschien raar, maar met de ervaringen die ik heb met zowel mijn dochter als mijn zoon: bij yolanda was ik vaker 's nachts wakker en sliep ik overdag op de meest rare tijdstippen. Bij Jan sliep ik gewoon 's nachts (of deed een poging tot :') ) en mijn dochter was (voor mijn gevoel) altijd wakker, en sliep op de meest vreemde tijdstippen. Jan daarentegen is vanaf het begin een voorbeeldige slaper geweest, en sliep met ik denk twee maanden door 's nachts.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :+

Mrien: mooie mijlpaal!

Fannetje Annetje is echt een popje zo O+
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Rare gedachte misschien, maar zou het kunnen dat ze het gevoel hebben dat ze je lichaam overbelasten en daarom te vroeg willen komen?

Iedereen die ik vergeet :*

dinsdag 21 september 2010 @ 08:52:36 #294
54772 Silmarwen
pi_86664290
Even kort berichtje weer. Vanavond laatste weeenremmer, nog wel veel voorweeen maar geen ontsluitingsweeen. Mag uit en beetje rondlopen als stresstest, gaat dat goed, mag ik morgen naar huis!1
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 08:54:19 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86664317
fijn nieuws Sil! blijft je insuline nu wel een beetje stabiel ook?

pi_86664480
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
Is ook niets, mja..we hebben wat vertraging opgelopen door administratieve rompslomp .. het was eigenlijk de bedoeling dat de woning rond half november klaar zou zijn, dat was prima geweest.
Ik vind het ook verre van ideaal, laten we dat voorop stellen ;)
Had heel graag de kamer dit keer op tijd klaar willen hebben (bij Lotte ook vrij laat) en nu heb ik waarschijnlijk geen kamer ;)

Fijn Silmarwen!!
pi_86664561
Wat fin dat je misschien morgen naar huis mag silmarwen
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 09:52:33 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86665471
ik heb net de bloeduitslagen binnen. er was een ontsteking gevonden, moet uitzieken en multivitaminen slikken en over twee weken opnieuw prikken om te kijken of het weg is. (omdat ik me toen niet lekker voelde , griep/verkouden keelpijn, was blijkbaar de conclusie dat die ontstekingswaarden daarvandaan komen)

pi_86666055
Sil, ik hoop dat je naar huis mag!

Ik dacht vannacht heel even de baby te voelen en vanochtend lagen de voetjes ook precies daar volgens de echo. Maar de placenta ligt helemaal aan de voorkant dus weinig voelen is heel realistisch.

In ieder geval was alles goed en moest mijn meneer een traantje weg pinken O+

The way you rock'n'roll
pi_86666128
oh dml wat een mooi jongetje heb je daar O+
pi_86666462
Oh ja het is ook nog steeds een jongetje :P
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo