quote:Op woensdag 15 september 2010 09:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Had ik ook heel veel last van, vooral hartkloppingen. Wel even melden bij de verloskundige, kan ook iets met je schildklier zijn namelijk. Ik vind hartkloppingen altijd dood eng om eerlijk te zijn, zo'n rotgevoel.
quote:Op woensdag 15 september 2010 09:03 schreef Leandra het volgende:
Nu valt het wel weer mee, maar we hebben wel eens op vrijdagavond de koelkast staan schoonmaken omdat ik "zeker wist" dat er iets lag te rotten en ik telkens kokhalzend voor de geopende koelkast stond![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....quote:Op woensdag 15 september 2010 09:28 schreef Claudia_x het volgende:
Noa, dat klinkt veelbelovend, succes!
[..]! Zo lopen wij regelmatig het huis door omdat ik er zeker van ben dat de kat ergens heeft geplast.
Zelfde hier ja. Drank, maar ook dingen als salami en weet ik wat. Vooral voedingsgeuren en Knut is gek op van die Japanse zoutjes. Ik vind ze walgelijk en hij ruikt er meteen zo enorm naar, alsof hij kilo's van die dingen heeft lopen eten. Bah!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat dat hier ook zo zou zijn als er een kat zou zijn....
Ik ben daarom alleen al heel blij dat we geen huisdieren hebben
Overigens is het kokhalzen nu wel over maar m'n reukvermogen is nog meer dan prima, als N. een glas wijn gedronken heeft (en dat is dan echt maar één glas) dan ruikt het naar mijn idee hetzelfde als iemand die een hele avond heeft lopen pimpelen....
Litter pearls!quote:Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Silmarwen het volgende:
Hier ook trouwens, ik ruik de kattenbak, maar niemand anders ruikt het.
Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:52 schreef Claudia_x het volgende:
De meeste geuren kan ik wel 'van me afzetten', maar waar ik héél naar van word is parfumlucht. Laat het openbaar vervoer vol zitten met vrouwen die zich graag volsproeien.![]()
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staanquote:Op woensdag 15 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral 's morgens natuurlijk.... dan zijn ze vers gesprayed.
Maagzuur heb ik ook. Dat is vervelend, maar daar kan ik wel mee leven met de maatregelen die jij noemt. Ik ga nergens meer heen zonder Rennies.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:56 schreef huuphuup het volgende:
oh ja fijn is dat haha, die treinen in de spits was ik alweer bijna vergetenBah.
Is dat 's nachts overgeven echt overgeven?wat eng!
Ik heb het wel met maagzuur, dat ik wakker wordt met mn mond vol zeg maar. Buh. Ik slaap tegenwoordig al standaard in een soort knik en met rennies en water binnen handbereik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ja... ik heb in november (toen was ik gelijk misselijk, en van vanalles) N. een keer naar de overkant van de straat getrokken omdat we in de stad achter iemand liepen die zware shag rookte....quote:Op woensdag 15 september 2010 09:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Of zo'n roemeen die met zn &%@#-trekzak en zn stinkzweetlucht even extra lang bij je blijft staan![]()
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".quote:Op woensdag 15 september 2010 10:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik herken dat zintuiglijk gauw overprikkeld zijn wel, Vanyel. In de bus waar ik vaak in zit druppelt regelmatig wat water naar beneden. Meestal zit me dat niet zo dwars, maar recentelijk word ik er gek van en moét ik ergens anders zitten. Ook kan ik andere mensen in mijn nabijheid maar moeilijk verdragen, niet omdat ze gek ruiken of lawaai maken maar gewoon omdat ze uit m'n buurt moeten blijven.
Je kunt wel héél nors gaan kijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef Narr het volgende:
Ik maak de zwangerschap nu ook wel anders mee, bij de eerste was ik meer onbevangen, nu ben ik veel bezorgder overal over...
Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt wel héél nors gaan kijken.
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zegquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.
Nee, ik weet ook niet hoe het komt. Wellicht is het meer zo'n idee van 'de vorige keer ging alles goed, dus wellicht nu niet'. Ik verwacht dat als ik mijn eerste echootje heb gehad, ik er weer een stuk anders insta. Zwangert hequote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?
Ik ben deze zwangerschap veel relaxter en maak me over de baby helemaal geen zorgen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.
Lijkt me een briljant plan. Zeker nu ik de laatste tijd al preventief word gewaarschuwd niks te vinden van asociaal gedrag en ze zelfs mijn handje veel te vaak loslaat omdat 'je nooit weet wanneer zo'n kutjong het in z'n hoofd haalt om vandaag lekker potten in elkaar te gaan trappen'.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg
Ik heb voor de groep ook nog wel een man in de aanbieding. Alleen heeft het dan niet specifiek met mijn zwangerschap te maken. Ik ben zowiezo een flapuit en hij is ervan overtuigt dat ik nog wel eens een 'klap voor mijn bek' ga krijgen hehequote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg
het is dat het nu niet mogelijk is, maar ik zou makkelijk de hele dag kunnen slapen. Ik herinner van mijn oudste dat ik dat toen dus wel deed, vooral in het begin. ik vermoed dat het komt omdat je lichaam én geest moeten wennen aan het zwanger zijn, en dat is heus vermoeiend hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef danic het volgende:
Herkent iemand het? Dat klokje rond slapen (+ nog een paar uurtjes). Ik heb het nu al meerdere keren gehad
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef twentemeisje het volgende:
Het kan dus zomaar gebeuren dat ik heel kattig doe en dan vervolgens moet huilen omdat ik zo kattig deed
quote:Op donderdag 16 september 2010 08:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
Gisteren was het een half vingertopje en dat was nog te weinig, dus zouden ze met gel aan de gang moeten helaas...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
Ik raakte geinspireerd door de fantastische naam Mormon Princess. Maar jij mag er natuurlijk vanalles invullen wat je zelf wilt...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
Ik snapte die hele Youandi dus niet, maar wat een schitterende naam is dat, na 2 keer gelezen te hebben. Eerste plek shortlist, zonder twijfel.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!
Tweede naam, wat let je?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
Psies, beter goed gejat.....quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
de vorige woning is het met veel gezeik gelukt om een vrije dag te krijgen, maar dat gaat maandag dus niet meer lukken. Hoewel we nu eerste zijn, is het te kort dag om vrij te krijgen. Ik ga maandag dus alleen kijken en de intake doen, om twee uur ga ik onze toekomstige woning zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef Troeta het volgende:
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef DJMO het volgende:
nogmaals succes Fannetje!!!
dat wordt voor mij een abo afsluiten op K&Waangezien het kluswoning is (ben ik ook blij dat m'n man niet mee gaat kijken, hij is in staat om nee te zeggen
)
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??
Kan me weinig woningen voorstellen waar je "nee" op zegt als je 3 hoog achter bij een koffieshop om de hoek woont....
De basis zal toch in orde moeten worden gemaakt door de woningstichting.
Ja okay, maar klussen of wat verven en behangen zie ik als twee verschillende dingen.... ik ga er vanuit dat er geen nieuwe keuken en nieuwe badkamer in moet, en als het echt nodig is dan zal de woningstichting daar hun verantwoordelijkheid voor moeten nemen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Succes vandaag Fannetje.![]()
Gefeliciteerd DJMO.
Ik hoop voor je dat het kluswerk wel meevalt.
[..]
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen.
Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Als sociale huurwoningen tegenwoordig al afgewezen worden op wat roze muren dan heb ik het idee dat het met de vermeende woningnood wel meevalt.
En als je hoog op de lijst staat is het vaak ook zo dat je er al lange tijd op staat en best kritisch kunt zijn. Je hebt dan meestal al een woning die acceptabel is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn nieuws, DJMO! En wat Leandra zegt lijkt me volstrekt logisch: de woningbouwvereniging draagt er zorg voor dat er een redelijke keuken en badkamer in zitten en dat alle grote mankementen verholpen zijn. Zelf hoef je je alleen te ontfermen over vloer en muren.
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
Of als het te duur is, niet iedereen die een sociale huurwoning krijgt heeft geld om verf te kopen.
Bij mij in de straat is het heel normaal om een nieuw huisje te betrekken zonder wat op te knappen en de eerste maanden kranten op de ramen te plakken totdat genoeg geld is gespaard voor gordijnen.
In Leiden en Delft ook. Of dat je zelf een geiser en gaskachel aan dient te schaffen, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Vanyel het volgende:
Dingen als geen centrale verwarming staan in Utrecht vrijwel altijd gewoon in de advertentie hoor. Daar hoef je dan al niet op te reageren.
Een stickertjequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Alles was weer goed bij de verloskundige net, steken en krampen horen erbij..en ik heb andere ijzerpillen gekregen.
Dat klopt. Ik heb met twee woningbouwverenigingen ervaring en die waren er allebei heel makkelijk in. In mijn eerste woning hebben ze alles opgeknapt (nieuwe keuken, nieuwe badkamer) en in mijn tweede woning was er al een behoorlijke renovatie geweest en kwamen ze langs om de staat in de gaten te houden. Er is bijvoorbeeld eens een thermostaat verplaatst (lekker handige plek, boven een verwarming). Maar diezelfde woningbouwvereniging heeft bijvoorbeeld verzuimd om een stuk dakgoot en de vloer in het trappenhuis te vervangen (ratten! gelukkig woonden wij op 3 hoog).quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.
Ik ben er wel blij om.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Moest je dat nou echt zeggen, die zijn zoooooooooooooo lekker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Anyway, ik heb zin in kerstkransjes.
Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Ik wijs wel huizen af hoor als er te veel moet gebeuren of er zit alleen een gaskachel in de huiskamer, of de buurt bevalt me niet. Ik sta idd al bijna 7 jaar op de wachtlijst en ga echt voor een mooi huisje waar ik me prettig voel en nu ook goed voor mijn kindje is, want als het niet bevalt moet ik weer 7 jaar wachten voor een huis, dat vind ik erg zonde.
Dat wisselt ook per gemeente. Wij wonen in een sociale huurwoning met een minimale inkomenseis, zonder maximum. Daar zijn er niet zo heel veel van, maar het bestaat (vraag me niet waarom, logica zie ik niet, maar ik ben er erg blij mee).quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!
woehaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Gel was niet eens nodig, want ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben! Lig nu aan het infuus met nog zeer lichte activiteit, dus afwachten maar weer! En dit is voorlopig wel ff de laatste update
In Leeuwarden zette de woningstichting om en om een tja-hoe-moet-ik-ze-noemen en een student in de flats. Ze wisten dat de studenten de flatjes altijd wel opknapten om de flats vervolgens door dronklappen cq junks weer uitgewoond te laten worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd, das inderdaad best snel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Ze weegt 3922 gram en is heel mooi!
Morgen meer!
Jij en Tekkel gefeliciteerd namens de hele sportcrewquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Morgen meer!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Morgen meer!
Wat die Brabantse mafkees zegt!quote:
Hoera!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Morgen meer!
Mss een klein hartje onder je riem: ik heb ook weeënremmers geslikt (van 29 t/m34 weken) en daarna is mijn kind tot 38.6 blijven zitten. Sterkte en succes in deze spannende dagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:24 schreef Silmarwen het volgende:
Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Tackleberry het volgende:
Bedankt allemaal!
Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!
Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen, mama zal nog wel wakker liggen denk ik...
Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog!Morgen meer!
Spannend Barbabientje, doe vooral zo rustig mogelijk en laat je niet gek maken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.
Sil hoe is het bij jullie?
Iemand al iets gehoord van Noa?
haha oh dat was bij mij bij beide keren echt een begin-kwaal. Onder invloed van de hormonen zeg maar. Na 14 weken ging het weer beter en hoefde ik niet om de haverklap en tegen de 28/30 weken moest k weer vaker dankzij baby op blaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef twentemeisje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!
Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!
Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook(het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk
)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar![]()
Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!
Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Morgen meer!
Van harte gefelictiteerd!quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef Noa24 het volgende:
En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren![]()
ja bizar hè?quote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Chan het volgende:
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters![]()
![]()
Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal
quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja bizar hè?![]()
op de helft gewoon al!hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?"
muh
Het gaat echt zo hard allemaal.
Nou nee niet eens, ik begrijp nu met terugwerkende kracht niet meer waarom hij al zo ongeduldig was vanaf 39 wekenquote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer
Voorweeen: Check, Pijnlijk: Checkquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!
Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter!![]()
![]()
![]()
Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.
Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!
Foto's staan hier
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Rare gedachte misschien, maar zou het kunnen dat ze het gevoel hebben dat ze je lichaam overbelasten en daarom te vroeg willen komen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Is ook niets, mja..we hebben wat vertraging opgelopen door administratieve rompslomp .. het was eigenlijk de bedoeling dat de woning rond half november klaar zou zijn, dat was prima geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |