abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86573966
Silmarwen, hoop dat de weeënremmers gaan helpen en afwachten tot zondag maar! Ik duim voor jullie.

En inderdaad...waar is Noa? Ben benieuwd hoe het daar is...

Barbabientje, fijn dat het ws. geen zwangerschapsvergiftiging is. Succes morgen!

Hier gaat eindelijk langzaam schot komen in het ontwikkelen van de babykamer in onze slaapkamer. We zullen er gipsen wandjes in gaan zetten zodat we er toch een redelijk formaatje kamer uit kunnen halen. Er was één muur die een andere kleur moest gaan krijgen, wordt ook een deel muur van de kleine z'n kamer, dus de hele bups is gisteravond in de grondverf gezet en die wordt straks in de nieuwe kleur taupe geverfd. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Van de week wordt de rest gedaan, dus hopelijk volgend weekend hebben we iets wat op een babykamer gaat lijken!
Back in business.
pi_86574184
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.

Sil hoe is het bij jullie?

Iemand al iets gehoord van Noa?
Spannend Barbabientje, doe vooral zo rustig mogelijk en laat je niet gek maken!
Silmarwen, de kurk mag je op zn vroegst morgen pas verwijderen he :P jij ook sterkte!
Ik heb zo het voorgevoel dat Noa al aan het genieten is van haar wondertje en daarom misschien nog niet gepost :X Anders nog maar es een :% er tegen aan dan.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86574454
Neeuh, ik laat me niet gek maken! Maak me ook niet zo'n zorgen!
Hoe is het Maffe? En met Diego? Al iets meer duidelijk?
Shirley, fijn dat er schot in de zaak komt!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86575580
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:50 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575749
Ik voel me totaal zo niet zwanger .. :@ ben wel heel moe, ook geestelijk, maar dat komt omdat er ineens best wel veel op me af komt en die verrote griep van twee weken geleden nog steeds niet over is. Ik had gisteren moeten (kunnen) bellen voor de uitslag van de bloedtest op pfeiffer en cvs, maar door het nieuwe huis straal vergeten. Maandagochtend maar meteen even langs de huisarts wandelen als ik Jan naar de psz heb gebracht ..

fijn dat je weer thuis bent barbabientje en hopelijk is morgen alles gewoon in orde ;)

Silmarwen .. je houdt de kleine gewoon lekker nog effe binnen!

Shirley: jij bent nu bezig met je babykamer, ik kan straks beginnen met een heel huis :D (ik zie er ergens toch best wel tegenop, tegen het geklus etc, maar ja, het is voor het goede doel en uiteindelijk dus ook mijn rust! )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:02:37 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575771
en twentemeisje, dat zal idd nog wel erger worden ben ik bang , maar ook hier geld, het is voor het goede doel ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86576214
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef twentemeisje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
haha oh dat was bij mij bij beide keren echt een begin-kwaal. Onder invloed van de hormonen zeg maar. Na 14 weken ging het weer beter en hoefde ik niet om de haverklap en tegen de 28/30 weken moest k weer vaker dankzij baby op blaas :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:31:30 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86576622
Ja, dat plassen is bij mij echt vanaf week 4. Ik plas normaal echt niet zo vaak, en ik drink ook niet zo veel. Ik moet 's nachts iets van 5 keer mn bed uit. Ach kan ik alvast wennen voor dadelijk ;)
Ook al zitten we morgen pas op week 7..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86580017
*O* Fannetje en man, gefeliciteerd met Anne! *O* Fijn dat het allemaal toch nog best wel snel gegaan is!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:21:53 #210
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86580312
Barbabientje, fijn dat je iig weer naar huis mocht. Toch wel spannend denk ik zo!

Dat plassen wordt in je 2de semester wel minder, derde erger! Om gek van te worden he.

Zo tweede longrijpinsinjectie gehad. Morgen rond 4 uur is de volledige werking merkbaar bij de baby. Ik moet niet verwaachten dat ik snel naar huis mag. Buik is weer onrustig ondanks de weeenremmers. Ze remmen wel, maar stoppen het niet. Ik heb zo het idee dat ik niet naar huis ga voor de bevalling en de verlos, verpleegkundige en gyn denken toch ook allemaal dat baby deze week wel komt. Ze hadden zelfs de longrijpingsinjectie daarom wat vroeger gegeven. Tis spannend allemaal.

Djmo wanneer mag je bezichtigen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 20:29:14 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86580578
he bah Sil, hier had je niet op gerekend volgens mij, maar het lijkt erop alsof je erin berust dat je beeb niet de volle zwangerschap blijft zitten? sterkte maar weer :*

ik mag maandag om 2 uur gaan kijken, ik neem m'n camera mee zodat ik wat foto's in m'n k&w topic kan zetten ;) (anders blijf ik hier, danwel in het dreumestopic teveel offtopic gaan O-) )

pi_86580807
Balen Sil
pi_86580944
Hebben ze je weer pijn gedaan met die prik Silmarwen? Wat een domper dat je zwangerschap nu zo loopt, hopelijk kunnen jullie de nieuwe situatie snel een plek geven. Ik duim voor een zo lang mogelijk verblijf van de beeb in je buik!

Ik had inderdaad al gelezen en gehoord dat dat plassen nu en in de laatste fase van de zwangerschap op z'n ergst is. En uiteraard is het voor het goede doel, ik heb allang mazzel dat ik niet hoef over te geven! Ik prijs me gelukkig, nog niet 1x in deze eerste drie maanden. Morgen heb ik de twaalf weken vol gemaakt en dat voelt voor ons echt als een enorme mijlpaal O+ .
pi_86581251
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581301
Ik *O* vast voor je TM, dat vergeet ik morgen geheid! 12 weken, yoehoeee!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581366
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
:D Je maakt me helemaal verlegen BB! :@

We zijn er zelf ook heul erg blij mee! O+
pi_86583383
Nou daar ben ik dan eindelijk!

Het was een lange bevalling. Ik begon, zoals jullie weten, om half 3 's nachts. Ik heb vanaf het begin vrij regelmatige weeen gehad die ook al meteen goed pijn deden. Om 2 uur 's middags had ik nog maar 1 cm! Om 18.00 had ik 2 cm en om 21.00, 3 cm. Ik was ondertussen uitgeput, omdat de weeen toch wel ontzettend pijn deden en ze deden gewoon hun werk niet. We hebben toen besloten naar het ziekenhuis te gaan. Daar heb ik om 23.00 een ruggenprik gekregen en hebben we even kunnen slapen. Daar bleek ook dat mijn weeen niet sterk genoeg waren. 's Ochtens weeen opwekkers gekregen waardoor de weeen snel sterker werden. In 2.5 uur tijd ben ik van 4 cm naar 10 cm gegaan. Deze weeen kwamen ook keihard door de ruggenprik heen. Maar nu had het tenminste nut! En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren :D

Ze is lang misselijk geweest van binnengekregen vruchtwater waardoor ze niet wou eten en dus amper slaapt. Vandaag heb ik haar voor het eerst (waarschijnlijk) borstvoeding kunnen geven. Ook ben ik begonnen met afkolven en geef ik haar dit via een spuitje.

Ze ligt nu lekker naast me in bed...we zijn helemaal verliefd! Foto volgt snel.
pi_86583544
Gefeliciteerd met je dochter Noa!!!
pi_86583569
*O* gefeliciteerd Noa!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86583681
Gefeliciteerd met Isabelle Julia Noa! *O* Geniet van elkaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 21:54:39 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86583762
mooie namen Noa O+ geniet lekker van jullie wondertje *O*

pi_86585343
Gefeliciteerd Noa! *O* Dat klinkt als een heftige bevalling zeg! En Anna heeft ook Julia als 2e naam O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86585388
Een *O* voor isabelle.

Een -O- voor plassen. Ik moet vandaag met mn 21 weken ook opeens weer aan de lopende band. Ben nauwelijks geweest of ik heb alweer aandrang. Beetje bang dat t misschien blaasontsteking is, nu moet ik van mijn lief morgen naar de huisartsenpost..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86586659
Noa en noaman, geniet lekker van jullie kleine wonder! en ik ben idd razend benieuwd naar de foto's :Y
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86587136
Gefeliciteerd Noa! Prachtige naam...benieuwd naar de foto's!

En plassen...ja, volop...de ene dag meer dan de ander. Nooit pijnlijk, maar zeer irritant soms.
Back in business.
  zondag 19 september 2010 @ 01:00:31 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86589266
Van harte gefeliciteerd, Noa *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 september 2010 @ 06:44:44 #227
54772 Silmarwen
pi_86592361
Noa wat een leuke naam! Wel heftig hoor je bevalling, en dan je uk zo misselijk. Hoe voel je je nu?

Hier blijft het hetzelfde, beetje gerommel maar minder regelmaat. Zodra ik sta of loop hele harde pijnlijk buiken, dus ik lig maar. Ga vandaag eens vragen wat ze denken dat er gebeurt. Ik geloof dat ze met 34 weken sowieso stoppen met de remmers, dat zou donderdag al zijn.

En berusting. Tja ik heb best wel wat meegemaakt in mn leven en heb ondervonden, dat als je tegen een probleem aanloopt waar je echt niets aan kan doen, dat berusting het beste is. Ik kan me er wel vreselijk over druk maken maar das slecht voor mij, de baby en de weeen. Diabtes is moeilijk in de hand te houden door de medicijnen op het moment, dus ik schommel heel erg. De gyn zei ook dat het niet zoveeel zin had om echt te rekken tot na de 34 weken. Blijkbaar horen premature kindjes bij ons. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 19 september 2010 @ 07:49:33 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86592408
ik wil gewoon even opmerken dat ik bewondering voor je kalmte en houding tov van je situatie heb Silmarwen. Niet veel mensen zouden dit zou kunnen. (ik al helemaal niet denk ik). Petje af dus!

Hier een baggernacht achter de rug, elk uur ofzo wel wakker, hoesten, trekkend oog ... Gewoon de nasleep van die verkoudheid/griep, maar best wel irritant. Ik heb alleen het idee dat ik afval (de weegschaal blijft rond de 59 schommelen), mijn buik wordt ook niet boller voor mijn gevoel, dus het lijkt wel alsof er niks in mij groeit ;( (daar heb ik dus, buiten dromen over hoe het huis er uit zou zien van binnen en hoe in te richten, ook over liggen piekeren)

zondag 19 september 2010 @ 08:04:28 #229
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86592443
Gefeliciteerd Noa met de kleine! *O*

Silmarwen, ziet er dus naar uit dat je niet veel meer kan doen dan rusten en afwachten... Blijf positief! *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 19 september 2010 @ 08:48:12 #230
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86592635
Van harte Noa met de kleine!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86592770
Noa, gefeliciteerd met Isabelle Julia. *O*
pi_86592815
Noa, gefeliciteerd met jullie dochter! Het klinkt heel zwaar, de niet vorderende ontsluiting. Gelukkig hebben de ruggenprik en weeenopwekkers hun werk goed gedaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 19 september 2010 @ 10:17:55 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86593476
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Ze weegt 3922 gram en is heel mooi!
Morgen meer!
Van harte gefeliciteerd! *O*
  zondag 19 september 2010 @ 10:19:25 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86593499
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:45 schreef Noa24 het volgende:
En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren :D

Van harte gefelictiteerd! *O*
pi_86593572
Noa gefeliciteerd *O* en wat een mooie namen O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_86593597
Noa gefeliciteerd met jullie Isabelle Julia!!! *O* *O* *O* O+ O+
mooie namen!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86593803
Silmnarwen, je hebt in ieder geval de zondag gehaald, dat was voor de longrijping toxh erg belangrijk?
  zondag 19 september 2010 @ 11:14:09 #238
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86594468
Noa *O* proficiat met Isabelle.

Silmarwen :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86594716
Vers geperst!

Gefeliciteerd Noa en Fannetje! *O*
pi_86594832
Noa gefeliciteerd met Isabelle. Mooie naam!
*O*
pi_86594900
Klinkt heel heftig Noa, maar gefeliciteerd! Hoop dat de borstvoeding snel goed komt!!!

Niet te veel piekeren hoor DJMO, je baby groeit wel, ga je maar lekker verheugen op je nieuwe huisje!
  zondag 19 september 2010 @ 13:11:44 #242
54772 Silmarwen
pi_86597605
Zondag was idd belangrijk ivm longrijping. Heb nu een infuus omdat ik een reactoe kreeg op de weeenremmers. Fijn weer.
  zondag 19 september 2010 @ 13:14:11 #243
45621 Suzanna
Mama van...
pi_86597712
Nog bedankt voor al jullie lieve reacties. Helemaal geen tijd gehad om weer te reageren maar ik vond het erg lief dat er zoveel hadden gereageerd! Bedankt allemaal! O+

Silmarwen, sterkte :* ...

Noa en Fannetje, van harte gefeliciteerd!! *O*
  zondag 19 september 2010 @ 14:34:03 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86600563
Noa, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86600605
Noa, gefeliciteerd met jullie Isabelle! *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86603873
oh, ik heb toch zo'n leuk geboortekaartje gemaakt, in dikkie dikstijl! En ook een poster ervan en dan heb ik 72 kaartjes voor nog geen 100 euro! Ben echt blij met mijn creatieve uitspatting! Vind die vrije tijd ineens heerlijk!!!
pi_86604119
fannetje en noa gefeliciteerd met jullie dochters! *O* *O*
  zondag 19 september 2010 @ 17:11:23 #248
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86605656
Wanneer zijn jullie allemaal de eerste aankopen gaan doen voor de baby?

We zijn maar 7 weken zwanger, en aan de ene kant wil je niet het risico nemen (stel dat het mis gaat in die laatste paar 'risicoweken). Aan de andere kant zie ik zoveel leuke dingen! Plus het feit dat je niet alles in een keer wilt kopen (teveel geld in een keer uitgeven).

Hoe hebben jullie dat gedaan?
pi_86606161
Als je wacht tot het grootste risico op een miskraam voorbij is heb je ook nog meer dan genoeg tijd om alles te kopen, Tankgirl. Ik zou dus hooguit iets symbolisch kopen, een eerste pakje of zo.

Bij mijn eerste zwangerschap zijn we pas na ongeveer 20 weken het een en ander gaan kopen. Deze keer ben ik vanaf 12 weken al dingen aan gaan schaffen die we nog nodig hadden, maar dat waren er niet veel. Eigenlijk koop ik vooral zo nu en dan kleding, als ik iets leuks en/of goedkoops zie. Dat is vanaf 16 weken geweest (na de geslachtsbepaling).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 19 september 2010 @ 17:26:45 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86606184
Vorig jaar een paar kleine dingetjes gekocht, en toen ging het idd met 8½ week mis, ik vermoed dat ik onbewust toch wat voorzichtig was want de kans dat ik een miskraam zou hebben was op basis van m'n leeftijd al 50%. En het werd ook een miskraam.

Deze keer langer gewacht, maar een aanbieding van een babykamer in juni niet laten lopen toen ik 3 maanden zwanger was, wel onder voorbehoud overigens... deze week pas opgehaald; 6½ maand zwanger.

Verder koop ik iedere keer wat als er iets in de aanbieding is, de NT-meting was voor ons al een "okay, nu zal het verder wel goed gaan" moment, en de 20-weken echo was het teken dat we in principe los konden gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')