abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 september 2010 @ 09:19:14 #101
43556 miss_dynastie
pi_86526560
Fannetje, gaat er vandaag iets gebeuren of niet, qua inleiden? Hoe dan ook, vast een paar *O* :% *O*
pi_86526590
Nou, mijn eiwit was gisteren opeens weer goed, maar ze hebben toch besloten vandaag in te gaan leiden met oog op andere klachten en de bijna 40 weken. Lig nu in de verloskamer aan de ctg die weer erg hoog uitslaat. Zometeen gaan ze waarschijnlijk met gel aan de gang, dus het kan nog wel een tijdje gaan duren!
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:22:53 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86526658
Spannend Fannetje!!! ^O^ Hopelijk hebben jullie vandaag een prachtig kindje in jullie armen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:03 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526701
nogmaals succes Fannetje!!!

dat wordt voor mij een abo afsluiten op K&W :P aangezien het kluswoning is (ben ik ook blij dat m'n man niet mee gaat kijken, hij is in staat om nee te zeggen :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:25:34 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526708
DJMO gefeliciteerd *O*

Fannetje, dubbel goed nieuws dus eigenlijk!! Eiwit weer normaal en toch vandaag bevallen O+
Heel veel succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:28:22 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526774
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef DJMO het volgende:
nogmaals succes Fannetje!!!

dat wordt voor mij een abo afsluiten op K&W :P aangezien het kluswoning is (ben ik ook blij dat m'n man niet mee gaat kijken, hij is in staat om nee te zeggen :') )
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??

Kan me weinig woningen voorstellen waar je "nee" op zegt als je 3 hoog achter bij een koffieshop om de hoek woont....
De basis zal toch in orde moeten worden gemaakt door de woningstichting.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86526898
Succes vandaag Fannetje. ^O^

Gefeliciteerd DJMO.
Ik hoop voor je dat het kluswerk wel meevalt.
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
Het is toch een huurwoning en je weet toch waar je op reageert??

Kan me weinig woningen voorstellen waar je "nee" op zegt als je 3 hoog achter bij een koffieshop om de hoek woont....
De basis zal toch in orde moeten worden gemaakt door de woningstichting.
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:33:34 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526905
als er te veel moet gebeuren is het natuurlijk ook niet tof Leandra ;) en we zitten in een tweekamer benedenwoning, dus op alles met meer kamers zeg ik persoonlijk gewoon ja ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 17 september 2010 @ 09:38:13 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86526992
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef Kolonia het volgende:
Succes vandaag Fannetje. ^O^

Gefeliciteerd DJMO.
Ik hoop voor je dat het kluswerk wel meevalt.
[..]
Mijn huisje was van top tot teen roze en dat was kennelijk voor 18 mensen reden genoeg om nee te zeggen. :')
Ja okay, maar klussen of wat verven en behangen zie ik als twee verschillende dingen.... ik ga er vanuit dat er geen nieuwe keuken en nieuwe badkamer in moet, en als het echt nodig is dan zal de woningstichting daar hun verantwoordelijkheid voor moeten nemen.

Helemaal roze is vervelend, maar dat zijn geen dingen die een pot verf en een paar rollen behang niet kunnen oplossen.

Ik geloof overigens wel dat er wat dat betreft een mentaliteitsverandering is, 20 jaar geleden wist je niet beter dat als je in een sociale huurwoning kwam dat je dan zo'n 75% kans had dat je kon gaan schilderen, behangen, vloerbedekking kopen enz.
Als sociale huurwoningen tegenwoordig al afgewezen worden op wat roze muren dan heb ik het idee dat het met de vermeende woningnood wel meevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86527083
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:38 schreef Leandra het volgende:
Als sociale huurwoningen tegenwoordig al afgewezen worden op wat roze muren dan heb ik het idee dat het met de vermeende woningnood wel meevalt.
Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
Of als het te duur is, niet iedereen die een sociale huurwoning krijgt heeft geld om verf te kopen.
Bij mij in de straat is het heel normaal om een nieuw huisje te betrekken zonder wat op te knappen en de eerste maanden kranten op de ramen te plakken totdat genoeg geld is gespaard voor gordijnen. :)
pi_86527119
Fannetje, je wordt nu echt heel snel mama! Veel succes en voorspoed :* *O* :%
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:50:11 #112
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86527266
DJMO gefeliciteerd! Hoop dat het huisje niet al te veel werk nodig heeft.

Fannetje: succes. Dat de gel maar snel z'n werk mag doen.
pi_86527274
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Als je eenmaal hoog op de lijst staat heb je de luxe dat er zo weer een huis wordt aangeboden, dus dan wijs je makkelijker een huis af als het teveel werk is.
En als je hoog op de lijst staat is het vaak ook zo dat je er al lange tijd op staat en best kritisch kunt zijn. Je hebt dan meestal al een woning die acceptabel is.

Fijn nieuws, DJMO! En wat Leandra zegt lijkt me volstrekt logisch: de woningbouwvereniging draagt er zorg voor dat er een redelijke keuken en badkamer in zitten en dat alle grote mankementen verholpen zijn. Zelf hoef je je alleen te ontfermen over vloer en muren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 10:07:42 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86527700
Daarom claudia! Ik had toen ik in dit huis(je) kwam ook mot met de woningbouw, ik eiste ( :') ) een nieuwe keuken omdat die erin zat gewoon te brak voor woorden was. Ik heb toen ook mijn zin gekregen overigens, en ik weet waar ik recht op heb (idd fatsoenlijke keuken, badkamer, toilet, werkend en veilig electriciteitsnet, goed werkende riolering etc etc) en het opknappen van de muren is geen probleem. Ik heb al zitten (dag)dromen over behangen, en dan met gratis rollen behang van marktplaats elke muur een ander soort behangetje :P Het is gewoon even doorbijten en het echte opknappen komt in de loop van de tijd wel. (alles bij elkaar passend en nieuw enzo, dat heeft nu geen prio voor mij, het belangrijkste is dat de kinderen een eigen kamer hebben straks.

pi_86527855
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn nieuws, DJMO! En wat Leandra zegt lijkt me volstrekt logisch: de woningbouwvereniging draagt er zorg voor dat er een redelijke keuken en badkamer in zitten en dat alle grote mankementen verholpen zijn. Zelf hoef je je alleen te ontfermen over vloer en muren.
Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.

Ik kwam er van de week achter dat de elektriciteitsjosti's die wij hier hadden (omdat o.a. de lichtknoppen in de woonkamer op totaal onlogische lampen waren aangesloten etc.) het hele groepenformulier verkeerd hadden ingevuld. Best irritant als je denkt bepaalde ruimtes te 'ontstromen' maar in een heel ander deel van het huis je computer uitvalt.

Maar fijn DJMO!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86527941
Fannetje heel veel succes vandaag!!! *O* :% :%

DJMO gefeliciteerd! *O* wat goed!

Ik ben het eens met Leandra in de zin van klussen, ik vind klussen wat anders dan verven, behangen en laminaat leggen bijvoorbeeld. Dan denk ik wel echt aan muurtjes slopen, keuken verbouwen dat werk.
En vroegah, had mn moeder het laatst over (en dan gaat het ook over een jaar of 20 geleden) ging je weer onder aan de wachtlijst als je 3 keer een woning geweigerd had. Wat mij betreft voeren ze dat weer in, dan gaan mensen misschien wat kritischer om met hun reacties ofzo, dat er niet lukraak gereageerd wordt maar wat kritischer gekeken wordt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 10:16:56 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86527951
toen ik ze daarstraks aan de telefoon had, werd me al gezegd dat in overleg met, een deur naar de keuken erin kon worden gezet (is nu zeg maar gewoon een doorgang, waar ik dolgraag een gesloten keuken wil hebben ivm de kids) en dat bood ze spontaan aan toen ik er over begon. dus ik neem aan dat ze over noodzakelijke dingen niet moeilijk gaan doen.

pi_86528009
Beter dat je als eerste staat DJMO!!!!! Hoop dat het een heel mooi huisje is!!! Leuk als je straks met d ebaby in je nieuwe huisje kan.

Ik wijs wel huizen af hoor als er te veel moet gebeuren of er zit alleen een gaskachel in de huiskamer, of de buurt bevalt me niet. Ik sta idd al bijna 7 jaar op de wachtlijst en ga echt voor een mooi huisje waar ik me prettig voel en nu ook goed voor mijn kindje is, want als het niet bevalt moet ik weer 7 jaar wachten voor een huis, dat vind ik erg zonde.
Ik woon al 10 jaar in huizen die net te klein zijn of waar altijd iets stuk is of te koud en ik ben het verhuizen zat, ik wil nog 1x verhuizen en daarna het liefst nooit meer.
Waar ik nu woon is niet ideaal, maar wel goed vol te houden. De keuken ziet er niet uit, maar het gasfornuis werkt en ik kan douchen in de keuken :)
Dat mis ik eigenlijk het meest, een badkamertje, vooral straks als de kleine wat groter is lijkt het me erg onhandig.
Ik heb wel een wasbak in de babykamer, dus het eerste jaar komen we wel vooruit!

Alles was weer goed bij de verloskundige net, steken en krampen horen erbij..en ik heb andere ijzerpillen gekregen.
pi_86528063
Dingen als geen centrale verwarming staan in Utrecht vrijwel altijd gewoon in de advertentie hoor. Daar hoef je dan al niet op te reageren.
Maar ik moet niet zeiken, ik heb ook best een paar huizen afgewezen toen ik met urgentie ging zoeken. Daarvoor was ik volgens mij altijd gewoon blij met wat ik kreeg, maar keek ik ook wel heel goed waar ik op ging reageren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:24:33 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86528096
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Of als het te duur is, niet iedereen die een sociale huurwoning krijgt heeft geld om verf te kopen.
Bij mij in de straat is het heel normaal om een nieuw huisje te betrekken zonder wat op te knappen en de eerste maanden kranten op de ramen te plakken totdat genoeg geld is gespaard voor gordijnen. :)
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86528114
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:23 schreef Vanyel het volgende:
Dingen als geen centrale verwarming staan in Utrecht vrijwel altijd gewoon in de advertentie hoor. Daar hoef je dan al niet op te reageren.
In Leiden en Delft ook. Of dat je zelf een geiser en gaskachel aan dient te schaffen, dat soort dingen.
De informatie is best uitgebreid, er staan alleen geen foto's van de binnenkant bij maar daar moet je maar vanuit gaan dat het kaal is :P Bij Leiden en omg. staat het er zelfs uit als er spullen ter overname zijn!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:29:46 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86528218
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Alles was weer goed bij de verloskundige net, steken en krampen horen erbij..en ik heb andere ijzerpillen gekregen.
Een stickertje *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86528326
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Daar moet je vaak wel wat voor doen. Woningbouw biedt niet altijd spontaan aan om de dingen te fixen. Ik heb voor een hoop dingen echt moeten zeuren en er zijn nog dingen waarvan zij niet vinden dat het echt een probleem is en wij wel (lekkende ramen...). Niet helemaal waar trouwens, ze zijn er 10x voor geweest, maar willen gewoon geen geld uitgeven aan een echte oplossing dus komen steeds met iets dat niet werkt.
Dat klopt. Ik heb met twee woningbouwverenigingen ervaring en die waren er allebei heel makkelijk in. In mijn eerste woning hebben ze alles opgeknapt (nieuwe keuken, nieuwe badkamer) en in mijn tweede woning was er al een behoorlijke renovatie geweest en kwamen ze langs om de staat in de gaten te houden. Er is bijvoorbeeld eens een thermostaat verplaatst (lekker handige plek, boven een verwarming). Maar diezelfde woningbouwvereniging heeft bijvoorbeeld verzuimd om een stuk dakgoot en de vloer in het trappenhuis te vervangen (ratten! gelukkig woonden wij op 3 hoog).

Wij hadden trouwens om de haverklap ellende met onze sociale huurwoning. Er was nooit genoeg waterdruk en om de maand moest er iemand langskomen om de gootsteen te ontstoppen. Ik ben blij dat we nu in nieuwbouw wonen!

Anyway, ik heb zin in kerstkransjes. }:|
pi_86528328
oja, meestal reageer ik ook niet op dat soort huizen hoor als dat er bijstaat, of ik rij even langs en probeer een beetje naar binnen te gluren en de buurt te bekijken voor ik reageer.
Maar soms valt het dan nog steeds heel erg tegen als je zo'n huisje gaat bekijken.
pi_86528329
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Ik ben er wel blij om. :Y)
Door de combinatie van hoogzomer en al die afwijzingen heb ik nu een huisje met drie (ieniemienie) slaapkamers en tuin op loopafstand van het centrum. :)

Het is ook wel logisch om kritisch te zijn op wat je krijgt, want je moet er toch wel een jaar of tien wonen voordat je genoeg inschrijftijd hebt voor een ander huisje.

@Vanyel: happig op reparaties e.d. zijn ze inderdaad niet.
Er was ingebroken in mijn schuur en de braakschade is hersteld met :') kit :') .
Geen gezicht en het is er inmiddels natuurlijk ook al weer uitgevallen.
Hopelijk gunnen ze me een nieuw kozijn en deur bij het groot onderhoud dat begin 2009 zou gaan plaatsvinden.
pi_86528356
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Anyway, ik heb zin in kerstkransjes. }:|
Moest je dat nou echt zeggen, die zijn zoooooooooooooo lekker!
pi_86528358
Succes Fannetje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86528406
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:20 schreef Troeta het volgende:
Ik wijs wel huizen af hoor als er te veel moet gebeuren of er zit alleen een gaskachel in de huiskamer, of de buurt bevalt me niet. Ik sta idd al bijna 7 jaar op de wachtlijst en ga echt voor een mooi huisje waar ik me prettig voel en nu ook goed voor mijn kindje is, want als het niet bevalt moet ik weer 7 jaar wachten voor een huis, dat vind ik erg zonde.
Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!
pi_86528715
DJMO Gefeliciteerd! *O* *O* *O* *O* *O* Tof zeg!

Fannetje ontzettend veel succes!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86529221
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies! Wij hadden 14 jaar wachttijd opgebouwd en die gooi je niet zomaar weg. Maar goed, we verdienen nu te veel voor een sociale huurwoning en zitten momenteel in de private sector. Bevalt prima!
Dat wisselt ook per gemeente. Wij wonen in een sociale huurwoning met een minimale inkomenseis, zonder maximum. Daar zijn er niet zo heel veel van, maar het bestaat (vraag me niet waarom, logica zie ik niet, maar ik ben er erg blij mee).
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:09 #131
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86529712
Godzijdank voor koopwoningen. Je bepaalt zelf hoeveel je wil klussen, uitgeven en what not. Geen seconde spijt van gehad nog.

DJMO, gefliciteerd in ieder geval! *O* BEetje meer ruimte was zo te horen geen overbodige luxe. En idd, vaak je poot stijf houden. Onderhoud hoef je niet zelf te doen, dat behoort de woningbouw te doen.

Hier blijft mijn buik onrustig. Heel veel harde buiken, vaak ook pijn, van menstruatie achtige kramp tot gewoon... kramp die doortrekt in mijn rug. Maar nog steeds geen regelmaat, dus het zal er wel bijhoren denk ik. Want dat hele "weeen herken je meteen!" geloof ik niet meer in na Yade. Ik herkende mooi helemaal niets en het leek nergens op wat er in de boeken stond.
pi_86529971
Fannetje! Wat spannend! Hoop dat de gel snel werkt en het allemaal vlot verloopt! :% :% :% alvast! *O*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86530517
Gel was niet eens nodig, want ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben! Lig nu aan het infuus met nog zeer lichte activiteit, dus afwachten maar weer! En dit is voorlopig wel ff de laatste update ;)
pi_86530653
Moet je natuurlijk wel in aanmerking komen voor een behoorlijke hypotheek waarmee je in jouw regio een beetje een schappelijke woning kunt kopen. In ons geval valt dat op dit moment in deze huizenmarkt enorm tegen :X Maar voor sociale huurwoningen staan we ook nog wel even op de wachtlijst, ondanks de 8 jaar die we al ingeschreven staan. Gemeente Leiden heeft onlangs besloten t allemaal eens heel anders te gaan doen dus alle wachttijden van starters staan weer op 0. Fijn. Bedankt! }:|

Als het aan mij lag verhuisden we morgen naar Drenthe ofzo maarja, econmische binding enzo.
Maar goed, huizen, schmuizen, het ging om een yay voor DJMO *O* :P

En ik zag een sticker voorbij komen! Woehoe!! *O* fijn.

Ik ben zondag gewoon alweer 20 weken :o hallo zeg pfff... das gewoon al op de helft! :o
Meiske begint nu zo heel af en toe wat harder te schoppen. T is nog sporadisch enzo, maar wel al keigezellig O+

Volgende week de SEO en ik heb nu al de zenuwen erover :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86530664
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Gel was niet eens nodig, want ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben! Lig nu aan het infuus met nog zeer lichte activiteit, dus afwachten maar weer! En dit is voorlopig wel ff de laatste update ;)
woehaaaaaaaaaaaaaa!!!

zet hem op meid! :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86531066
Wow, 3 cm, wat goed Fannetje! Dat is een fijne meevaller!

Wanneer heb je de 20-weken-echo precies, Huup?
pi_86531111
De 22e.

Het zal vast allemaal wel meevallen en goed zitten hoor daar niet van :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86531140
Super Fannetje! Das alvast een fijne meevaller, 3 cm!!

Succes!! :% :%
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:09:41 #139
54772 Silmarwen
pi_86531613
Fannetje, spannend hoor! Nu ishet bijna zo ver.

En ja koophuizen in Leiden... praat me er niet van. 40 vierkante meter voor 88.000 euro gekocht, want een wachtlijst was geen optie, we moesten met spoed een huiskopen en we hadden toen max iets van anderhalf ton te besteden. Die 40 vierkante meter was overigens inclusief balkon, keuken, badkamer, woon/slaapkamer. Het was klein, maar wel gezellig. ;)

Later zijn we ergens anders gaan kopen. Wel Randstad, naast een grote stad, in een klein dorpje, maar toch niet, imho buitensporig duur. Toch kun je voor de prijs van ons huis, een kleine villa kopen in Limburg. Maar goed... Liever geen villa dan buiten de Randstad wonen. Echt NIET dat je mij in iets wat niet Holland/Utrecht is, krijgt.

Overigens vind ik de huurwoningen in Leiden buitensporig duur, voor wat je krijgt en de "service" die je erbij krijgt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:40:43 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86532622
Leiden is dan ook een studentenstad.... dat maakt woonruimte per definitie duur, zeker huurwoningen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 12:44:57 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86532766
thnx allemaal voor de felicitaties :@ :) wat huur betreft: we gaan van 430 inclusief voorschot stookkosten voor een tweekamerwoning naar 395 netto huur voor een vierkamer woning mét bergzolder. per saldo gaan we dus meer huur betalen, maar dit levert ook meer huurtoeslag op, wat weer betekent dat we er qua huur minder gaan betalen volgens mij. qua oppervlakte betalen we iig een stuk minder! ) Wel komen die stookkosten dan weer apart bij eneco natuurlijk, maar ach, dat komt ook wel weer goed.

pi_86535552
DJMO gefeliciteerd joh! Klinkt echt heel goed!

Noa? Waar ben je?? Gaat alles goed met je?
pi_86540551
Oh Fannetje vanmorgen gewoon al 3cm! Wat fijn dat je het gellen dan lekker over kon slaan! :% :% :%

En DJMO, gefeliciteerd met je nieuwe woning!

Huup al bijna 20 weken :o Wat gaat dat snel he!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86543951
Kleine update van Silmarwen:

Vanmiddag even langs het ziekenhuis gegaan omdat de harde buiken toch wat erger werden. Na onderzoek bleek dat er 1 cm ontsluiting is en een verweekte baarmoedermond.
Weeenremmers gekregen en een injectie om de longetjes te laten rijpen. De weeen activiteit is nu wat afgenomen en ze moet in ieder geval in het ziekenhuis blijven en vanavond nog een pil weeen remmers
en morgen nog een injectie voor de longetjes van de baby.

Als ik meer weet zal ik hier posten :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 17:54:20 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86544201
wens silmarwen sterkte van me Verida!

pi_86545352
Laatste update, ze moet iig tot maandag in het ziekenhuis blijven om de weeenremmers ook weer af te bouwen als ze aanslaan.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_86545450
He get Silmarwen. -O-
Sterkte ermee en ik hoop dat de weeënremmers goed aanslaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 18:53:54 #148
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86546208
Oh, bah, Silmarwen.... Hopen dat het rustig blijft...

En Fannetje, wens jou veel actie toe. Heul veul actie! :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:05:39 #149
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86548597
-O- Silmarwen en Knut... Hopelijk slaan de remmers aan en wordt het weer rustig. Sterkte!
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:11:59 #150
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86548844
Weet je wat ik nu wil... Speculaas... En dan het liefst die grote... En dropjes.. En kaassoufles, en mayo, en friet/patat van de snackbar, stoofpeertjes, aanmaaktlimonade en maaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaa....

Ik zou gewoon weleens een weekendje thuis willen zijn. Kan me dat zo goed voorstellen, samen koffie drinken, thee drinken, me dood vervelen, stomme programma's kijken, vader valt in slaap op de stoel, moeder klaagt erover, de buurman komt eens binnenzetten, de hond is stikirritant, mijn zusje heeft kritiek op mijn moeders rustschema....

Ach, het is hier ook wel goed, ook, toch. Nog een jaartje wachten :D
pi_86549244
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

In Leeuwarden zette de woningstichting om en om een tja-hoe-moet-ik-ze-noemen en een student in de flats. Ze wisten dat de studenten de flatjes altijd wel opknapten om de flats vervolgens door dronklappen cq junks weer uitgewoond te laten worden.
Klopt, twee keer weigeren was weer onderaan de lijst staan. Had je die wijk opgegeven en was er een woning vrij, dan ging je er wonen, of de volgende was de jouwe.

Was overigens wel een luxe dat je als student een 3/4kamerflat had. Maarjah, wel in Leeuwarden he. :D
pi_86549377
Silmarwen en knut (: hopelijk slaan de remmers aan
pi_86549422
Heel veel sterkte Silmarwen!!
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:51:16 #154
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86550547
Oeh Silmarwen: dat is nog wel vroeg. Hoop dat de weeenremmers hun werk goed doen en je kleintje nog lekker blijft zitten.

Fannetje: succes! Hoop eigenlijk dat je al lekker ligt te genieten natuurlijk.
pi_86552652
Goede avond,

Ook ik heb de hele middag/avond op de verloskamers doorgebracht. Beebje bewoog erg weinig vandaag + dat ik duizelig was en veel, regelmatige harde buiken. vk is geweest, tensie was te hoog en eiwit in de urine. Daarom doorgestuurd naar het zkh. Bloed en urine afgenomen + aan de ctg en een echo gehad. Beebje was druk genoeg, wel een te hoge hartslag. Ze vonden de harde buiken toch wel erg regelmatig dus ook nog even getoucheerd c_/
Nu nog geen ontsluiting wel een verweekte baarmoedermond. Morgen nogmaals terug voor een ochtendje ctgen.

En nu bijlezen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86554028
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Ze weegt 3922 gram en is heel mooi!
Morgen meer!
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:13 #157
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86554108
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Morgen meer!
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd, das inderdaad best snel! :D

En bijna 4 kilo, mooi hoor!
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:10:26 #158
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86554118
*O* Fannetje! Gefeliciteerd met Anne!!! Heel veel geluk samen en GENIET!
pi_86554145
@ Fannetje, gefeliciteerd met jullie dochter! Snel gedaan! Alles goed met moeder en kind? Op welke kamer lag je?

Silwarmen, hoop dat je ukkie nog ff binnen blijft! Succes!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86554204
*O* Fannetje, gefeliciteerd met Anne!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86554375
Fannetje en Tackleberry, van harte gefeliciteerd!!! *O*

En Anne is een O+ naam, hoe kan het dan ook anders dat het ook mijn 1e naam is ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:18:05 #162
54772 Silmarwen
pi_86554450
Fannetje gefeliciteerd!

Hier maken de weeenremmers de boel rustiger, maar omtsluiting was wat meer en er zijn nog weeen. Erg spannend allemaal dus.

En godsklere wat doen longrijpingsinjecties veel pijn! Niet normaal, weeen zijn leuker
pi_86554644
Hè Silmarwen :{ voor iedereen sowieso al erg spannend natuurlijk zoiets, maar gezien je voorgeschiedenis is t voor jullie toch wel extra spannend allemaal. Hopelijk blifjt je kleintje nog even zitten hoor.

Fannetje en Tackleberry van harte met jullie Anne!! *O* *O* *O* *O*
Wat fijn dat het zo snel ging. Mooie naam!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:23:01 #164
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_86554682
*O* Anne *O*
Van harte gefeliciteerd met haar, Fannetje en mannetje!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator vrijdag 17 september 2010 @ 22:24:46 #165
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_86554763
Fannetje en Tackle van harte gefeliciteerd met Anne *O*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_86554858
Fannetje, van harte gefeliciteerd met jullie Anne! *O*

Silmarwen, sterkte! Hopelijk slaan de weeenremmers goed aan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86554868
*O* Fannetje gefeliciteerd met jullie Anne!! *O*
Ik ben heel benieuwd naar een foto
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 17 september 2010 @ 22:33:21 #168
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86555118
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
Jij en Tekkel gefeliciteerd namens de hele sportcrew *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:36:33 #169
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_86555263
Anne welkom! *O*
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 22:47:54 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86555803
gefeliciteerd Fannetje en echtgenoot met jullie Anne *O*

vrijdag 17 september 2010 @ 22:47:57 #171
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86555805
:* Gefeliciteerd Fannetje en Tackle! *O* Anne O+
pi_86556314
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
O+ gelukkig hier ook bekend... altijd bang om iets te verklappen...
*O* *O* *O* *O* Anne!!!!! *O* *O* *O* *O*
Fannetje en Tackle, ook hier van harte gefeliciteerd!
pi_86556397
Fannetje! Ze is er! Gefeliciteerd met Anne O+
pi_86556591
fannetje, ze is er! *O*
gefeliciteerd met Anne O+
leuke naam!
pi_86556631
Fannetje, van harte gefeliciteerd met Anne! *O* Foto!

DJMO, feli met je nieuwe huis!

Silmarwen...hoop dat jullie kleine nog wel even blijft zitten, sterkte. :*
Back in business.
pi_86558206
Bedankt allemaal!

Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!

Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen O+, mama zal nog wel wakker liggen denk ik... :P

Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog! :P Morgen meer! :)
.
  vrijdag 17 september 2010 @ 23:46:17 #177
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_86558238
Gefeliciteerd Tackle en Fann *O* *O*
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_86558357
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Gefeliciteerd Tackle en Fann *O* *O*
Wat die Brabantse mafkees zegt!
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:02:42 #179
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86558878
Fannetje & Tackleberry: wat fijn dat ze er is, gezond en wel! gefeliciteerd met jullie dochter Anne!
in de haak.
pi_86559129
Jij ook sterkte Barbabientje!!! En Fannetje van harte gefeliciteerd!!!!!
En de rest, slaap lekker!!
  zaterdag 18 september 2010 @ 00:13:54 #181
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_86559312
Van harte Fannetje en Tackleberry met jullie dochter. Geniet lekker van de kraamweek en lekker wenne aan elkaar.

Silmarwen en Knut ik hoop dat het nu nog eventjes stopt en dat de baby nog even besluit te blijven zitten. Met jullie voorgeschiedenis is het te hopen dat het nog te stoppen is maar in ieder geval hier wordt aan jullie gedacht en heel veel sterkte aankomende dagen.
pi_86560117
quote:
Even heel snel:
Morgen meer!
Hoera! *O* Gefeliciteerd met jullie dochter Anne O+
Ik ben heel benieuwd hoe Anne er uit ziet :Y
#geen
  zaterdag 18 september 2010 @ 02:24:32 #183
54772 Silmarwen
pi_86562212
Was helemaal vergeten te zeggen dat ik anne en onwijs leuke naam vind!

Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen. Mijn glucose spiegel is een rotzooi onderhand, 9.4 nuchter. Hopelijk slaat het nu echt aan maar denk zelf van niet. Kijken of we zondag redden ivm longrijping. En nu weer proberen te slapen!
pi_86563155
Gefeli fannetje
Succes en sterkte Silmarwen ! *maffe silmarwen grote kurk geeft, met instructie niet voor Zondag te verwijderen*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:16:57 #185
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_86563222
fannetje en tackleberry, gefeliciteerd met Anne!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:24:35 #186
54772 Silmarwen
pi_86563248
Het kindje zit er nog steeds in. Weeenremmers lijken in ieder geval geholpen te hebben voor nu.

Maar dat dachten we al eerder.

(Dat was Knut die verkeerd ingelogged stond)
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:33:01 #187
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86563294
Fannetje gefeliciteerd met Anne *O*

Sil wat idioot spannend weer, ik zet mijn duimen in op minimaal tot zondag binnenblijven. Heel veel succes en sterkte :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:33:31 #188
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86563298
Van harte Fannetje!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86563332
Fannetje en Annetje *O*

Succes met uitstellen Silmarwen
pi_86563352
Fannetje, gefeliciteerd jullie achtponder! *O*

Silmarwen, krijg je dit gestress er ook nog bovenop. Het zit je niet mee! Hopelijk blijft die kleine nog even in je buik zitten.

Barbabientje, veel succes vandaag!
pi_86563401
Gefeliciteerd fannetje en tackleberry!!
  zaterdag 18 september 2010 @ 08:49:40 #192
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_86563403
Fannetje en Tackleberry, wat mooi! Gefeliciteerd, en nu lekker genieten van jullie Anne O+ *O*

Silmarwen, veel succes, ik duim voor je dat de weeënremmers nog even goed werk zullen verrichten!
3!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:05:34 #193
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86563534
Fannetje: Gefeliciteerd met jullie dochter Anne!
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:28:01 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86563734
Fannetje en Tackleberry gefeliciteerd met de geboorte van Anne :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 18 september 2010 @ 09:30:27 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86563759
Silmarwen en Barbabientje succes, ik hoop dat jullie beebs nog even blijven zitten :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86563997
Fannetje en Tackleberry, gefeliciteerd met Anne. *O*
pi_86564894
Fannetje! *O* Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Tackleberry ook natuurlijk!

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 02:24 schreef Silmarwen het volgende:

Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen.
Mss een klein hartje onder je riem: ik heb ook weeënremmers geslikt (van 29 t/m34 weken) en daarna is mijn kind tot 38.6 blijven zitten. Sterkte en succes in deze spannende dagen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_86564994
Ik hoop dat deze dosis nu toch weer aanslaat Silmarwen!
Met hoeveel weken was Yade ook alweer geboren, 34 ofzo toch ook?
Sterkte in ieder geval!!
pi_86566578
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Tackleberry het volgende:
Bedankt allemaal!

Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!

Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen O+, mama zal nog wel wakker liggen denk ik... :P

Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog! :P Morgen meer! :)
O+ O+ O+ nu lekker genieten van elkaar! :*
pi_86572554
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.

Sil hoe is het bij jullie?

Iemand al iets gehoord van Noa?
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')