In Leeuwarden zette de woningstichting om en om een tja-hoe-moet-ik-ze-noemen en een student in de flats. Ze wisten dat de studenten de flatjes altijd wel opknapten om de flats vervolgens door dronklappen cq junks weer uitgewoond te laten worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is wel een van de gevolgen van het huidige systeem.... als je bovenaanstaat dan kun je gewoon afwijzen wat niet bevalt.
Toen er nog echt woningnood was wees je niet af, want dat kostte je na een paar keer (ik geloof letterlijk 2 keer) je positie.
En dan te bedenken dat je in de meeste gemeentes tegenwoordig zelf beslist waar je wel of niet op reageert... terwijl je vroeger de meest verschrikkelijke dingen in de meest verschrikkelijke wijken kreeg toegewezen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd, das inderdaad best snel!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Ze weegt 3922 gram en is heel mooi!
Morgen meer!
Jij en Tekkel gefeliciteerd namens de hele sportcrewquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Vanmiddag is om 17.20 onze dochter Anne geboren. Bevalling ging dus eigenlijk heel snel!
Morgen meer!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Morgen meer!
Wat die Brabantse mafkees zegt!quote:
Hoera!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:08 schreef Fannetje het volgende:
Even heel snel:
Morgen meer!
Mss een klein hartje onder je riem: ik heb ook weeënremmers geslikt (van 29 t/m34 weken) en daarna is mijn kind tot 38.6 blijven zitten. Sterkte en succes in deze spannende dagen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:24 schreef Silmarwen het volgende:
Weeenremmers werken niet optimaal. Net om de 3 minuten kleine weeen waar ik wakker van werd, weer een extra dosis gekregen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Tackleberry het volgende:
Bedankt allemaal!
Het is uiteindelijk allemaal best snel gegaan! De beide dames maken het goed, ze hebben het samen echt goed gedaan!
Moeder en dochter liggen nu lekker bij te komen in het ziekenhuis. Anne ligt waarschijnlijk heerlijk te slapen, mama zal nog wel wakker liggen denk ik...
Raar dat zij nu daar liggen en ik hier. Gelukkig heb ik de foto's nog!Morgen meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |