abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86573966
Silmarwen, hoop dat de weeënremmers gaan helpen en afwachten tot zondag maar! Ik duim voor jullie.

En inderdaad...waar is Noa? Ben benieuwd hoe het daar is...

Barbabientje, fijn dat het ws. geen zwangerschapsvergiftiging is. Succes morgen!

Hier gaat eindelijk langzaam schot komen in het ontwikkelen van de babykamer in onze slaapkamer. We zullen er gipsen wandjes in gaan zetten zodat we er toch een redelijk formaatje kamer uit kunnen halen. Er was één muur die een andere kleur moest gaan krijgen, wordt ook een deel muur van de kleine z'n kamer, dus de hele bups is gisteravond in de grondverf gezet en die wordt straks in de nieuwe kleur taupe geverfd. Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien. Van de week wordt de rest gedaan, dus hopelijk volgend weekend hebben we iets wat op een babykamer gaat lijken!
Back in business.
pi_86574184
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.

Sil hoe is het bij jullie?

Iemand al iets gehoord van Noa?
Spannend Barbabientje, doe vooral zo rustig mogelijk en laat je niet gek maken!
Silmarwen, de kurk mag je op zn vroegst morgen pas verwijderen he :P jij ook sterkte!
Ik heb zo het voorgevoel dat Noa al aan het genieten is van haar wondertje en daarom misschien nog niet gepost :X Anders nog maar es een :% er tegen aan dan.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86574454
Neeuh, ik laat me niet gek maken! Maak me ook niet zo'n zorgen!
Hoe is het Maffe? En met Diego? Al iets meer duidelijk?
Shirley, fijn dat er schot in de zaak komt!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86575580
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:50 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575749
Ik voel me totaal zo niet zwanger .. :@ ben wel heel moe, ook geestelijk, maar dat komt omdat er ineens best wel veel op me af komt en die verrote griep van twee weken geleden nog steeds niet over is. Ik had gisteren moeten (kunnen) bellen voor de uitslag van de bloedtest op pfeiffer en cvs, maar door het nieuwe huis straal vergeten. Maandagochtend maar meteen even langs de huisarts wandelen als ik Jan naar de psz heb gebracht ..

fijn dat je weer thuis bent barbabientje en hopelijk is morgen alles gewoon in orde ;)

Silmarwen .. je houdt de kleine gewoon lekker nog effe binnen!

Shirley: jij bent nu bezig met je babykamer, ik kan straks beginnen met een heel huis :D (ik zie er ergens toch best wel tegenop, tegen het geklus etc, maar ja, het is voor het goede doel en uiteindelijk dus ook mijn rust! )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 18:02:37 #206
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86575771
en twentemeisje, dat zal idd nog wel erger worden ben ik bang , maar ook hier geld, het is voor het goede doel ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86576214
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef twentemeisje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!

Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!

Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook ;) (het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk :D)
haha oh dat was bij mij bij beide keren echt een begin-kwaal. Onder invloed van de hormonen zeg maar. Na 14 weken ging het weer beter en hoefde ik niet om de haverklap en tegen de 28/30 weken moest k weer vaker dankzij baby op blaas :Y)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:31:30 #208
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86576622
Ja, dat plassen is bij mij echt vanaf week 4. Ik plas normaal echt niet zo vaak, en ik drink ook niet zo veel. Ik moet 's nachts iets van 5 keer mn bed uit. Ach kan ik alvast wennen voor dadelijk ;)
Ook al zitten we morgen pas op week 7..
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86580017
*O* Fannetje en man, gefeliciteerd met Anne! *O* Fijn dat het allemaal toch nog best wel snel gegaan is!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:21:53 #210
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86580312
Barbabientje, fijn dat je iig weer naar huis mocht. Toch wel spannend denk ik zo!

Dat plassen wordt in je 2de semester wel minder, derde erger! Om gek van te worden he.

Zo tweede longrijpinsinjectie gehad. Morgen rond 4 uur is de volledige werking merkbaar bij de baby. Ik moet niet verwaachten dat ik snel naar huis mag. Buik is weer onrustig ondanks de weeenremmers. Ze remmen wel, maar stoppen het niet. Ik heb zo het idee dat ik niet naar huis ga voor de bevalling en de verlos, verpleegkundige en gyn denken toch ook allemaal dat baby deze week wel komt. Ze hadden zelfs de longrijpingsinjectie daarom wat vroeger gegeven. Tis spannend allemaal.

Djmo wanneer mag je bezichtigen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 20:29:14 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86580578
he bah Sil, hier had je niet op gerekend volgens mij, maar het lijkt erop alsof je erin berust dat je beeb niet de volle zwangerschap blijft zitten? sterkte maar weer :*

ik mag maandag om 2 uur gaan kijken, ik neem m'n camera mee zodat ik wat foto's in m'n k&w topic kan zetten ;) (anders blijf ik hier, danwel in het dreumestopic teveel offtopic gaan O-) )

pi_86580807
Balen Sil
pi_86580944
Hebben ze je weer pijn gedaan met die prik Silmarwen? Wat een domper dat je zwangerschap nu zo loopt, hopelijk kunnen jullie de nieuwe situatie snel een plek geven. Ik duim voor een zo lang mogelijk verblijf van de beeb in je buik!

Ik had inderdaad al gelezen en gehoord dat dat plassen nu en in de laatste fase van de zwangerschap op z'n ergst is. En uiteraard is het voor het goede doel, ik heb allang mazzel dat ik niet hoef over te geven! Ik prijs me gelukkig, nog niet 1x in deze eerste drie maanden. Morgen heb ik de twaalf weken vol gemaakt en dat voelt voor ons echt als een enorme mijlpaal O+ .
pi_86581251
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581301
Ik *O* vast voor je TM, dat vergeet ik morgen geheid! 12 weken, yoehoeee!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86581366
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar 8-)

Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!

Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
:D Je maakt me helemaal verlegen BB! :@

We zijn er zelf ook heul erg blij mee! O+
pi_86583383
Nou daar ben ik dan eindelijk!

Het was een lange bevalling. Ik begon, zoals jullie weten, om half 3 's nachts. Ik heb vanaf het begin vrij regelmatige weeen gehad die ook al meteen goed pijn deden. Om 2 uur 's middags had ik nog maar 1 cm! Om 18.00 had ik 2 cm en om 21.00, 3 cm. Ik was ondertussen uitgeput, omdat de weeen toch wel ontzettend pijn deden en ze deden gewoon hun werk niet. We hebben toen besloten naar het ziekenhuis te gaan. Daar heb ik om 23.00 een ruggenprik gekregen en hebben we even kunnen slapen. Daar bleek ook dat mijn weeen niet sterk genoeg waren. 's Ochtens weeen opwekkers gekregen waardoor de weeen snel sterker werden. In 2.5 uur tijd ben ik van 4 cm naar 10 cm gegaan. Deze weeen kwamen ook keihard door de ruggenprik heen. Maar nu had het tenminste nut! En na 16 min persen is onze mooie dochter Isabelle Julia geboren :D

Ze is lang misselijk geweest van binnengekregen vruchtwater waardoor ze niet wou eten en dus amper slaapt. Vandaag heb ik haar voor het eerst (waarschijnlijk) borstvoeding kunnen geven. Ook ben ik begonnen met afkolven en geef ik haar dit via een spuitje.

Ze ligt nu lekker naast me in bed...we zijn helemaal verliefd! Foto volgt snel.
pi_86583544
Gefeliciteerd met je dochter Noa!!!
pi_86583569
*O* gefeliciteerd Noa!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_86583681
Gefeliciteerd met Isabelle Julia Noa! *O* Geniet van elkaar!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 18 september 2010 @ 21:54:39 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86583762
mooie namen Noa O+ geniet lekker van jullie wondertje *O*

pi_86585343
Gefeliciteerd Noa! *O* Dat klinkt als een heftige bevalling zeg! En Anna heeft ook Julia als 2e naam O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86585388
Een *O* voor isabelle.

Een -O- voor plassen. Ik moet vandaag met mn 21 weken ook opeens weer aan de lopende band. Ben nauwelijks geweest of ik heb alweer aandrang. Beetje bang dat t misschien blaasontsteking is, nu moet ik van mijn lief morgen naar de huisartsenpost..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86586659
Noa en noaman, geniet lekker van jullie kleine wonder! en ik ben idd razend benieuwd naar de foto's :Y
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86587136
Gefeliciteerd Noa! Prachtige naam...benieuwd naar de foto's!

En plassen...ja, volop...de ene dag meer dan de ander. Nooit pijnlijk, maar zeer irritant soms.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')