Spannend Barbabientje, doe vooral zo rustig mogelijk en laat je niet gek maken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ik ben weer thuis! Bloed en urine helemaal schoon, bloeddruk nu een stuk beter! Waarschijnlijk dus geen zwangerschapsvergiftiging. Weer 2 uur aan de ctg gelegen, veel harde buiken en baby der hartslag niet helemaal goed. Morgen nogmaals terug voor een ctg en vanuit daar kijken of ik terug mag naar de verloskundige.
Sil hoe is het bij jullie?
Iemand al iets gehoord van Noa?
haha oh dat was bij mij bij beide keren echt een begin-kwaal. Onder invloed van de hormonen zeg maar. Na 14 weken ging het weer beter en hoefde ik niet om de haverklap en tegen de 28/30 weken moest k weer vaker dankzij baby op blaasquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef twentemeisje het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent BB! Hopelijk morgen weer goedgekeurd!
Silmarwen, hopelijk is het nog steeds rustig!
Ik word helemaal gestoord van mijn blaas, ik heb echt zowat de hele dag aandrang. Wat een zeikerd ben ik toch ook(het gaat alleen nog maar erger worden waarschijnlijk
)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ochhh dat plassen is echt om gek van te worden! Heel herkenbaar![]()
Het blijft spannend voor je Sil, hopelijk blijft je beeb gewoon nog even binnen! Ook balen dat je er thuis al een hebt rondwandelen die het nu zonder mama moet doen! Sterkte!
Ik kon afgelopen nacht niet slapen dus heb ff het K&W topic doorgespit. Jullie huis twentemeisje, WOW! Echt een grote mensen huis die ik later als ik groot ben ook wil! beetje offtopic, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |