abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 september 2010 @ 12:42:10 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86417422
ik ben zo moe, maar slapen nu lukt me niet (misschien dat het in bed wel zou lukken, maar ik wil jan niet wakker maken). Ik lig te piekeren of de mensen voor ons ja of nee zullen op die woningen, ik ben misselijk van het hoesten, ik heb gewoon een flink dip moment, in tegenstelling tot waar ik gisteren helemaal hyper was. M'n lichaam zegt dat ik rustig moet doen, maar er moet nog zoveel: de afwas, de was, opruimen, stofzuigen, dweilen, boodschappen, koken etc etc. to maar weer een poosje op de bank gaan liggen tot de kleine wakker wordt ..

</zeurpost>

welkom Chooslife!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86417574
Ik wil me hier langzaam ook melden. Vanmorgen weer een echo gehad O+ En het zag er weer goed uit.
Wel nog pril. 9w4d. Uitgerekende datum 15 april.

Zou iemand me in de OP kunnen zetten onder Jeetjejom?

Dank U O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:47:24 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86417643
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
Ik wil me hier langzaam ook melden. Vanmorgen weer een echo gehad O+ En het zag er weer goed uit.
Wel nog pril. 9w4d. Uitgerekende datum 15 april.

Zou iemand me in de OP kunnen zetten onder Jeetjejom?

Dank U O+
Daar is ze!!! *O* :*

Mag mijn uitgerekende datum naar 3 april? Zenks!
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:53:48 #254
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86417918
Tally, gefeliciteerd! Lijkt me toch wel extra spannend voor jou, met alle poeha van te voren en dan die spanning. Gelukkig was alles weer goed, en pril, ach joh, je bent al bijna het eerste trimester door. ;)
pi_86417976
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tally, gefeliciteerd! Lijkt me toch wel extra spannend voor jou, met alle poeha van te voren en dan die spanning. Gelukkig was alles weer goed, en pril, ach joh, je bent al bijna het eerste trimester door. ;)
Die spanning is er nog steeds. En de 12 weken hebben we nog niet gered. Maar dat gaat wel lukken ;)
Heb ik alle vertrouwen in, zeker nu ik zo goed in de gaten gehouden word O+
Zijn echt onwijs vriendelijk en super meelevend in het ziekenhuis.

*O*
pi_86418004
O en bedankt natuurlijk voor de felicitaties *O* We kunnen het nog steeds niet geloven O+
pi_86418831
Alle "nieuwe" weer van harte welkom, dat het maar een mooie, voorspoedige en leuke periode mag worden

Mag onze uitgerekende datum naar 8 april? Alvast bedankt!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86419182
Wat zitten we trouwens allemaal dicht bij elkaar begin april!
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:33:00 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86419238
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef -Nienna- het volgende:
Wat zitten we trouwens allemaal dicht bij elkaar begin april!
Dat wordt een ware bevallingsmarathon zo in de eerste dagen van april :D :%
pi_86420790
Twentemijsje en Tally, echt super tof dat het bij jullie nu ook zo goed gaat. Het blijft wel allemaal erg spannend vind ik, maar het begin is er en... een goed begin is het halve werk. (Dat geldt zeker voor mij, want ik heb mijn werk er al op zitten)
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86421772
lieve meiden ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn onderbuik nu al erg gevoelig is? Ik heb de knoop van mijn skinny jeans nu zelfs los gemaakt (gelukkig een lang shirt aan haha), het lijkt een beetje spierpijnachtig en zit ook in mijn zijen (is dat wel een woord :? )

Ik las hierboven over bandenpijn, maar dat lijkt me bij mij nog wat vroeg, ben net vier weken. Iemand misschien een idee?
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:15:20 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86423231
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef klavertje-4 het volgende:
lieve meiden ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn onderbuik nu al erg gevoelig is? Ik heb de knoop van mijn skinny jeans nu zelfs los gemaakt (gelukkig een lang shirt aan haha), het lijkt een beetje spierpijnachtig en zit ook in mijn zijen (is dat wel een woord :? )

Ik las hierboven over bandenpijn, maar dat lijkt me bij mij nog wat vroeg, ben net vier weken. Iemand misschien een idee?
Door je zwangerschap razen er nu keiveel hormonen door je lijf, hier reageert je lichaam natuurlijk ook op. Grote kans dat het je darmen zijn die nu een beetje opgezet zijn, je misschien in een verkeerde houding gezeten/gelegen hebt etc etc etc. Ook hier geld als je je zorgen maakt kun je altijd contact opnemen met je verloskundige/huisarts/gyneacoloog.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86423618
Volgens mij had ik al heel vroeg last van banden pijn, dus ik denk zeker wel dat het kan!

Ik meld me bij deze ook weer...nog steeds zonder baby helaasss :(
Ik heb morgen weer een afspraak met de verloskundige en ik ben dan 4 dagen over tijd. En ik ben bang dat ze dan zeggen dat ik pas volgende week gestript kan worden. Dus met 41.4. Dat vind ik op zich niet zo erg, maar als dat dan niet lukt dan moet ik dan nog worden doorverwezen naar de gyn. Dan nog een afspraak maken met de gyn en dan wordt het denk ik dik week 43 bij het inleiden. Ben bang dat ik dan over het weekend getild wordt. Dat lijkt me eigenlijk niet erg prettig en wil dat ook liever niet. Denk dat ik dat maar ga aangeven morgen. Vindt dat wel lastig.
pi_86423916
Dat is natuurlijk zo Maffemuts... ik had nooit verwacht dat ik zo'n ontzettende zwangerschapsnoob zou zijn. Heb toch veel erover gelezen en ook hier veel meegelezen, maar het zelf meemaken maakt het zooo anders, maf is dat!

43 weken lijkt mij ook erg vervelend noa, ik hoop dat je genoeg moed bij elkaar sprokkelt om je grenzen aan te geven, echt doen hoor!
pi_86424476
Noa, misschien kan je dan voor maandag afspreken ipv weer voor woensdag? Scheelt toch een paar dagen als je word doorverwezen.
pi_86424547
Noa, ze tillen iemand echt niet graag over 42 weken heen. Je kunt toch vragen of ze wilt strippen? Zo niet kun je vragen of je bij 41 weken terug mag komen om te strippen.
Ik ging met 41.4 dagen voor het eerst naar het ziekenhuis voor de overtijdcontrole en de volgende dag zou ik al ingeleid worden. ( ik laat het ziekenhuis Delft even uit het verhaal)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86425219
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef klavertje-4 het volgende:
Dat is natuurlijk zo Maffemuts... ik had nooit verwacht dat ik zo'n ontzettende zwangerschapsnoob zou zijn. Heb toch veel erover gelezen en ook hier veel meegelezen, maar het zelf meemaken maakt het zooo anders, maf is dat!

Das heel herkenbaar.
Nou ben ik ietsje verder dan jij (7 weken), maar ik had gisteren ook ruzie met mijn skinny. Was onderweg naar een dealer voor een nieuwe auto en dat was bijna 1,5 uur rijden. Dat heb ik toch lekker met knoop open en rits los gedaan.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:10:33 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86425544
CL en Tally gefeliciteerd en welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86428794
Hier nog geen last van broeken die niet lekker zitten. Logisch ook..ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap bijna 3 kilo afgevallen.
pi_86429028
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef danic het volgende:
Was onderweg naar een dealer voor een nieuwe auto en dat was bijna 1,5 uur rijden. Dat heb ik toch lekker met knoop open en rits los gedaan.
Ik gok ook op darmen. Mijn buik was de eerste zeg 10 weken een stuk dikker dan de weken erna en vooral ook een stuk gevoeliger. In mijn ervaring zijn die darmen ook veel vervelender dan de latere 'baarmoederbuik'
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86429718
Tally, welkom! begrijp ik goed dat het nu een kindje is? :@

Heeft Fannetje zich al gemeld vandaag? O-)

Weet er toevallig iemand of Jeetjejom op vakantie is?

Hier een hele rare nacht gehad, rond 1.00 uur kreeg ik krampen en harde buiken. Voor mijn gevoel echt weeën (om de 5 a 10 min leken er allerlei spieren samen te trekken) en de pijn in mijn onderrug was niet te houden.
Rond 5uur was alles over. Beeb was trouwens wel erg druk! Maar ik kon precies voelen wanneer er weer zo'n "wee" kwam. Echt heel apart. Vandaag ook de hele dag een zeurende pijn in mijn onderrug. Wat denken jullie?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86429898
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Tally, welkom! begrijp ik goed dat het nu een kindje is? :@
Klopt. 2 weken geleden is het hartje gestopt van het andere kindje.
pi_86430678
Alle nieuwelingen welkom *O* *O*

Vrijdag 15 oktober is mijn laatste werkdag *O* *O*
Dus dat is nog maar heel even.. Ik vind de tijd echt vliegen :o
Ik ga pas met 36 weken met verlof en hoop zo dat ik het vol kan houden..
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:21:58 #274
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86431221
Oeh, 15 oktober is echt heel binnenkort! Maar ik vind januari ook wel dramatisch dichtbij komen... Ik heb ook tot 36 weken gewerkt tijdens Beisans zwangerschap, ook veel staan en lopen enzo, en dat ging toen best aardig, al heb ik daarnaast qua werk in huis belachelijk weinig kunnen ondernemen. Ach, ben niet alleen, dus dat heeft de man maar een beetje overgenomen.

Volgens mij is Jeetjejom op vakantie ja, dacht Marokko, toch?

Hier verder alles aardig. Donderdagmorgen om half acht een echo. HALF ACHT. Ja, dat heb je als werkende vrouw met dreumes enzo, dan kan je niet altijd komen opdraven... De man was ook wel blij volgens mij...hehehe
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86433197
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft Fannetje zich al gemeld vandaag? O-)

Ja hoor :Y
pi_86434022
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:08 schreef Pvoesss het volgende:
Alle nieuwelingen welkom *O* *O*

Vrijdag 15 oktober is mijn laatste werkdag *O* *O*
Dus dat is nog maar heel even.. Ik vind de tijd echt vliegen :o
Ik ga pas met 36 weken met verlof en hoop zo dat ik het vol kan houden..
De mijne een week later, de tijd gaat echt hard hé? Weet niet wat voor werk je doet, maar laten we het uitzingen :D Die 12 weken erna vind ik nl. belangrijker dan m'n eigen uithoudingsvermogen, is dat heel stom? :P

Nieuwe verse beebjes en ouders, welkom! :D

Enne...maagzuur! o|O :( :6 -O- :{w
Back in business.
pi_86435614
Barba, klinkt als voorweeen. Ik heb het ook twee nachten gehad. Heb je er al wat voorwerk opzitten ;)

Klavertje, kunnen darmen zijn, kunnen banden zijn. Bij twijfel met pijn gewoon VK bellen.

Tally welkom *O*

Vraagje voor diegenen die voor de 2e keer zwangert zijn: zijn jullie symptomen heel anders? De eerste keer had ik met name binnen 6 weken pijnlijke jetsers en enorme vermoeidheid. Nu echter alleen misselijkheid na het eten :?
Ik ben zo'n schijtluis die het nu helemaal anders beleeft, echt raar.
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86435833
Jahoor, bij de eerste ben ik regelmatig wel misselijk geweest, bij deze zwangerschap helemaal niet
Wel vermoeidheid bij beide
Eerste zwangerschap --> meisje
Deze zwangerschap --> jongen
Wellicht zit daar het verschil in ;)
pi_86435954
Shirley mijn werk is in de horeca, veel lopen en staan.
Maar ik heb een bazin die al boos is als ik 1 stoel til. O+
Enige wat een probleem kan gaan zijn is het fietsen er heen dat is nogal ver.

Ik ben nu heel anders zwanger.. Geen lektieten.. Wel misselijk.
Bekkeninstabiliteit is ook heel anders dit keer.
En in het begin had ik juist super veel klachten en had ik bij de dame ook niet
pi_86435965
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:08 schreef mrien het volgende:
Jahoor, bij de eerste ben ik regelmatig wel misselijk geweest, bij deze zwangerschap helemaal niet
Wel vermoeidheid bij beide
Eerste zwangerschap --> meisje
Deze zwangerschap --> jongen
Wellicht zit daar het verschil in ;)
Idem, alleen ik krijg weer een meisje :+
volgens mij zegt het geslacht weinig over de klachten die je hebt. Ik ben hondsmoe en benauwd/maagzuur, dat zijn denk ik dingen die bij de combi Huup/zwanger horen. Verder heb ik momenteel nergens last van, ook niet gehad.
Pijnlijke borsten heb ik in het begin alleen gemerkt bij het voeden, als ik niet had gevoed had ik het niet geweten denk ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:11:42 #281
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86436020
Narr, heeeeeeeeeeeeeel anders. Maar het is nu weer een meisje, dacht dus dat het om die reden een jongeman zou zijn, maar niet dus :) Sta je dan met je instinct enzo :D

Nu nauwelijks misselijk, geen infecties ed, vorige keer wel, maar nu wel wat grijzer dan de vorige keer. Ook was ik de eerste keer veeeeeeeeeeeeeel moeierderderder.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86440376
quote:
Op maandag 13 september 2010 08:28 schreef Silmarwen het volgende:
Gaat snel he Mrien!

Ik heb het idee dat deze zwangerschap voorbij vliegt in tegen stelling tot de vorige. Toen was ik het rond deze tijd al een beetje zat. Hoge bloeddruk, heel erg moe, mega toeter en een hittegolf. :D Nu heb ik veel meer iets van "Poeh, moet dit nog doen en dat!" en we moeten toch echt wel een beetje opschieten!
Het gaat inderdaad erg snel! Iedereen zegt wel dat een 2e zwangerschap sneller gaat dan een 1e, nou dat is dus ook echt zo vind ik ;)

Even een kleine update van hoe het hier gaat :)
Eigenlijk allemaal prima! De harde buiken zijn gelukkig weer afgenomen, wat het nu was..geen idee. Wel heb ik na de onderzoeken waar niets uit kwam cranberry capsules gehaald en een paar dagen een extra dosis vitamine C genomen. Daarna is het gelukkig weer beter gegaan dus.
Merk wel dat wanneer ik erg veel doe ik sneller last krijg, maar dat zal er dan wel bij horen, alhoewel ik dat dus ook niet herken van de vorige zwangerschap.
Stress kan natuurlijk ook goed meehelpen, wat dat betreft is het toch niet heel ideaal om een aantal dingen tegelijk te willen combineren (stage VBN, eindcasus VBN, bouw van ons nieuwe huis en nog wat op het werk waar ik mee bezig ben). De enige stress die straks overblijft is of ons huis op tijd af gaat zijn en of we voor of na de bevalling gaan verhuizen..mja..dat zien we tegen die tijd wel weer

Verder geniet ik erg van het schoppen van de baby, die toch wel een actieveling is.
's nachts wel veel onderbrekingen door het plassen en af en toe voor Lotte, overdag slaap ik regelmatig even met haar mee als dat kan, even bijtanken.
Volgende week weer controle bij de VK

Naam hebben we hier ook nog niet..wordt nog een lastige kwestie gezien het feit dat we nog niet echt een idee hebben..
pi_86449477
Oke...nou hier kan het wel eens begonnen zijn (of niet). Dit heb ik nog niet eerder gevoeld namelijk. Ik heb wel eerder krampen gehad end, maar geen echte weeen. En dit zijn een soort van golven die op het hoogtepunt toch al wel aardig pijn doen. Ik heb al gedoucht en daarna weer geprobeerd te slapen, maar dat lukt niet meer.
Maar toch elke keer als ik neits voel denk ik, het zal wel niet. Vast darmkramp 8)7 Maar als ik het dan weer voel, dan denk ik,auw nee, dit is iig een wee.
Nougoed, duidelijk verhaal weer. :P Ik wacht wel af.
pi_86449705
noa, dat klinkt serieus! Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 15 september 2010 @ 07:24:32 #285
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86449927
Ik zat tegen mijn moeder te klagen over het gebrek aan zwangerschapssymptomen. Niet omdat ik ze zo leuk vind, maar meer omdat ik nog zo onzeker ben (er gebeurt zo weinig; ben ik nog wel zwanger?)

Nou.. mijn wens is gehoord hoor :')
Out of the blue supervettig haar, zo erg dat een gedeelte een soort plakkaat was geworden (na paar keer wassen gelukkig een stuk minder geworden).
en sinds gisteravond ben ik misselijk,, buuh

Dus een vraagje van mij:

Alle vroegelingen zoals ik (ik ben nu 6 weken zwanger): wat hebben jullie tot nu toe gemerkt aan symptomen?

Mijn lijstje (in deze volgorde ook) is: Veel plassen (vanaf week 4), Gevoelige tepels (week 4/5), Vet haar (week 6) en dan nu misselijkheid (week 6).

Oh ja, alle anderen mogen ook reageren hoor, als jullie de eerste symptomen nog weten (en het liefst ongeveer wanneer) :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_86449972
Groeiende borsten vanaf week 3, gevoelige lepels ook zoiets. Opgezette buik door darmen week 5oid. Misselijk vanaf week 6. Veel plassen was en is er wel, maar weet niet meer vanaf wanneer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86450147
Tally, welkom! Fijn dat je je nu zeker genoeg voelt om je hier te melden. Je hebt een zware tijd achter de rug; ik hoop dat er vooral fijne tijden in het vooruitschiet liggen.

Tankgirl: bij de eerste zwangerschap had ik een paar dagen voor NOD al last van misselijkheid en die heeft tot ongeveer een week of 10-12 aangehouden. Deze keer ben ik me pas vanaf week 6 misselijk gaan voelen en had ik een paar dagen voor NOD al een opgezette buik.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86450251
Ik had ook vrij vroeg al bandenpijn...en misselijkheid idd!

Hier gaat het gestaag door, weeen komen om de 4/5/6 minuten ongeveer. Het ligt er een beetje aan wat ik doe, als ik rond loop komen ze sneller. Ondertussen heb ik nog ff lopen poetsen en stofzuigen hihi. Ook weer een hete douche gehad, benen scheren enzo en ze blijven wel doorgaan. Maar nog niet om de 3 minuten.
Nu heb ik maar 2 tosti's gebakken 8)7
  woensdag 15 september 2010 @ 08:14:14 #289
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86450319
Noa!! Dat gaat gewoon de goede kant op *O*

Succes :% :% :%
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86450367
Ik hoop het maar :D Ergens ben ik nog steeds bang dat het niet door gaan zetten. Maar 6 uur lang weeen hebben om de 5 a 6 minuten moet toch wel iets betekenen dunkt me. Maar goed.
Fannetje, waar ben jij?? Of ben jij ook al stiekem bezig? :P
pi_86450400
Oehh spannend Noa!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 15 september 2010 @ 08:21:27 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86450413
Vast wel, ik heb er alle vertrouwen in.... :Y

En als het poetsen en stofzuigen helpt, dan is het misschien wel een goeie manier; heb je de baby wat sneller en is je huis ook schoon ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86450709
Spannend Noa, hopelijk zet het snel verder door! En geniet van je tosti's ;) .

@ Tank_Girl: ik had vanaf het begin zere borsten (deze zijn ook al behoorlijk gegroeid en dat had ik echt niet meer nodig :D), vanaf een week of 4/5 hondsmoe (nu nog steeds), loop de hele dag af en aan naar het toilet en ik heb geen ochtendmisselijkheid maar avondmisselijkheid :D. Gelukkig zonder daadwerkelijk te hoeven overgeven (alhoewel het soms wel zou opluchten om het eruit te gooien), dus allemaal niet zo heel vervelend. Waar ik moeite mee heb is het toegeven aan de vermoeidheid en gewoon 's middags even gaan liggen als ik het niet meer trek. Dat moet ik toch meer gaan doen.
pi_86450954
Spannend Noa! Succes! Hopelijk komen de weeën snel sneller (klinkt een beetje stom :'))
pi_86451001
Woaaah Noa wat spannend!!! *O* *O* *O* zet hem op meid! :%

En over symptomen, bij Amélie was ik vanaf een week of 5/6 flink misselijk tot een week of 12, geurtjes waren sterker of dingen roken ineens anders, dat was al voor de NOD, ik heb wel honderd keer gecheckt toen of ik écht het goeie parfum had opgespoten. En maagzuur :') voor NOD. Zere borsten check, zo erg dat de tranen in mn ogen sprongen als het flink waaide en mn jas er tegenaan kwam.

Dit keer wederom de geurtjes die anders ruiken, en het maagzuur al voor NOD. Misselijkheid helemaal niet deze keer, zere borsten ook niet afgezien van iets gevoeliger bij het voeden maar niet noemenswaardig.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86451026
En wat huuphuup zegt, mijn neus gedraagt zich anders! Ik ruik alles veel sterker en sommige dingen die ik hiervoor heerlijk vond ruiken vind ik ineens niet meer zo prettig in mijn neus...
  woensdag 15 september 2010 @ 09:03:13 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86451046
Nu valt het wel weer mee, maar we hebben wel eens op vrijdagavond de koelkast staan schoonmaken omdat ik "zeker wist" dat er iets lag te rotten en ik telkens kokhalzend voor de geopende koelkast stond :')

Uiteraard lag er niets te rotten en was hij niet dusdanig smerig dat hij schoongemaakt "moest" worden, en natuurlijk stond ik de volgende dag weer net zo hard voor de koelkast te kokhalzen, maar het was wel lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86451073
tankgirl: vanaf week 3 bij vlagen misselijk, vooral in de ochtend en avond.
Zere borsten en tepels een paar dagen voor NOD
vanaf NOD: zere onderrug + veel speeksel

van die zere rug was ik bang dat het een miskraam zou betekenen, maar ik vroeg het aan mijn moeder en die herkende het erg van haar zwangerschappen. Nu zie ik het dus maar als een goed teken :+

Noa, spannend!! ik duim dat het doorzet!
  woensdag 15 september 2010 @ 09:12:55 #299
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86451192
Noa wat spannend! *O* Zal het nu zo ver zijn?

Hmm wanneer kreeg ik "klachten". Heel snel, rond 4 weken, rook ik alles heel sterk. Staand in de badkamer, de geur van de aftershave van de overbuurman buiten ruiken bijvoorbeeld. Kort daarna onwijze rugpijn, die ik meestal krijg tijdens de menstruatie. Na een weekje of 5 a 6 SUPER misselijk. De hele dag door kokhalzen, zuchten, water drinken om maar niet over te geven. En zere borsten ook rond 5 a 6 weken.

Ik krijg het steeds benauwder, volgens mij strekt baby zijn of haar voetjes zo ver mogelijk uit. Dag ruimte voor longen. :D en mijn inhalator mag in niet meer gebruiken, omdat dat weeen kan opwekken.
De insuline lijkt nu redelijk in de buurt van de goede hoeveelheid te zijn, de waarden blijven redelijk binnen de perken. Gelukkig maar. Straks naar de gyneacoloog. Heb best wel wat vragen eigenlijk. Zoals, wie moet ik nou bellen als het begint? Wat zijn de verwachtingen, hoe groot is de kans dat Beebie nog een nachtje moet blijven ivm suiker etc. Dus! Kan ik mooi even vragen vandaag.

TROUWENS! Waarom staat er steeds een MacDonalds reclame in de OUD reclame balkjes. -.- Of Muffins. Meh!
pi_86451303
Wat fijn dat het een beetje op orde is met je insuline Silmarwen! Hopelijk straks met alle antwoorden weer naar huis :).

Ik vergat nog twee symptomen: ik ben kortademiger en ik heb last van hartkloppingen. Volgens de boekjes en het wereldwijde web ook veroorzaakt door de zwangerschap, namelijk het toenemende bloedvolume (hartkloppingen) en een grotere gevoeligheid van het ademcentrum voor kooldioxide (kortademig). Wel irritant, met name dat gerace in mijn borstkas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')