abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 september 2010 @ 12:42:10 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86417422
ik ben zo moe, maar slapen nu lukt me niet (misschien dat het in bed wel zou lukken, maar ik wil jan niet wakker maken). Ik lig te piekeren of de mensen voor ons ja of nee zullen op die woningen, ik ben misselijk van het hoesten, ik heb gewoon een flink dip moment, in tegenstelling tot waar ik gisteren helemaal hyper was. M'n lichaam zegt dat ik rustig moet doen, maar er moet nog zoveel: de afwas, de was, opruimen, stofzuigen, dweilen, boodschappen, koken etc etc. to maar weer een poosje op de bank gaan liggen tot de kleine wakker wordt ..

</zeurpost>

welkom Chooslife!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_86417574
Ik wil me hier langzaam ook melden. Vanmorgen weer een echo gehad O+ En het zag er weer goed uit.
Wel nog pril. 9w4d. Uitgerekende datum 15 april.

Zou iemand me in de OP kunnen zetten onder Jeetjejom?

Dank U O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:47:24 #253
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86417643
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
Ik wil me hier langzaam ook melden. Vanmorgen weer een echo gehad O+ En het zag er weer goed uit.
Wel nog pril. 9w4d. Uitgerekende datum 15 april.

Zou iemand me in de OP kunnen zetten onder Jeetjejom?

Dank U O+
Daar is ze!!! *O* :*

Mag mijn uitgerekende datum naar 3 april? Zenks!
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:53:48 #254
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86417918
Tally, gefeliciteerd! Lijkt me toch wel extra spannend voor jou, met alle poeha van te voren en dan die spanning. Gelukkig was alles weer goed, en pril, ach joh, je bent al bijna het eerste trimester door. ;)
pi_86417976
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tally, gefeliciteerd! Lijkt me toch wel extra spannend voor jou, met alle poeha van te voren en dan die spanning. Gelukkig was alles weer goed, en pril, ach joh, je bent al bijna het eerste trimester door. ;)
Die spanning is er nog steeds. En de 12 weken hebben we nog niet gered. Maar dat gaat wel lukken ;)
Heb ik alle vertrouwen in, zeker nu ik zo goed in de gaten gehouden word O+
Zijn echt onwijs vriendelijk en super meelevend in het ziekenhuis.

*O*
pi_86418004
O en bedankt natuurlijk voor de felicitaties *O* We kunnen het nog steeds niet geloven O+
pi_86418831
Alle "nieuwe" weer van harte welkom, dat het maar een mooie, voorspoedige en leuke periode mag worden

Mag onze uitgerekende datum naar 8 april? Alvast bedankt!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86419182
Wat zitten we trouwens allemaal dicht bij elkaar begin april!
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:33:00 #259
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86419238
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef -Nienna- het volgende:
Wat zitten we trouwens allemaal dicht bij elkaar begin april!
Dat wordt een ware bevallingsmarathon zo in de eerste dagen van april :D :%
pi_86420790
Twentemijsje en Tally, echt super tof dat het bij jullie nu ook zo goed gaat. Het blijft wel allemaal erg spannend vind ik, maar het begin is er en... een goed begin is het halve werk. (Dat geldt zeker voor mij, want ik heb mijn werk er al op zitten)
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_86421772
lieve meiden ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn onderbuik nu al erg gevoelig is? Ik heb de knoop van mijn skinny jeans nu zelfs los gemaakt (gelukkig een lang shirt aan haha), het lijkt een beetje spierpijnachtig en zit ook in mijn zijen (is dat wel een woord :? )

Ik las hierboven over bandenpijn, maar dat lijkt me bij mij nog wat vroeg, ben net vier weken. Iemand misschien een idee?
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:15:20 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_86423231
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef klavertje-4 het volgende:
lieve meiden ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn onderbuik nu al erg gevoelig is? Ik heb de knoop van mijn skinny jeans nu zelfs los gemaakt (gelukkig een lang shirt aan haha), het lijkt een beetje spierpijnachtig en zit ook in mijn zijen (is dat wel een woord :? )

Ik las hierboven over bandenpijn, maar dat lijkt me bij mij nog wat vroeg, ben net vier weken. Iemand misschien een idee?
Door je zwangerschap razen er nu keiveel hormonen door je lijf, hier reageert je lichaam natuurlijk ook op. Grote kans dat het je darmen zijn die nu een beetje opgezet zijn, je misschien in een verkeerde houding gezeten/gelegen hebt etc etc etc. Ook hier geld als je je zorgen maakt kun je altijd contact opnemen met je verloskundige/huisarts/gyneacoloog.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_86423618
Volgens mij had ik al heel vroeg last van banden pijn, dus ik denk zeker wel dat het kan!

Ik meld me bij deze ook weer...nog steeds zonder baby helaasss :(
Ik heb morgen weer een afspraak met de verloskundige en ik ben dan 4 dagen over tijd. En ik ben bang dat ze dan zeggen dat ik pas volgende week gestript kan worden. Dus met 41.4. Dat vind ik op zich niet zo erg, maar als dat dan niet lukt dan moet ik dan nog worden doorverwezen naar de gyn. Dan nog een afspraak maken met de gyn en dan wordt het denk ik dik week 43 bij het inleiden. Ben bang dat ik dan over het weekend getild wordt. Dat lijkt me eigenlijk niet erg prettig en wil dat ook liever niet. Denk dat ik dat maar ga aangeven morgen. Vindt dat wel lastig.
pi_86423916
Dat is natuurlijk zo Maffemuts... ik had nooit verwacht dat ik zo'n ontzettende zwangerschapsnoob zou zijn. Heb toch veel erover gelezen en ook hier veel meegelezen, maar het zelf meemaken maakt het zooo anders, maf is dat!

43 weken lijkt mij ook erg vervelend noa, ik hoop dat je genoeg moed bij elkaar sprokkelt om je grenzen aan te geven, echt doen hoor!
pi_86424476
Noa, misschien kan je dan voor maandag afspreken ipv weer voor woensdag? Scheelt toch een paar dagen als je word doorverwezen.
pi_86424547
Noa, ze tillen iemand echt niet graag over 42 weken heen. Je kunt toch vragen of ze wilt strippen? Zo niet kun je vragen of je bij 41 weken terug mag komen om te strippen.
Ik ging met 41.4 dagen voor het eerst naar het ziekenhuis voor de overtijdcontrole en de volgende dag zou ik al ingeleid worden. ( ik laat het ziekenhuis Delft even uit het verhaal)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_86425219
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef klavertje-4 het volgende:
Dat is natuurlijk zo Maffemuts... ik had nooit verwacht dat ik zo'n ontzettende zwangerschapsnoob zou zijn. Heb toch veel erover gelezen en ook hier veel meegelezen, maar het zelf meemaken maakt het zooo anders, maf is dat!

Das heel herkenbaar.
Nou ben ik ietsje verder dan jij (7 weken), maar ik had gisteren ook ruzie met mijn skinny. Was onderweg naar een dealer voor een nieuwe auto en dat was bijna 1,5 uur rijden. Dat heb ik toch lekker met knoop open en rits los gedaan.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:10:33 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86425544
CL en Tally gefeliciteerd en welkom *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86428794
Hier nog geen last van broeken die niet lekker zitten. Logisch ook..ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap bijna 3 kilo afgevallen.
pi_86429028
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef danic het volgende:
Was onderweg naar een dealer voor een nieuwe auto en dat was bijna 1,5 uur rijden. Dat heb ik toch lekker met knoop open en rits los gedaan.
Ik gok ook op darmen. Mijn buik was de eerste zeg 10 weken een stuk dikker dan de weken erna en vooral ook een stuk gevoeliger. In mijn ervaring zijn die darmen ook veel vervelender dan de latere 'baarmoederbuik'
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_86429718
Tally, welkom! begrijp ik goed dat het nu een kindje is? :@

Heeft Fannetje zich al gemeld vandaag? O-)

Weet er toevallig iemand of Jeetjejom op vakantie is?

Hier een hele rare nacht gehad, rond 1.00 uur kreeg ik krampen en harde buiken. Voor mijn gevoel echt weeën (om de 5 a 10 min leken er allerlei spieren samen te trekken) en de pijn in mijn onderrug was niet te houden.
Rond 5uur was alles over. Beeb was trouwens wel erg druk! Maar ik kon precies voelen wanneer er weer zo'n "wee" kwam. Echt heel apart. Vandaag ook de hele dag een zeurende pijn in mijn onderrug. Wat denken jullie?
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86429898
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Tally, welkom! begrijp ik goed dat het nu een kindje is? :@
Klopt. 2 weken geleden is het hartje gestopt van het andere kindje.
pi_86430678
Alle nieuwelingen welkom *O* *O*

Vrijdag 15 oktober is mijn laatste werkdag *O* *O*
Dus dat is nog maar heel even.. Ik vind de tijd echt vliegen :o
Ik ga pas met 36 weken met verlof en hoop zo dat ik het vol kan houden..
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:21:58 #274
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86431221
Oeh, 15 oktober is echt heel binnenkort! Maar ik vind januari ook wel dramatisch dichtbij komen... Ik heb ook tot 36 weken gewerkt tijdens Beisans zwangerschap, ook veel staan en lopen enzo, en dat ging toen best aardig, al heb ik daarnaast qua werk in huis belachelijk weinig kunnen ondernemen. Ach, ben niet alleen, dus dat heeft de man maar een beetje overgenomen.

Volgens mij is Jeetjejom op vakantie ja, dacht Marokko, toch?

Hier verder alles aardig. Donderdagmorgen om half acht een echo. HALF ACHT. Ja, dat heb je als werkende vrouw met dreumes enzo, dan kan je niet altijd komen opdraven... De man was ook wel blij volgens mij...hehehe
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86433197
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft Fannetje zich al gemeld vandaag? O-)

Ja hoor :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')