Daar is ze!!!quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:45 schreef Tally het volgende:
Ik wil me hier langzaam ook melden. Vanmorgen weer een echo gehadEn het zag er weer goed uit.
Wel nog pril. 9w4d. Uitgerekende datum 15 april.
Zou iemand me in de OP kunnen zetten onder Jeetjejom?
Dank U
Die spanning is er nog steeds. En de 12 weken hebben we nog niet gered. Maar dat gaat wel lukkenquote:Op dinsdag 14 september 2010 12:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tally, gefeliciteerd! Lijkt me toch wel extra spannend voor jou, met alle poeha van te voren en dan die spanning. Gelukkig was alles weer goed, en pril, ach joh, je bent al bijna het eerste trimester door.
Dat wordt een ware bevallingsmarathon zo in de eerste dagen van aprilquote:Op dinsdag 14 september 2010 13:31 schreef -Nienna- het volgende:
Wat zitten we trouwens allemaal dicht bij elkaar begin april!
Door je zwangerschap razen er nu keiveel hormonen door je lijf, hier reageert je lichaam natuurlijk ook op. Grote kans dat het je darmen zijn die nu een beetje opgezet zijn, je misschien in een verkeerde houding gezeten/gelegen hebt etc etc etc. Ook hier geld als je je zorgen maakt kun je altijd contact opnemen met je verloskundige/huisarts/gyneacoloog.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:39 schreef klavertje-4 het volgende:
lieve meiden ik heb een vraagje. Is het normaal dat mijn onderbuik nu al erg gevoelig is? Ik heb de knoop van mijn skinny jeans nu zelfs los gemaakt (gelukkig een lang shirt aan haha), het lijkt een beetje spierpijnachtig en zit ook in mijn zijen (is dat wel een woord)
Ik las hierboven over bandenpijn, maar dat lijkt me bij mij nog wat vroeg, ben net vier weken. Iemand misschien een idee?
Das heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:31 schreef klavertje-4 het volgende:
Dat is natuurlijk zo Maffemuts... ik had nooit verwacht dat ik zo'n ontzettende zwangerschapsnoob zou zijn. Heb toch veel erover gelezen en ook hier veel meegelezen, maar het zelf meemaken maakt het zooo anders, maf is dat!
Ik gok ook op darmen. Mijn buik was de eerste zeg 10 weken een stuk dikker dan de weken erna en vooral ook een stuk gevoeliger. In mijn ervaring zijn die darmen ook veel vervelender dan de latere 'baarmoederbuik'quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef danic het volgende:
Was onderweg naar een dealer voor een nieuwe auto en dat was bijna 1,5 uur rijden. Dat heb ik toch lekker met knoop open en rits los gedaan.
Klopt. 2 weken geleden is het hartje gestopt van het andere kindje.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Tally, welkom! begrijp ik goed dat het nu een kindje is?![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:43 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft Fannetje zich al gemeld vandaag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |