Allereerst, waar is den Noa? Alvast gefeliciteerd dan maar

En TAP, heel veel plezier aan deze kant van de oceaan. Hier is het heul niet zo warm, up north enzo, maar ik heb het met de eerste zwangerschap andersom gedaan, met 11 weken volgens mij 2,5 week Europa... Was me goed bevallen en dokter vond het de ideale tijd om te reizen.
En Fannetje, wat spannend! Heel veel succes!
Hier zat ik vanmorgen om kwart over 7 al bij de echo mevrouw en die was zeer lovend over mijn actieve vrucht. Ja, hallo, dat weet ik zelf ook wel. Was een beetje te actief naar haar zin, maar met vruchtwater en zakken zat het volgens mij allemaal wel goed, want ik moest me vooral GEEN zorgen maken. Niet dat ik dat al deed, maar goed. Heb wel heule mooie fotootjes meegekregen, dus die zal ik tzt wel even showen. Ze heeft er extra veel gemaakt, want ze vond dat het kind zo veel verschillende kanten van zichzelf liet zien, dat ze al die mooie poses voor me wilde vastleggen. Kreeg complimenten over de beeb, in hoeverre ik daar iets mee te maken heb overigens, want het zag er allemaal 'bjoetifoel' uit, en actieve beebs, daar houwen ze van.