abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86486633
Is er al nieuws van Noa? :% :%

Suzanna pfff. Dat klinkt ongelofelijk zwaar. Ik kan me goed voorstellen dat je het wel even gezien hebt nu en dat t wel klaar mag zijn. Sterkte, met de spitsuren en met alles.

En een *O* voor de stickers die verdient zijn!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 september 2010 @ 07:41:46 #52
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_86486673
Iedereen bedankt voor het aangeven van jullie eerste symptomen, ik kwam er o.a. achter dat mijn rommelige darmgebeuren er ook bij gerekend kan worden :P

Suzanna: Het lijkt mij supermoeilijk. Ik weet wel hoe zwaar het was toen mijn partner een burn out had (plus ziekte van pfeiffer); maar ik kan mij niet voorstellen hoe zwaar dat is met kindjes erbij en nog een kindje op komst! Dus een dikke knuffel van mij *;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 16 september 2010 @ 07:43:15 #53
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86486686
sterkte suzanna! is er geen mogelijkheid om de meiden uit logeren te laten gaan? al is het maar voor een dag of twee, zodat jij even op kunt laden? Wellicht dat je dat allang geprobeerd hebt, maar ik zou het anders ook niet 1,2,3 weten wat je nog meer kunt doen :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 16 september 2010 @ 08:00:18 #54
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86486821
Jeetje Suzanna, natuurlijk heb je het zwaar. 3 kinderen is niet niets, en als je man dan ook nog een burn out heeft. Wat DJMO zeg, de kids af en toe lekker ergens logeren zodat je op adem kunt komen!

Nou, ik ben ondertussen nog meer afgevallen, maar volgens de gyn was het niet heel erg. En zwangerschapsdiabetes is het beste als je maar max 7 kilo aankomt. Ik zit pas op de 10 kilo plus een beetje, en nu nog maar op de 6 kilo. Als ik zo beval, zit ik weer op mn startgewicht. :D

Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
pi_86486905
Ik niet in elk geval, maar er zullen genoeg zijn die vrij lang last hebben van voorwerk en zulks. -O-

er staat weer nieuwe zwangerschapskleding in de H&M online shop *O* :) het staat een beetje door elkaar met de collectie die er al stond zag ik. ]\\
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86487039
Dat klinkt heel zwaar, Suzanna. En het vooruitzicht van een kraamperiode en een man met burn-out lijkt me ook niet wat je je erbij voor had gesteld. Kun je het accepteren dat hij er niet is zoals hij zou zijn geweest zonder burn-out? Ik zou het heel moeilijk vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86487040
Ik ben ook benieuwd hoe het met Noa gaat!
  donderdag 16 september 2010 @ 08:24:04 #58
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86487105
Heb dinsdagmiddag de combinatietest deel 1 gehad. Dit betekende 5 buisjes bloed afgeven en ook een echo (weer hihi).

En ik loop nog steeds precies op 8 april. Het kleintje bewoog en je zag de armpjes en beetjes. Zo gaaf.
Op 27 september de volgende echo; dan de 12 weken en dan doen ze meteen nekplooimeting.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86487917
Ik heb vanmiddag m'n eerste echo (en deel 1 van de combinatietest), ik vind het zo spannend! Ik ben nu 9,5 week, en omdat ik vanaf maandag 2 weken in Amerika zit mocht ik deze week al komen.

Gisteren wel wat ongerust. Kreeg een beetje soort kriebel op de linkerborst en af en toe voelde het alsof mn hart oversloeg. Ik denk dat m'n lichaam gewoon even uitgeput was ofzo, maar ik raakte een klein beetje in paniek. Maarja, maandagavond had ik een bijeenkomst en die duurde tot kwart over 11 en dinsdag had ik weer een vergadering tot even over 10 uur en ik ben gewoon heel erg moe de laatste weken.
Dus gisteren rond kwart voor 9 begon mn lijf tegen te sputteren en viel ik soms bijna in slaap, nou dat had ik nog nooit gehad. ben toen ook maar snel naar bed gegaan.

Maargoed, vanochtend weer vroeg eruit, want moest naar werk, en dan vanmiddag de eerste echo. Ik ben zo benieuwd hoe het voelt om dan voor het eerst iets te kunnen zien, hoe klein het ook is! Gewoon dat het 'echt' is. Lijkt me heel bijzonder, voor m'n man ook. Ik voel veranderingen, maar hij beleeft het natuurlijk heel anders dan ik.
En dan, heerlijk: 3 weken vakantie. Even bijtanken, lekker naar Amerika (wel uitkijken voor de zon, het is er 39 graden!). Ik ben zoooo moe, haha!

Sterkte Suzanna met je man. Ik weet wat een burn-out inhoudt, ik heb het 2 jaar terug gehad en ben nu nog de laatste brokken aan het opruimen. Kan heel lang duren voordat het weer helemaal over is...
Tralalalaaa
pi_86487955
Suzanna sterkte, al met al is het een pittige situatie.

TAP veel plezier bij de echo vanmiddag *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86488260
Suzanna, ik sluit me aan bij de andere meiden. Sterkte! Hopelijk voelt je man zich snel weer ietsje beter, als is een burn-out natuurlijk geen kattepies. Hopelijk kunnen jullie straks met z'n allen volop genieten van het nieuwe wondertje!

T_A_P: spannend die echo! En je gaat echt al wel wat leuks zien bij 9,5 week. Heerlijk vooruitzicht die vakantie! Waar in de VS gaan jullie naartoe? Rondreis? Have fun!
pi_86488367
We gaan naar Phoenix, Arizona :D Inderdaad lekker rondreizen daar in de buurt, maar maak het niet te druk hoor, anders wordt het alsnog te vermoeiend ;)
Tralalalaaa
pi_86490084
Ik kwam even een Noa check doen ;)

T_A_P veel plezier, klinkt leuk!
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86490763
*meldt* maar dan vanuit het ziekenhuis!
Gisteren bij de gyn even aan de ctg gehangen en de hartslag van uk bleek veel te hoog, enige tijd zelfs boven de 200. Dat icm te hoge bloeddruk en teveel eiwit in de urine betekende dat ik opgenomen moest worden. Ik moet nu 24 uur urine opvangen en naar alle waarschijnlijkheid word ik dan morgen ingeleid, tenzij het eiwitgehalte ineens 4x zo laag is. Ctg van vanochtend was gelukkig een stuk beter!
  donderdag 16 september 2010 @ 10:59:37 #65
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86490874
o wat spannend fannetje! gelukkig dat de ctg vanmorgen beter was. als 't doorgaat morgen: succes! (en anders ook uiteraard. :+ ).
in de haak.
pi_86491111
Fannetje!! Fijn dat ze je iig zo goed in de gaten houden. Succes :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86491115
Oeeeh..Fannetje...spannend! Sterkte en succes! :*
Noa..hoop dat jij inmiddels ook flink bezig bent... :%

TAP, veel plezier!

Hier vandaag 29 weken... *O* Het gaat veel te snel!
Back in business.
pi_86491130
Oh Fannetje spannend meid! Ik hoop dat de resultaten straks wat verbeterd zijn. Heel veel sterkte iig.

Hoe is het met Noa??
pi_86491862
oh fannetje spannend!! Ik hoop dat Noa ondertussen haar kleintje al in haar armen heeft!
pi_86491990
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
pi_86492173
Spannend Fannetje! Fijn dat je gelijk opgenomen bent zodat ze jouw en de baby goed kunnen monitoren
  donderdag 16 september 2010 @ 12:04:25 #72
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86493149
Oeh Fannetje, dat is minder. Maar wel fijn dat je nu niet meer lang hoeft te wachten op de bevalling. Succes!

Nog niets van Noa begrijp ik...?

Hier vandaag weer een mijlpaaltje *34 weken*.

quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
:Y Hier ook met name 's avonds (of als ik gewerkt heb in de auto terug). Niet prettig, maar het schijnt normaal te zijn deze tijd en helemaal als het niet je eerste is.
pi_86493322
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
Gisteren was het een half vingertopje en dat was nog te weinig, dus zouden ze met gel aan de gang moeten helaas...
pi_86497185
Spannend Fannetje! Hopelijk heb je, je kleintje snel in je armen!

Ik ben benieuwd hoe het met Noa is!

J-Net, gefeliciteerd met je goede echo!

TAP, heel veel plezier met je echo! Komt vast goed! En gaaf dat je naar Amerika gaat!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 14:44:33 #75
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86498573
Allereerst, waar is den Noa? Alvast gefeliciteerd dan maar ;)

En TAP, heel veel plezier aan deze kant van de oceaan. Hier is het heul niet zo warm, up north enzo, maar ik heb het met de eerste zwangerschap andersom gedaan, met 11 weken volgens mij 2,5 week Europa... Was me goed bevallen en dokter vond het de ideale tijd om te reizen.

En Fannetje, wat spannend! Heel veel succes!

Hier zat ik vanmorgen om kwart over 7 al bij de echo mevrouw en die was zeer lovend over mijn actieve vrucht. Ja, hallo, dat weet ik zelf ook wel. Was een beetje te actief naar haar zin, maar met vruchtwater en zakken zat het volgens mij allemaal wel goed, want ik moest me vooral GEEN zorgen maken. Niet dat ik dat al deed, maar goed. Heb wel heule mooie fotootjes meegekregen, dus die zal ik tzt wel even showen. Ze heeft er extra veel gemaakt, want ze vond dat het kind zo veel verschillende kanten van zichzelf liet zien, dat ze al die mooie poses voor me wilde vastleggen. Kreeg complimenten over de beeb, in hoeverre ik daar iets mee te maken heb overigens, want het zag er allemaal 'bjoetifoel' uit, en actieve beebs, daar houwen ze van.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 16 september 2010 @ 14:47:53 #76
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86498721
En oh ja, we hebben een namen shortlist, bovenaan staat Hallah Lujah gevolgd door Muslim Princess, Phakelikaydenicia, Sincere Devotion en Clitoris.
pi_86499217
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 september 2010 @ 15:12:29 #78
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86499657
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
Ik raakte geinspireerd door de fantastische naam Mormon Princess. Maar jij mag er natuurlijk vanalles invullen wat je zelf wilt...

Maar ik vond jou wel een tiep voor Stormy Shepherd, Treasure Cocaine of Evol (Love omgedraaid).

The Utah baby namer
pi_86500657
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 16-09-2010 17:56:49 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 16 september 2010 @ 16:42:37 #80
186094 Floria
Ghost of shark
pi_86503165
Ik 'ken' dus meerdere Youandi's :X

Succes Fannetje!

En Noa, waaaaar is Noa? Ik heb visioenen van een KS... zou het? Meld je eens!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 16 september 2010 @ 19:17:52 #81
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86508203
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!
Ik snapte die hele Youandi dus niet, maar wat een schitterende naam is dat, na 2 keer gelezen te hebben. Eerste plek shortlist, zonder twijfel.

(Dacht eerst aan Yaounde, hoofdstad van Kameroen...Lekker is dat)
pi_86509730
@ Basboussa: ik haal uit Youandi : You and I

Zou dat de grap zijn, duurde bij mij ook wel even voor het kwartje viel en vond em ook nog best leuk (voor een donker kindje dan, vind persoonlijk het niet zo leuk voor een blonde krullenbol)
pi_86515433
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.

Wat is het hier trouwens stil? Ik hoop dat Noa al is bevallen en misschien is Fannetje toch al bezig! Een voorzichtige :%
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 21:58:13 #84
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86515534
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.

Tweede naam, wat let je?
pi_86515710
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
29/10/'10 - 25/03/'13
  donderdag 16 september 2010 @ 22:07:39 #86
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86516083
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
^O^
pi_86516145
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
  donderdag 16 september 2010 @ 22:14:14 #88
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86516455
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
Psies, beter goed gejat..... :D
pi_86518736
Oeh Fannetje, wat spannend!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86525141
Heel veel succes Fannetje!!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 07:33:55 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86525166
succes Fannetje! straks heb je je baby <3

waar is noa eigenlijk?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86525669
Ben ik ook erg benieuwd naar...

Straks weer naar de verloskundige, had tegen mijn vriend gezegd dat ik wel lopend ging, hoeft ie niet van zijn werk weg, maar vind het nu toch te hard regenen ineens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 08:32:38 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86525709
bus? taxi? en anders gewoon ouderwets een regenjas en lekker door de regen banjeren :D

pi_86525713
Fannetje, alvast veel succes gewenst vandaag. :*
pi_86525756
haha neejoh, m'n vriendje komt wel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 08:56:22 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526071
dan heeft hij ook een makkelijke baas :o de mijne moet hemel en aarde bewegen om een dag vrij te krijgen om een nieuwe woning te bezichtigen (en dat gaat om onze toekomst!) en die baas zegt doodleuk: daar heb ik maling aan, je kan niet gemist worden..

pi_86526280
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:07:27 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526288
mag ik even huilen van blijdschap??

WE HEBBEN EEN GROTER HUIS!!! we zijn als eerste kandidaat geeindigd *O* *O* *O*

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 september 2010 @ 09:08:55 #99
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86526321
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef Troeta het volgende:
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
de vorige woning is het met veel gezeik gelukt om een vrije dag te krijgen, maar dat gaat maandag dus niet meer lukken. Hoewel we nu eerste zijn, is het te kort dag om vrij te krijgen. Ik ga maandag dus alleen kijken en de intake doen, om twee uur ga ik onze toekomstige woning zien *O*

vrijdag 17 september 2010 @ 09:16:38 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_86526500
Gefeliciteerd DJMO! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: