quote:Op donderdag 16 september 2010 08:00 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn buik is erg onrustig. Gisteravond de hele avond pijnlijke harde buiken, zonder ritme, maar wel pijnlijk en dus vervelend. Zijn er meer geweest die dat rond 33 weken al hadden?
Gisteren was het een half vingertopje en dat was nog te weinig, dus zouden ze met gel aan de gang moeten helaas...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:32 schreef Claudia_x het volgende:
Wow, wat spannend, Fannetje! Hebben ze al gekeken of je ontsluiting hebt?
Ik raakte geinspireerd door de fantastische naam Mormon Princess. Maar jij mag er natuurlijk vanalles invullen wat je zelf wilt...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:00 schreef Vanyel het volgende:
Oeh Muslim Princess, zou je die ook mogen gebruiken als je geen moslim bent?
Anders is kleine clittie misschien ook wel leuk.
Ik snapte die hele Youandi dus niet, maar wat een schitterende naam is dat, na 2 keer gelezen te hebben. Eerste plek shortlist, zonder twijfel.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef Vanyel het volgende:
Nee in plaats van Evol zou ik dan eerder gaan voor Youandi. Das pas liefde!
Tweede naam, wat let je?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
youandi is zeker een gave naam! Jammer dat ik al een goodmoodkid jumpsuit heb besteld met een andere naam erop.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Goed idee Bosboussa! Klinkt gelukkig ook heel mooi met onze achternaam!
Psies, beter goed gejat.....quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Vanyel het volgende:
Sterile Youandi Evol
Dank Basboussa, ons hele naamprobleem opgelost dankzij jouw geweldige site!
de vorige woning is het met veel gezeik gelukt om een vrije dag te krijgen, maar dat gaat maandag dus niet meer lukken. Hoewel we nu eerste zijn, is het te kort dag om vrij te krijgen. Ik ga maandag dus alleen kijken en de intake doen, om twee uur ga ik onze toekomstige woning zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:07 schreef Troeta het volgende:
Fijn zo'n baas!!! Moest je nou alleen naar het huis gaan kijken of is het hem uiteindelijk wel gelukt?
Mijn vriend is postbode, dus dat gaat allemaal wel makkelijk en ik werkte er zelf ook op kantoor, dat scheelt ook wat denk ik.
Maar het is droog geworden, dus ik ga nu wel lopend naar werk en vanaf daar met de auto, want hij wil toch wel graag mee altijd.
Ben alleen weer vergeten te plassen in het potje, dus moet even wat drinken achterover slaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |