abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86606908
vorige zwangerschap 1 speentje met papa-opdruk gekocht omdat mijn man vlak na de positieve test jarig was. Helaas is die zwangerschap misgegaan. Nu koop ik niets totaan de eerste echo. Sterker nog, ik kijk er niet eens naar en zal zeker nog niet bij een prenatal oid binnenlopen, dus ik heb ook geen idee van aanbiedingen. Ik heb er gewoon nog geen 100% vertrouwen in dat het deze keer wel goed gaat, hoewel deze zwangerschap heel anders voelt en ik dat wel positief opvat.
pi_86607185
Fannetje en Noa, gefelicteerd!!

Vanochtend na seks ineens bloedverlies. Ik weet dat dat kan gebeuren, maar bah....wat schrik je zeg! Het is alleen bij het afvegen en het is ook minder geworden in de loop van de dag. Maar kreeg er ook buikpijn bij, niet fijn!

Wij hebben zelf nog niks gekocht, wel al een paar dingetjes gekregen.
  zondag 19 september 2010 @ 18:11:34 #253
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_86607469
Ik heb nog nix gekocht en al 2 goede echo's gehad; ben nu ruim 11 weken.
Maar we zijn druk met het andere huis verbouwen waar we straks gaan wonen, en verder door die 12 weken heen komen.
Ben komende week jarig (25e) en ik verwacht dat als ik het vier (1 okt) dat ik wel wat ga krijgen van mn ouders ofzo alvast (zijn nu op vakantie in spanje, dus komt vast met leuk babypakje ofzo aanzetten). Verder nog helemaal niet mee bezig; meer met dat ik volgende week moet gaan shoppen voor een paar zwangerschapsbroeken want er past niet zoveel meer dicht of het knelt enorm en dat lijkt me niet super voor de kleine.

@Nienna; ik had het met 7 weken hetzelfde als jij; had na gemeenschap beetje bruinig slijm. En ook vanochtend had ik heel klein beetje gekleurd slijm. Maar het is weer weg. Ik heb geen helder rood bloed gehad. Maar ik ken het schrikeffect. Succes!!! :*
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_86609101
@Nienna hè wat rot :{ daar schrik je inderdaad van, kan me voorstellen.

@The_tankgirl, bij Amélie heb ik met een week of 5 een paar sokjes gekocht bij H&M (serieus zonder overdrijven na eerst 2 uur in de winkel te hebben doorgebracht en werkelijk álles te hebben vastgehad :') :D ); B. heeft toen met een week of 6 zw.schap een knuffel gekocht, die lag onder de kerstboom toen als kado. En met een week of 9 een rompertje, na de eerste echo. Verder durfde ik niet, we zijn toen pas met 17 weken in de stad echt los gegaan toen we wisten wat we kregen.

Dit keer in het begin weer voorzichtig, maar ook gewoon simpelweg te druk om echt dingen te gaan kopen uitgebreid. We hebben op vakantie de eerste dingen gekocht ik was toen een week of 9, maar ook dat was pas ná een goede echo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86609261
Noa24, gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie namen! Geniet ervan!

Nienna, oeh dat is even schrikken! Maar volgens mij niet echt iets om je zorgen om te maken!

Hier wel gewacht met dingen kopen tot na de 12 weken, na de geslachtsbepaling bij 18 weken helemaal los gegaan ;)

Vandaag weer aan de ctg gelegen, beeb was super rustig dus mocht extra lang.. Verder waren alle lab uitslagen weer goed dus mocht ik naar huis! Wel vanaf nu onder controle bij de gyn, maar ach ik wilde toch al in het zkh bevallen.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86610074
Noa check! En Noa heeft al een dochter *O* *O* *O*
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_86613058
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters *O* *O*

Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal *O*
pi_86614634
Wij willen ook eigenlijk nog niets kopen voor de 12 weken. Maar gisteren een eerste echo gehad (volgens mij ging die grijns niet meer van mijn gezicht) en het begint nu toch wel te kriebelen.
We zijn 2 weken geleden even gaan 'oriënteren', wat er in eindigden dat we al weten welke kamer we straks gaan bestellen en welke kinderwagen we willen.
De kamer gaan we aankleden met roze of blauwe accessoires, dus daar moeten we nog wat langer op wachten.
We gaan eerst maar eens de kamers opnieuw indelen. Want onze logeerkamer verdwijnt, dat wordt werkkamer/hobbykamer, de computerkamer wordt kinderkamer.
Dus als er iemand nog interesse heeft in ons tweepersoons logeerbed?? hihi

Maar af en toe krijg je ook al wel wat. Mijn ouders zijn net terug van een vakantie door Thailand en hebben een heel mooi beeld voor ons meegenomen van een moeder met opgetrokken knieën en dan het kindje op haar benen. Ik kreeg er helemaal tranen van :'(
pi_86615274
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Chan het volgende:
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters *O* *O*

Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal *O*
ja bizar hè? :o
op de helft gewoon al! :o hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?" :') muh
Het gaat echt zo hard allemaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86618912
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja bizar hè? :o
op de helft gewoon al! :o hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?" :') muh
Het gaat echt zo hard allemaal.
:D _O-

Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer :')
pi_86619154
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

:D _O-

Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer :')
Nou nee niet eens, ik begrijp nu met terugwerkende kracht niet meer waarom hij al zo ongeduldig was vanaf 39 weken :o :D haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86623872
Pffff ik ben gesloopt!
Dikke krampen waardoor ik nu dus niet kan slapen. Ik gok dat het indalen is.. Maar ik vind het veel pijnlijker deze zwangerschap.. Morgen middag afspraak bij vk. Ben benieuwd of het idd indalen is.
  maandag 20 september 2010 @ 06:29:54 #263
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86625634
Wat een rare avond gehad. Iets van 3 uur lang pijnlijke voorweeen gehad, die gelukkig niet voor ontsluiting zorgde. Ik was zo moe daarna dat ik als een blok heb geslapen, ondanks dat suffe infuus! Maar goed, we hebben er weer een dagje bij! Zul je straks idd zien, ze stoppen donderdag waarschijnlijk met weeenremmers, houdt alles op en komt ruim na de 37 weken pas. ;)
pi_86625899
Noa, van harte gefeliciteerd met je mooie meisje. Klinkt als een vermoeiende bevalling maar wat fijn dat ze er is O+ Geniet er van, rust lekker uit en dan foto's spammen ;)
  maandag 20 september 2010 @ 09:09:15 #265
54772 Silmarwen
pi_86626953
Bloedverlies die eerste weken is altijd zo eng, maar vaak is er niets aan de hand. Zeker als je het kunt koppelen aan seks bijvoorbeeld!

Ze gaan vandaag afbouwen met weeenremmers en als het rustig blijft mag ik naar huis en anders ga ik bevallen. Ben ineens stik zenuwachtig, vooral omdat het erg rommelt nog met weeenremmers. En dat infuus mag er weer uit. Woopie!
  maandag 20 september 2010 @ 09:10:49 #266
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86626988
Spannend Sil!
Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt dat je kleintje nog even blijft zitten!
A grand adventure has begun.
  maandag 20 september 2010 @ 09:12:56 #267
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86627033
Fannetje en Tackleberry van harte gefeliciteerd met de geboorte van Anne! *O* *O* *O*

Noa van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isabelle! *O* *O* *O*

Geniet van jullie kraamtijd en alle dagen daarna! O+
A grand adventure has begun.
pi_86627099
Oef spannend Silmarwen! En wat Keshet zegt ja.

Pvoesss wel rustig aan doen hè, ben benieuwd of je kleintje nu idd aan het indalen was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86628882
Bij het afvegen is er inmiddels niets meer te zien en de buikpijn is ook weer weg. (Kwam waarschijnlijk door het niet naar de wc kunnen gaan). Misselijkheid is er ook nog steeds, dus ik stop maar met me zorgen maken.

Sil, succes...hopelijk mag je gewoon lekker naar huis!
pi_86628924
Huup, gefeliciteerd met je mijlpaal! Alweer op de helft!

Sil, succes! Hopelijk blijven de weeën gewoon weg en blijft je uk tot na de 37 weken zitten!

Pvoes, succes met de indalingsweeën ! Is niet echt een pretje!

Ik ben nu officieel overgedragen aan de gyn. Morgen 36 weken. Zul je zien dat uk ook nog 4 weken blijft zitten. Gisteren weer gecheckt maar nog steeds geen ontsluiting. Voorweeën doen nog niks dus!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86629018
Ohja, Huup. 20 weken alweer!! Gefeliciteerd.

Barbabientje, bij jou is het ook nog eventjes spannend dus...
pi_86629690
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* *O* *O*

Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.

Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!

Foto's staan hier

Voorproefje:

maandag 20 september 2010 @ 11:15:01 #273
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_86629763
wat een schatje, fannetje! O+
in de haak.
  maandag 20 september 2010 @ 11:22:56 #274
54772 Silmarwen
pi_86629997
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!

Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
  maandag 20 september 2010 @ 11:23:42 #275
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_86630024
Fannetje gefeliciteerd! Ik vind Anne een prachtige naam!

Silmarwen, veel succes... Het lijkt me vreselijk spannend.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')