daar schrik je inderdaad van, kan me voorstellen.
 daar schrik je inderdaad van, kan me voorstellen. 
  ); B. heeft toen met een week of 6 zw.schap een knuffel gekocht, die lag onder de kerstboom toen als kado. En met een week of 9 een rompertje, na de eerste echo. Verder durfde ik niet, we zijn toen pas met 17 weken in de stad echt los gegaan toen we wisten wat we kregen.
 ); B. heeft toen met een week of 6 zw.schap een knuffel gekocht, die lag onder de kerstboom toen als kado. En met een week of 9 een rompertje, na de eerste echo. Verder durfde ik niet, we zijn toen pas met 17 weken in de stad echt los gegaan toen we wisten wat we kregen.  

ja bizar hè?quote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef Chan het volgende:
Fannetje en Noa van harte gefeliciteerd allebei met jullie dochters

Huup ik kwam even spieken hoe het met je gaat en ik zie dat je vandaag gewoon precies 20 weken zwanger bent! Mooie mijlpaal

hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?"
 hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?"  muh
 muh  

quote:Op zondag 19 september 2010 21:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja bizar hè?
op de helft gewoon al!hoewel B. gister doodleuk zei "jaaa, je bent bijna op de helft! zw.schap duurt 45 weken toch?"
muh
Het gaat echt zo hard allemaal.

Nou nee niet eens, ik begrijp nu met terugwerkende kracht niet meer waarom hij al zo ongeduldig was vanaf 39 wekenquote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef octopussy het volgende:
[..]

Hij snapte zeker al niet waarom je perse niet over de 42 weken wilde gaan vorige keer

haha
 haha

Geniet er van, rust lekker uit en dan foto's spammen
 Geniet er van, rust lekker uit en dan foto's spammen  

Lieve foto
  Lieve foto   

Ik heb morgen de SEO.
  Ik heb morgen de SEO.

Voorweeen: Check, Pijnlijk: Checkquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!
Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
 Maar we gaan inderdaad voor de 37 weken! Succes hoor!
  Maar we gaan inderdaad voor de 37 weken! Succes hoor! 

quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter!

Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.
Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!
Foto's staan hier
Voorproefje:
[ afbeelding ]
 oh Fannetje, wat is ze mooi... ik moest er gewoon even van huilen...
 oh Fannetje, wat is ze mooi... ik moest er gewoon even van huilen...  

Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voor jullie versie gezinnekes!
 Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voor jullie versie gezinnekes!   

Genietze...
 Genietze... En goeie SEO's toegewenst
 En goeie SEO's toegewenst 

) en mijn dochter was (voor mijn gevoel) altijd wakker, en sliep op de meest vreemde tijdstippen. Jan daarentegen is vanaf het begin een voorbeeldige slaper geweest, en sliep met ik denk twee maanden door 's nachts.
 ) en mijn dochter was (voor mijn gevoel) altijd wakker, en sliep op de meest vreemde tijdstippen. Jan daarentegen is vanaf het begin een voorbeeldige slaper geweest, en sliep met ik denk twee maanden door 's nachts.  

Rare gedachte misschien, maar zou het kunnen dat ze het gevoel hebben dat ze je lichaam overbelasten en daarom te vroeg willen komen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!

Is ook niets, mja..we hebben wat vertraging opgelopen door administratieve rompslomp .. het was eigenlijk de bedoeling dat de woning rond half november klaar zou zijn, dat was prima geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |