abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 september 2010 @ 11:25:48 #276
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_86630092
O+ Anne O+ Wat een mooi meisje, fannetje :)
pi_86630226
Wat een blondie Fannetje! O+
pi_86630504
Ja, en ze heeft ook nog eens echt lang blond haar, dat schijnt maar heel weinig voor te komen bij baby's! O+
pi_86630675
Ohhh, die blonde haartjes!! O+
  maandag 20 september 2010 @ 11:45:41 #280
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86630732
Fannetje, wat een schatje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86631460
Zeker een schatje fannetje!!!
  maandag 20 september 2010 @ 12:48:48 #282
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_86632705
Wat een schatje is Anne!

Noa: gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_86634635
Fannetje gefeliciteerd met de geboorte van Anne *O* *O* Lieve foto O+

Noa24 gefeliciteerd met de geboorte van Isabelle *O* *O*

Huup, 20 weken mijlpaal. Ik was donderdag ook 20 weken alweer :o Ik heb morgen de SEO.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86634718
Succes bij de SEO morgen DML!
Huup jij hebt het toch ook bijna? Ben je er iets rustiger onder?
pi_86636457
Noa gefeliciteerd met Isabelle *O* *O*

fannetje gefeliciteerd met Anne, wat een mooierd!!! *O* *O*

Huup en DML alweer rond de 20 weken. Jeetje wat gaat t snel!

Ik ben woensdag alweer 37 weken.... :o
*poef* nu is het weg
pi_86636564
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!

Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Voorweeen: Check, Pijnlijk: Check :Y Maar we gaan inderdaad voor de 37 weken! Succes hoor!

Mooi poppetje heb je daar Fannetje! Als je op A0 lag had ik wel op kraamvisite kunnen komen.

DML, fijne vakantie gehad? Toch een beetje kunnen genieten? En succes met de echo morgen!
29/10/'10 - 25/03/'13
  † In Memoriam † maandag 20 september 2010 @ 17:15:54 #287
43556 miss_dynastie
pi_86642523
Oh fannetje wat is ze mooi O+
pi_86644596
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* *O* *O*

Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.

Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!

Foto's staan hier

Voorproefje:

[ afbeelding ]
O+ oh Fannetje, wat is ze mooi... ik moest er gewoon even van huilen... :*
pi_86647012
Fannetje, wat een prachtig meisje heb je gebakken O+ O+
pi_86654030
Anne O+

Vandaag ben ik 26 weken zwanger!! Volgens m'n ticker nog 98 dagen te gaan tot de uitgerekende datum.
Wilde vanmiddag bij de prenetal nog een paar dingen halen, maar zag dat ze vanaf woensdagmiddag 20% korting hebben, dat haal ik dan dus wel mooi op ;)
De fundering voor ons huis hebben ze vandaag ook grotendeels afgemaakt (vloerplaten erop), nu kunnen ze ook tempo gaan maken..kijken of we het nog kunnen redden om te verhuizen voor de bevalling
pi_86656064
Fannetje en Noa, van harte allebei met jullie dochters!! Mooie namen, allebei! En Anne is een plaaaatje! O+ Heel veel geluk, liefde en vooral plezier voor jullie versie gezinnekes! *O*

DML!! Succes en ook veel kijk plezier morgen!!

Huupske...over de helluf!! Whoeheeeee! Nog 1x deze afgelopen periode en je hebt gewoon je 2e dochter in je armen...onvoorstelbaar toch!! En bijna SEO! Ik duim dit keer voor heerlijk zorgeloos kijkplezier!!

Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86660583
Fannetje, wat is Anna mooi! En die haartjes O+ Genietze...

DML en Huup alweer op de helft...de tijd vliegt :) En goeie SEO's toegewenst :)

Mrien 26 weken mijlpaal *O*

Hier inmiddels bijna de hele dag door een druk mannetje in m'n buik, en die buik zie ik soms echt alle kanten opgaan, geweldig! Ook voel ik em vaker de hik hebben volgens mij.
Vraag me af wanneer ie slaapt :')
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 08:02:46 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86663661
meestal slapen ze wanneer jij ook slaapt Shirley, of iig een poging doet tot. Klinkt misschien raar, maar met de ervaringen die ik heb met zowel mijn dochter als mijn zoon: bij yolanda was ik vaker 's nachts wakker en sliep ik overdag op de meest rare tijdstippen. Bij Jan sliep ik gewoon 's nachts (of deed een poging tot :') ) en mijn dochter was (voor mijn gevoel) altijd wakker, en sliep op de meest vreemde tijdstippen. Jan daarentegen is vanaf het begin een voorbeeldige slaper geweest, en sliep met ik denk twee maanden door 's nachts.

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen :+

Mrien: mooie mijlpaal!

Fannetje Annetje is echt een popje zo O+
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Rare gedachte misschien, maar zou het kunnen dat ze het gevoel hebben dat ze je lichaam overbelasten en daarom te vroeg willen komen?

Iedereen die ik vergeet :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 21 september 2010 @ 08:52:36 #294
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_86664290
Even kort berichtje weer. Vanavond laatste weeenremmer, nog wel veel voorweeen maar geen ontsluitingsweeen. Mag uit en beetje rondlopen als stresstest, gaat dat goed, mag ik morgen naar huis!1
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 08:54:19 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86664317
fijn nieuws Sil! blijft je insuline nu wel een beetje stabiel ook?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_86664480
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
Is ook niets, mja..we hebben wat vertraging opgelopen door administratieve rompslomp .. het was eigenlijk de bedoeling dat de woning rond half november klaar zou zijn, dat was prima geweest.
Ik vind het ook verre van ideaal, laten we dat voorop stellen ;)
Had heel graag de kamer dit keer op tijd klaar willen hebben (bij Lotte ook vrij laat) en nu heb ik waarschijnlijk geen kamer ;)

Fijn Silmarwen!!
pi_86664561
Wat fin dat je misschien morgen naar huis mag silmarwen
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 september 2010 @ 09:52:33 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_86665471
ik heb net de bloeduitslagen binnen. er was een ontsteking gevonden, moet uitzieken en multivitaminen slikken en over twee weken opnieuw prikken om te kijken of het weg is. (omdat ik me toen niet lekker voelde , griep/verkouden keelpijn, was blijkbaar de conclusie dat die ontstekingswaarden daarvandaan komen)

pi_86666055
Sil, ik hoop dat je naar huis mag!

Ik dacht vannacht heel even de baby te voelen en vanochtend lagen de voetjes ook precies daar volgens de echo. Maar de placenta ligt helemaal aan de voorkant dus weinig voelen is heel realistisch.

In ieder geval was alles goed en moest mijn meneer een traantje weg pinken O+

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86666128
oh dml wat een mooi jongetje heb je daar O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')