Voorweeen: Check, Pijnlijk: Checkquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Och wat een droppie fannetje! Zo lief, de naam past goed bij dr!
Barbabientje, zijn jouw voorweeen ook zo verdomt venijnig? Il leef iig met je mee, op naar de 37 weken hoor! Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
quote:Op maandag 20 september 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Noa, ook van harte gefeliciteerd met je dochter!![]()
![]()
![]()
Wij zijn na twee dagen ziekenhuis sinds gisteren weer thuis. Anne is een temperamentvolle tante die helaas de borst slecht wil pakken en omdat ze teveel was afgevallen zijn we nu tijdelijk gestart met bijvoeding, tot de melkproductie wat meer op gang komt.
Maar verder zijn we natuurlijk hartstikke verliefd op ons kleine mupke!
Foto's staan hier
Voorproefje:
[ afbeelding ]
Rare gedachte misschien, maar zou het kunnen dat ze het gevoel hebben dat ze je lichaam overbelasten en daarom te vroeg willen komen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
Eigewijze babies die maar te vroeg willen komen!
Is ook niets, mja..we hebben wat vertraging opgelopen door administratieve rompslomp .. het was eigenlijk de bedoeling dat de woning rond half november klaar zou zijn, dat was prima geweest.quote:Op maandag 20 september 2010 22:15 schreef Poppedein het volgende:
Oefff Mrien...het lijkt mij heftig hoor, (hoog)zwanger zijn en die onzekerheid van wel of niet verhuisd zijn voor je gaat bevallen...niets voor mij geloof ik! Fijn dat jullie nu wel echt resultaat zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |