Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?quote:Op woensdag 15 september 2010 10:25 schreef Narr het volgende:
Ik maak de zwangerschap nu ook wel anders mee, bij de eerste was ik meer onbevangen, nu ben ik veel bezorgder overal over...
Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt wel héél nors gaan kijken.
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan krijg ik wel ruzie met mijn lief. Die was steeds bang dat ik in elkaar geslagen ging worden omdat ik heel vals keek en/of op veel te luide toon geïrriteerde opmerkingen maakte over mensen die te snel/langzaam liepen, ergens stilstonden, teveel parfum op hadden, praatten of wat dan ook.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat laatste wordt bij mij gelukkig steeds minder. Je kunt het er ook zo moeilijk iets van zeggen he: "Hee ga eens weg, ik heb last van je aura".
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zegquote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.
Nee, ik weet ook niet hoe het komt. Wellicht is het meer zo'n idee van 'de vorige keer ging alles goed, dus wellicht nu niet'. Ik verwacht dat als ik mijn eerste echootje heb gehad, ik er weer een stuk anders insta. Zwangert hequote:Op woensdag 15 september 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je daar ook een reden toe? Dat wil zeggen, is er tijdens de vorige zwangerschap iets niet goed gegaan? Of ben je je er nu meer van bewust wat er allemaal fout kán gaan?
Ik ben deze zwangerschap veel relaxter en maak me over de baby helemaal geen zorgen.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien kunnen jouw lief en mijn lief een praatgroep beginnen.
Lijkt me een briljant plan. Zeker nu ik de laatste tijd al preventief word gewaarschuwd niks te vinden van asociaal gedrag en ze zelfs mijn handje veel te vaak loslaat omdat 'je nooit weet wanneer zo'n kutjong het in z'n hoofd haalt om vandaag lekker potten in elkaar te gaan trappen'.quote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg
Ik heb voor de groep ook nog wel een man in de aanbieding. Alleen heeft het dan niet specifiek met mijn zwangerschap te maken. Ik ben zowiezo een flapuit en hij is ervan overtuigt dat ik nog wel eens een 'klap voor mijn bek' ga krijgen hehequote:Op woensdag 15 september 2010 10:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag mijn lief er ook bij dan?? Die is ook al bang dat ik op een vekeerd moment iets verkeerd zeg
het is dat het nu niet mogelijk is, maar ik zou makkelijk de hele dag kunnen slapen. Ik herinner van mijn oudste dat ik dat toen dus wel deed, vooral in het begin. ik vermoed dat het komt omdat je lichaam én geest moeten wennen aan het zwanger zijn, en dat is heus vermoeiend hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 14:07 schreef danic het volgende:
Herkent iemand het? Dat klokje rond slapen (+ nog een paar uurtjes). Ik heb het nu al meerdere keren gehad
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:46 schreef twentemeisje het volgende:
Het kan dus zomaar gebeuren dat ik heel kattig doe en dan vervolgens moet huilen omdat ik zo kattig deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |