Beter dan die lagen haar voorover gewooshedquote:
wie zegt dat de datum in mijn profiel kloptquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je 9 jaar ouder was had ik je geloofd
ik moet tot half 7quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
de tijd gaat laaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaam
hmmm...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie zegt dat de datum in mijn profiel klopt
Je posts kloppen welquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie zegt dat de datum in mijn profiel klopt
quote:
damn...... dat is laatquote:
Nee hoor maar ik was gisteren laat binnen en roeg weer weg en morgen moet ik ook weer vroeg weg dus ergens moet ik het inhalenquote:
Ja, zoek jij dat eens uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
*Sherlock spullen erbij pakt
Ik ookquote:
Echt?quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Woendagmiddag voor basisscholen gaat weg. Vaag.
Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrijquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die op 4 pootjes hequote:
owquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrij
Uiteraardquote:
Moet je weer opvang regelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouder
Wat nou weerquote:
Je kunt m'n ballen likken.quote:
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kindquote:
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kind
Doeeegquote:
Woendagmiddag was chill altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
quote:
Ja, bij ons vroeger ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woendagmiddag was chill altijd
Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja preciesWaarom deze verandering eigenlijk?
Liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb een kaart al binnen van Laysa, zo een waar me een rotherrie uitkomt
Ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liefik hou van dat soort opdringerige kaarten
Pfff, het werkt toch zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.quote:
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding valsquote:
Ciaoquote:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Waar staat dat van die woensdagmiddag???
collega;s hier gana flippen toen ik het zei
Maar we kunnen niks vinden
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding vals
Dat gevoel heb ik wel, als ik na een uur weer een keer kijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi pinguinmannetje, ben jij nieuw?
Nog een paar jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/07/binnenland/einde-vrije-woensdagmiddag-in-zicht.xml
Ja, dat is best ergquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
thx!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouw
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is best ergik had een meester die de werkwoordspelling niet goed kon uitleggen. Wij deden het aan de hand van een of andere rare poster in de klas. Toen ik naar de 1e klas van de middelbare ging, hing daar geen poster meer
De kaart ook hahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahaha
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Doegquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Zie, nu heb je haar weggejaagdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
Ik ga PABO doen en ik kan rekenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.quote:
Dan reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
joh, je hebt dan in ieder geval een lijstquote:
het schrikt potentiële inbrekers ook af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, je hebt dan in ieder geval een lijst
Evilquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
Kan ik alletweequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenen staartdelingen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik echt geen staartdeling meer maken
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.
Soppenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij is toch dubbelzijdig bedrukt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zeker
Ciao Kallyquote:
Oh dat had ik met textiele vormgevingquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.
Jezus, dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat had ik met textiele vormgevingik moest een kleurplaat bedekken met stof maar dat wilde ik op een gegeven moment niet meer omdat de juf steeds zat te zeuren dat ik het niet deed zoals het 'moest'. Toen moest ik nablijven. Ik zat in groep 3
Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel erg overdreven.
maar wel met zo'n rijtje hè? Want volgens mij heb ik ook nog net een nieuwe methode geleerd, toen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Rekenmachines, op de basisschool??quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
ja, die rekenmachines hier met vier poten eronder blijven de borden nauwelijks op liggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
Bij mijn nichtje op school wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rekenmachines, op de basisschool??![]()
Deze methode bedoel ik Tombo
http://users.skynet.be/th(...)fencijferendelen.htm
Mag toch hopen voor de laatste klas op de basisschool en niet veel eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeertquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje op school wel.
Nee, maar de wereld veranderd i guess.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeert
Iew bah.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Alléén gespierdheid bij een vrouw kan me bekoren
Ik google het wel zodra ik thuis benquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
op je werk vertellen wat Daggeren is
En ze dan nog uitleggen ook
Snappen ze nog niet, dus ik zeg: moet ik een filmpje laten zien?
Collega: neeeeeeeee doe maar niet!
Ik: ze zijn niet naakt hoor
Collega: maken ze er geluid bij
quote:
hier begint het zonnetje te schijnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
ben weer op kantoor
Alleen regent het hier
Hier niet.quote:
Zerokuquote:
Dat. Vanmorgen regende het hier zo achterlijk hard.quote:
Bellaquote:
quote:
quote:
Helleuquote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten, heul vroeg. Kusjes op jullie kraakbeen.
Waar is mijn hamertje?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten, heul vroeg. Kusjes op jullie kraakbeen.
quote:
quote:
je woont ook niet in tillywoodquote:
Daar regende het straks ook behoorlijk.quote:
quote:
quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn wel van de gebbetjes vandaag.
knijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef crv het volgende:
Zat in de krant de gratis avondkrant te lezen. Kwam dit tegen![]()
Stond nog net niet op de voorpagina
[ afbeelding ]
Ja echt hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn erg humoristisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik moest lachen toen ik toevallig een keer teruglas.
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
knijnik had een leuke ui voor je
![]()
maar de database is down
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policy
quote:
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuigerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
internet, heb ik geen invloed opquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Availability Management is niet je sterkste kant?
Hoezoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik nette imago wel snel kwijt he.
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuiger
Doe de groeten aan Kallyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo
Wordt toch gewoon een liejf konijntje getekend![]()
ja en je moet teruglezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef crv het volgende:
[..]
hoe was het vandaag hier, heb ik nog wat gemist ?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.
Tot aan het UPC modem wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
internet, heb ik geen invloed op![]()
Jij wel
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond welquote:
worden gewoon oogies ingetekend hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond wel
oh nou geeft niks hoorquote:
quote:
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolutionquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat debat nog wat? Word er nog een beetje gedisst over en weer?
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauwquote:
Nou ja voordat jij me te snel af wasquote:
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolution
Ik draag de belletjes niet overalquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauw![]()
Is het "laten we crv afzeiken dag vandaag"
nee vind ik ook nietquote:
alleen aan je tepels zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik draag de belletjes niet overal
quote:
quote:
Ach ja, het is gewoon een spel ook eigenlijk...maar ben er wel een beetje klaar mee nu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecteren
Wilders zou mijn eerste keus ook zeker niet zijn, maar hoe sommigen hem zelfs nu nog bashen om het geheel terecht afdanken van CDA vind ik ook een beetje onzinnig. Hij speelt het gewoon subliem. CDA afdanken, Klink stapt op, hij heeft z'n zin, en het CDA een steeds zwakkere onderhandelingspositie en is straks gewoon de bitch van de VVD/PVV
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja voordat jij me te snel af was![]()
Maar CRV weet wel dat ik dit soort dingen alleen uit jaloezie zeg! Puuure sjaloezie
Ja?quote:
True, het word onderhand nog sappiger dan de gemiddelde soapquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een spel ook eigenlijk...maar ben er wel een beetje klaar mee nu.
We worden net als Belgie, onbestuurbaar als je het mij vraagt
Sloeriequote:
En zodra het kabinet gevormd is, valt het weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, het word onderhand nog sappiger dan de gemiddelde soap
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingenquote:
Ik had wel een tongpiercing, de week nadat ik 18 was meteen laten zetten, mocht niet van mijn moeder daarvoor.quote:
Geeksquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
M'n shirt van de Foo's is er
Nu m'n Atari shirts nog en de geek stash is weer aangevuld
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een tongpiercing, de week nadat ik 18 was meteen laten zetten, mocht niet van mijn moeder daarvoor.
En mijn moeder was zeer in shock toen ze hoorde dat het voor 'oraal plezier' was![]()
Dat wist ik toen trouwens ook nog niet
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeksje moet je haar weer een beetje laten groeien ja
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En mijn moeder was zeer in shock toen ze hoorde dat het voor 'oraal plezier' was![]()
Gewoon doen, je voelt er eigenlijk niet veel van hoor, niet veel zenuwen in het midden van je tong. Als je veel ijsklontjes eet en koude drankjes naar binnen werkt is de pijn beperkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
, wel mooi tongpiercing, durf het alleen niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzo
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind dat juist niet erg plezierig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingen
Ik ga toch maar voor zoeen kekke surfacepiercing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen, je voelt er eigenlijk niet veel van hoor, niet veel zenuwen in het midden van je tong. Als je veel ijsklontjes eet en koude drankjes naar binnen werkt is de pijn beperkt.
Ik deed dat niet by the way
Tepel lijkt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ooit een ex gehad met een tongpiercing, en later ook nog een tepelpiercing
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor zoeen kekke surfacepiercing.
Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dat 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwondenquote:
Toen was het al uit. Ik heb 'm weleens gezien, maar ik kreeg idd een beetje een 'Bella de koe' idee erbijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tepel lijkt me echt helemaal niets
FOTOquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzo
Ik word siewosie gek van de bureaucratie hier, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dan 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwonden
Pfff, preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dan 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwonden
Smakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga is eten.
En dan nog ff naar vrienden
Fijne avond iedereen![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was het al uit. Ik heb 'm weleens gezien, maar ik kreeg idd een beetje een 'Bella de koe' idee erbij
Dat is al helemaal een kneusquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
PRECIES MENSEN, STEM EMILE ROEMER!
[ afbeelding ]
hahaha en het begint al hier, op mijn bureauquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word siewosie gek van de bureaucratie hier, gaat nergens over.
Ambtenaren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha en het begint al hier, op mijn bureau
Ik vind hem aandoenlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
PRECIES MENSEN, STEM EMILE ROEMER!
[ afbeelding ]
Er is toch nog die andere pic van 'Halsema'quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Halsema, dat is een eckte leider.
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik nog een note voor gekregen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is toch nog die andere pic van 'Halsema'
quote:
geen garantie. Hihiquote:
Wat een slechte zin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is toch die man die dinsdag de punt zet?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Halsema, dat is een eckte leider.
[ afbeelding ]
Hoezo, heb je over?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Word er eigenlijk nog kleding ingezameld voor Pakistan ofzo?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Word er eigenlijk nog kleding ingezameld voor Pakistan ofzo?
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.quote:
Niet hip genoeg?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.
Maar tis allemaal nog heel en netjes. En hip genoeg om mee te rocken en bouncen in de sloppenwijken
Je kunt het in die bakken doen die vaak bij de supermarkt staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.
Maar tis allemaal nog heel en netjes. En hip genoeg om mee te rocken en bouncen in de sloppenwijken
Pittig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga ff mijn Nederlands Recht boek onderkladden met een paarse markeerstift.
Lekker gekquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga ff mijn Nederlands Recht boek onderkladden met een paarse markeerstift.
Zijn je keukenruitjes niet meer hip? De H&M staat vol met ruitjes hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdoemme, wat heeft iedereen vandaag tegen mequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn je keukenruitjes niet meer hip? De H&M staat vol met ruitjes hoor
Ik heb niets tegen jou persoonlijk, ik heb iets tegen de manier waarop jij bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdoemme, wat heeft iedereen vandaag tegen me
Dat was m'n bedovertrek
Ik heb ook een geblokt bedovertrekdingetjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was m'n bedovertrek
Doe eens een foto van je onhippe kleren dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was m'n bedovertrek
Ik ben op jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen jou persoonlijk, ik heb iets tegen de manier waarop jij bent.
Die vallen ook wel mee toch. Het zijn tenminste niet van die lekker gekke C&A overhemdje waarmee je uitstraalt 'Ik ben een saaie burgerlul'quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook een geblokt bedovertrekdingetje![]()
Maar je ruitjes-streepjes-bloesjes
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je onhippe kleren dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
loveless back in the days:
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet scheutig met foto's hequote:
Kathie Lee is anders fuckin goed ja. Menig artiest kan daar nog wat van lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah, en dat jasje heb je ook gehouden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kathie Lee is anders fuckin goed ja. Menig artiest kan daar nog wat van leren
Ik keek al of ik wel aangekleed zatquote:
Hoi Flesquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik keek al of ik wel aangekleed zat
quote:
Staat je cam aan dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik keek al of ik wel aangekleed zat
Zou het?quote:
*schuift dichterbij scherm*quote:
Mooie brilquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Work it girlquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. Foto gemaakt van blokjesveld en kleding
Ik weet het niet hoor, ik begin aan de zware aftakelingquote:
Het is niet aan je te zien hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, ik begin aan de zware aftakeling
Nee maar die foto's zijn van een paar maanden terugquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. Foto gemaakt van blokjesveld en kleding
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 houdt Kally's borsten nog een beetje omhoog
Dat gaat nou juist niet aftakelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
* Loveless85 houdt Kally's borsten nog een beetje omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |