Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrijquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Woendagmiddag voor basisscholen gaat weg. Vaag.
Die op 4 pootjes hequote:
owquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Woendagmiddag voor basisscholen gaat weg. Vaag.
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrij
Uiteraardquote:
Moet je weer opvang regelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouder
Wat nou weerquote:
Je kunt m'n ballen likken.quote:
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kindquote:
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kind
Doeeegquote:
Woendagmiddag was chill altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
quote:
Ja, bij ons vroeger ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woendagmiddag was chill altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |