Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef crv het volgende:
Zat in de krant de gratis avondkrant te lezen. Kwam dit tegen![]()
Stond nog net niet op de voorpagina
[ afbeelding ]
Ja echt hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn wel van de gebbetjes vandaag.
We zijn erg humoristisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik moest lachen toen ik toevallig een keer teruglas.
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
knijnik had een leuke ui voor je
![]()
maar de database is down
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policy
quote:
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuigerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
internet, heb ik geen invloed opquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Availability Management is niet je sterkste kant?
Hoezoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik nette imago wel snel kwijt he.
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuiger
Doe de groeten aan Kallyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo
Wordt toch gewoon een liejf konijntje getekend![]()
ja en je moet teruglezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef crv het volgende:
[..]
hoe was het vandaag hier, heb ik nog wat gemist ?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.
Tot aan het UPC modem wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
internet, heb ik geen invloed op![]()
Jij wel
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond welquote:
worden gewoon oogies ingetekend hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |