Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel erg overdreven.
maar wel met zo'n rijtje hè? Want volgens mij heb ik ook nog net een nieuwe methode geleerd, toen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Rekenmachines, op de basisschool??quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
ja, die rekenmachines hier met vier poten eronder blijven de borden nauwelijks op liggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
Bij mijn nichtje op school wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rekenmachines, op de basisschool??![]()
Deze methode bedoel ik Tombo
http://users.skynet.be/th(...)fencijferendelen.htm
Mag toch hopen voor de laatste klas op de basisschool en niet veel eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeertquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje op school wel.
Nee, maar de wereld veranderd i guess.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeert
Iew bah.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Alléén gespierdheid bij een vrouw kan me bekoren
Ik google het wel zodra ik thuis benquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
op je werk vertellen wat Daggeren is
En ze dan nog uitleggen ook
Snappen ze nog niet, dus ik zeg: moet ik een filmpje laten zien?
Collega: neeeeeeeee doe maar niet!
Ik: ze zijn niet naakt hoor
Collega: maken ze er geluid bij
quote:
hier begint het zonnetje te schijnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
ben weer op kantoor
Alleen regent het hier
Hier niet.quote:
Zerokuquote:
Dat. Vanmorgen regende het hier zo achterlijk hard.quote:
Bellaquote:
quote:
quote:
Helleuquote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten, heul vroeg. Kusjes op jullie kraakbeen.
Waar is mijn hamertje?quote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga eten, heul vroeg. Kusjes op jullie kraakbeen.
quote:
quote:
je woont ook niet in tillywoodquote:
Daar regende het straks ook behoorlijk.quote:
quote:
quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn wel van de gebbetjes vandaag.
knijnquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:18 schreef crv het volgende:
Zat in de krant de gratis avondkrant te lezen. Kwam dit tegen![]()
Stond nog net niet op de voorpagina
[ afbeelding ]
Ja echt hèquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:32 schreef -Vaduz- het volgende:
We zijn erg humoristisch.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik moest lachen toen ik toevallig een keer teruglas.
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:33 schreef crv het volgende:
[..]
knijnik had een leuke ui voor je
![]()
maar de database is down
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, heeft vast iets te maken met een fair use policy
quote:
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.quote:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuigerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
internet, heb ik geen invloed opquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Availability Management is niet je sterkste kant?
Hoezoquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik nette imago wel snel kwijt he.
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, katten zijn altijd bang voor de stofzuiger
Doe de groeten aan Kallyquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef -Miauw- het volgende:
Shite, de stofzuiger komt. Ik ga even weg
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:44 schreef crv het volgende:
[..]
Hoezo
Wordt toch gewoon een liejf konijntje getekend![]()
ja en je moet teruglezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:36 schreef crv het volgende:
[..]
hoe was het vandaag hier, heb ik nog wat gemist ?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
I need a new one. Ik wisselde vroeger m'n Bunny's veel af, maar ik ben er zoveel kwijt na een computercrash ooit.
Tot aan het UPC modem wel jaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:43 schreef crv het volgende:
[..]
internet, heb ik geen invloed op![]()
Jij wel
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond welquote:
worden gewoon oogies ingetekend hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Iedereen schrikt van een konijn zonder ogen.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond wel
oh nou geeft niks hoorquote:
quote:
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolutionquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat debat nog wat? Word er nog een beetje gedisst over en weer?
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauwquote:
Nou ja voordat jij me te snel af wasquote:
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolution
Ik draag de belletjes niet overalquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauw![]()
Is het "laten we crv afzeiken dag vandaag"
nee vind ik ook nietquote:
alleen aan je tepels zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik draag de belletjes niet overal
quote:
quote:
Ach ja, het is gewoon een spel ook eigenlijk...maar ben er wel een beetje klaar mee nu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecteren
Wilders zou mijn eerste keus ook zeker niet zijn, maar hoe sommigen hem zelfs nu nog bashen om het geheel terecht afdanken van CDA vind ik ook een beetje onzinnig. Hij speelt het gewoon subliem. CDA afdanken, Klink stapt op, hij heeft z'n zin, en het CDA een steeds zwakkere onderhandelingspositie en is straks gewoon de bitch van de VVD/PVV
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja voordat jij me te snel af was![]()
Maar CRV weet wel dat ik dit soort dingen alleen uit jaloezie zeg! Puuure sjaloezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |