quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:46 schreef crv het volgende:
[..]
pff geen tijd voor, moet zo een vriend van het station halen, doe vanavond wel
oh nou geeft niks hoorquote:
quote:
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolutionquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Is dat debat nog wat? Word er nog een beetje gedisst over en weer?
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauwquote:
Nou ja voordat jij me te snel af wasquote:
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecterenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De enigen die gedisst worden zijn wij! Viva la revolution
Ik draag de belletjes niet overalquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef crv het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen dragen een belletje Miauw![]()
Is het "laten we crv afzeiken dag vandaag"
nee vind ik ook nietquote:
alleen aan je tepels zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik draag de belletjes niet overal
quote:
quote:
Ach ja, het is gewoon een spel ook eigenlijk...maar ben er wel een beetje klaar mee nu.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij als ambtenaar moet toch de democratie respecteren
Wilders zou mijn eerste keus ook zeker niet zijn, maar hoe sommigen hem zelfs nu nog bashen om het geheel terecht afdanken van CDA vind ik ook een beetje onzinnig. Hij speelt het gewoon subliem. CDA afdanken, Klink stapt op, hij heeft z'n zin, en het CDA een steeds zwakkere onderhandelingspositie en is straks gewoon de bitch van de VVD/PVV
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja voordat jij me te snel af was![]()
Maar CRV weet wel dat ik dit soort dingen alleen uit jaloezie zeg! Puuure sjaloezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |