Ik ga PABO doen en ik kan rekenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.quote:
Dan reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
joh, je hebt dan in ieder geval een lijstquote:
het schrikt potentiėle inbrekers ook af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, je hebt dan in ieder geval een lijst
Evilquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
Kan ik alletweequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenen staartdelingen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik echt geen staartdeling meer maken
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.
Soppenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij is toch dubbelzijdig bedrukt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zeker
Ciao Kallyquote:
Oh dat had ik met textiele vormgevingquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.
Jezus, dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat had ik met textiele vormgevingik moest een kleurplaat bedekken met stof maar dat wilde ik op een gegeven moment niet meer omdat de juf steeds zat te zeuren dat ik het niet deed zoals het 'moest'. Toen moest ik nablijven. Ik zat in groep 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |