Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja preciesWaarom deze verandering eigenlijk?
Liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb een kaart al binnen van Laysa, zo een waar me een rotherrie uitkomt
Ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liefik hou van dat soort opdringerige kaarten
Pfff, het werkt toch zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.quote:
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding valsquote:
Ciaoquote:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Waar staat dat van die woensdagmiddag???
collega;s hier gana flippen toen ik het zei
Maar we kunnen niks vinden
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding vals
Dat gevoel heb ik wel, als ik na een uur weer een keer kijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi pinguinmannetje, ben jij nieuw?
Nog een paar jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/07/binnenland/einde-vrije-woensdagmiddag-in-zicht.xml
Ja, dat is best ergquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
thx!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouw
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is best ergik had een meester die de werkwoordspelling niet goed kon uitleggen. Wij deden het aan de hand van een of andere rare poster in de klas. Toen ik naar de 1e klas van de middelbare ging, hing daar geen poster meer
De kaart ook hahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahaha
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Doegquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Zie, nu heb je haar weggejaagdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |