Beter dan die lagen haar voorover gewooshedquote:
wie zegt dat de datum in mijn profiel kloptquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je 9 jaar ouder was had ik je geloofd
ik moet tot half 7quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:10 schreef charmed_angel het volgende:
de tijd gaat laaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaam
hmmm...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie zegt dat de datum in mijn profiel klopt
Je posts kloppen welquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wie zegt dat de datum in mijn profiel klopt
quote:
damn...... dat is laatquote:
Nee hoor maar ik was gisteren laat binnen en roeg weer weg en morgen moet ik ook weer vroeg weg dus ergens moet ik het inhalenquote:
Ja, zoek jij dat eens uitquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom...
*Sherlock spullen erbij pakt
Ik ookquote:
Echt?quote:
Hier nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Woendagmiddag voor basisscholen gaat weg. Vaag.
Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrijquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Die op 4 pootjes hequote:
owquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zijn ze wel elke dag eerder vrij
Uiteraardquote:
Moet je weer opvang regelenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal vervelend als ouder
Wat nou weerquote:
Je kunt m'n ballen likken.quote:
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kindquote:
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja ook dat. En volgens mij is zo'n woensdagmiddag best fijn als je als vader of moeder vrij bent samen met je kind
Doeeegquote:
Woendagmiddag was chill altijdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
Ja preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak zitten ze op die dag op allerlei clubjes, omdat ze dan toch langer de tijd hebbenOf ze gaan met vriendjes iets doen, lekker lang
quote:
Ja, bij ons vroeger ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Woendagmiddag was chill altijd
Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja preciesWaarom deze verandering eigenlijk?
Liefquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb een kaart al binnen van Laysa, zo een waar me een rotherrie uitkomt
Ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Liefik hou van dat soort opdringerige kaarten
Pfff, het werkt toch zoquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou iets van dat die woendagmiddag zo is en de vakantie zo lang is omdat het nog van vroegah is, toen er nog meer boeren waren dat kwam voor hun makkelijker uit. Nu zijn die er minder dus moet het weer anders.
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.quote:
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding valsquote:
Ciaoquote:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouwquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
Waar staat dat van die woensdagmiddag???
collega;s hier gana flippen toen ik het zei
Maar we kunnen niks vinden
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha en de batterijen gaan al heel snel leeg en dan klinkt dat ding vals
Dat gevoel heb ik wel, als ik na een uur weer een keer kijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoi pinguinmannetje, ben jij nieuw?
Nog een paar jaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/07/binnenland/einde-vrije-woensdagmiddag-in-zicht.xml
Ja, dat is best ergquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
thx!quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/v(...)ijd___.html?sn=vrouw
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, dat is best ergik had een meester die de werkwoordspelling niet goed kon uitleggen. Wij deden het aan de hand van een of andere rare poster in de klas. Toen ik naar de 1e klas van de middelbare ging, hing daar geen poster meer
De kaart ook hahaquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en jongste is bij een vriendje nu dus die gaat los als hij thuiskomt whahahaha
Tot straks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Doegquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga me thuis weer eens nuttig maken![]()
Tot straks
Zie, nu heb je haar weggejaagdquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:30 schreef pgrferrari het volgende:
Ik moet mijn ingelijste naaktfoto nog inpakken voor Kally haar verjaardag
Ik ga PABO doen en ik kan rekenenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat ze eerst maar eens de kinderen beter les gaan geven, kijken we daarna verder. PABO studenten die niet kunnen rekenen.__!
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.quote:
Dan reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga PABO doen en ik kan rekenen
joh, je hebt dan in ieder geval een lijstquote:
het schrikt potentiële inbrekers ook af.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, je hebt dan in ieder geval een lijst
Evilquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
Kan ik alletweequote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mag ik bij jou de werkwoordspelling lerenen staartdelingen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken deden bijna krullen, maar toen dacht ik van nee.
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik echt geen staartdeling meer maken
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zekerquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En mijn foto kan ze boven haar bed hangen.
Soppenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, hij is toch dubbelzijdig bedrukt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met de bedrukte zijde tegen de muur dan toch zeker
Ciao Kallyquote:
Oh dat had ik met textiele vormgevingquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer aan denken, heb een keer 2 uur na moeten blijven om die kutdingen af te krijgen. Ben volgens mij weggerend.
Jezus, dat is wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat had ik met textiele vormgevingik moest een kleurplaat bedekken met stof maar dat wilde ik op een gegeven moment niet meer omdat de juf steeds zat te zeuren dat ik het niet deed zoals het 'moest'. Toen moest ik nablijven. Ik zat in groep 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |