Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel erg overdreven.
maar wel met zo'n rijtje hè? Want volgens mij heb ik ook nog net een nieuwe methode geleerd, toen...quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:44 schreef tombolafan het volgende:
Tegenwoordig "doen ze niet meer aan staartdelingen" , maar aan een andere manier die ongeveer 5x zo lang duurt
Rekenmachines, op de basisschool??quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
ja, die rekenmachines hier met vier poten eronder blijven de borden nauwelijks op liggenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook kwalijk dat voor echt alles een rekenmachine wordt gebruikt, zelfs voor de tafels.
Bij mijn nichtje op school wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Rekenmachines, op de basisschool??![]()
Deze methode bedoel ik Tombo
http://users.skynet.be/th(...)fencijferendelen.htm
Mag toch hopen voor de laatste klas op de basisschool en niet veel eerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeertquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje op school wel.
Nee, maar de wereld veranderd i guess.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwamen bij ons de school echt niet in hoor. Ik had ook een hekel aan rekenen maar ik vind het wel belangrijk dat je leert hoe je het zonder rekenmachine moet doen. Of in ieder geval probeert
Iew bah.quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef Avey het volgende:
Alléén gespierdheid bij een vrouw kan me bekoren
Ik google het wel zodra ik thuis benquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
op je werk vertellen wat Daggeren is
En ze dan nog uitleggen ook
Snappen ze nog niet, dus ik zeg: moet ik een filmpje laten zien?
Collega: neeeeeeeee doe maar niet!
Ik: ze zijn niet naakt hoor
Collega: maken ze er geluid bij
quote:
hier begint het zonnetje te schijnenquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:01 schreef crv het volgende:
[..]
ben weer op kantoor
Alleen regent het hier
Hier niet.quote:
Zerokuquote:
Dat. Vanmorgen regende het hier zo achterlijk hard.quote:
Bellaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |