Wat een slechte zin.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is toch die man die dinsdag de punt zet?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Halsema, dat is een eckte leider.
[ afbeelding ]
Hoezo, heb je over?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Word er eigenlijk nog kleding ingezameld voor Pakistan ofzo?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Word er eigenlijk nog kleding ingezameld voor Pakistan ofzo?
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.quote:
Niet hip genoeg?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.
Maar tis allemaal nog heel en netjes. En hip genoeg om mee te rocken en bouncen in de sloppenwijken
Je kunt het in die bakken doen die vaak bij de supermarkt staan.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb net wat kleding uitgezocht en heb zo'n big shopper bijna vol met shirts en paar broeken. Pas ik niet meer, of beetje gewassen/verwassen, of niet 'hip' genoeg meer.
Maar tis allemaal nog heel en netjes. En hip genoeg om mee te rocken en bouncen in de sloppenwijken
Pittig.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga ff mijn Nederlands Recht boek onderkladden met een paarse markeerstift.
Lekker gekquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga ff mijn Nederlands Recht boek onderkladden met een paarse markeerstift.
Zijn je keukenruitjes niet meer hip? De H&M staat vol met ruitjes hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdoemme, wat heeft iedereen vandaag tegen mequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn je keukenruitjes niet meer hip? De H&M staat vol met ruitjes hoor
Ik heb niets tegen jou persoonlijk, ik heb iets tegen de manier waarop jij bent.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdoemme, wat heeft iedereen vandaag tegen me
Dat was m'n bedovertrek
Ik heb ook een geblokt bedovertrekdingetjequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was m'n bedovertrek
Doe eens een foto van je onhippe kleren dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat was m'n bedovertrek
Ik ben op jouquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen jou persoonlijk, ik heb iets tegen de manier waarop jij bent.
Die vallen ook wel mee toch. Het zijn tenminste niet van die lekker gekke C&A overhemdje waarmee je uitstraalt 'Ik ben een saaie burgerlul'quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook een geblokt bedovertrekdingetje![]()
Maar je ruitjes-streepjes-bloesjes
Neequote:Op dinsdag 7 september 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je onhippe kleren dan?
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
loveless back in the days:
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet scheutig met foto's hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |