Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dat 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwondenquote:
Toen was het al uit. Ik heb 'm weleens gezien, maar ik kreeg idd een beetje een 'Bella de koe' idee erbijquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tepel lijkt me echt helemaal niets
FOTOquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzo
Ik word siewosie gek van de bureaucratie hier, gaat nergens over.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dan 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwonden
Pfff, preciesquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, inspraak okay. Maar zoals nu dat je op ieder bestuursniveau echt 100x bezwaar aan kan tekenen is ook te gek voor woorden. Gewoon inspraak mogelijkheid, word het bezwaar verworpen dan nog 1 'hoger beroep'-mogelijkheid en daarna klaar. Niet dan de aanleg van een snelweg vertragen door eerst bij het Rijk, dan de Provincie, dan de Gemeente, dan het Waterschap, en de lokale Bowlclub bezwaar te gaan maken tegen een verkeersbordje dan 1mm te ver van de weg af staat en daarom een kikker mogelijk kan verwonden
Smakelijkquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga is eten.
En dan nog ff naar vrienden
Fijne avond iedereen![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was het al uit. Ik heb 'm weleens gezien, maar ik kreeg idd een beetje een 'Bella de koe' idee erbij
Dat is al helemaal een kneusquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
PRECIES MENSEN, STEM EMILE ROEMER!
[ afbeelding ]
hahaha en het begint al hier, op mijn bureauquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word siewosie gek van de bureaucratie hier, gaat nergens over.
Ambtenaren.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha en het begint al hier, op mijn bureau
Ik vind hem aandoenlijk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:08 schreef Loveless85 het volgende:
PRECIES MENSEN, STEM EMILE ROEMER!
[ afbeelding ]
Er is toch nog die andere pic van 'Halsema'quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Halsema, dat is een eckte leider.
[ afbeelding ]
Ja daar heb ik nog een note voor gekregen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is toch nog die andere pic van 'Halsema'
quote:
geen garantie. Hihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |