Ja?quote:
True, het word onderhand nog sappiger dan de gemiddelde soapquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach ja, het is gewoon een spel ook eigenlijk...maar ben er wel een beetje klaar mee nu.
We worden net als Belgie, onbestuurbaar als je het mij vraagt
Sloeriequote:
En zodra het kabinet gevormd is, valt het weerquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, het word onderhand nog sappiger dan de gemiddelde soap
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingenquote:
Ik had wel een tongpiercing, de week nadat ik 18 was meteen laten zetten, mocht niet van mijn moeder daarvoor.quote:
Geeksquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
M'n shirt van de Foo's is er
Nu m'n Atari shirts nog en de geek stash is weer aangevuld
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had wel een tongpiercing, de week nadat ik 18 was meteen laten zetten, mocht niet van mijn moeder daarvoor.
En mijn moeder was zeer in shock toen ze hoorde dat het voor 'oraal plezier' was![]()
Dat wist ik toen trouwens ook nog niet
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzoquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geeksje moet je haar weer een beetje laten groeien ja
Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingen
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En mijn moeder was zeer in shock toen ze hoorde dat het voor 'oraal plezier' was![]()
Gewoon doen, je voelt er eigenlijk niet veel van hoor, niet veel zenuwen in het midden van je tong. Als je veel ijsklontjes eet en koude drankjes naar binnen werkt is de pijn beperkt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
, wel mooi tongpiercing, durf het alleen niet.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat denk jij dan, het is niet ultrakort ofzo. Ik heb nooit 'stekeltjes' ofzo
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind dat juist niet erg plezierig
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 jaar communisme. Even zonder gezeik en milieuclubjes die de boel 60 jaar vertragen een zooi snelwegen aan leggen. Schiphol uitbreiden, Maasvlakte uitbreiden. Nieuwe R'dam Airport op de Maasvlakte. In de grote steden metro-netwerk uitbreiden. En dan na die 10 jaar weer verkiezingen
Ik ga toch maar voor zoeen kekke surfacepiercing.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gewoon doen, je voelt er eigenlijk niet veel van hoor, niet veel zenuwen in het midden van je tong. Als je veel ijsklontjes eet en koude drankjes naar binnen werkt is de pijn beperkt.
Ik deed dat niet by the way
Tepel lijkt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb ooit een ex gehad met een tongpiercing, en later ook nog een tepelpiercing
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ga toch maar voor zoeen kekke surfacepiercing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |