1 september moet het er zijn. TNT duurt 2 dagen (als je voor 5 uur bent), DHL 3 vanaf het moment van aanbieden. Ik heb laatst voor het eerst DHL gebruikt om een boek te versturen, dat heeft dus 4 dagen geduurd omdat het pakket pas 1 dag na aanbieden werd opgehaald bij het servicepunt.. Dus TNT is sneller, maar duurder. Maar goed, maandag versturen met TNT, morgen met DHLquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef -sabine- het volgende:
Mijsje
Lowlands is geen plek om ff snel te haken.
Ik doe mijn best, één projektje is af, ander morgen. Dan heb ik er nog twee op de verlanglijst............maar als ik het met me verrotte vingers niet red (EDS en daardoor splints en pijn) krijgt er iemand nog een Sinterklaaskadootje. Mag toch wel?
Wanneer moet de swap op de bus?
Ik bewaar alles in een wasmand ie ik overal mee naar toe zeul.
Als je aantal basissteken in de eerste toer 6 is, dan moet je volgende toer 12 zijn, de volgende 18, dan 24 etc.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:05 schreef Skochsela het volgende:
En ik snap niet zo goed hoe veel ik moet meerderen om gewoon een vlak lapje te krijgen?
Ja, maar er waren zo weinig plaatjes in het vorige topic dat ik hem maar ff meegenomen hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef mijsje het volgende:
ik haak ook weer aan!
Hé, mijn haaknaaldenmapje in de OPhij is wel al heel oud ondertussen, ik heb hem op 9 en 10 januari van dit jaar al gemaakt...
(ik had hem even laten zien in het vorige topic...
)
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar er waren zo weinig plaatjes in het vorige topic dat ik hem maar ff meegenomen hebEn hij is gewoon mooi
ik denk ook niet dat we zelf het plaatje van de swap dat we zelf gemaakt hebben hier het eerst showen...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:50 schreef StefanieV het volgende:
Ik heb wel nog een mooi plaatje van mijn swap maarja, ik mag het nog niet tonen![]()
er zit blauw karton in. de achterkant van een schrijfblok had ik op maat geknipt en blauw papier tegenaan geplakt. het is stevig genoeg, het is nog niet gebogen met zo'n lelijke vouw erin, en ik neem het mapje bijna overal mee naartoe...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:36 schreef caroline88 het volgende:
Mijsje, zit daar iets van lichtblauw hard plastic in of zo om het te verstevigen?
Welkom, Skochsela
Graag gedaan hoor, ik verwacht dat het gewoon vadaag bij je in de brievenbus ligt...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:39 schreef Ilske het volgende:
*meldt*
alvast bedankt Mijsje, ik ga vandaag ff hard doorhaken zodat ik beide swap-dingen op tijd op de bus heb
Dank! Heb meteen deze pagina gebookmarked zodat ik het vanzelf terug kan vinden als ik wat meer tijd heb.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef mijsje het volgende:
er zit blauw karton in. de achterkant van een schrijfblok had ik op maat geknipt en blauw papier tegenaan geplakt. het is stevig genoeg, het is nog niet gebogen met zo'n lelijke vouw erin, en ik neem het mapje bijna overal mee naartoe...
Ja maar *puppyfacesmiley* Ik ben gewoon benieuwd wat ik krijg en wat mijn swapster er van vind hahaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:21 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat we zelf het plaatje van de swap dat we zelf gemaakt hebben hier het eerst showen...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:34 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ja maar *puppyfacesmiley* Ik ben gewoon benieuwd wat ik krijg en wat mijn swapster er van vind haha
En nu ga ik stad in (oh eerst douchen!)
edit: ohja mijn mama heeft trouwens ook 4 bolletjes wol in de lidl gekocht voor mij, ik had het haar gevraagd maar dacht dat ze geen tijd zou hebben. Zegt ze het me vandaag opeens dat ze ze heeft gekocht hihi, heb genoeg wol om een tas te haken nu
geen probleem, doe ik wel even voor je!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
Mijn swapje ligt verzendklaar![]()
Ik ben alleen wel vergeten een foto te maken, dus als mijn swapster dat wil doen
Haha, voor zover ik weet ben ik nooit gekloondquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:17 schreef trui het volgende:
en lyssa, m'n dochter had op vakantie een vriendinnetje (van nog geen 4 jaar) die zo een kinderversie van jou kon zijn.![]()
Haha, ja, ze had toestemming gevraagd en ik vond het een leuk compliment om 'm erbij te hebben. Thnx voor alle complimentjes damesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:47 schreef mijsje het volgende:
Lyssa's verpleegstertje staat als plaatje bij het patroon! http://www.ravelry.com/pa(...)-pdf-crochet-pattern het is de tweede van boven (mocht je dat nog niet weten...)
Leuk Lyssa! (al zit je nu in Engeland, het blijft leuk
)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef YPPY het volgende:
Mijn tas-project-inzending-ding, gaat eind deze week op de post.
[ afbeelding ]
Als je nu kleinere dingen zou maken en wat afwisseld met verschillende soorten garen, dan heb je straks misschien een goede indruk van welk garen je wel een mooie sprei kan maken. Dan ken je het materiaal een beetje en kan je inschatten of het niet te zwaar is en goed wasbaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef phluphy het volgende:
Nou![]()
Volgens mijn moeder is mijn beddensprei geen goed idee. Omdat ik het van katoen maak, en gezien de afmeting (2,20 x 2 m) wordt-ie uiteindelijk te groot en zwaar om te kunnen wassen/drogen.
Qua materiaal zou wol beter zijn maar ook dan wordt het lastig om hem na wassen/drogen mooi in model te houden.
Denken jullie dat ze gelijk heeft?
Aan de ene kant ben ik een beetje teleurgesteld want ik had me wel op een mooie beddensprei verheugd. Aan de andere kant, nu zou ik andere dingen kunnen gaan maken die ik eigenlijk ook wel heel leuk vind en die niet zo lang duren (rokje, poncho, tas, etc etc).
Mijn moeder heeft vroeger een beddensprei gemaakt. Die was redelijk open en daardoor toch niet zo heel zwaar. Hij paste makkelijk in de wasmachine en was van katoen gemaaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef phluphy het volgende:
Nou![]()
Volgens mijn moeder is mijn beddensprei geen goed idee. Omdat ik het van katoen maak, en gezien de afmeting (2,20 x 2 m) wordt-ie uiteindelijk te groot en zwaar om te kunnen wassen/drogen.
Qua materiaal zou wol beter zijn maar ook dan wordt het lastig om hem na wassen/drogen mooi in model te houden.
Aan de ene kant ben ik een beetje teleurgesteld want ik had me wel op een mooie beddensprei verheugd. Aan de andere kant, nu zou ik andere dingen kunnen gaan maken die ik eigenlijk ook wel heel leuk vind en die niet zo lang duren (rokje, poncho, tas, etc etc).
Doe kijken danquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:08 schreef YPPY het volgende:
Mijn swap is er, mijn swap is er, mijn swap is er!!!![]()
![]()
![]()
Het muisje is in beslag genomen door de kat.en de andere pakjes zitten nog dicht. Maar nu op de kaart staat wat er in zit, wil ik het open maken om te kijken. Het is zo spannend.
katoen is inderdaad erg zwaar. had je alle benodigde garen al op voorraad? je zou behalve wol (waar goede machine-wasbare varianten van te koop zijn) ook nog kunnen denken aan acryl of een menggaren (van bijv. katoen en acryl of wol en acryl). blijft makkelijker in model, hoef je niet te 'blocken' zoals ze dat in vorm persen noemen, en het is minder zwaar en goed wasbaar. maar als je meer zin hebt in eerst wat kleinere projecten moet je dat vooral doen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef phluphy het volgende:
Het kan sowieso al redelijk wel, er zijn genoeg hints en tips gevallen, maar dat maakt niet zoveel uit, het is geen wedstrijd ofzoquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:20 schreef Spiegelei het volgende:
Lijnloos, ik heb mijn pakketje ook al binnen (vorige week al!). Ik heb wel een idee wie mijn secret swapper is, maar dat zal ik pas 1 september zeggen als de meeste (hopelijk) ook hun pakketje hebben.
Overigens kan je als je je pakketje al hebt en je zier hier mensen posten dat ze het nog moeten versturen ook al mensen afstrepen ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik was wel wat teleurgesteld over de grootte van het pakje, dat gaat nooit passen over m'n auto heen, die hoes die daarin zit...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:23 schreef trui het volgende:
ik ben blij dat al mijn pakketjes al aangekomen zijn!
Ik mocht de kaart wel al lezen volgens de instructies op het pakje. Verder zit ie nog keurig dicht hoor...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:32 schreef Lyssa het volgende:
Mag je het nou al openmaken dan? Of wachten we daar ook mee tot 1 september? Foto's iig 1 september toch?
Extra spannend gemaakt dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik mocht de kaart wel al lezen volgens de instructies op het pakje. Verder zit ie nog keurig dicht hoor...
Oh wachtquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:04 schreef trui het volgende:
ah, scheepjeswol? welk garen is dat precies?
Slijm slijmquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef trui het volgende:
oh trouwens, je kwal vind ik erg leuk gelukt!
Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef trui het volgende:
oh trouwens, je kwal vind ik erg leuk gelukt!
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:10 schreef caroline88 het volgende:
Ja Inu, daar was het althans. Een kleine mini promenade die van dat kleine straatje naar de grote winkelstraat gaat.
Zat verderop ook een poffertjeshuis in. Verder veel tijdelijke verhuur "afbraakverkoop" dat soort dingen.
Maar misschien is het er niet meer - dan spijt het me voor je. Het is een beetje lastig zoeken op 2 uur rijden afstand
dan zou ik eens kijken of je dat zou kunnen maken in de vorm van zo'n ripple deken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Skochsela het volgende:
Oh en ik vroeg me nog iets af: in mijn enthousiasme omdat het zo snel gaat (dit dan), bedacht ik me dat ik misschien wel deurgordijnen zou kunnen haken, want die heb ik nog nodig. Maar voor ik het hele internet afstruin, is het misschien handig om hier even te vragen of iemand een patroon heeft?
Daarbij moet ik wel melden dat ik geen siergordijn bedoel, maar echt een flink gordijn dat de tocht tegen moet kunnen houden op koude winteravonden. Misschien is haken daar wel helemaal niet zo geschikt voorMaar het idee lijkt me leuk, en misschien is het ook wél haalbaar..?
yeps dat lees je volgens mij goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Skochsela het volgende:
Ik zit even te zoeken, maar ik vind deze uitleg: http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.html bijna té simpel, dus ik raak er alsnog van in de warBegrijp ik nou goed dat je eerst gewoon een rij lossen haakt, en dan de volgende toer is 4 stokjes, dan 2 stokjes geminderd, dan weer 4 stokjes, dan 2 stokjes meerderen, etcetera, en dan gewoon hetzelfde in de volgende toeren (maar de eerste en laatste altijd meerderen omdat je anders geen rechte zijkant krijgt)? Dan is het wel een eenvoudig en goed te werken patroon
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburgquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesNou ja, die op de Laan van NOI is ook prima
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeurenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburg. En in Den Haag WOOOL op het Westeinde (ook gepost in het vorige topic.. daar staan ook linkjes naar de websites).
Nee dat red je niet in een lunchpauze. Misschien wel als je flexibele werktijden hebt en een keertje vroeg weg kan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeuren(werk naast CS)
SPOILER: geen woningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne is ook niet helemaal afquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben een flink stuk opgeschoten met de swap, maar kan niet garanderen dat hij op tijd af is. En ik baal er vanMaarja, veel meer dan sorry zeggen kan ik op dit moment ook niet, dus mijn swapmaatje moet het er maar even mee doen, ik zal als het echt niet af komt nog wel even pm-en om een en ander uit te leggen
![]()
SPOILER: voor CarolineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stouterd! Maar ze is wel heel lief dus ik begrijp de verleidingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef Yachiru het volgende:
Awwwwww kijk dit schatje nou!
Die is echt zoooo liefIk ga het patroon kopen
Ook al mag dat eigenlijk even niet meer..
Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Yachiru het volgende:
Lyssa, welkom terug! Je kwal is echt heel leuk geworden, 28 tentakels is best veel, haha!
Leuke kleuren heb je trouwens voor de draak, lekker fel!
Oh neej hè, ik las het net echt heel snel, en ik las serieus dat er 'geplast' stond.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ThanxIk heb hem vandaag gedoneerd aan Zoeperzazke (andere fok!ster) Omdat ze tijdens mijn vakantie op mijn cavia's heeft gepast
De geel en rood/oranje acryl heb ik in Engeland gekocht, zijn niet echt van die Zeeman kleuren van helaas!
alleen de buitenkantquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef happy_hoooker het volgende:
Hoera Vicky, het is er!![]()
Je hebt het nog niet opengemaakt toch, hoop ik??
Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef trui het volgende:
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou??ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.
m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeft![]()
Dank je wel mijsje voor het antwoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef mijsje het volgende:
welkom v_ik begrijp je helemaal, ik haak niet zo snel af
je kan het beste je werk draaien, het werk in je linkerhand houden en met rechts verderhaken. ik zie net dat je het werk in je rechterhand houdt... ben je zelf linkshandig? dan is het het makkelijkst om het werk in je rechterhand te houden en inderdaad verder te haken met links...
en simpel is het inderdaad, maar wel pas na wat oefening, dus dat je het even niet meer ziet, is heel normaal.
komt inderdaad goed met genoeg oefening...
![]()
en die tas, dat hoeft niet een lange termijn ding te zijn hoor...de meeste mensen hebben haken snel onder de knie, en als je eenmaal stokjes en vasten kunt, is een tas peanuts om te maken...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind dat we de datum moeten uitstellen tot iedereen zijn pakketje heeft
Ik eigenlijk ook. Zou wel zo leuk zijn. Echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind dat we de datum moeten uitstellen tot iedereen zijn pakketje heeft
*kruipt onder haar zetel*!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit al met moeite tot vannacht 12 uur te wachten!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb de gehaakte bikiniquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef trui het volgende:
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou??ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.
m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je.
Ik denk dat het bij de meeste mensen ook aan de post lag, maar in principe moet het 1 september binnen zijn, dus die mensen hebben nog een dag. Mijn pakje is wel onderweg (en misschien ook wel binnen, daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik was niet aan het lachen. Vind het echt oprecht jammer dat niet iedereen haar pakje heeft. Ik maak er vast geen vrienden mee, maar ik vind het gewoon een beetje raar. Ik heb zo lopen stressen omdat ik persee wilde dat mijn lootje haar pakje op tijd zou hebben. Die datum was tenslotte al heel lang geleden afgesproken en dan vind ik het een beetje slordig als je je niet aan die afspraak houdt.
Ja maar ja maar ja maar ik ben via Utrecht vanuit Leiden naar huis (Dordrecht) moeten gaan na een hele dag te hebben gewerkt op alleen een krentenbol als lunch, dus ik had even een oppepper nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Inu, spelbreker!!!![]()
doe je wel even een fotootje?ik ben wel benieuwd naar je gehaakte bikini...
Ja, ik vind het ook oprecht jammer, maar zo lang je niet in andermans leven kunt kijken, kun je maar even beter je mond dicht houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik was niet aan het lachen. Vind het echt oprecht jammer dat niet iedereen haar pakje heeft. Ik maak er vast geen vrienden mee, maar ik vind het gewoon een beetje raar. Ik heb zo lopen stressen omdat ik persee wilde dat mijn lootje haar pakje op tijd zou hebben. Die datum was tenslotte al heel lang geleden afgesproken en dan vind ik het een beetje slordig als je je niet aan die afspraak houdt.
Neeeeheeeee dat is geen excuus!!! Je moest wachten!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben via Utrecht vanuit Leiden naar huis (Dordrecht) moeten gaan na een hele dag te hebben gewerkt op alleen een krentenbol als lunch, dus ik had even een oppepper nodigEn nu kroel ik met mn swapje
vind ik ook wel een beetje... ik was ook al begin juli gestart zodat mijn swapmaatje op tijd haar pakje zou hebben... ik vind het heel jammer ook dat niet iedereen haar pakje heeft... maar ik kan niet oordelen over de situatie, ik weet niet van iedereen waarom het niet op tijd verstuurd/aangekomen is... neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vind voor diegenen die nog niks hebben... ik kan me je gevoel wel voorstellen M@x.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Maar het is al bijna 1 septemberquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Neeeeheeeee dat is geen excuus!!! Je moest wachten!!
I blame my motherquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ut ut ut ut ut! Bijna is niet helemaal! *steekt haar belerend vingertje op*
Wie hier kan posten kan ook haken of een pakketje weg (laten) brengen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oprecht jammer, maar zo lang je niet in andermans leven kunt kijken, kun je maar even beter je mond dicht houden
Je hebt geen flauw idee in wat voor soort situatie een ander zit, dus het is wel heel makkelijk praten hoor.
Nee hoor, doe allemaal maar open! Ben benieuwd wat iedereen heeft! (en of mijn swapster blij is natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga me niet in de discussie mengen... het klopt natuurlijk dat de datum al lange tijd vast lag, maar laten we wel even eerlijk zijn, het is morgen pas 1 september. Wie het vandaag op de post heeft gedaan (met de intensie misschien om zo het pakketje niet dagen loerend op een tafel te hebben liggen wachtend om geopend te worden, spanning opbouwend) krijgt het morgen... De afgesproken datum dus. Post, eventuele stressdingen in andermans leven kunnen een reden zijn waarom het iets later gebeurd, ik kan me niet voorstellen dat iemand het opzettelijk langer laat duren dan nodig.
Tot zover mijn gedachtespinsels... Ik wacht gewoon netjes tot ik morgen van mijn werk kom, niet eerder dan dat. Maar mocht iedereen willen wachten tot iedereen het pakket heeft, dan vind ik het ook best (en eerlijk ook wel). Kan toch nooit heel lang meer duren?!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:53 schreef v_ het volgende:
Dank je wel mijsje voor het antwoord. Ik ben rechtshandig. Wanneer ik terughaak over de eerste rij vasten dan heb ik mijn werkje dus ook in mijn rechterhand. Op de heenweg
had ik het wel in mijn linkerhand.
Welkom _v !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef mijsje het volgende:
dus je wisselt per rij van hand met je haaknaald? dat lijkt me onhandig...ik draai m'n werk altijd om... is makkelijker...
en hele kleine tasjes zijn er ook
dit lijkt me ook heel erg... had je er wel een afzender opgedaan? (postcode huisnummer?) zodat het eventueel door de posterijen gevonden kan worden als het inderdaad kwijt was?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:01 schreef mmascha het volgende:
50% ontvangen. Ik maak me een beetje zorgen om mijn pakje. Ik had het op tijd op de post gedaan maar het is nog niet ontvangen. En het track&trace-nummer doet het niet
![]()
Het zal toch niet kwijt zijn he?! Ik heb er zo mijn best op gedaan en kan het niet nog even opnieuw sturen.
Ik vind het voor de ontvanger ook zo naar.
Nog net postcode en huisnummer gelukkig. Alhoewel, voordat zoiets terecht isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef mijsje het volgende:
[..]
dit lijkt me ook heel erg... had je er wel een afzender opgedaan? (postcode huisnummer?) zodat het eventueel door de posterijen gevonden kan worden als het inderdaad kwijt was?
goed goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef trui het volgende:
hmm, ik wil wel hoor!alleen dat raden, daar begin ik morgen pas mee denk ik.
ik zal m'n camera alvast pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
orchideeen en andere bloemen, die verwelken tenminste nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef trui het volgende:
leuk ynske, daar wil ik ook nog ooit eens wat mee proberen. wat ga jij ermee maken?
en ga je trakteren op een foto van een focaccia of begrijp ik je verkeerd.(jarig morgen? gefeliciteerd!
)
dat gevoel heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 1 september 2010 08:23 schreef Lijnloos het volgende:
Jeumig wat een toffe dingen allemaal, ik voel me een beetje lullig als ik bedenk wat ik gemaakt heb... veelst te weinig als ik dit zo zie.
Oh Ynske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Goed punt, en dat was zeker het geval... vond het leuk om te maken, alleen de voorpret al. En nu hopen dat het in de smaak valt.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef AnitraX het volgende:
Het gaat niet om de hoeveelheid, het gaat om dat je iets maakt voor een ander met liefde, lol, fun, gewoon omdat dat leuk is.
Ik ga nu proberen te slapen dus de rest van het pakje mag nog even wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Vicky!!! *O*
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:20 schreef happy_hoooker het volgende:
inu, dat klinkt erg leuk allemaal. ik wil wel graag foto's zien nu!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik en de meiden vinden de bal echt helemaal te gek!! Ik moet alleen zo af en toe de vulling ff terugproppen
En idd, hij moet soms even in model teruggeduwd wordenMaar hij is heerlijk zacht en je kan er een hoop mee doen. Het rammeltje is
Ik had het idee dat jij het was o.a. vanwege de foto van Italie.... Jij hebt ook wel goed contact met Saffier volgens mijLijnloos had al op twitter aangegeven dat zij het nie twas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:20 schreef happy_hoooker het volgende:
inu, dat klinkt erg leuk allemaal. ik wil wel graag foto's zien nu!!!Vanavond, als ik thuis benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom moet je bij eten direct aan mij denkenquote:Op woensdag 1 september 2010 09:48 schreef trui het volgende:
nou vooruit dan maar inu.'t eerst uitpakken en 't laatst laten zien, 't is wel een beetje schandalig natuurlijk.
![]()
vicky, ojee komt zelfs de vulling eruit?hij is inderdaad wel wat open hier en daar, ik heb nog overwogen om 'm te voeren maar dat was geen sinecure dus daar ben ik toch maar weer van afgestapt. vergeleken met het voorbeeld is deze wel erg slordig. maar ik heb er erg m'n best op gedaan, dat was toch wat telt he?
de puzzel van de assemblage was nog wel de grootste uitdaging...
ik ben wel heel benieuwd of mijn wilde gok nou goed is. het kan ook best iemand anders zijn geweest natuurlijk, ik vind die etenswaren ook wel wat voor lyssa, of b.ertha.? maar toch, gezien 't feit dat zij vicky iets influistert over koekjes enzo, (niet vanwege de koekjes hoor!) blijf ik bij m'n m@x-gok.
hehheh omdat ik jouw tomaatjes nog weet.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:56 schreef m@x het volgende:
Waarom moet je bij eten direct aan mij denken
jahoor, het is altijd wat onzinnig dat er bij ander dan heel dun katoen van brei-garen gesproken wordt. je kunt er net zo goed mee haken.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:00 schreef Tammymara het volgende:
Die "breiwol"van de lidl, Is die ook geschikt om mee te haken? gewoon kleine beginseltjes? Ik weet nog niet wat ik wil maken, want ik kan niet eens haken maar ik wil het gaan proberen en de wol die ik hier heb liggen is te "wollig"en te pluizig....
Wat leuk!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaaaha! Het allermooiste was voor mij.![]()
![]()
Jullie worden vast allemaal jaloers.
Echt zo gaaf dit, en de kleurtjes passen ook perfect binnen, met dit weer.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook een hele mooie muis, maar die is in beslag genomen voor de kat.
nee!!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef trui het volgende:
oh wat leuk, yppy!!die doekjes zijn dus ook nog eens servetten? leuk! en die poppetjes zijn om op te hangen? ik ben heel benieuwd van wie het is. heb je zelf enig idee?
ooh haha vicky, dus ze had ze toch nog niet laten zien?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef trui het volgende:
[..]
hehheh omdat ik jouw tomaatjes nog weet.
Oké dank je wel, dan ga ik dat zo halenquote:Op woensdag 1 september 2010 10:01 schreef trui het volgende:
[..]
jahoor, het is altijd wat onzinnig dat er bij ander dan heel dun katoen van brei-garen gesproken wordt. je kunt er net zo goed mee haken.
Dat is ook een goede tip,Daar hou ik ook rekening mee (Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 september 2010 10:30 schreef trui het volgende:
let even op dat de dikte van de haaknaald die je gaat gebruiken een beetje overeenkomt met de maat die op de verpakking aangegeven staat. (er staat een getal bij, dat is de dikte van de breinaalden, maar komt op hetzelfde neer voor de haaknaalden. als je tenminste geen wibra-naalden gebruikt want die vallen wat dunner uit).
Ik zal vanavond eens kijken wat ik kan doenquote:
van de 4 die met een foto zijn langsgeweest, zijn er 2 geraden en 1 van mezelf... dus blijft er 1 over...quote:Op woensdag 1 september 2010 11:35 schreef trui het volgende:
ah, mijsjes pakketje is dus nog niet langs geweest.
ik hoop zo dat er vandaag nog een heleboel pakjes bezorgd worden!
Volgens mij is alles van Catania of een Catania-achtig garen gemaakt. Ik kan thuis wel het precieze merk en kleurcode enzo voor je opzoeken als je wilquote:Op woensdag 1 september 2010 11:31 schreef Lyssa het volgende:
Wat een gave dingen van de swap zeg!!Echt supermooi! Wat voor garen is je hamburger van trui? (Of moet ik dat aan m@x vragen
) Die strandbal is ook een karwei geweest
Erg mooi!
Het ziet er erg mooi uit!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Volgens mij is alles van Catania of een Catania-achtig garen gemaakt. Ik kan thuis wel het precieze merk en kleurcode enzo voor je opzoeken als je wil
Tof! Dat zwembandjequote:Op woensdag 1 september 2010 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Foto's!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem supertof! Vast omdat ik had aangegeven dat ik van groen houdHij is felgroen, maar het lukt me niet om de kleur goed op te foto te krijgen.
En er zat nog een pakje met versierlinten bij, ik denk dat dat de hint is, maar ik snap hem nog niet
Dan heb je een T&T toch? Dus dan kan je het bijhouden!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:47 schreef Yachiru het volgende:
Oooeeh, alle swap cadeautjes zijn echt heel erg leuk en moooi!!!![]()
Vind het zo leuk om te zien wat iedereen gekregen en gemaakt heeft, kom maar op met die foto's!![]()
Heb de mijne nog niet voorbij zien komen. Hoop dat het op tijd was, maandag dus verzonden, dan zou het er toch dinsdag of in ieder geval vandaag moeten zijn! Toch? (Ben een beetje bezorgd nu ik las dat pakjes die eerder verstuurd zijn er ook nog niet zijn)
Het is trouwens wel een pakje, past niet door de brievenbus, dus ik hoop dat mijn swapmaatje thuis is als de postbode langs komt!
Oh, ik vergeet ietsYnske, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt!
![]()
Oja? Even op het bonnetje kijken of daar een nummer op staat..quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dan heb je een T&T toch? Dus dan kan je het bijhouden!
Helaas... ik was het niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd dat mijn swapsel van Lijnloos komt. Omdat de lintjes los bij de kikker zitten. De kikker is dan 'lintloos' en dat lijkt op lijnloos
Goed geraden!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:44 schreef AnitraX het volgende:
Ik denk dat je bij marjo moet wezen dan, want postcodecheck leverde plaatsnaam op, blog bekeken leverde een kat op, heb kattenhaartjes gezien tenzij marjo ineens wit is geworden![]()
Er zaten nog zoveel leuke dingen in het pakjehele mooie sleutelhanger met bloem en linten
afwashulpjes ( ging toch weer twijfelen dat het dan toch yachiru moest zijn want die was bezig met dat japanse wasvisje) 2 mooie bloempjes waarvan ik na 2 uur kijken en doen weet dat het koelkastmagneetjes zijn
3 geweldig lieve leuke eipopjes
die zijn echt te lief! En een boodschappentasje
en nog 2 zeepjes hartjes.
Foto's komen als manlief thuis is.
Ik ben enorm verwend!!! En blijf er naar kijken, zo lief!!!
Bedankt lieve swapster!!!![]()
Ik wil er best een voor je maken hoor...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:23 schreef m@x het volgende:
Ik vind de kadootjes die voorbij komen stuk voor stuk heel leuk en allemaal zo verschillend. Ik ben helemaal fan van het portomonneetje wat Anitra heeft gekregen. Die wil ik ook!!!!!
Echt? Dat zou ik heel lief vinden. Het haken lukt me op zich zelf wel, maar voering en rits leveren wat meer problemen op. Even PM-en voor de kosten?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wil er best een voor je maken hoor...
Is goedquote:Op woensdag 1 september 2010 14:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt? Dat zou ik heel lief vinden. Het haken lukt me op zich zelf wel, maar voering en rits leveren wat meer problemen op. Even PM-en voor de kosten?
Hoewel ik nu al weet dat je het mishad B.ertha, ik vond je logica heel goed gevonden!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd dat mijn swapsel van Lijnloos komt. Omdat de lintjes los bij de kikker zitten. De kikker is dan 'lintloos' en dat lijkt op lijnloos
Tuurlijk!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef mijsje het volgende:
Marjo maakt portemoneetjes op bestelling? mag ik achter M@x in de rij? pretty please?
![]()
hahaha, dat probleem had ik ook na het maken van mijn swapcadeautje...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik moet alleen even kijken welke kleurtjes ik nog heb...
Hmm... Yachiru?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:02 schreef -sabine- het volgende:
Pakje is binnen, maar ligt bij de overbuurman die nu niet thuis is.
Kben blij dat mijn swapmaatje begrip heeft voor een niet helemaal gelukt project.
Voor beide kinderen had ik het afgekregen, voor drzelf volgt nog voor einde dit jaar.
Danx Troel
Tosso als ik het pakje heb.
Maar ik dacht met deze post me swapster wel gerust te kunnen stellen. Alvast.
Yachiru was al genoemd voor jouw pakketje toch?!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef -sabine- het volgende:
Voor de hint heb ik jullie hulp nodig.
Het is een postpapierjte met Japanse? poppetjes erop.
Ik weet dat er iemand hier wel zoiets haakt, maar wie????????????
Kben keiblij met het eendje voor mijn zwangere leerlinge, overmorgen moet ik weer naar school en geef ik het haar. Wat ze er van vindt horen jullie dan nog.
Ik heb prachtige panlappen gekregen ik precies de kleuren van mijn keuken. Knap gedaan spaster.
Vooral de brief vind ik heel lief en nee, het maakt mij niet uit of je het helemaal af hebt zoals je het graag af had willen hebben, ik heb liever dan je het met plezier afmaakt, dan een race tegen de klok.
Het gelukspoppetje heb ik aan mijn papegaaienbek boven me bed gehangen.
Heb je foto's?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef -sabine- het volgende:
Dankjewel Yachiru:*
Knap werk verzet.
Niet officieel maar vanuit de contacten met MW was er toch wel duidelijk geworden dat dit een onhoudbare en urgente situatie was. Maar ik heb nu ook dankzij zijn bemiddeling, uitstel tot en met a.s. donderdag. Dus maandag contract tekenen en di t/m do verhuizen.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef trui het volgende:
hey da's goed nieuws caroline! heb je een urgentieverklaring kunnen krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |