Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef trui het volgende:
oh trouwens, je kwal vind ik erg leuk gelukt!
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:10 schreef caroline88 het volgende:
Ja Inu, daar was het althans. Een kleine mini promenade die van dat kleine straatje naar de grote winkelstraat gaat.
Zat verderop ook een poffertjeshuis in. Verder veel tijdelijke verhuur "afbraakverkoop" dat soort dingen.
Maar misschien is het er niet meer - dan spijt het me voor je. Het is een beetje lastig zoeken op 2 uur rijden afstand
dan zou ik eens kijken of je dat zou kunnen maken in de vorm van zo'n ripple deken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Skochsela het volgende:
Oh en ik vroeg me nog iets af: in mijn enthousiasme omdat het zo snel gaat (dit dan), bedacht ik me dat ik misschien wel deurgordijnen zou kunnen haken, want die heb ik nog nodig. Maar voor ik het hele internet afstruin, is het misschien handig om hier even te vragen of iemand een patroon heeft?
Daarbij moet ik wel melden dat ik geen siergordijn bedoel, maar echt een flink gordijn dat de tocht tegen moet kunnen houden op koude winteravonden. Misschien is haken daar wel helemaal niet zo geschikt voorMaar het idee lijkt me leuk, en misschien is het ook wél haalbaar..?
yeps dat lees je volgens mij goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Skochsela het volgende:
Ik zit even te zoeken, maar ik vind deze uitleg: http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.html bijna té simpel, dus ik raak er alsnog van in de warBegrijp ik nou goed dat je eerst gewoon een rij lossen haakt, en dan de volgende toer is 4 stokjes, dan 2 stokjes geminderd, dan weer 4 stokjes, dan 2 stokjes meerderen, etcetera, en dan gewoon hetzelfde in de volgende toeren (maar de eerste en laatste altijd meerderen omdat je anders geen rechte zijkant krijgt)? Dan is het wel een eenvoudig en goed te werken patroon
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburgquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesNou ja, die op de Laan van NOI is ook prima
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeurenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburg. En in Den Haag WOOOL op het Westeinde (ook gepost in het vorige topic.. daar staan ook linkjes naar de websites).
Nee dat red je niet in een lunchpauze. Misschien wel als je flexibele werktijden hebt en een keertje vroeg weg kan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeuren(werk naast CS)
SPOILER: geen woningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne is ook niet helemaal afquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben een flink stuk opgeschoten met de swap, maar kan niet garanderen dat hij op tijd af is. En ik baal er vanMaarja, veel meer dan sorry zeggen kan ik op dit moment ook niet, dus mijn swapmaatje moet het er maar even mee doen, ik zal als het echt niet af komt nog wel even pm-en om een en ander uit te leggen
![]()
SPOILER: voor CarolineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stouterd! Maar ze is wel heel lief dus ik begrijp de verleidingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef Yachiru het volgende:
Awwwwww kijk dit schatje nou!
Die is echt zoooo liefIk ga het patroon kopen
Ook al mag dat eigenlijk even niet meer..
Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Yachiru het volgende:
Lyssa, welkom terug! Je kwal is echt heel leuk geworden, 28 tentakels is best veel, haha!
Leuke kleuren heb je trouwens voor de draak, lekker fel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |