Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef trui het volgende:
oh trouwens, je kwal vind ik erg leuk gelukt!
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:10 schreef caroline88 het volgende:
Ja Inu, daar was het althans. Een kleine mini promenade die van dat kleine straatje naar de grote winkelstraat gaat.
Zat verderop ook een poffertjeshuis in. Verder veel tijdelijke verhuur "afbraakverkoop" dat soort dingen.
Maar misschien is het er niet meer - dan spijt het me voor je. Het is een beetje lastig zoeken op 2 uur rijden afstand
dan zou ik eens kijken of je dat zou kunnen maken in de vorm van zo'n ripple deken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:15 schreef Skochsela het volgende:
Oh en ik vroeg me nog iets af: in mijn enthousiasme omdat het zo snel gaat (dit dan), bedacht ik me dat ik misschien wel deurgordijnen zou kunnen haken, want die heb ik nog nodig. Maar voor ik het hele internet afstruin, is het misschien handig om hier even te vragen of iemand een patroon heeft?
Daarbij moet ik wel melden dat ik geen siergordijn bedoel, maar echt een flink gordijn dat de tocht tegen moet kunnen houden op koude winteravonden. Misschien is haken daar wel helemaal niet zo geschikt voorMaar het idee lijkt me leuk, en misschien is het ook wél haalbaar..?
yeps dat lees je volgens mij goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:09 schreef Skochsela het volgende:
Ik zit even te zoeken, maar ik vind deze uitleg: http://attic24.typepad.com/weblog/neat-ripple-pattern.html bijna té simpel, dus ik raak er alsnog van in de warBegrijp ik nou goed dat je eerst gewoon een rij lossen haakt, en dan de volgende toer is 4 stokjes, dan 2 stokjes geminderd, dan weer 4 stokjes, dan 2 stokjes meerderen, etcetera, en dan gewoon hetzelfde in de volgende toeren (maar de eerste en laatste altijd meerderen omdat je anders geen rechte zijkant krijgt)? Dan is het wel een eenvoudig en goed te werken patroon
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburgquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, nu zitten er voornamelijk eettentjesNou ja, die op de Laan van NOI is ook prima
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeurenquote:Op maandag 30 augustus 2010 17:17 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Als je bij Laan van NOI bent is het ook de moeite waard om door te rijden naar de Breikorf in Voorburg. En in Den Haag WOOOL op het Westeinde (ook gepost in het vorige topic.. daar staan ook linkjes naar de websites).
Nee dat red je niet in een lunchpauze. Misschien wel als je flexibele werktijden hebt en een keertje vroeg weg kan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het moet eigenlijk allemaal in mn lunchpauze gebeuren(werk naast CS)
SPOILER: geen woningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mijne is ook niet helemaal afquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben een flink stuk opgeschoten met de swap, maar kan niet garanderen dat hij op tijd af is. En ik baal er vanMaarja, veel meer dan sorry zeggen kan ik op dit moment ook niet, dus mijn swapmaatje moet het er maar even mee doen, ik zal als het echt niet af komt nog wel even pm-en om een en ander uit te leggen
![]()
SPOILER: voor CarolineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stouterd! Maar ze is wel heel lief dus ik begrijp de verleidingquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:10 schreef Yachiru het volgende:
Awwwwww kijk dit schatje nou!
Die is echt zoooo liefIk ga het patroon kopen
Ook al mag dat eigenlijk even niet meer..
Thanxquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Yachiru het volgende:
Lyssa, welkom terug! Je kwal is echt heel leuk geworden, 28 tentakels is best veel, haha!
Leuke kleuren heb je trouwens voor de draak, lekker fel!
Oh neej hè, ik las het net echt heel snel, en ik las serieus dat er 'geplast' stond.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ThanxIk heb hem vandaag gedoneerd aan Zoeperzazke (andere fok!ster) Omdat ze tijdens mijn vakantie op mijn cavia's heeft gepast
De geel en rood/oranje acryl heb ik in Engeland gekocht, zijn niet echt van die Zeeman kleuren van helaas!
alleen de buitenkantquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef happy_hoooker het volgende:
Hoera Vicky, het is er!![]()
Je hebt het nog niet opengemaakt toch, hoop ik??
Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeftquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef trui het volgende:
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou??ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.
m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeft![]()
Dank je wel mijsje voor het antwoordquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef mijsje het volgende:
welkom v_ik begrijp je helemaal, ik haak niet zo snel af
je kan het beste je werk draaien, het werk in je linkerhand houden en met rechts verderhaken. ik zie net dat je het werk in je rechterhand houdt... ben je zelf linkshandig? dan is het het makkelijkst om het werk in je rechterhand te houden en inderdaad verder te haken met links...
en simpel is het inderdaad, maar wel pas na wat oefening, dus dat je het even niet meer ziet, is heel normaal.
komt inderdaad goed met genoeg oefening...
![]()
en die tas, dat hoeft niet een lange termijn ding te zijn hoor...de meeste mensen hebben haken snel onder de knie, en als je eenmaal stokjes en vasten kunt, is een tas peanuts om te maken...
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind dat we de datum moeten uitstellen tot iedereen zijn pakketje heeft
Ik eigenlijk ook. Zou wel zo leuk zijn. Echt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:08 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind dat we de datum moeten uitstellen tot iedereen zijn pakketje heeft
*kruipt onder haar zetel*!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:09 schreef mijsje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit al met moeite tot vannacht 12 uur te wachten!!!
![]()
![]()
![]()
Ik heb de gehaakte bikiniquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef trui het volgende:
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou??ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.
m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je.
Ik denk dat het bij de meeste mensen ook aan de post lag, maar in principe moet het 1 september binnen zijn, dus die mensen hebben nog een dag. Mijn pakje is wel onderweg (en misschien ook wel binnen, daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik was niet aan het lachen. Vind het echt oprecht jammer dat niet iedereen haar pakje heeft. Ik maak er vast geen vrienden mee, maar ik vind het gewoon een beetje raar. Ik heb zo lopen stressen omdat ik persee wilde dat mijn lootje haar pakje op tijd zou hebben. Die datum was tenslotte al heel lang geleden afgesproken en dan vind ik het een beetje slordig als je je niet aan die afspraak houdt.
Ja maar ja maar ja maar ik ben via Utrecht vanuit Leiden naar huis (Dordrecht) moeten gaan na een hele dag te hebben gewerkt op alleen een krentenbol als lunch, dus ik had even een oppepper nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef mijsje het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Inu, spelbreker!!!![]()
doe je wel even een fotootje?ik ben wel benieuwd naar je gehaakte bikini...
Ja, ik vind het ook oprecht jammer, maar zo lang je niet in andermans leven kunt kijken, kun je maar even beter je mond dicht houdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Ik was niet aan het lachen. Vind het echt oprecht jammer dat niet iedereen haar pakje heeft. Ik maak er vast geen vrienden mee, maar ik vind het gewoon een beetje raar. Ik heb zo lopen stressen omdat ik persee wilde dat mijn lootje haar pakje op tijd zou hebben. Die datum was tenslotte al heel lang geleden afgesproken en dan vind ik het een beetje slordig als je je niet aan die afspraak houdt.
Neeeeheeeee dat is geen excuus!!! Je moest wachten!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ben via Utrecht vanuit Leiden naar huis (Dordrecht) moeten gaan na een hele dag te hebben gewerkt op alleen een krentenbol als lunch, dus ik had even een oppepper nodigEn nu kroel ik met mn swapje
vind ik ook wel een beetje... ik was ook al begin juli gestart zodat mijn swapmaatje op tijd haar pakje zou hebben... ik vind het heel jammer ook dat niet iedereen haar pakje heeft... maar ik kan niet oordelen over de situatie, ik weet niet van iedereen waarom het niet op tijd verstuurd/aangekomen is... neemt niet weg dat ik het wel heel jammer vind voor diegenen die nog niks hebben... ik kan me je gevoel wel voorstellen M@x.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:30 schreef m@x het volgende:
Maar het is al bijna 1 septemberquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Neeeeheeeee dat is geen excuus!!! Je moest wachten!!
I blame my motherquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:37 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ut ut ut ut ut! Bijna is niet helemaal! *steekt haar belerend vingertje op*
Wie hier kan posten kan ook haken of een pakketje weg (laten) brengen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook oprecht jammer, maar zo lang je niet in andermans leven kunt kijken, kun je maar even beter je mond dicht houden
Je hebt geen flauw idee in wat voor soort situatie een ander zit, dus het is wel heel makkelijk praten hoor.
Nee hoor, doe allemaal maar open! Ben benieuwd wat iedereen heeft! (en of mijn swapster blij is natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:42 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ga me niet in de discussie mengen... het klopt natuurlijk dat de datum al lange tijd vast lag, maar laten we wel even eerlijk zijn, het is morgen pas 1 september. Wie het vandaag op de post heeft gedaan (met de intensie misschien om zo het pakketje niet dagen loerend op een tafel te hebben liggen wachtend om geopend te worden, spanning opbouwend) krijgt het morgen... De afgesproken datum dus. Post, eventuele stressdingen in andermans leven kunnen een reden zijn waarom het iets later gebeurd, ik kan me niet voorstellen dat iemand het opzettelijk langer laat duren dan nodig.
Tot zover mijn gedachtespinsels... Ik wacht gewoon netjes tot ik morgen van mijn werk kom, niet eerder dan dat. Maar mocht iedereen willen wachten tot iedereen het pakket heeft, dan vind ik het ook best (en eerlijk ook wel). Kan toch nooit heel lang meer duren?!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:53 schreef v_ het volgende:
Dank je wel mijsje voor het antwoord. Ik ben rechtshandig. Wanneer ik terughaak over de eerste rij vasten dan heb ik mijn werkje dus ook in mijn rechterhand. Op de heenweg
had ik het wel in mijn linkerhand.
Welkom _v !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:56 schreef mijsje het volgende:
dus je wisselt per rij van hand met je haaknaald? dat lijkt me onhandig...ik draai m'n werk altijd om... is makkelijker...
en hele kleine tasjes zijn er ook
dit lijkt me ook heel erg... had je er wel een afzender opgedaan? (postcode huisnummer?) zodat het eventueel door de posterijen gevonden kan worden als het inderdaad kwijt was?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:01 schreef mmascha het volgende:
50% ontvangen. Ik maak me een beetje zorgen om mijn pakje. Ik had het op tijd op de post gedaan maar het is nog niet ontvangen. En het track&trace-nummer doet het niet
![]()
Het zal toch niet kwijt zijn he?! Ik heb er zo mijn best op gedaan en kan het niet nog even opnieuw sturen.
Ik vind het voor de ontvanger ook zo naar.
Nog net postcode en huisnummer gelukkig. Alhoewel, voordat zoiets terecht isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:07 schreef mijsje het volgende:
[..]
dit lijkt me ook heel erg... had je er wel een afzender opgedaan? (postcode huisnummer?) zodat het eventueel door de posterijen gevonden kan worden als het inderdaad kwijt was?
goed goed!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:46 schreef trui het volgende:
hmm, ik wil wel hoor!alleen dat raden, daar begin ik morgen pas mee denk ik.
ik zal m'n camera alvast pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
orchideeen en andere bloemen, die verwelken tenminste nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:43 schreef trui het volgende:
leuk ynske, daar wil ik ook nog ooit eens wat mee proberen. wat ga jij ermee maken?
en ga je trakteren op een foto van een focaccia of begrijp ik je verkeerd.(jarig morgen? gefeliciteerd!
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |