abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85892156
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:20 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Thanx *O* Ik heb hem vandaag gedoneerd aan Zoeperzazke (andere fok!ster) Omdat ze tijdens mijn vakantie op mijn cavia's heeft gepast O+

De geel en rood/oranje acryl heb ik in Engeland gekocht, zijn niet echt van die Zeeman kleuren van helaas!
Oh neej hè, ik las het net echt heel snel, en ik las serieus dat er 'geplast' stond..... :@ Oeps! :P

Ik heb zin om die eenhoorn te gaan haken! Maar eerst nog 2 andere dingetjes af maken..
En heb geloof ik ook niet echt het juiste garen.. Hij moet een beetje groot worden dus ik wil niet met Catania haken, maar met iets dikker garen.. Morgen maar even kijken of ik iets leuks kan vinden O-)

Trui, is Drops Muskat dikker dan Catania? En is het lekker zacht?
Er zitten wel een paar mooie eenhoornkleurtjes bij O+
Zou op zich ook voor Drops Paris kunnen gaan, daar heb ik een deel van de swap dingetjes mee gehaakt, en ook het lapje voor het re-bag project. Vind het fijn spul, ondanks dat het een beetje splijt :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:15:59 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85895978
volgens mij is drops muskat wel wat dikker dan catania, yachiru. voor een echte vergelijking zou ik even naar boven moeten en tsja, gijsje ligt bij me op schoot dus dat zal helaas niet gaan. 8-) ik denk wel dat drops muskat iets dikker is (voor naald 4 officieel geloof ik). het is wel ook behoorlijk splijterig, maar als je dat niet erg vindt, en van de glans houdt die het heeft, is 't prachtig garen! en of het zacht is, ja redelijk. voor zover katoen zacht kan zijn is het wel zacht.
in de haak.
pi_85910081
*O* Ik heb swappost en volgens mij weet ik wel van wie het is :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85910329
*O* Ik ben ook wel benieuwd of ik straks thuis iets heb liggen of wanneer het komt... zo spannend!!!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:22:02 #130
308058 happy_hoooker
HaHaHa.... ken!
pi_85910381
Hoera Vicky, het is er! *O*
Je hebt het nog niet opengemaakt toch, hoop ik??
Voor Vicky!!! *O*
pi_85910446
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:22 schreef happy_hoooker het volgende:
Hoera Vicky, het is er! *O*
Je hebt het nog niet opengemaakt toch, hoop ik??
alleen de buitenkant :D
nou ja, ik niet, mijn dreumes heeft gescheurd :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:28:04 #132
308058 happy_hoooker
HaHaHa.... ken!
pi_85910614
Ah, OK! Of heb je de kaart ook toevallig al gelezen? *insert strenge blik*
Voor Vicky!!! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:20:41 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85912469
ik ben benieuwd of er thuis ook wat ligt, eerst vanavond een theatershow fotograferen...
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85915231
Ik heb ook post *O* Mooie stippels :P
Ik heb alleen geen brief (denk ik) dus ook geen hint.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:38:53 #135
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85915391
ik heb m'n pakje ook binnen, olé! mag ik 't buitenste papier er al afhalen??
in de haak.
pi_85915658
Van mij wel maar ik weet niet wat je daaronder zult aantreffen, misschien is het wel open.
pi_85918122
Zo, weer terug van vakantie.. Op vakantie weinig gehaakt, stukje van een Mario poppetje..

WEl vandaag de Lidl leeggeplukt.. In Frankrijk de gatentang al gekocht.. en vandaag in Nederland 3 pakken garen (1x sokkenwol en 2x sjaalacryl) en 6 haaknaalden, 2 rondbreinaalden en sokkenbreinaalden..
Ga toch ook even kijken hoe breien mij bevalt.. Zijn ook zoveel leuke patroontjes voor te vinden..
Moet volgens mij wat minder hobbies hebben.. Veel goedkoper..

Ben benieuwd naar alle swaps en hun makers/ontvangers! En heb op vakantie het topic wel gevolgd (lang leve het internet op de camping) dus ook voor alle voorgaande projectjes hulde! (Parasol van... Sorry :$ Maar wel superrrr!!)
pi_85918394
Ik had mijn swap vandaag toch wel verwacht! Het is zaterdag op de post gegaan, aldus mijn secret swapper. Maar ik heb nog niets binnen gekregen. Morgen hopelijk dan maar!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:12:45 #139
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85919225
Hier ook nog niks binnen -O- Nu maar hopen dat er morgen wel iets bij de post zit.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:47:50 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85920504
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou?? :( ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.

m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je. :P
in de haak.
pi_85920809
Ik heb nog helemaal niets gekregen :( Ik loop iedere avond naar de brievenbus maar niets. Ik hoop dat het er morgen ook is!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:19:51 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_85921744
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef trui het volgende:
he lyssa dat is vervelend zeg! hoe kan dat nou?? :( ik hoop dat 't niet verkeerd bezorgd is en de buurman die leuke gehaakte bikini heeft ingepikt.

m@x, 't komt vast morgen! en anders heeft troel je. :P
Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeft ;) :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:00:41 #143
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85923392
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Mijn swapmate heeft een berichtje gehad, dus als m@x geen berichtje van me heeft ;) :P
:D

Ik hoop maar dat het geen pakketje is. In dat geval heeft mijn swapster namelijk pech aangezien ik overdag niet thuis ben. Pakje kan ik in dat geval pas op z'n vroegst op vrijdag of zaterdag bij het postagentschap ophalen. En als we heel veel pech hebben dan hebben ze het vrijdag daar nog niet (hangt er vanaf hoe vaak ze het hier aanbieden) en wordt het pas volgende week vrijdag.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:01:57 #144
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85923444
het is vast een p@nnel@p! :+
in de haak.
pi_85923468
Mijn pakket is ook binnengekomen... zo spannend (het rammelt ook een beetje). Manlief vond het maar stom dat ik wil wachten tot morgen met openmaken (best lief die plaatsvervangende nieuwsgierigheid). *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:04:58 #146
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85923550
hier deden ook beide kinderen meteen de suggestie dat ik het toch best stiekem vast vandaag open kon maken. :D :o
in de haak.
pi_85923593
*beginnend haakster meldt zich

Na dit topic gelezen te hebben ben ik ook aangehaakt! :P Inmiddels de trotse bezitster van een haaknaald (nr.4) en een bol wol/garen/draad of hoe het ook mag heten. Op youtube heb ik een erg aardige mevrouw gevonden die mij inmiddels heeft uitgelegd hoe ik als beginner zijnde kan beginnen met de eerste steken. Ze is me iets te snel, maar met de pauze-knop kom ik een heel eind! Na de eerste 10 steken heb ik inmiddels ook al weer tien steken teruggehaakt over de eerste tien steken (snapt iemand het nog of iedereen al weer afgehaakt? :P)

Alleen dan stopt het filmpje en nu weet ik niet hoe ik de derde rij moet haken. Draai ik mijn werkje dan om en houd ik het in mijn linkerhand vast of moet ik linkshandig gaan haken? Ik heb voor de eerste twee rijen het werkje trouwens in mijn rechterhand.

De oplossing zal wel heel erg simpel zijn, maar ik 'zie' het echt niet.

Wat ik ook lastig vind is om mooi en gelijkmatig te haken. Ik ga er maar vanuit dat dat beter wordt naarmate ik meer oefen.

Het doel is trouwens om ooit *zucht* een tas te haken.
pi_85924644
Wie mist er nu allemaal nog een pakketje? Ik heb er inmiddels 3 gekregen namelijk :P
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_85924665
Ik lieg, ik heb nog niks }:| ;)
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_85924837
mijn mannetje ook hoor... ;) "dat weten zij toch niet, dat je het al hebt open gemaakt?"... :D

ik kreeg iets heel liefs van mijn collega op school vandaag! Haar zus haakt "netjes" (letterlijk nemen...) om stenen heen, en dat verkoopt ze als geluksstenen op markten in Portugal waar ze woont. (die zus). mijn collega zag dat, en moest meteen aan mij denken (door de apple-cozy, die vond ze zo grappig... en door die gehaakte grijze kat die ik haar had gegeven...(zie Ravelry)) dus nam ze een mooie voor me mee... omdat ze het bij me vond passen, en omdat ik wel wat geluk kon gebruiken! O+

welkom v_ :) ik begrijp je helemaal, ik haak niet zo snel af ;) je kan het beste je werk draaien, het werk in je linkerhand houden en met rechts verderhaken. ik zie net dat je het werk in je rechterhand houdt... ben je zelf linkshandig? dan is het het makkelijkst om het werk in je rechterhand te houden en inderdaad verder te haken met links... :) en simpel is het inderdaad, maar wel pas na wat oefening, dus dat je het even niet meer ziet, is heel normaal. :) komt inderdaad goed met genoeg oefening... :)

en die tas, dat hoeft niet een lange termijn ding te zijn hoor... :) de meeste mensen hebben haken snel onder de knie, en als je eenmaal stokjes en vasten kunt, is een tas peanuts om te maken... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')