Echt? Dat zou ik heel lief vinden. Het haken lukt me op zich zelf wel, maar voering en rits leveren wat meer problemen op. Even PM-en voor de kosten?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:06 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik wil er best een voor je maken hoor...
Is goedquote:Op woensdag 1 september 2010 14:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt? Dat zou ik heel lief vinden. Het haken lukt me op zich zelf wel, maar voering en rits leveren wat meer problemen op. Even PM-en voor de kosten?
Hoewel ik nu al weet dat je het mishad B.ertha, ik vond je logica heel goed gevonden!quote:Op woensdag 1 september 2010 13:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er nu van overtuigd dat mijn swapsel van Lijnloos komt. Omdat de lintjes los bij de kikker zitten. De kikker is dan 'lintloos' en dat lijkt op lijnloos
Tuurlijk!quote:Op woensdag 1 september 2010 15:43 schreef mijsje het volgende:
Marjo maakt portemoneetjes op bestelling? mag ik achter M@x in de rij? pretty please?
![]()
hahaha, dat probleem had ik ook na het maken van mijn swapcadeautje...quote:Op woensdag 1 september 2010 16:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik moet alleen even kijken welke kleurtjes ik nog heb...
Hmm... Yachiru?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:02 schreef -sabine- het volgende:
Pakje is binnen, maar ligt bij de overbuurman die nu niet thuis is.
Kben blij dat mijn swapmaatje begrip heeft voor een niet helemaal gelukt project.
Voor beide kinderen had ik het afgekregen, voor drzelf volgt nog voor einde dit jaar.
Danx Troel
Tosso als ik het pakje heb.
Maar ik dacht met deze post me swapster wel gerust te kunnen stellen. Alvast.
Yachiru was al genoemd voor jouw pakketje toch?!quote:Op woensdag 1 september 2010 17:36 schreef -sabine- het volgende:
Voor de hint heb ik jullie hulp nodig.
Het is een postpapierjte met Japanse? poppetjes erop.
Ik weet dat er iemand hier wel zoiets haakt, maar wie????????????
Kben keiblij met het eendje voor mijn zwangere leerlinge, overmorgen moet ik weer naar school en geef ik het haar. Wat ze er van vindt horen jullie dan nog.
Ik heb prachtige panlappen gekregen ik precies de kleuren van mijn keuken. Knap gedaan spaster.
Vooral de brief vind ik heel lief en nee, het maakt mij niet uit of je het helemaal af hebt zoals je het graag af had willen hebben, ik heb liever dan je het met plezier afmaakt, dan een race tegen de klok.
Het gelukspoppetje heb ik aan mijn papegaaienbek boven me bed gehangen.
Heb je foto's?quote:Op woensdag 1 september 2010 17:39 schreef -sabine- het volgende:
Dankjewel Yachiru:*
Knap werk verzet.
Niet officieel maar vanuit de contacten met MW was er toch wel duidelijk geworden dat dit een onhoudbare en urgente situatie was. Maar ik heb nu ook dankzij zijn bemiddeling, uitstel tot en met a.s. donderdag. Dus maandag contract tekenen en di t/m do verhuizen.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:34 schreef trui het volgende:
hey da's goed nieuws caroline! heb je een urgentieverklaring kunnen krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |