abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:52:14 #101
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85181986
Dank lieve dames. Sorry voor de off topic.
En nee ik heb geen alternatief. Anders was ik hier nooit komen wonen, bij een moeder die me al 46 jaar haat.

Heb me eerder deze week aangemeld bij Stedendriehoek (dat is Apeldoorn Zutphen Deventer). Zutphen ken ik het best, Apeldoorn wil ik het liefst heen (of in die regio). Mijn vrijwilligerbaantjes zijn in Deventer en Eefde.
Maar zal toch eerst een betaalde baan moeten hebben voordat ik eigen woonruimte kan bekostigen.
pi_85182692
Caroline wat een kl*te situatie! :* ik hoop dat er snel toch iets op je pad komt.

Ik kan niet haken, gister iets te fanatiek acryl garen hard aangetrokken en had niet zo snel in de gaten dat het garen dan gaat snijden en branden :@
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:22:15 #103
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85183382
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef AnitraX het volgende:
Caroline wat een kl*te situatie! :* ik hoop dat er snel toch iets op je pad komt.

Ik kan niet haken, gister iets te fanatiek acryl garen hard aangetrokken en had niet zo snel in de gaten dat het garen dan gaat snijden en branden :@
Dank, Anitra.

Oh wat akelig! Heb je aloe gel om erop te doen?
pi_85183583
caroline succes met het vinden van een nieuwe job hoor ten eerste en ook met het vinden van een woning ofzo! Ik duim voor je!
pi_85186715
Caroline :*

Anitra, dat is echt vervelend... was het je goede hand? -O-
pi_85187843
Het is open dus zalf durf ik er niet op te doen.
Ehm het zijn beide middelvingers :@ was knoopjes strak aan het trekken en had het eerst niet in de gaten, tot ik velletjes aan de draadjes zag. :@
pi_85187974
bah, wat vervelend dat je het niet op tijd in de gaten had... :( heb je ook wat minder gevoel in je vingers dat je het moest zien ipv voelen? :*
vervelend dat het echt open is... dan kun je inderdaad gewoon helemaal niks ermee... geen zalf, geen pleisters, maar laten drogen in de open lucht is dan het beste... (maar dat had je zelf ook al door natuurlijk ;) )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:31:20 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85189277
Dit is alvast één kleurcombo voor m'n deken. Groen is m'n favo kleur dus dat wordt de gezamelijke factor bij alle granny's in de deken.

Later vandaag maar eens kijken hoe het wordt met de andere kleuren (zie foto hieronder), en of het allemaal wel bij elkaar past. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85192076
:) TD, ik vind het mooie kleuren, ze passen prima bij elkaar! :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:48:24 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85192644
:W

Jeetje, ik lees net over Caroline!! Ik hoop dat je heel gauw iets anders kunt vinden!!! :o
En Anitra :X dat zal vast gemeen zeer doen... calendula is wel heel goed hoor :Y maar even rustig houden tot het niet meer zo open ligt natuurlijk ook.

Ik heb vandeweek op de markt een paar bolletjes softfun van Scheepjeswol gekocht, en daar ga ik een uiltje van maken voor een vriendin *O* zin in!

Deze:
pi_85193061
:D ladyblack, die zijn leuk! O+ ik had ze ook ergens gezien... ow ja, van ravelry... jammer dat het patroon alleen in het boekje staat en niet meer op ravelry...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:00:37 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85193235
Ik wil ze best inscannen hoor :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:03:57 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85193337
Het egeltje is ook zooooooo cute!!! O+
pi_85193376
Mijn grannies zijn moeilijk gelijk te krijgen door de verschillen in wol. Ik hoop dat ze straks goed genoeg zijn voor in de lap. Het is de eerste en meteen de laatste keer dat ik dit maak. Het is leuk omdat het lekker weghaakt, maar ik bak er niets van! _O-

edit: de foto van de twee grannies.

De bovenste is de meest recente.

[ Bericht 32% gewijzigd door Lyssa op 12-08-2010 17:10:40 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:37:33 #115
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85194588
Dank lieve mensen allemaal voor jullie knuffels en morele en praktische steun.
Jur. Loket heeft bevestigd dat ik inderdaad geen rechten heb dus ik moet eruit (tenzij ze me nog een paar dagen gunt maar dat zal hooguit uitstel van executie zijn).

Tips etc graag via PM dan houden we het hier bij haken ;-)

On topic. Gisteren was ik wat in mijn kledingkast aan het zoeken en vond ik toch het tasje met de bolletjes katoen van de tas die ik ooit begon te haken maar nu even op non-actief is omdat de te breien deken eerst af moet. Was toch heel blij.
Een knotje was in een ander tasje terecht gekomen dus dacht ik een tijdje dat ik veel te weinig gekocht had. (Ook al geen aanmoediging om iets af te maken).
pi_85198120

Lyssa: ik vind ze mooi hoor, voor je eerste grannys! Leuke kleurtjes ook!

Intussen ben ik aan mijn eigen stukje voor de RE-BAG begonnen, in aquablauw/turquoise maak ik een grannystripe van 10cm breed (strepen komen dan dus verticaal op de tas).
Ik zal zo ook eens naar beneden lopen, heb nog niet in de brievenbus gekeken vandaag. Ben benieuwd of het eerste lapje er is!
EDIT -> geen post vandaag -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Hoothoot op 12-08-2010 19:18:08 ]
pi_85200455
Ik ben alles behalve een gamenerd maareh...

Ik wil deze! :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:05:38 #118
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85200790
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:03 schreef Hoothoot het volgende:

EDIT -> geen post vandaag -O-
Stom!
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85204344
ik heb Guusje bijna af...
ik moet de hoorntjes nog vastzetten en ik maak nog een paar extra vlekken voor op hoofd en poten... daar mis ik toch wel vlekken... :)

maar goed, de hoorntjes heb ik met bloed zweet en tranen gemaakt (jeetje, en ik dacht dat de vingers van Jip vreselijk waren door die kleine strakke steken, maar die hoorntjes... :X ) dus die moeten erop genaaid worden, en dan nog wat extra vlekken en dan is Guusje klaar :D
pi_85204536
Jeuj mijsje!! Guusje ziet er fijn uit, echt mooi!!

Ik was bezig met het oog van de aap maar heb net alles mogen uithalen, het moest in het wit zijn maar heb het in het zwart gehaakt :o
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:46:08 #121
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85205513
Hehe even tijd (en zin :@ :{ :P ) om achter m'n laptop te kruipen.
Qua meet: ik kan wel op 9 oktober en waar het is? Nou ja ik moet uit Zeeland komen dus (bij) Utrecht is het handigst, maar eigenlijk maakt het me niet zo uit, dus kiezen jullie maar dames!

Wat een verhalen, eerst (in het vorige deel) over onze wederhelften en hoe we die ontmoet hebben (jeeminee, ik voel me gewoon een outsider, ik ben getrouwd met de DJ en dus ontmoet in de kroeg bij het uitgaan, wat ouderwets! :D )

Maar ook leuke creaties:
EssieEi: leuke sleutelhanger, die ga ik onthouden (en oooooit proberen te maken) en Guusje is liev O+
Lyssa: geinige kwal
Kruimel: ik vind je bunny er heel sportief uitzien zo, leuk!
Dames van het Re-Bag project: super dat jullie dat doen. Ik had toch niet meegedaan want ik heb nu weinig tijd, maar super om te zien dat jullie meedoen.
mijsje: beetje laat, maar ik wilde toch even zeggen dat ik het zooo zonde vind dat het wolwinkeltje moet stoppen, errug jammer.
Oh Bertha ik zag een lieve baby in een schattig dekentje! Mooi he dat je iets hebt gemaakt waar anderen plezier aan hebben.
Stefanie: wat lief van je moeder dat ze al die bollen heeft gekocht, is ze zelf ook creatief? Het zou ook echt een actie van mijn moeder kunnen zijn haha. Die vind het het helemaal leuk dat ik nu ook haak namelijk.

Caroline! Gisteren dacht ik nog, oeh leuk baantje (al is het vrijwillig) daar moet ik Caroline echt nog mee feliciteren (wat ik bij deze toch nog doe hoor) en nu dit, je moet je huis uit. Ik hoop zo dat je snel weer een plekje voor jezelf hebt :*

En voor iedereen die ik ben vergeten: ik lees altijd mee hoor, ik weet soms gewoon niet altijd wat te zeggen.
Mijn swapprojectje is wel zo goed als af *O* nu nog even wachten voordat het op de bus mag
klerkje
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:30:10 #122
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85207780
Lief Guusje wordt dat, Mijsje! Ik vind de kleuren mooi bij elkaar komen.

Spiegelei, dank voor je felicitaties. Ik ben er nog steeds blij mee hoor!
En ik zet nu even alle gedoe van me af en ga lekker slapen. Morgen heb ik weer "dienst" bij de bloedbank en je kunt toch niet alles vooruit plannen. Sommige dingen gaan meevallen en andere gaan tegenvallen. Zou een beetje suf zijn om daarover te gaan liggen piekeren.

Zou het heel gemeen zijn om mijn spulletjes op te slaan en dan een kaartje te gaan sturen met Groeten uit.... hmm moet nog even een leuk verweggistannetje bedenken >:)
pi_85208988
Guusje is lief Mijsje!! O+

Caroline lekker doen waar jij je goed bij voelt :*

Ik heb uit frankrijk in een theewinkel thee met aardbeien/champagne smaak mee genomen, dat lijkt me echt iets voor een haakmeet.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:12:59 #124
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85210108
Essie! Ik heb Guusje gespot op http://www.onemilliongiraffes.com/?page=6 *O*
klerkje
pi_85210546
:9 Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak! :D

Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)

en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:

(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d... O+ )

-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes... :D ben benieuwd ;)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:27:45 #126
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85210768
leuk gezelschap zo mijsje, wat ga je met de knuffels doen? Lekker zelf houden of zijn het weggevertjes?
klerkje
pi_85210890
Het zijn weggevertjes. Jip en Guusje beiden voor iemand van Fok, en Fladder voor een heel bijzonder iemand... (ik maak eigenlijk geen knuffeltjes voor mezelf, dan weet ik straks niet meer waar ik ze moet bewaren... ik probeer zoveel mogelijk dingen voor mezelf te maken die ook echt nuttig zijn... lukt niet altijd, maar ik probeer het wel... :P )
pi_85210966
wat leuk mijsje, wat zijn ze mooi geworden!

ik kan helaas sowieso niet naar de meet, heb die dag een repetitie en s avonds een concert dat ik zelf organiseer (2 projecten door elkaar... druk!)
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:33:17 #129
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85211028
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef mijsje het volgende:
:9 Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak! :D

Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:
[ afbeelding ]
(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d... O+ )

-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes... :D ben benieuwd ;)
Ziet er goed uit allemaal. Gezellige bende bij elkaar. :P
(en gelukkig heb je straks de foto's nog als je ze hebt weggegeven ;) )
pi_85219324
-O- jammer Kwakz... maar jouw dag klinkt ook heel gezellig! :)

TD ik vind ze er ook heel leuk zo uitzien, zo bij elkaar... O+ en in dat opzicht vind ik het wel jammer om alles weg te geven, maar goed, anders wordt het hier echt een bende qua knuffeltjes en ditjes en datjes... ik kijk meestal in m'n queue op ravelry wat ik allemaal zou kunnen maken voor een kindje, en daar kies ik dan uit waarvan ik denk: dat past bij dat kind... :D
en inderdaad, de foto's, die staan ook op ravelry. dat is echt m'n digitale dagboek qua handwerken... O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:22:59 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85219559
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten

k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijg :') dus eerst uitzoeken wat er fout aan is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85219651
Ik kom even binnenvallen, net terug van vakantie, ga later even bijlezen! :* voor jullie!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:16:43 #133
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85228943
Omdat ik niet zeker weet of we nog zomer krijgen ben ik alvast maar aan de winterprojecten begonnen:
Sjaals!

De linker is om-en-om een vaste en een stokje. Op elke vaste een vaste en op elk stokje een stokje. Het patroon was oorspronkelijk en stokje op en vaste, enz. Maardit geeft echt een heel mooi patroon!
De rechter sjaal is een rijtje stokjes in de achterste lusjes en dan 1 of 3 rijtjes vasten. De stokjes vallen een beetje naar achteren. Ook wel een bijzonder effect.

Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:41:15 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_85231434
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef Ynske het volgende:
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten

k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijg :') dus eerst uitzoeken wat er fout aan is
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:48:34 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85240894
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in ;)
aah das nog wel een idee :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85248197
Mmascha: mooie sjaals zijn het aan het worden zeg!

Twisted: ik heb de post onvangen, je lapje is mooooi!!!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:33:20 #137
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85248431
Blij dat ie goed is aangekomen. Ben echt heel benieuwd hoe de lap in zijn geheel gaat zijn. :D
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:09:04 #138
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85249890
Oké. Zo gaat m'n deken dus worden (mits ik nu wel genoeg wol heb in alle kleuren _O-)

Het gaat wel een langdurig project worden, grote deken, studie begint straks weer dus veel minder tijd om te haken dan. Dus voorlopig wrs de laatste update dekengewijs. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedDarling op 13-08-2010 20:16:38 ]
pi_85250910
Hier ga ik morgen op vakantie. Ik heb op werk wat patronen uitgeprint en ik ga verder met de granny en de jellyfish! Ik had nog even gegoogled en zag allerlei fantastische wol winkeltjes in de regio's waar ik naar toe ga. Mensen nog tips over specifiek Engelse wol die ik niet mag missen en vooral veel van mee moet nemen terug naar huis?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:31:59 #140
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85251036
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk. :) Waar ga je precies heen?
pi_85251112
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk. :) Waar ga je precies heen?
We struinen het zuiden af. We beginnen in Dover, vanaf de boot en willen langs de kust naar Lizards point en dan iets noorderlijker terug en dan eindigen in Canterbury. Ja, kamperen in Engeland :P Wens ons goed weer toe *O*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:40:12 #142
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85251441
Dat wens ik jullie zeker toe :D Lijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
pi_85251835
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat wens ik jullie zeker toe :D Lijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
We hebben 14 dagen :+ maar rechtstreeks naar Lizards point vanuit huis is het 10 uur :+ Dus dat moet te doen zijn :D We gaan morgen met de boot vanuit Duinkerke :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:14:36 #144
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85252964
Ziet er leuk uit TD!

Veel plezier Lyssa!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:45:30 #145
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85254299
Dank, mmascha :)

Lyssa, heel veel plezier en fantastisch weer toegewenst! En een fantastische bui voor als het weer het eventjes laat afweten... laat je dan niet op je kop zitten!

Ik zit hier dik te genieten. Ging net even naar de bieb, niet omdat ik zonder zat maar ook even frisse lucht en zo.
Even gezellig kletspraatje met toekomstige collega. Al zullen we niet samen werken want zij werkt op een andere vestiging, toch leuk om elkaar een beetje te leren kennen.
Zit nu lekker naar muziek te luisteren en dat was even heel erg kicken. Muziek die ik in het verleden ook zelf gespeeld heb (Elixer en Meta Sequoia - Harry Sacksioni)
pi_85256194
Ik zag dat Zeeman weer die leuke kussenslopen van ¤0,99 heeft. In veel leuke motiefjes en ideaal als tasvoering.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:26:57 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85256240

Mn lapje is klaar, en gaat morgen op de bus.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:37:39 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85256839
:W

Ik hol even binnen om Mijsje te complimenteren met die drie knuffeltjes!! JIj hebt echt talent voor lieve beestjes O+

En nu ga ik weer weg, helaas niet om te haken, maar een sollicitatiebrief schrijven :X
pi_85258281
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantie :o Morgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:22:08 #150
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85259250
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantie :o Morgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
Morgen? Je dacht dat je daar in 1 dag mee klaar was? ;)

Welkom terug, hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt. We kijken uit naar je foto's om te zien of je die ook nuttig besteed hebt O-)
pi_85260078
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ze best inscannen hoor :Y
had ik helemaal niet meer op gereageerd, maar ehm... graag!!! :D

bedankt allemaal ook voor de complimenten voor Guusje en de rest! :*

Mmascha, geweldige sjaals! leuk dat je zelf hebt gevarieerd met dat patroon! :)

wow TD, love the blanket!!! O+

Lyssa, heel veel mooi weer toegewenst in Engeland!

Doedezemaar, welke slopen zijn dat? wel handig, goedkope lappen als voering! :)

Ynske, jouw lapje is ook mooi geworden! ^O^

Ladyblack, succes met je sollicitatiebrief! Ik hoop dat het resultaat heeft! ^O^

:D Ophelia, ik miste je al! Leuk dat je weer terugbent! :) ik ben wel benieuwd naar hoe je laptopsleeve nou geworden is :)
pi_85260678
Het zijn gewoon losse onverpakte katoenen slopen, 60x70 cm, dus zo'n 60x 150cm stof als je de naden loshaalt.
Ze hebben o.a. (een die heel erg lijkt op) de hartjes-stof van de kinderafdeling van Ikea http://www.ikea.com/PIAimages/0095491_PE234255_S4.JPG en wat leuke retrodingen. Paar maanden geleden hadden ze ze ook, nu was er nieuwe voorraad en het verschilt per filiaal, dus ik duik regelmatig even binnen als ik ergens langs kom.
pi_85261299
:) dat is wel een goeie tip! :D ik ga morgen ook meteen maar even kijken, ik moet toch nog naar Den Helder :)
dank je! ^O^
pi_85261764
Jeetje wat gaan jullie snel. Heb amper tijd om bij te lezen. Heb het vorige topic ook helemaal gemist.

Zelf ben ik nog steeds druk bezig met de granny. Wist niet dat het zo veel werk was. Nu ga ik zelf ook niet zo heel hard meer :P Ben hard toe aan vakantie. Nog een weekje werken!

Meet lijkt me erg leuk! Heb het lijstje ingevuld maar zag dat jullie de 9e als datum hebben geprikt. Dan kan ik ook. Zelf heb ik maar een klein huisje wat snel vol zit en woon ook niet heel centraal. Maar de locatie maakt mij niet uit. De auto rijdt wel!
pi_85271483
Dag dames! Tot over twee weken! (Of tot over "ik zit een keer in een internetcafe om mn sollicitaties te checken"!) :* Veel haakplezier! (Ik heb veels te veel wol ingepakt _O- )
pi_85272039
Veel plezier Lyssa!!!

Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen? O-)
pi_85272695
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!

Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen? O-)
Ik kan hem doorsturen ik kan hem ook kopieren en meenemen naar de meet. U zegt het maar ;)

En een hele fijne vakantie Lyssa! Te veel wol meenemen lijkt me het probleem niet :P Het lijkt me wel erg door je wol heen te zijn en de vakantie is nog niet voorbij. Wat moet je dan? :o
pi_85272979
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!

sorry dacht dat iemand hem al doorgestuurd had :@ had ff een gil gegeven via pm.

Oeps ik ben net bij de zeeman geweest :@ van royal heb ik turquoise, knalroze, paars, grijs, zwart, wit. Maar was eigenlijk op zoek naar de hele donkere paars die ik hier in het topic voorbij zag komen, maar die is zeker van de wibra dan?
Van soft heb ik ook dezelfde kleurtjes meegenomen maar die zijn meer richting pastel op de knal roze en groen na.
pi_85273246
*O* ik sta op blz3 met Guusje! *O*
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig... ;) )
pi_85273283
Bubbles, je mag hem doorsturen, ik doe even een pm'tje met mijn e-mail, dank je wel!!

Fijn mijsje!! Jeuj :D
pi_85273415
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:
*O* ik sta op blz3 met Guusje! *O*
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig... ;) )
het is altijd leuk om iets wat je gemaakt bij een ander terug te zien. En guusje is gewoon O+
pi_85275135
Ik heb het patroontje van Moosje gemailt Stefanie! Veel haakplezier ;)
pi_85275505
Ik heb het gezien, dank je wel!!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:44:15 #164
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_85275870
Wat zijn jullie goed bezig _O_
Binnenkort is mijn vakantie voorbij, dan ga ik (eindelijk :@ ) mijn vestje afmaken :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_85277430
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
pi_85277545
Weer een aantal leuke projectjes voorbij zien komen! O+

Dus we gaan op 9 oktober meeten? Heb er nu al zin in! *O*

Ik denk dat je het niet meer op tijd leest Lyssa, maar ik wens je een hele fijne vakantie in Engeland! Zonder regen! :)
Mocht je ergens een Hobbycraft tegen komen, dan zou ik daar zeker even binnen gaan!
Mega grote hobbywinkel! In het filiaal waar ik was (Chester, Cheshire), hadden ze echt superveel wol en katoen! O+
En ze hebben ook veel boeken en natuurlijk ook heel veel spullen voor andere creatieve hobby's!
pi_85279819
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:33 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
niet zeggen joh! :D dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is... ;)

:D en dank Stefanie en Anitra! ik vind het ook helemaal leuk, terwijl het er wel 1 uit een miljoen is op die site straks, dus helemaal uniek is het niet... maar wel dus leuk! :D
pi_85281566
Ik wil dol graag aan de slag met de nieuwe bollen, maar moet eerst nog veel andere dingen af maken.
Nu ik royal van zeeman naast stylecraft heb liggen, lijkt de royal veel lekkerder om mee te werken. Alleen zo jammer dat ze maar een paar kleurtjes ervan hebben.
pi_85282029
:W ik ben er ook nog.
Ben et terug van een weekje vakantie. Heb in de vakantie de swap bijna afgemaakt. Zit in dubio of ik er nog wat kleins bij maak..

Bubbles, mag ik Moosjepatroon ook??
Mijsje, wat een schattig girafje!! Waar heb je die vandaan??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85282397
Die staat in het zelfde boekje als moosje. Gehaakte beestenboel is dat. Staan jip en fladder ook in O+
pi_85282596
O+ inderdaad, dat boekje :D

geweldig boekje, en er staan 9 diertjes in O+ hier kun je de diertjes vinden die er allemaal instaan ze zijn ook als patroon te koop op amigurumis.nl, maar als je het boekje koopt ben je veel goedkoper uit als je meerdere diertjes wil maken uit het boekje.
pi_85282601
aha oke..
volgens mij heb ik dat boekje nog neit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85283373
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

niet zeggen joh! :D dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is... ;)
Dat zullen ze zowiezo snel weten, tenzij ik even naar NL rij :')
pi_85289006
:D dat is ook weer zo... ;)

ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...

ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
pi_85290559
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:

ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
Nog meer granny's :Y

Als je ze aan elkaar haakt per stuk, dan kun je ook extra ch maken nadat je een hoek hebt vastgezet, dan krijg je die inhammetjes niet :) Ik doe bij ch3 hoeken hem vastzetten in de eerste, dan 2 lossen en dan verder haken, dan wordt ie heel recht :Y
pi_85290593
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:

[ afbeelding ]
Oh wat leuk Mijsje! En wat een lieve kleurtjes! O+ Ik denk dat het het leukst is om er nog wat vierkantjes bij te maken, en dan een klein randje om het geheel heen :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 00:17:31 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85294189
goeienavond allemaal, wij zijn vanavond teruggekomen van een paar weken kamperen op Ameland. was heerlijk, en we zijn lekker bijgebruind ondanks een paar buiïge dagen tussendoor. maar ook wel weer erg fijn om weer thuis te zijn met alle comfort van dien. heb gepoogd bij te lezen maar wat is er veel geschreven zeg! en vooral ook: veel gehaakt! geweldig leuke dingen allemaal! _O_

caroline ik hoop dat je snel een baan en een woning vind, ik schrok echt van je bericht. ik moet ook druk op zoek naar nieuw werk, maar een dak boven je hoofd is wel erg basaal. succes! :*
en lyssa, m'n dochter had op vakantie een vriendinnetje (van nog geen 4 jaar) die zo een kinderversie van jou kon zijn. :D

ik had m'n swap-project mee en ben aardig gevorderd, al moet ik 'm thuis nog afmaken want er moet nog wat vulling in en die had ik niet mee. ik ben wel bang dat 't met vulling erin zal gaan tegenvallen, bovendien willen m'n kinderen 'm zelf houden geloof ik, dus wie weet schakel ik alsnog over op een ander plan. :o

meet-data moet ik nog bekijken, ik ga nu eerst nog even een was ophangen en dan lekker slapen. inpakken en terugreizen is altijd een vermoeiende bezigheid, ook al was 't dit keer gelukkig niet zo'n end rijden als vorig jaar uit Frankrijk. bovendien komt morgen poes Gijsje bij ons wonen, weten jullie nog. O+ dus dan moet de ergste troep wel een beetje weg zijn he. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 15-08-2010 00:29:22 ]
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 10:33:23 #178
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85301471
Welkom terug trui! Geniet nog maar even lekker na van je vakantie en heel veel plezier vandaag met Gijsje!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85301817
Bah, onze hond heeft mijn bolletje paars katoen genomen! Gelukkig is de swap al af, maar nu moet ik het helemaal gaan ontwarren. Straks in de auto maar even doen, is toch een uur onderweg (nu vriendlief overhalen om te rijden :P )
pi_85301831
*O* Welkom thuis Trui! *O* fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad! Ameland wil ik ook altijd nog eens naartoe :)
bij de haakdagen is het handig om te weten dat Stefanie op 9 oktober wel kan (er staat nu van niet in het schemaatje) en dat dat dan dus de enige datum is dat echt iedereen nog kan...

ik doe rondom mijn dekentje nog een rand blokken en daarna begin ik met de grannyrand. ik denk dat ik het rustiger maar door eerst een aantal rijen van een kleur te doen, dan een aantal rijen van een andere kleur en dan nog een aantal rijen van de laatste kleur ipv af te wisselen per rij...
de randjes worden nog rechter hoor :) sowieso waar je een granny tegenaan haakt, daar wordt het rechter van, komt goed ;) en die rand trekt het midden ook weer rechter. ^O^
pi_85302142
Ik wil gerust nog een 2de keer op doodle reageren met mijn naam om aan te passen maar dan wordt het wss ingewikkeld.. Die eerste was nog op mijn oude baan, maar vanaf volgende week ofzo begin ik met een nieuwe baan, waardoor ik op zaterdag toch vrij ben en dan liever op zaterdag afspreek ;-)
pi_85302526
:) niet erg hoor Stefanie, het is verder best duidelijk :) maar je kan volgens mij ook iets wijzigen bij wat je had ingevuld... meen ik me te herinneren...
even geprobeerd: je kan zelfs gegevens van anderen wijzigen... ik heb bij jou aangeklikt dat je zaterdag 9 oktober ook kan Stefanie, verder heb ik niks gedaan! :)

-O- he, jammer, dan kan Muck niet...
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:48:55 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85303308
9 oktober is prima wat mij betreft hoor, nog zo ver weg, dus dan kan ik vast nog wel plaats maken.

Gijsje is er O+. tot zover het ongestoord haken, ze is DOL op draadjes hebben we al ontdekt. :)
in de haak.
pi_85303359
Gijsje... O+
pi_85303428
Hé echt? Het lukte mij niet om te wijzigen, maar ik heb daar dan ook geen profiel ofzo, heb anoniem ingevuld, mss is het dat. Dank je wel om te wijzigen!

Nu nog een plaats vinden hihi

Fijn trui dat Gijsje er is! Wij verwachten wel foto's hé zodra Gijsje gewend is van bij jullie te zijn :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:59:39 #186
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_85303584
mooie granny's! Daar ga ik ook ooit een keer aan beginnen, als mijn deken ooit afkomt...

heb nog snel een hanger gemaakt voor aan de tas :)
geinspireerd door de Mascot van Vika...

the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:00:37 #187
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85303603
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef trui het volgende:
9 oktober is prima wat mij betreft hoor, nog zo ver weg, dus dan kan ik vast nog wel plaats maken.

Gijsje is er O+. tot zover het ongestoord haken, ze is DOL op draadjes hebben we al ontdekt. :)
Het zou zorgwekkend zijn als ze niet dol was op draadjes. ;)
Katten O+
pi_85303622
kruimel die is schattig!!
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:13:00 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85303922
kruimel, m'n dochter heeft een bloedhekel aan knoopjes, dus die zou 't maar een heel eng poppetje vinden denk ik. maar ik vind 'm wel grappig! :)
in de haak.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:53:13 #190
112545 Muck
pi_85306976
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:23 schreef mijsje het volgende:
:) niet erg hoor Stefanie, het is verder best duidelijk :) maar je kan volgens mij ook iets wijzigen bij wat je had ingevuld... meen ik me te herinneren...
even geprobeerd: je kan zelfs gegevens van anderen wijzigen... ik heb bij jou aangeklikt dat je zaterdag 9 oktober ook kan Stefanie, verder heb ik niks gedaan! :)

-O- he, jammer, dan kan Muck niet...
Dat is inderdaad zo'n beetje het enige weekend dat ik niet kan, omdat we dan een weekendje weg zijn.
De vorige meet heb ik ook gemist, dus het begint op een traditie te lijken :D
pi_85307735
Pff, ik ben een patroon in een lapje aan het haken met zo'n chart, maar wat een werk! Het zijn 4 kleuren, dus alles telkens meenemen en ook blijven tellen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik dit doe :X

Leuk popje!
pi_85307747
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:52 schreef StefanieV het volgende:
Hé echt? Het lukte mij niet om te wijzigen, maar ik heb daar dan ook geen profiel ofzo, heb anoniem ingevuld, mss is het dat. Dank je wel om te wijzigen!

Nu nog een plaats vinden hihi

Fijn trui dat Gijsje er is! Wij verwachten wel foto's hé zodra Gijsje gewend is van bij jullie te zijn :D
onder het blok van dagen is er nog een stukje: functies. daar kun je wijzigen. :)

Kruimel, grappig poppetje :) maar inderdaad een beetje engige oogjes met die knoopjes... ;)

Muck... jammer zeg... ik wil jou nou ook wel eens in actie zien... maar goed, er is nog tijd... misschien wijzigt er nog wel wat... :)

edit:
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef Inu het volgende:
Pff, ik ben een patroon in een lapje aan het haken met zo'n chart, maar wat een werk! Het zijn 4 kleuren, dus alles telkens meenemen en ook blijven tellen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik dit doe :X

Leuk popje!
wow, wat een werk Inu! ik zou het denk ik eerst proberen met 2 kleuren... knap dat jij het meteen met 4 probeert...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 15-08-2010 14:37:18 ]
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:37:54 #193
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85308652
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef Inu het volgende:

Leuk popje!
Ik wil een patroon haken in een stuk tunisch haakwerk. Ik zie er een beetje tegenop om aan te beginnen. :D
Eerst maar eens een paar proeflapjes maken. Het plan is een hoesje voor mijn iphone. Maar het duurt nog even voordat ik die krijg dus ik heb nog even de tijd. En ik moet Lijnloos nog even lief aankijken of ze een Apple-appel door haar pixelprogramma wil halen. O-) Ik heb zelf ook zo'n soort programma maar ik krijg er niet het hele plaatje in. Stom programma }:|
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_85309144
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef mijsje het volgende:

[..]

onder het blok van dagen is er nog een stukje: functies. daar kun je wijzigen. :)

Kruimel, grappig poppetje :) maar inderdaad een beetje engige oogjes met die knoopjes... ;)

Muck... jammer zeg... ik wil jou nou ook wel eens in actie zien... maar goed, er is nog tijd... misschien wijzigt er nog wel wat... :)

edit:
[..]

wow, wat een werk Inu! ik zou het denk ik eerst proberen met 2 kleuren... knap dat jij het meteen met 4 probeert...
Het gaat eigenlijk heel goed :) Ben nu bij rij 10 van de 19 en het ziet er eigenlijk wel goed uit. Ik vind het alleen wel jammer dat het zo rafelig wordt aan de randen van het plaatje door de kleurwisselingen. En ik heb de achtergrond van Wibra wol en de rest van Zeeman en dat is dikker :D

Doe er straks denk ik een lapje achter tegenaan en dan is het een pannenlap :) Of kan dat niet met acryl?
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:51:33 #195
112545 Muck
pi_85309158
Ah, tunisch haakwerk O+
Ik kreeg van mijn tante een hele koker haaknaalden (:o) omdat ze zelf te oud wordt en het niet zo best meer ziet en daar zaten een aantal tunische bij. Ik heb het dus meteen maar geprobeerd en het is niet echt moeilijk. Lekker snel ook :9
pi_85309271
dat kan wel hoor Inu, als pannenlap, maar omdat je wel veel met hete pannen bezig bent, is er wel een kans dat je acryl gaat smelten hier en daar. (lijkt op platgestreken acryl...) qua warmte moet het geen probleem zijn, maar het is niet brandvertragend ofzo... daar moet je met het vuur wel even op letten...
Ik ben wel benieuwd naar je lapje :)

Ik vind tunisch haken ook leuk en mooi :) ik doe het niet veel, gewoon soms... :)
pi_85309499
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:54 schreef mijsje het volgende:
dat kan wel hoor Inu, als pannenlap, maar omdat je wel veel met hete pannen bezig bent, is er wel een kans dat je acryl gaat smelten hier en daar. (lijkt op platgestreken acryl...) qua warmte moet het geen probleem zijn, maar het is niet brandvertragend ofzo... daar moet je met het vuur wel even op letten...
Ik ben wel benieuwd naar je lapje :)

Ik vind tunisch haken ook leuk en mooi :) ik doe het niet veel, gewoon soms... :)
Het is voor de swap, dus ik zadel iemand anders ermee op :D Plaatje komt dus ook later ;) Ze moet het maar gewoon vastpakken met de kant met het vastgenaaide lapje :Y
pi_85309523
:D dan komt het helemaal goed :D (en ik zal niet meer zeuren om een fotootje van je lapje... ;) )
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:17:10 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85310093
Ben weer terug van paar dagen festival! :D Was echt geweldig! :D
Even snel bijgelezen...

Caroline: wat super k*t zeg! Hopelijk vind je snel een huis en werk... :*

Mijsje je Guusje is leuk! :D En heb 'm gezien op www.onemilliongiraffes.com ^^ Hij is ook leuk bij alle andere beestjes! ^^

-en hier wou ik nog iets neerzetten maar dat ben ik weer vergeten na 5 blz lezen-

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef MidwestMountain het volgende:
Ik ben alles behalve een gamenerd maareh...

[ afbeelding ]

Ik wil deze! :*
Wil je 'm zelf maken? Patroon staat op ravelry (gewoon gratis, bij mario haak dingen :))
En anders: wat heb je er voor over? ;) Dan mag je een PM sturen :D

Heb trouwens tijdens het festival nog tijd gevonden om 3 bloempjes te haken ^^ Nog 4 te gaan en dan een mooie rand bedenken :) Dat ga ik nu maar even doen
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:17:58 #200
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_85310122
Ow en grappig poppetje Kruimel! Vind die ogen juist wel leuk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')