Dank, Anitra.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef AnitraX het volgende:
Caroline wat een kl*te situatie!ik hoop dat er snel toch iets op je pad komt.
Ik kan niet haken, gister iets te fanatiek acryl garen hard aangetrokken en had niet zo snel in de gaten dat het garen dan gaat snijden en branden
Stom!quote:
Ziet er goed uit allemaal. Gezellige bende bij elkaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef mijsje het volgende:
Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak!
Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:
[ afbeelding ]
(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d...)
-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes...ben benieuwd
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef Ynske het volgende:
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten
k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijgdus eerst uitzoeken wat er fout aan is
aah das nog wel een ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in
We struinen het zuiden af. We beginnen in Dover, vanaf de boot en willen langs de kust naar Lizards point en dan iets noorderlijker terug en dan eindigen in Canterbury. Ja, kamperen in Engelandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk.Waar ga je precies heen?
We hebben 14 dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat wens ik jullie zeker toeLijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
Morgen? Je dacht dat je daar in 1 dag mee klaar was?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantieMorgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
had ik helemaal niet meer op gereageerd, maar ehm... graag!!!quote:
Ik kan hem doorsturen ik kan hem ook kopieren en meenemen naar de meet. U zegt het maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!
Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen?
sorry dacht dat iemand hem al doorgestuurd hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!
Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen?
het is altijd leuk om iets wat je gemaakt bij een ander terug te zien. En guusje is gewoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:ik sta op blz3 met Guusje!
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig...)
niet zeggen joh!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:33 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
Dat zullen ze zowiezo snel weten, tenzij ik even naar NL rijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet zeggen joh!dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is...
Nog meer granny'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:
dat is ook weer zo...
ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
Oh wat leuk Mijsje! En wat een lieve kleurtjes!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:dat is ook weer zo...
ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
Het zou zorgwekkend zijn als ze niet dol was op draadjes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef trui het volgende:
9 oktober is prima wat mij betreft hoor, nog zo ver weg, dus dan kan ik vast nog wel plaats maken.
Gijsje is er. tot zover het ongestoord haken, ze is DOL op draadjes hebben we al ontdekt.
Dat is inderdaad zo'n beetje het enige weekend dat ik niet kan, omdat we dan een weekendje weg zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:23 schreef mijsje het volgende:
niet erg hoor Stefanie, het is verder best duidelijk
maar je kan volgens mij ook iets wijzigen bij wat je had ingevuld... meen ik me te herinneren...
even geprobeerd: je kan zelfs gegevens van anderen wijzigen... ik heb bij jou aangeklikt dat je zaterdag 9 oktober ook kan Stefanie, verder heb ik niks gedaan!
he, jammer, dan kan Muck niet...
onder het blok van dagen is er nog een stukje: functies. daar kun je wijzigen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:52 schreef StefanieV het volgende:
Hé echt? Het lukte mij niet om te wijzigen, maar ik heb daar dan ook geen profiel ofzo, heb anoniem ingevuld, mss is het dat. Dank je wel om te wijzigen!
Nu nog een plaats vinden hihi
Fijn trui dat Gijsje er is! Wij verwachten wel foto's hé zodra Gijsje gewend is van bij jullie te zijn
wow, wat een werk Inu! ik zou het denk ik eerst proberen met 2 kleuren... knap dat jij het meteen met 4 probeert...quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef Inu het volgende:
Pff, ik ben een patroon in een lapje aan het haken met zo'n chart, maar wat een werk! Het zijn 4 kleuren, dus alles telkens meenemen en ook blijven tellen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik dit doe
Leuk popje!
Ik wil een patroon haken in een stuk tunisch haakwerk. Ik zie er een beetje tegenop om aan te beginnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef Inu het volgende:
Pff, ik ben een patroon in een lapje aan het haken met zo'n chart, maar wat een werk! Het zijn 4 kleuren, dus alles telkens meenemen en ook blijven tellen. Denk dat dit de eerste en laatste keer is dat ik dit doe
Leuk popje!
Het gaat eigenlijk heel goedquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:14 schreef mijsje het volgende:
[..]
onder het blok van dagen is er nog een stukje: functies. daar kun je wijzigen.
Kruimel, grappig poppetjemaar inderdaad een beetje engige oogjes met die knoopjes...
Muck... jammer zeg... ik wil jou nou ook wel eens in actie zien... maar goed, er is nog tijd... misschien wijzigt er nog wel wat...
edit:
[..]
wow, wat een werk Inu! ik zou het denk ik eerst proberen met 2 kleuren... knap dat jij het meteen met 4 probeert...
Het is voor de swap, dus ik zadel iemand anders ermee opquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:54 schreef mijsje het volgende:
dat kan wel hoor Inu, als pannenlap, maar omdat je wel veel met hete pannen bezig bent, is er wel een kans dat je acryl gaat smelten hier en daar. (lijkt op platgestreken acryl...) qua warmte moet het geen probleem zijn, maar het is niet brandvertragend ofzo... daar moet je met het vuur wel even op letten...
Ik ben wel benieuwd naar je lapje![]()
Ik vind tunisch haken ook leuk en mooiik doe het niet veel, gewoon soms...
Wil je 'm zelf maken? Patroon staat op ravelry (gewoon gratis, bij mario haak dingenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef MidwestMountain het volgende:
Ik ben alles behalve een gamenerd maareh...
[ afbeelding ]
Ik wil deze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |