abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85260078
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ze best inscannen hoor :Y
had ik helemaal niet meer op gereageerd, maar ehm... graag!!! :D

bedankt allemaal ook voor de complimenten voor Guusje en de rest! :*

Mmascha, geweldige sjaals! leuk dat je zelf hebt gevarieerd met dat patroon! :)

wow TD, love the blanket!!! O+

Lyssa, heel veel mooi weer toegewenst in Engeland!

Doedezemaar, welke slopen zijn dat? wel handig, goedkope lappen als voering! :)

Ynske, jouw lapje is ook mooi geworden! ^O^

Ladyblack, succes met je sollicitatiebrief! Ik hoop dat het resultaat heeft! ^O^

:D Ophelia, ik miste je al! Leuk dat je weer terugbent! :) ik ben wel benieuwd naar hoe je laptopsleeve nou geworden is :)
pi_85260678
Het zijn gewoon losse onverpakte katoenen slopen, 60x70 cm, dus zo'n 60x 150cm stof als je de naden loshaalt.
Ze hebben o.a. (een die heel erg lijkt op) de hartjes-stof van de kinderafdeling van Ikea http://www.ikea.com/PIAimages/0095491_PE234255_S4.JPG en wat leuke retrodingen. Paar maanden geleden hadden ze ze ook, nu was er nieuwe voorraad en het verschilt per filiaal, dus ik duik regelmatig even binnen als ik ergens langs kom.
pi_85261299
:) dat is wel een goeie tip! :D ik ga morgen ook meteen maar even kijken, ik moet toch nog naar Den Helder :)
dank je! ^O^
pi_85261764
Jeetje wat gaan jullie snel. Heb amper tijd om bij te lezen. Heb het vorige topic ook helemaal gemist.

Zelf ben ik nog steeds druk bezig met de granny. Wist niet dat het zo veel werk was. Nu ga ik zelf ook niet zo heel hard meer :P Ben hard toe aan vakantie. Nog een weekje werken!

Meet lijkt me erg leuk! Heb het lijstje ingevuld maar zag dat jullie de 9e als datum hebben geprikt. Dan kan ik ook. Zelf heb ik maar een klein huisje wat snel vol zit en woon ook niet heel centraal. Maar de locatie maakt mij niet uit. De auto rijdt wel!
pi_85271483
Dag dames! Tot over twee weken! (Of tot over "ik zit een keer in een internetcafe om mn sollicitaties te checken"!) :* Veel haakplezier! (Ik heb veels te veel wol ingepakt _O- )
pi_85272039
Veel plezier Lyssa!!!

Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen? O-)
pi_85272695
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!

Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen? O-)
Ik kan hem doorsturen ik kan hem ook kopieren en meenemen naar de meet. U zegt het maar ;)

En een hele fijne vakantie Lyssa! Te veel wol meenemen lijkt me het probleem niet :P Het lijkt me wel erg door je wol heen te zijn en de vakantie is nog niet voorbij. Wat moet je dan? :o
pi_85272979
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!

sorry dacht dat iemand hem al doorgestuurd had :@ had ff een gil gegeven via pm.

Oeps ik ben net bij de zeeman geweest :@ van royal heb ik turquoise, knalroze, paars, grijs, zwart, wit. Maar was eigenlijk op zoek naar de hele donkere paars die ik hier in het topic voorbij zag komen, maar die is zeker van de wibra dan?
Van soft heb ik ook dezelfde kleurtjes meegenomen maar die zijn meer richting pastel op de knal roze en groen na.
pi_85273246
*O* ik sta op blz3 met Guusje! *O*
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig... ;) )
pi_85273283
Bubbles, je mag hem doorsturen, ik doe even een pm'tje met mijn e-mail, dank je wel!!

Fijn mijsje!! Jeuj :D
pi_85273415
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:
*O* ik sta op blz3 met Guusje! *O*
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig... ;) )
het is altijd leuk om iets wat je gemaakt bij een ander terug te zien. En guusje is gewoon O+
pi_85275135
Ik heb het patroontje van Moosje gemailt Stefanie! Veel haakplezier ;)
pi_85275505
Ik heb het gezien, dank je wel!!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:44:15 #164
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_85275870
Wat zijn jullie goed bezig _O_
Binnenkort is mijn vakantie voorbij, dan ga ik (eindelijk :@ ) mijn vestje afmaken :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_85277430
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
pi_85277545
Weer een aantal leuke projectjes voorbij zien komen! O+

Dus we gaan op 9 oktober meeten? Heb er nu al zin in! *O*

Ik denk dat je het niet meer op tijd leest Lyssa, maar ik wens je een hele fijne vakantie in Engeland! Zonder regen! :)
Mocht je ergens een Hobbycraft tegen komen, dan zou ik daar zeker even binnen gaan!
Mega grote hobbywinkel! In het filiaal waar ik was (Chester, Cheshire), hadden ze echt superveel wol en katoen! O+
En ze hebben ook veel boeken en natuurlijk ook heel veel spullen voor andere creatieve hobby's!
pi_85279819
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 13:33 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
niet zeggen joh! :D dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is... ;)

:D en dank Stefanie en Anitra! ik vind het ook helemaal leuk, terwijl het er wel 1 uit een miljoen is op die site straks, dus helemaal uniek is het niet... maar wel dus leuk! :D
pi_85281566
Ik wil dol graag aan de slag met de nieuwe bollen, maar moet eerst nog veel andere dingen af maken.
Nu ik royal van zeeman naast stylecraft heb liggen, lijkt de royal veel lekkerder om mee te werken. Alleen zo jammer dat ze maar een paar kleurtjes ervan hebben.
pi_85282029
:W ik ben er ook nog.
Ben et terug van een weekje vakantie. Heb in de vakantie de swap bijna afgemaakt. Zit in dubio of ik er nog wat kleins bij maak..

Bubbles, mag ik Moosjepatroon ook??
Mijsje, wat een schattig girafje!! Waar heb je die vandaan??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85282397
Die staat in het zelfde boekje als moosje. Gehaakte beestenboel is dat. Staan jip en fladder ook in O+
pi_85282596
O+ inderdaad, dat boekje :D

geweldig boekje, en er staan 9 diertjes in O+ hier kun je de diertjes vinden die er allemaal instaan ze zijn ook als patroon te koop op amigurumis.nl, maar als je het boekje koopt ben je veel goedkoper uit als je meerdere diertjes wil maken uit het boekje.
pi_85282601
aha oke..
volgens mij heb ik dat boekje nog neit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85283373
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef mijsje het volgende:

[..]

niet zeggen joh! :D dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is... ;)
Dat zullen ze zowiezo snel weten, tenzij ik even naar NL rij :')
pi_85289006
:D dat is ook weer zo... ;)

ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...

ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
pi_85290559
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:
:D dat is ook weer zo... ;)

ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
Nog meer granny's :Y

Als je ze aan elkaar haakt per stuk, dan kun je ook extra ch maken nadat je een hoek hebt vastgezet, dan krijg je die inhammetjes niet :) Ik doe bij ch3 hoeken hem vastzetten in de eerste, dan 2 lossen en dan verder haken, dan wordt ie heel recht :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')