had ik helemaal niet meer op gereageerd, maar ehm... graag!!!quote:
Ik kan hem doorsturen ik kan hem ook kopieren en meenemen naar de meet. U zegt het maarquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!
Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen?
sorry dacht dat iemand hem al doorgestuurd hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:07 schreef StefanieV het volgende:
Veel plezier Lyssa!!!
Ging er iemand hier Moosje doorsturen naar me? Of wacht ik tot de meet, als iemand kopietjes kan nemen?
het is altijd leuk om iets wat je gemaakt bij een ander terug te zien. En guusje is gewoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:55 schreef mijsje het volgende:ik sta op blz3 met Guusje!
http://www.onemilliongiraffes.com/?page=3
(niet dat het iets doet voor mij, het is gewoon grappig...)
niet zeggen joh!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:33 schreef StefanieV het volgende:
Oja ik ga maandag de swap op de post doen, ik hoop dat het nog op tijd is dan! (de week erna lukt niet, nieuwe job en niet meer vrij op maandag!)
Dat zullen ze zowiezo snel weten, tenzij ik even naar NL rijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet zeggen joh!dan weet de ontvanger meteen dat ie van jou is...
Nog meer granny'squote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:24 schreef mijsje het volgende:
dat is ook weer zo...
ik ben ondertussen weer begonnen met nog een extra projectje. voor een baby die in september geboren moet worden. met zeeman soft baby-wol...
[ afbeelding ]
ik zit eigenlijk nog een beetje te twijfelen... nog een aantal vierkantjes erbij, en dan pas een grannyrand, of nu al beginnen met de grannyrand en die doormaken tot 70 cm... het is nu ongeveer 20 tot 25 cm groot... wat denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |