Ziet er goed uit allemaal. Gezellige bende bij elkaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef mijsje het volgende:
Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak!
Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:
[ afbeelding ]
(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d...)
-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes...ben benieuwd
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm inquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef Ynske het volgende:
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten
k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijgdus eerst uitzoeken wat er fout aan is
aah das nog wel een ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in
We struinen het zuiden af. We beginnen in Dover, vanaf de boot en willen langs de kust naar Lizards point en dan iets noorderlijker terug en dan eindigen in Canterbury. Ja, kamperen in Engelandquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk.Waar ga je precies heen?
We hebben 14 dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat wens ik jullie zeker toeLijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
Morgen? Je dacht dat je daar in 1 dag mee klaar was?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantieMorgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |