abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:27:45 #126
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85210768
leuk gezelschap zo mijsje, wat ga je met de knuffels doen? Lekker zelf houden of zijn het weggevertjes?
klerkje
pi_85210890
Het zijn weggevertjes. Jip en Guusje beiden voor iemand van Fok, en Fladder voor een heel bijzonder iemand... (ik maak eigenlijk geen knuffeltjes voor mezelf, dan weet ik straks niet meer waar ik ze moet bewaren... ik probeer zoveel mogelijk dingen voor mezelf te maken die ook echt nuttig zijn... lukt niet altijd, maar ik probeer het wel... :P )
pi_85210966
wat leuk mijsje, wat zijn ze mooi geworden!

ik kan helaas sowieso niet naar de meet, heb die dag een repetitie en s avonds een concert dat ik zelf organiseer (2 projecten door elkaar... druk!)
Kwak
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:33:17 #129
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85211028
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef mijsje het volgende:
:9 Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak! :D

Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:
[ afbeelding ]
(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d... O+ )

-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes... :D ben benieuwd ;)
Ziet er goed uit allemaal. Gezellige bende bij elkaar. :P
(en gelukkig heb je straks de foto's nog als je ze hebt weggegeven ;) )
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85219324
-O- jammer Kwakz... maar jouw dag klinkt ook heel gezellig! :)

TD ik vind ze er ook heel leuk zo uitzien, zo bij elkaar... O+ en in dat opzicht vind ik het wel jammer om alles weg te geven, maar goed, anders wordt het hier echt een bende qua knuffeltjes en ditjes en datjes... ik kijk meestal in m'n queue op ravelry wat ik allemaal zou kunnen maken voor een kindje, en daar kies ik dan uit waarvan ik denk: dat past bij dat kind... :D
en inderdaad, de foto's, die staan ook op ravelry. dat is echt m'n digitale dagboek qua handwerken... O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:22:59 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85219559
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten

k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijg :') dus eerst uitzoeken wat er fout aan is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85219651
Ik kom even binnenvallen, net terug van vakantie, ga later even bijlezen! :* voor jullie!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:16:43 #133
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85228943
Omdat ik niet zeker weet of we nog zomer krijgen ben ik alvast maar aan de winterprojecten begonnen:
Sjaals!

De linker is om-en-om een vaste en een stokje. Op elke vaste een vaste en op elk stokje een stokje. Het patroon was oorspronkelijk en stokje op en vaste, enz. Maardit geeft echt een heel mooi patroon!
De rechter sjaal is een rijtje stokjes in de achterste lusjes en dan 1 of 3 rijtjes vasten. De stokjes vallen een beetje naar achteren. Ook wel een bijzonder effect.

Caroline :*
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:41:15 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_85231434
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 09:22 schreef Ynske het volgende:
@hoot hoot, als alles lukt gaat morgen mijn lapje op de post
vanavond nog 1 achterkantje maken en dan aan elkaar zetten

k ben blij dat ik t weer een beetje kan oppakken, t geeft rust om zo bezig te zijn. alleen vind ik t altijd lastig om een nieuw project te verzinnen.
ik wil nu nog een grote hello kitty maken voor Isa, maar dr klopt iets niet in t patroon waardoor ik een eierkopke krijg :') dus eerst uitzoeken wat er fout aan is
Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:48:34 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85240894
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je een keer niets meer weet: Ruben is nog steeds gek op pinguins en ik krijg er geen vorm in ;)
aah das nog wel een idee :D
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85248197
Mmascha: mooie sjaals zijn het aan het worden zeg!

Twisted: ik heb de post onvangen, je lapje is mooooi!!!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:33:20 #137
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85248431
Blij dat ie goed is aangekomen. Ben echt heel benieuwd hoe de lap in zijn geheel gaat zijn. :D
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:09:04 #138
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85249890
Oké. Zo gaat m'n deken dus worden (mits ik nu wel genoeg wol heb in alle kleuren _O-)

Het gaat wel een langdurig project worden, grote deken, studie begint straks weer dus veel minder tijd om te haken dan. Dus voorlopig wrs de laatste update dekengewijs. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedDarling op 13-08-2010 20:16:38 ]
pi_85250910
Hier ga ik morgen op vakantie. Ik heb op werk wat patronen uitgeprint en ik ga verder met de granny en de jellyfish! Ik had nog even gegoogled en zag allerlei fantastische wol winkeltjes in de regio's waar ik naar toe ga. Mensen nog tips over specifiek Engelse wol die ik niet mag missen en vooral veel van mee moet nemen terug naar huis?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:31:59 #140
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85251036
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk. :) Waar ga je precies heen?
pi_85251112
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik heb geen tips over Engelse wol maar wel alvast veel plezier gewenst natuurlijk. :) Waar ga je precies heen?
We struinen het zuiden af. We beginnen in Dover, vanaf de boot en willen langs de kust naar Lizards point en dan iets noorderlijker terug en dan eindigen in Canterbury. Ja, kamperen in Engeland :P Wens ons goed weer toe *O*
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:40:12 #142
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85251441
Dat wens ik jullie zeker toe :D Lijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
pi_85251835
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat wens ik jullie zeker toe :D Lijkt me een leuke tocht. Hoelang gaan jullie daar over doen?
We hebben 14 dagen :+ maar rechtstreeks naar Lizards point vanuit huis is het 10 uur :+ Dus dat moet te doen zijn :D We gaan morgen met de boot vanuit Duinkerke :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:14:36 #144
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_85252964
Ziet er leuk uit TD!

Veel plezier Lyssa!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:45:30 #145
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85254299
Dank, mmascha :)

Lyssa, heel veel plezier en fantastisch weer toegewenst! En een fantastische bui voor als het weer het eventjes laat afweten... laat je dan niet op je kop zitten!

Ik zit hier dik te genieten. Ging net even naar de bieb, niet omdat ik zonder zat maar ook even frisse lucht en zo.
Even gezellig kletspraatje met toekomstige collega. Al zullen we niet samen werken want zij werkt op een andere vestiging, toch leuk om elkaar een beetje te leren kennen.
Zit nu lekker naar muziek te luisteren en dat was even heel erg kicken. Muziek die ik in het verleden ook zelf gespeeld heb (Elixer en Meta Sequoia - Harry Sacksioni)
pi_85256194
Ik zag dat Zeeman weer die leuke kussenslopen van ¤0,99 heeft. In veel leuke motiefjes en ideaal als tasvoering.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:26:57 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85256240

Mn lapje is klaar, en gaat morgen op de bus.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:37:39 #148
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85256839
:W

Ik hol even binnen om Mijsje te complimenteren met die drie knuffeltjes!! JIj hebt echt talent voor lieve beestjes O+

En nu ga ik weer weg, helaas niet om te haken, maar een sollicitatiebrief schrijven :X
pi_85258281
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantie :o Morgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:22:08 #150
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85259250
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat heb ik veel topics gemist in een paar weken vakantie :o Morgen eens bijlezen en foto's maken van mijn laatste sjaal en laptopsleeve.
Morgen? Je dacht dat je daar in 1 dag mee klaar was? ;)

Welkom terug, hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt. We kijken uit naar je foto's om te zien of je die ook nuttig besteed hebt O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')