abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:52:14 #101
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85181986
Dank lieve dames. Sorry voor de off topic.
En nee ik heb geen alternatief. Anders was ik hier nooit komen wonen, bij een moeder die me al 46 jaar haat.

Heb me eerder deze week aangemeld bij Stedendriehoek (dat is Apeldoorn Zutphen Deventer). Zutphen ken ik het best, Apeldoorn wil ik het liefst heen (of in die regio). Mijn vrijwilligerbaantjes zijn in Deventer en Eefde.
Maar zal toch eerst een betaalde baan moeten hebben voordat ik eigen woonruimte kan bekostigen.
pi_85182692
Caroline wat een kl*te situatie! :* ik hoop dat er snel toch iets op je pad komt.

Ik kan niet haken, gister iets te fanatiek acryl garen hard aangetrokken en had niet zo snel in de gaten dat het garen dan gaat snijden en branden :@
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:22:15 #103
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85183382
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef AnitraX het volgende:
Caroline wat een kl*te situatie! :* ik hoop dat er snel toch iets op je pad komt.

Ik kan niet haken, gister iets te fanatiek acryl garen hard aangetrokken en had niet zo snel in de gaten dat het garen dan gaat snijden en branden :@
Dank, Anitra.

Oh wat akelig! Heb je aloe gel om erop te doen?
pi_85183583
caroline succes met het vinden van een nieuwe job hoor ten eerste en ook met het vinden van een woning ofzo! Ik duim voor je!
pi_85186715
Caroline :*

Anitra, dat is echt vervelend... was het je goede hand? -O-
pi_85187843
Het is open dus zalf durf ik er niet op te doen.
Ehm het zijn beide middelvingers :@ was knoopjes strak aan het trekken en had het eerst niet in de gaten, tot ik velletjes aan de draadjes zag. :@
pi_85187974
bah, wat vervelend dat je het niet op tijd in de gaten had... :( heb je ook wat minder gevoel in je vingers dat je het moest zien ipv voelen? :*
vervelend dat het echt open is... dan kun je inderdaad gewoon helemaal niks ermee... geen zalf, geen pleisters, maar laten drogen in de open lucht is dan het beste... (maar dat had je zelf ook al door natuurlijk ;) )
  donderdag 12 augustus 2010 @ 15:31:20 #108
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85189277
Dit is alvast één kleurcombo voor m'n deken. Groen is m'n favo kleur dus dat wordt de gezamelijke factor bij alle granny's in de deken.

Later vandaag maar eens kijken hoe het wordt met de andere kleuren (zie foto hieronder), en of het allemaal wel bij elkaar past. :)
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85192076
:) TD, ik vind het mooie kleuren, ze passen prima bij elkaar! :)
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:48:24 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85192644
:W

Jeetje, ik lees net over Caroline!! Ik hoop dat je heel gauw iets anders kunt vinden!!! :o
En Anitra :X dat zal vast gemeen zeer doen... calendula is wel heel goed hoor :Y maar even rustig houden tot het niet meer zo open ligt natuurlijk ook.

Ik heb vandeweek op de markt een paar bolletjes softfun van Scheepjeswol gekocht, en daar ga ik een uiltje van maken voor een vriendin *O* zin in!

Deze:
pi_85193061
:D ladyblack, die zijn leuk! O+ ik had ze ook ergens gezien... ow ja, van ravelry... jammer dat het patroon alleen in het boekje staat en niet meer op ravelry...
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:00:37 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85193235
Ik wil ze best inscannen hoor :Y
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:03:57 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85193337
Het egeltje is ook zooooooo cute!!! O+
pi_85193376
Mijn grannies zijn moeilijk gelijk te krijgen door de verschillen in wol. Ik hoop dat ze straks goed genoeg zijn voor in de lap. Het is de eerste en meteen de laatste keer dat ik dit maak. Het is leuk omdat het lekker weghaakt, maar ik bak er niets van! _O-

edit: de foto van de twee grannies.

De bovenste is de meest recente.

[ Bericht 32% gewijzigd door Lyssa op 12-08-2010 17:10:40 ]
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:37:33 #115
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85194588
Dank lieve mensen allemaal voor jullie knuffels en morele en praktische steun.
Jur. Loket heeft bevestigd dat ik inderdaad geen rechten heb dus ik moet eruit (tenzij ze me nog een paar dagen gunt maar dat zal hooguit uitstel van executie zijn).

Tips etc graag via PM dan houden we het hier bij haken ;-)

On topic. Gisteren was ik wat in mijn kledingkast aan het zoeken en vond ik toch het tasje met de bolletjes katoen van de tas die ik ooit begon te haken maar nu even op non-actief is omdat de te breien deken eerst af moet. Was toch heel blij.
Een knotje was in een ander tasje terecht gekomen dus dacht ik een tijdje dat ik veel te weinig gekocht had. (Ook al geen aanmoediging om iets af te maken).
pi_85198120
Caroline :*

Lyssa: ik vind ze mooi hoor, voor je eerste grannys! Leuke kleurtjes ook!

Intussen ben ik aan mijn eigen stukje voor de RE-BAG begonnen, in aquablauw/turquoise maak ik een grannystripe van 10cm breed (strepen komen dan dus verticaal op de tas).
Ik zal zo ook eens naar beneden lopen, heb nog niet in de brievenbus gekeken vandaag. Ben benieuwd of het eerste lapje er is!
EDIT -> geen post vandaag -O-

[ Bericht 11% gewijzigd door Hoothoot op 12-08-2010 19:18:08 ]
pi_85200455
Ik ben alles behalve een gamenerd maareh...

Ik wil deze! :*
  donderdag 12 augustus 2010 @ 20:05:38 #118
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_85200790
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:03 schreef Hoothoot het volgende:

EDIT -> geen post vandaag -O-
Stom!
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_85204344
ik heb Guusje bijna af...
ik moet de hoorntjes nog vastzetten en ik maak nog een paar extra vlekken voor op hoofd en poten... daar mis ik toch wel vlekken... :)

maar goed, de hoorntjes heb ik met bloed zweet en tranen gemaakt (jeetje, en ik dacht dat de vingers van Jip vreselijk waren door die kleine strakke steken, maar die hoorntjes... :X ) dus die moeten erop genaaid worden, en dan nog wat extra vlekken en dan is Guusje klaar :D
pi_85204536
Jeuj mijsje!! Guusje ziet er fijn uit, echt mooi!!

Ik was bezig met het oog van de aap maar heb net alles mogen uithalen, het moest in het wit zijn maar heb het in het zwart gehaakt :o
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:46:08 #121
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85205513
Hehe even tijd (en zin :@ :{ :P ) om achter m'n laptop te kruipen.
Qua meet: ik kan wel op 9 oktober en waar het is? Nou ja ik moet uit Zeeland komen dus (bij) Utrecht is het handigst, maar eigenlijk maakt het me niet zo uit, dus kiezen jullie maar dames!

Wat een verhalen, eerst (in het vorige deel) over onze wederhelften en hoe we die ontmoet hebben (jeeminee, ik voel me gewoon een outsider, ik ben getrouwd met de DJ en dus ontmoet in de kroeg bij het uitgaan, wat ouderwets! :D )

Maar ook leuke creaties:
EssieEi: leuke sleutelhanger, die ga ik onthouden (en oooooit proberen te maken) en Guusje is liev O+
Lyssa: geinige kwal
Kruimel: ik vind je bunny er heel sportief uitzien zo, leuk!
Dames van het Re-Bag project: super dat jullie dat doen. Ik had toch niet meegedaan want ik heb nu weinig tijd, maar super om te zien dat jullie meedoen.
mijsje: beetje laat, maar ik wilde toch even zeggen dat ik het zooo zonde vind dat het wolwinkeltje moet stoppen, errug jammer.
Oh Bertha ik zag een lieve baby in een schattig dekentje! Mooi he dat je iets hebt gemaakt waar anderen plezier aan hebben.
Stefanie: wat lief van je moeder dat ze al die bollen heeft gekocht, is ze zelf ook creatief? Het zou ook echt een actie van mijn moeder kunnen zijn haha. Die vind het het helemaal leuk dat ik nu ook haak namelijk.

Caroline! Gisteren dacht ik nog, oeh leuk baantje (al is het vrijwillig) daar moet ik Caroline echt nog mee feliciteren (wat ik bij deze toch nog doe hoor) en nu dit, je moet je huis uit. Ik hoop zo dat je snel weer een plekje voor jezelf hebt :*

En voor iedereen die ik ben vergeten: ik lees altijd mee hoor, ik weet soms gewoon niet altijd wat te zeggen.
Mijn swapprojectje is wel zo goed als af *O* nu nog even wachten voordat het op de bus mag
klerkje
  donderdag 12 augustus 2010 @ 22:30:10 #122
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_85207780
Lief Guusje wordt dat, Mijsje! Ik vind de kleuren mooi bij elkaar komen.

Spiegelei, dank voor je felicitaties. Ik ben er nog steeds blij mee hoor!
En ik zet nu even alle gedoe van me af en ga lekker slapen. Morgen heb ik weer "dienst" bij de bloedbank en je kunt toch niet alles vooruit plannen. Sommige dingen gaan meevallen en andere gaan tegenvallen. Zou een beetje suf zijn om daarover te gaan liggen piekeren.

Zou het heel gemeen zijn om mijn spulletjes op te slaan en dan een kaartje te gaan sturen met Groeten uit.... hmm moet nog even een leuk verweggistannetje bedenken >:)
pi_85208988
Guusje is lief Mijsje!! O+

Caroline lekker doen waar jij je goed bij voelt :*

Ik heb uit frankrijk in een theewinkel thee met aardbeien/champagne smaak mee genomen, dat lijkt me echt iets voor een haakmeet.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 23:12:59 #124
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_85210108
Essie! Ik heb Guusje gespot op http://www.onemilliongiraffes.com/?page=6 *O*
klerkje
pi_85210546
:9 Anitra, aardbeien/champagne is een goeie combi, ook als theesmaak! :D

Ik ben klaar met Guusje!!! nu compleet met hoorntjes en nog twee extra stippen op zijn achterhoofd... (op z'n poten zag het er niet uit met stippen, dus dat heb ik achterwege gelaten...)

en ook nog eentje met m'n 3 beestenboel-schatjes samen op een rijtje: Jip, Guusje en Fladder:

(ik had de foto van Guusje nog geen 5 minuten op Ravelry, en iemand heeft hem al ge-favo-d... O+ )

-edit- ik heb ook mijn Guusje even geupload naar die site van one milion giraffes... :D ben benieuwd ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')