Hehe even tijd (en zin

) om achter m'n laptop te kruipen.
Qua meet: ik kan wel op 9 oktober en waar het is? Nou ja ik moet uit Zeeland komen dus (bij) Utrecht is het handigst, maar eigenlijk maakt het me niet zo uit, dus kiezen jullie maar dames!
Wat een verhalen, eerst (in het vorige deel) over onze wederhelften en hoe we die ontmoet hebben (jeeminee, ik voel me gewoon een outsider, ik ben getrouwd met de DJ en dus ontmoet in de kroeg bij het uitgaan, wat ouderwets!

)
Maar ook leuke creaties:
EssieEi: leuke sleutelhanger, die ga ik onthouden (en oooooit proberen te maken) en Guusje is liev
Lyssa: geinige kwal
Kruimel: ik vind je bunny er heel sportief uitzien zo, leuk!
Dames van het Re-Bag project: super dat jullie dat doen. Ik had toch niet meegedaan want ik heb nu weinig tijd, maar super om te zien dat jullie meedoen.
mijsje: beetje laat, maar ik wilde toch even zeggen dat ik het zooo zonde vind dat het wolwinkeltje moet stoppen, errug jammer.
Oh Bertha ik zag een lieve baby in een schattig dekentje! Mooi he dat je iets hebt gemaakt waar anderen plezier aan hebben.
Stefanie: wat lief van je moeder dat ze al die bollen heeft gekocht, is ze zelf ook creatief? Het zou ook echt een actie van mijn moeder kunnen zijn haha. Die vind het het helemaal leuk dat ik nu ook haak namelijk.
Caroline! Gisteren dacht ik nog, oeh leuk baantje (al is het vrijwillig) daar moet ik Caroline echt nog mee feliciteren (wat ik bij deze toch nog doe hoor) en nu dit, je moet je huis uit. Ik hoop zo dat je snel weer een plekje voor jezelf hebt
En voor iedereen die ik ben vergeten: ik lees altijd mee hoor, ik weet soms gewoon niet altijd wat te zeggen.
Mijn swapprojectje is wel zo goed als af

nu nog even wachten voordat het op de bus mag