quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:
Even zonder bij te lezen, Thomas heeft het geflikt hoor. Nog net voor zijn eerste verjaardag kruipt meneer! Jongens, ik heb zo ontzettend staan janken he. De knapperd.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef mefke79 het volgende:
Icantrix had inpakstress, die heeft vast niet door dat ze em dichtgooide.
Hier ook een spuit elf, bovenstaande wilde ik ook nog vertellen. Op precies dezelfde manier afgebouwd. Uiteindelijk was ze er al in 1 week vanaf en daarna nooit meer een fles gehad in de nacht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:26 schreef mefke79 het volgende:
Goed en dan zal ik als spuit elf mijn eigen berichtje ook nog maar even herhalen:
Sorbo, ik ben vast enorm spuit elf, maar wij hebben de nachtvoeding inderdaad afgebouwd door eerst de verhouding melkpoeder/water scheef te trekken (te veel water of te weinig schepjes) en toen door de totale hoeveelheid af te laten nemen. Nu staat er eigenlijk alleen wat water (40 ml) klaar voor de nacht en zelfs dat heeft ie meestal niet nodig.
Roodwitgroenig?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:33 schreef Stiemie het volgende:
Esmee heeft ineens bedacht dat ze over precies een maand 1 jaar wordt en dat je dan best zelf mag eten... Ik mag niks meer voeren en pureren is ook over... Vanavond hadden we pasta, met geroosterde groenten en rode pesto. Drie keer raden hoe mijn vloer er nu uitziet
Dat valt je dan al bijna een jaar niet opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Poppedein het volgende:
Hey, ik zie ineens dat Amélie helemaal niet in t lijstje staat... is me dat nou echt gewoon een jaar lang niet opgevallen of doet ze nu gewoon de magic trick richting de dreumessen?
Hier zijn we ook hard aan het toeleven naar Lena's eerste verjaardag, nog 2 weekies...zo spannend!!
ja, hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Ca.ra het volgende:
Oh Lily mag Thomas bij Leah in de leer?
en ik had lange dikke benenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:43 schreef Poppedein het volgende:
Jeetje BJ, dan was jij inderdaad ook echt al vroeg lang zeg! Nee, ik ben inderdaad niet klein, "gewoon" 1.70m, maar ik had vroegah allemaal langere slankere vriendinnetjes...Als ik lang was had ik vast niet van die korte dikke beentjes dacht ik dan... Maar nu klink ik echt als een of andere onzekere neuroot , dawaskheulniehoor!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Sorbootje het volgende:
![]()
Ik heb helemaal niet kunnen oefenen met een schep minder in de fles
![]()
![]()
want ze sliep de hele nacht door
Hier wil ik ook even voorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Sorbootje het volgende:![]()
Ik heb helemaal niet kunnen oefenen met een schep minder in de fles
![]()
![]()
want ze sliep de hele nacht door
Haha. Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. Als hij aan de boeken op de onderste plank zit en ik zeg 'nee', dan kruipt hij vaak weg naar iets anders. Hij doet het niet altijd, maar hij vindt het vaak eigenlijk wel best. Heel maf. Ik haal me natuurlijk nu al in mijn hoofd dat ik gewoon een ontzettend braaf kind heb.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:28 schreef Sorbootje het volgende:
Maar nee accepteren?!Hier niet hoor. Begrijpen dóndersgoed, en dan vervolgens mij aankijken, met een glimlach neeschudden....... en het dan alsnog doen
![]()
Nou, geweldig! Het viel me ook op dat je 's middags niet zo heel veel geeft. Je kunt overwegen om - als ze dat wil natuurlijk - wat extra's te geven. Het hoeft niet veel te zijn, een halve boterham of een beetje fruit of zo. Maar misschien is dat wel wat overdreven.quote:En vanmorgen het ik Isabeau na haar fles nog een boterham met pindakaas aangeboden en die ging half op. Best prima dus. En vanavond ga ik denk ik couscous maken met kip en daarna weer volle yoghurt en dan opteer ik voor een herhaling van afgelopen nacht. Het was ook niet een béétje doorslapen, maar echt van 7.15u tot 6.00u.
Wat een gemene opmerking!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
Nooit vaak genoeg he! *glim*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:18 schreef Claudia_x het volgende:
Thomas kan kruipen!Wat geweldig, Ca.Ra. Je hoort het waarschijnlijk al vaak genoeg, maar ik vind hem zó ontzettend leuk. Hij is het donkerharige doerakje dat ik nooit zal krijgen omdat bij ons de blonde genen regeren.
Dat jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:47 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat het volgens mij is Claudia, met die mensen die roepen dat Ivan vást nog lastiger gaat worden? Da's de kift! Het kan toch net zo goed dat hij gewoon gemakkelijk blijft? Why not?
Als ik een euro had gekregen voor iedere keer dat ik die opmerking had gehoordquote:Van een iets andere orde, maar volgens mij het zelfde verschijnsel; hoe vaak ik niet heb moeten aanhoren over het haar van Isabeau "dat valt nog wel uit, wacht maar af!". Ik vond het altijd wat afgunstig klinken (alsof baby's zonder haar minder leuk zijn, wat een onzin!).
hahahahaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan er nu wel smakelijk om lachen. Als iemand een opmerking maakt over hoeveel haar ze heeft, dan roepen mijn schoonzus en ik in koor (als ze bij me is natuurlijk, anders kan het niet)DAT VALT NOG WEL UIT!
![]()
Maar idd Huup, die opmerkingen... zo vermoeiend af en toe, want je hebt in het begin wel degelijk een klein baby'tje en geen peuter. De andere kant is wel dat je ook juist heel veel positieve, lieve reacties krijgt op die weelderige haardos. Het heeft 2 kanten![]()
Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur.
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor!
Dat is al lang uitgevallen hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ca.Ra, ik schrok me om 5 uur wild! En heb vervolgens wakker gelegen tot de wekker ging om 6 uur.
En Tomas heeft inderdaad ook een mooie bos haar. Maar dat valt nog wel uit hoor!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? Ik dacht altijd dat je haar met plezier liet vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Even voor de zekerheid, ik probeer natuurlijk ook altijd te voorkomen dat Isabeau valt
Vind ik ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
En zelfs al wordt je kind zo, moet je je nu dan al 'schrap gaan zetten' of zo? Er mag wat mij betreft wel wat meer gekird worden over hoe leuk kinderen zijn.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:28 schreef Lijnloos het volgende:
Gelukkig is het een kanjer om te zien! O*
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:35 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fout je deze opmerking op kunt vatten?!
![]()
Daar heb ik niet eens bij stilgestaan, dat er ook kinderen zijn die niet de hele tijd omkukelen zoals Ivan omkukelt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:44 schreef Sorbootje het volgende:
Maar ze is in elk geval nog nooit uit stand op haar hoofd gevallen. Wel uit zit en uit kruipstand.
quote:
En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:29 schreef huuphuup het volgende:
hihi Lijnloos
Amélie gaat wel in bed staan en kiept dan idd rustig om tegen de spijlen. Geeft een enorme klap door de babyfoonde eerste paar keer zat ik tegen het plafond
haha neuh, dit vond ik dus zo'n geval van ja ik kan er niet altijd bij zijn. ze laat zich tegenwoordig met wat meer beleid vallenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En nu heb je een muur van knuffels om haar heen gebouwd?![]()
Ik heb in de box het voedingskussen gelegd. Dat heeft Ivan al een boel brokken bespaard!
I know!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
Je beseft wel dat ze bijna één is?
Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
I know!
Maar die 'wiegendood tot 2 jaar' campagnes maken me bang
nee serieus, ik denk dat ik gewoon een wuss ben en dat het blijft tot ze uit huis gaat ofzo![]()
en ik wil nog niet weten waar ik me dan zorgen om maak!![]()
Haha. Ik moet ineens denken aan de verhalenbundel van Sedaris. Heb je die wel eens gelezen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef wickie het volgende:
Mette vind het leuk om haar hoofd tegen de spijltjes aan te rammelen, of eigenlijk tegen alles. Ook tegen de vloer..![]()
Wat leuk om te lezen, zeg! Ik wou vragen of dat misschien typerend is voor meisjes, maar uit de verhalen van Sorbo maak ik op dat daar de nodige uitzonderingen op bestaan.quote:Maar vallen doet ze met beleid, ze weet precies wanneer een ondergrond zacht of hard is. Als ze op bed zit, vind ze het leuk zich achterover te laten vallen, maar als ze op de vloer zit zal dat dus niet doen. Daarin is ze erg bedachtzaam.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat risico tot 2 jaar bestond!
Als jij het een prettig idee vindt dan doe je dat toch lekker zo? Jouw kind, jouw neuroses.
Wij hebben hier in het wijkcentrum een zaaltje gehuurd (zaaltje moest, eigenlijk wilde we alleen de binnenplaats, die kreeg je er dan bijquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef Stiemie het volgende:
Ha daar ben je weer Linda! Gezellig!
Wat voor feestje geven jullie voor Lotte? Wij geven een feestje bij de kinderboerderij. Doen we met Linde's verjaardag ook altijd, dus een beetje traditie inmiddels! We gaan dan pannenkoeken eten met allemaal kindjes uit de vriendenkring en mijn achterneefjes en -nichtjes![]()
Zo de filmpjes kijken want ik ben nu eigenlijk een sollicitatiebrief aan het schrijvenConcentratie wat is dat?
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.
Van zo:
Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?quote:Naar zo:
Ik ben echt fan van Lotte... wat een topkind is dat!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef Linda2205 het volgende:
meld.. moest van Ssserpente![]()
Wat sneu al die kindjes die vallen! Lotte valt eigenlijk nooit. Ze is een keer heel hard vanuit staan achterover gekukeld, toen wist ze dat het niet kon, je zo te laten vallen en sindsdien laat ze zich heel langzaam door dr knietjes zakken.
Van zo: Naar zo: Ssserpente, een paar topics terug had ik een stuk geschreven over tandjes poetsen, misschien heb je daar wat aan. Zal zo even kijken of ik het kan vinden.
Esmee, leukie! Bijna jarig inderdaad! Wat gaan jullie doen Stiemie? Hier wordt het feestje ook al gepland![]()
Cara, wat heerlijk dat Thomas kruipt! Doet hij dat dan met of zonder spalkjes? Zonder denk ik? Gaat het al beter met zn knietjes nu?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.![]()
Jongens kunnen toch ook heel goed drama-kingen! Alles voor de aandacht van je mama toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bedankt voor dit filmpje, Linda. Het is me nu pijnlijk duidelijk geworden dat Ivan nog dramatischer huilt dan een meisje.![]()
[..]
Wow, wat doet ze dat behendig! Hoeveel tijd zit daartussen?
Is Lotte inmiddels alweer wat vrolijker?
Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe is jullie dat eigenlijk bevallen Stiemie, zo'n redelijk "groot" feest, met Linde toen ze klein was? Ik hoor van alle kanten dat het wrs veel te veel gaat worden voor Lotte en dat mensen hun feestjes klein houden omdat het voor het kind zelf ook leuk moet zijn. Maarja, met familie uit NL en Ronny's familie...dat past niet in mn huis en moet ik zeker iedereen een voor een een uurtje laten komen ofzo..
Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:03 schreef Linda2205 het volgende:
Vrolijker is ze absoluut niet. Ik snap wel waar het door komt, naar een KDV gaan is natuurlijk ook heel wat.
Vanaf dat ze gaat, dus een maand nu...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oef, wat lijkt me dat vervelend! Ik kan me je twijfel goed voorstellen. Het is makkelijk om van deze kant te zeggen dat het wel weer beter wordt. Het duurt nu ook alweer best een tijd, toch?
Het is op 5min. van ons huis, dus ik ben ook zo thuis met d'r. Dan kan Ronny mooi de visite entertainenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:07 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Mijn meiden zijn allebei gek op drukte en veel mensen. Linde doe je bijvoorbeeld echt een pleizer door met de tram/trein naar de markt of op verjaardagsvisite te gaanDus dan is het prima te doen. Als je kindje daar niet van houdt, is het misschien minder leuk denk ik. Al kan je natuurlijk een draagdoek meenemen om haar toch wat apart te houden? Of misschien een stukje buiten lopen als het heel druk is?
Ik ben trouwens ook soms best blij hoor als de dames even een dagje naar de opvang gaan. Kan ik eeeeeeven ergens anders mee bezig zijn (lees uberhaupt ergens langer dan 2 minuten bezig zijn)
Moet.Nu.Brief.Schrijven (ik heb geeeeeeen zin)
Hmm. voel me een beetje lullig door mijn lompe opmerking op jouw filmpjes... mocht je dat vervelend hebben gevonden, sorry, ben in lompe modus vandaag.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Vanaf dat ze gaat, dus een maand nu...
Haha, ze is ook gewoon leuk! Maar nu even niet. Dat was ook wat ik dacht na jouw opmerking, dus das niet erg hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:49 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmm. voel me een beetje lullig door mijn lompe opmerking op jouw filmpjes... mocht je dat vervelend hebben gevonden, sorry, ben in lompe modus vandaag.Zo niet, dan laat maar
Maar wel een
lijkt me heel naar als het zo gaat. Kan me je twijfels daarom ook wel heel goed voorstellen. Is het een optie dat ze thuis blijft? Ik bedoel, kun je dat regelen (ben even vergeten of jij werkte of niet, of hoe jullie situatie is)...?
In elk geval sterkte met de beslissing...
Tijn met tandjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 20-08-2010 11:08:31 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Probleem is dat ze gewoon heel snel wakker wordt. En daar slapen ze om 12u allemaal samen. Maar van iedere scheet van een ander kindje is ze bij wijze van spreke al wakker. Langer als een uurtje slaapt ze daardoor niet. In het begin legde ze d'r 's ochtends nog op bed, voor drie kwartier ofzo, maar dan sliep ze 's middags thuis niet meer en was ze 4u lang aan het huilen en doen. Dat is ook niks. Daar heeft ze dan tenminste nog afleiding om d'r door de vermoeidheid heen te trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:46 schreef Lijnloos het volgende:
Ah, gelukkig...Ik snap wel dat je zoiets heb van even doorbijten, het is inderdaad zonde als je straks een keer wel moet en je moet dan ook weer van voor af aan beginnen zoals je zegt. Maar wel duidelijk erg vermoeiend voor haar als je dat slaappatroon zo ziet. Minke is ook altijd wat vermoeider als ze een dagje kdv heeft gedaan, maar zo erg...
Hopelijk kan ze snel haar draai vinden, ook in het bedje al daar...
Ja, we moeten weer meeten binnenkort, ik mis je gewoon!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:58 schreef Sorbootje het volgende:
Hè getver Vlindur! Wat een gedoe met je pols.En dan ook zo slecht slapen... balen! 't gedrag van rienk in bed klinkt wel een beetje als dat van Isabeau een paar weken geleden. (en dat viel ook samen met ineens kunnen staan en kruipen enzo) Hier hielp gecontroleerd huilen als een tierelier, maar Rienk is natuurlijk een ander kind dan Isabeau. Nou ja, als je even wilt bijkletsen/mopperen/tieren/niksen-terwijl-ik-Rienk-entertain dan weet je me te vinden he!?
En het is inderdaad fijn dat Isabeau doorsliep, maar vooralsnog ga ik uit van een toevalstreffer. Lekker was het wel.
Hmm, ja das ook niks inderdaad... wel apart dat ze ze allemaal tegelijk op bed doen (vind ik persoonlijk). Bij ons kdv gaan ze gewoon wanneer ze slaapsignalen afgeven of als de leidsters zelf ook het idee krijgen dat het wel eens tijd wordt. Minke slaapt meestal 2x 1,5/2 uur daar. Als ik haar dan ophaal kukkelt ze inde auto nog wel eens in slaap, maar dan weet ik ook weer dat het niet laat wordt die avond. Als ze niet op het kdv is laten we haar thuis meestal ook 2x 1,5/2 uur slapen tussendoor. Dat is voor haar prima te doen, daar doet ze het goed op zeg maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Probleem is dat ze gewoon heel snel wakker wordt. En daar slapen ze om 12u allemaal samen. Maar van iedere scheet van een ander kindje is ze bij wijze van spreke al wakker. Langer als een uurtje slaapt ze daardoor niet. In het begin legde ze d'r 's ochtends nog op bed, voor drie kwartier ofzo, maar dan sliep ze 's middags thuis niet meer en was ze 4u lang aan het huilen en doen. Dat is ook niks. Daar heeft ze dan tenminste nog afleiding om d'r door de vermoeidheid heen te trekken.
Rienk, wat ga je goed! Wat leuk om te zien Vlindur, die combi van kruipen en tijgeren!
Tussen 12 en 2 is slaapjestijd hier, dan gaan alle kindjes naar bed, moe of niet. Kinderen die daar behoefte aan hebben kunnen 's ochends of 's middags nog een extra slaapje doen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:06 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hmm, ja das ook niks inderdaad... wel apart dat ze ze allemaal tegelijk op bed doen (vind ik persoonlijk). Bij ons kdv gaan ze gewoon wanneer ze slaapsignalen afgeven of als de leidsters zelf ook het idee krijgen dat het wel eens tijd wordt. Minke slaapt meestal 2x 1,5/2 uur daar. Als ik haar dan ophaal kukkelt ze inde auto nog wel eens in slaap, maar dan weet ik ook weer dat het niet laat wordt die avond. Als ze niet op het kdv is laten we haar thuis meestal ook 2x 1,5/2 uur slapen tussendoor. Dat is voor haar prima te doen, daar doet ze het goed op zeg maar.
Vlindur, wat geweldig van Rienk, hij gaat echt hard joh!
En eenvoor jou zelf en ook wel een beetje voor J. Hoop voor je dat het helpt zo'n operatie, klinkt wel naar...
Ik ben nu maar vast een inpaklijstje aan het maken voor morgen, om te voorkomen dat ik echt vanalles ga vergeten...Damn, wat heeft zo'n kind dan veel om mee te slepen. Gelukkig rij ik morgen met hubbies auto, want in mijn gebakje gaat dat echt allemaal niet passen als ook ons eigen spul allemaal nog mee moet.
Dat wou ik nog zeggen, naar dat filmpje ben ik wel benieuwd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar toch, hè, mensen roepen al zolang tegen ons: "Wacht maar tot hij wat ouder wordt, dan is hij vast niet meer zo makkelijk." Maarja, hij blijft makkelijk. Het is echt geen verdienste van onze kant. Het lijkt de aard van het beestje te zijn. Hij is ook heus geen muurbloempje dat de hele dag stil op één plek ligt. Hij kruipt erop los, ontdekt de wereld, wil overal tegenaan staan en tegenop klimmen, is niet meer tevreden met op schoot zitten, maakt een héél groot drama als hij naar bed/in de autostoel/in de kinderwagen moet of als hij nog geen boertje heeft gelaten (ik moet dat eens filmen - net een scene uit The Exorcist). Hij is gewoon vrolijk, ondernemend én makkelijk. Ik ben heus wel benieuwd hoe dat zich in de toekomst zal ontwikkelen, maar ik vind het ook lastig te begrijpen waarom de eerder genoemde mensen zo skeptisch zijn.
Ja, dat voel ik precies zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Het is soms zwaar., net zoals het soms zwaar was met één, en net zoals ik het soms (vaker?) zwaar heb gehad in mijn eentje.
Ik ook. Met als enige verschil dat je nu met baby je kiezen op elkaar zet en door MOET. Voor die tijd kon je ff een tijdje lekker zitten sikkeneuren op de bank, een dag in bed blijven, een week niks doen en nu moet je doorgaan...Dat vind ik niet altijd makkelijk, dat eeuwige doorgaan...quote:
Dat herken ik ook wel, maar dat is voor mij niet de essentie. Ik vind veel dingen leuker nu Ivan er is. Ik geef altijd als voorbeeld naar de Ikea gaan. Voorheen begonnen we daar met goede moed aan en kwamen we er met een relatiecrisis vandaan. Doordat Ivan er is passen we ons Ikeabezoek aan: we winkelen gericht, rekken het niet, nemen een pauze in het restaurant en genieten gewoon van de manier waarop hij de wereld om zich heen beleeft. Ik kom tegenwoordig moe maar gelukkig bij de Ikea vandaan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ook. Met als enige verschil dat je nu met baby je kiezen op elkaar zet en door MOET. Voor die tijd kon je ff een tijdje lekker zitten sikkeneuren op de bank, een dag in bed blijven, een week niks doen en nu moet je doorgaan...
quote:Dat vind ik niet altijd makkelijk, dat eeuwige doorgaan...
Mooi omschreven, Linda. En herkenbaar. Dat is een reden dat ik dan ook niet rammel voor een tweede. Ik zou het niet trekken, denk ik, en mezelf er teveel in verliezen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik ook. Met als enige verschil dat je nu met baby je kiezen op elkaar zet en door MOET. Voor die tijd kon je ff een tijdje lekker zitten sikkeneuren op de bank, een dag in bed blijven, een week niks doen en nu moet je doorgaan...Dat vind ik niet altijd makkelijk, dat eeuwige doorgaan...
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:39 schreef wickie het volgende:
Pff ik reageer echt te langzaamJullie zijn alweer lang over andere dingen aan t praten..
Wij hebben ook een ligbad (naast een grote douchequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn, Groofsken!Ik zou echt niet meer zonder een ligbad kunnen. Ik ga er volgens mij wel 4 keer per week in.
Kijk, dat scheelt me weer wat nadenkwerk. Thanksquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef She-Wolf het volgende:
OhDat is jammer.
Toen mijn jongste nog klein was deed ik het zo. Ik ging er als eerste uit met de jongste op mijn arm. Die legde ik ingewikkeld in een handdoek in de wasbak, waar ik een kussentje in had gelegd (of ik het wipstoeltje), terwijl ik mezelf afdroogde en aankleedde. Daarna oudste afdrogen en aankleden en dan de jongste.
Volgens mij hebben mensen daar sowieso een heel slecht besef van! Ik heb het idee dat men een baby al gauw groot en/of dik vindt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Asyniur het volgende:
Tegen ons wordt ook regelmatig gezegd: ooh, hoe oud is hij? half jaar. Oooh dan is hij wel groot voor zijn leeftijd hoor! uhm nee, hij is klein voor zijn leeftijd. weet je het zeker? nee, he is mijn kind maar jij zal het vast beter weten![]()
geniaal ding he! Hier ook dikke pret voor zowel de oudste als de jongste <3quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben sinds een weekje een bibabad en het is zo leuk
Nou het is wel zo dat Harry over het algemeen heel helder uit zijn ogen kijkt en mensen echt goed bekijkt. Tel daarbij op dat hij oersterk is en dus niet zo'n slappe baby en hij lijkt gewoon al ouder. Maar groot is hij echt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij hebben mensen daar sowieso een heel slecht besef van! Ik heb het idee dat men een baby al gauw groot en/of dik vindt.
Zoiets is me ook opgevallen tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik had lange tijd een heel bescheiden buik terwijl mijn collega's het een gigantische buik vonden. Ik had toen ook nog eens een collega die superslank was en een ontzettend bescheiden buikje had; dat heeft niet bijgedragen aan de realistische beeldvorming.
Dat zelfverzekerde heeft ie van zijn moederquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:10 schreef RockabeIIa het volgende:
L heeft trouwens sinds zondag een blauw oog (inmiddels groen) en aan de andere kant een dikke groene wang. Ziet er niet uit! Wordt toch echt tijd dat ie niet zo enthousiast loopt. Hij is heel zelfverzekerd maar het gaat allemaal nog best wankel
Auwe!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zie er tegenwoordig uit alsof we er een kitten bij hebben. Ivan probeert zich op te trekken aan plekken waar zelfs ik geen vet heb. En daar krabt hij flink bij.
En krijgt ze dan ook nog 4 flessen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Oh en Isabeau heeft gisteravond weer zo heerlijk ziiten smullen! Onvoorstelbaar hoe goed ze opeens eet. Ze heeft een hele lading couscous met kip, courgette, kikkererwten en rozijnen gegeten en daarna nog volle yoghurt. Zo gezellig om samen te eten als er ook daadwerkelijk wat in gaat
Ja...maar ik snap niet goed wat dat met mij te maken heeft?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef Asyniur het volgende:
maar lily, alle kinderen zijn wel eens druk en ongehoorzaam hoor!![]()
Lotte had gister chili-rijst-crackertjes te pakkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:43 schreef Sorbootje het volgende:
Vlindur, wat fijn dat het best goed ging! Jee en nu doorzetten! Enneh, zin om eens samen te Ikea-en?![]()
Ymme, bij Isabeau ben ik (omdat ik nogal een voedingsnazi ben) heel optimistisch begonnen met allemaal zelfgemaakte hapjes. Ze haalde haar neus ervoor op. En toen we een paar dagen naar Gent gingen had ik een paar potjes meegenomen voor het gemak en dat at ze met smaak, niet veel, maar wel met smaak. Dus met frisse tegenzin potjes gaan geven, maar ze at altijd maar een paar happen. En zo ging het tot we in Italie waren een paar weken geleden. Ze kreeg al wel steeds meer vers, maar nog steeds maar een paar happen. En ineens, daar in Italië, ging de knop om! En nu eet ze gewoon met ons mee. Hele borden vol (voor babybegrippen dan hè) Ik pas wat zij krijgt natuurlijk wel aan op haar leeftijd (heb bij haar de lepel harissa maar even achterwege gelaten, rode peper is denk ik nog niet zo'n goed plan), maar ze eet álles! Voor nu vind ik het zo leuk en gezellig
Hihi, ik bedoelde slaapdronken. Zegt meer over mij dan over jou denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:00 schreef Sorbootje het volgende:
Hé hé hé! Ik was niet dronken, ook niet half![]()
![]()
Weightwatchers weer opgepakt deze week.... en dan moet ik dus erg rustig aan doen met de wijn, anders jas ik mijn punten er zo snel doorheen
Wij hebben een kinderstoel (die witte die iedereen heeft)( van ikea voor bij mn ouders en voor hier extra, erg fijn en handig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:46 schreef ymme het volgende:
Oh Ikea. Daar gaan we vanavond ook heen.
Wat MOET ik gewoon echt meenemen voor baby lief
Ben op zoek naar kinderstoel voor bij mijn ouders en een matras voor campingbed.
(ja dichtbij dçhem)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:20 schreef ymme het volgende:
Thanks voor de tip
(woon jij toevallig ook hier in de buurt, dat je dat weet?)
Maar eens kijken of die baby speciaalzaak vanavond ook open is.
Ja dat bedoel ik! Kindjes vinden kruiden en specerijen vaak veel lekkerder dan wij geneigd zijn te denken. Om je heen hoor je toch al snel (of tenminste, ik krijg dat veel te horenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, Isabeau eet ook gewoon specerijen hoor. Maar idd niet té scherp
Ik snij door zo'n pot alsnog een uitje, paprika, champignons oid. Dus dan is het volgens mij een kleine moeite om een pakje tomaten te kopen (gepast.nogwat tomaten) en er dan zelf kruiden door doen. In zo'n glas saus zit heel veel suiker, zout enz. (Ik doe het voor mezelf ook hoor, maar als Lotte mee-eet maak ik zelf even snel een sausje)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Sorbo, ja gezellig! ik ga je NU pmmen!
Hoe doen jullie het met kant en klare mixen? Ik wil Rienk ook eten geven wat wij eten, maar wij zijn nogal van de winkelmixjes.. Dus zoals gister de spaghetti (zie rapleytopic) kan dat dan kwaad als ik gewone kant en klare mix geef? (Bertolli basilicum hadden we)
Lotte krijgt sporadisch vlees. Al is het maar om de ranzige luiers die je er van krijgtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef ymme het volgende:
Hier eten wij heel weinig aardappels groente en vlees. Vooral ovenschotels en apparte dingen.
Met vaak veel kruiden enzo. Vandaar dat we voor nu voor potjes gaan. Tenzij we natuurlijk gewoon bonen, bloemkool ofzo eten. Dan kan Mart gewoon mee eten natuurlijk.
Maar hij is nu bijna 6 maanden. Vlees is dan nog geen goed idee denk ik zo? Of wat is jullie mening daarover.
In die mixen zit vrij veel zout, ook in de kant-en-klare pastasauzen. Vanaf 1 jaar hoef je niet meer zo strikt op de zoutintake te letten maar tot die tijd zou ik de pakjes en potten wel een pietsje vermijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:04 schreef Vlindur het volgende:
Sorbo, ja gezellig! ik ga je NU pmmen!
Hoe doen jullie het met kant en klare mixen? Ik wil Rienk ook eten geven wat wij eten, maar wij zijn nogal van de winkelmixjes.. Dus zoals gister de spaghetti (zie rapleytopic) kan dat dan kwaad als ik gewone kant en klare mix geef? (Bertolli basilicum hadden we)
Nee joh gek!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Linda2205 het volgende:
Ow en Huup, ik ben altijd een beetje jaloers op jouw eet-verhalen! Het klinkt allemaal zo lekker
Ik heb de afgelopen 2 dagen smakeloze aardappeltjes, met smakeloze worteltjes en een saai worstje gegeten. Ik ben gewoon niet zo crea-bea met eten en ik kan hier ook nooit wat vinden in de suupquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee joh gek!t is vaak zat niet te eten hoor
zelfs zo erg dat zelfs Amélie me aan kijkt van ja daaag
![]()
maar dat post ik natuurlijk niet![]()
maar ik hou wel van koken ja, en van eten
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:14 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 dagen smakeloze aardappeltjes, met smakeloze worteltjes en een saai worstje gegeten. Ik ben gewoon niet zo crea-bea met eten en ik kan hier ook nooit wat vinden in de suupDus dan klinken jouw dingen altijd heel exotisch en lekker en *oh-mag-ik-mee-eten*
Ze verkopen hier niet eens taugéquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon allerhande.nl eens afpluizen! Daar moet vast iets tussen staan dat ze bij jou ook verkopen en maakbaar is.
[ afbeelding ]
deze blikken bedoel ik trouwens. Er zit wel ietsje zout in, maar een stuk minder dan de potten saus van bertolli bijv.
Kosten een whopping 59 cent. Maar je hebt ze ook nog goedkoper van Euroshopper, maar die zijn hier altijd op. kutPolen hier![]()
Ja zal best wel, even etiketjes lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze verkopen hier niet eens taugé![]()
Je hebt ook tomatenspul helemaal zonder zout dacht ik Huup
Nou..pfft. Inderdaad! Maar ook dat is voor ieder kindje anders, want een moeder wiens kindje tegelijk met Lotte ging wennen, merkt helemaal niks! Toby doet het vast super!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:06 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd net gebeld door het kdv, volgende week woensdag heb ik het intake-gesprek![]()
En de week erop gaat hij al wennen![]()
![]()
Ze had het erover dat het op deze leeftijd best moeilijk is voor die kleintjes om zich aan te passen en te wennen.. Dat geeft me goede moed
Ze hebben ook aardbeien vanaf 4 maand en sinaasappelsap er door. Niet alles wat te koop is is ook per definitie goed en gezond natuurlijk, ook voor baby's nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:14 schreef ymme het volgende:
Waarom zit er in de potjes van 6 maanden dan vlees in
Soms is het wel verwarrend hoor
Eigenlijk vanaf 1 jaar. Aardbeien zijn, net als tomaten, erg allergeen. Dat kan zorgen voor reacties. Het is ook lastig om te weten wat wel en niet kan. Maar kijk naar Mart, reageert hij op eten? Je kan natuurlijk één aardbeitje proberen, als je die graag wil geven. In principe probeer ik het schema van Kleintjes aan te houden, maar wijk daar ook wel eens vanaf, naar eigen inzichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:18 schreef ymme het volgende:
Dus aardbeien mag ook niet?
Op internet lees je toch verschillende adviezen/feiten.
Dit is mijn eerste babytje en ik probeer alleen te doen wat goed voor hem is. Maar wat ís dan goed?
Dezequote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:23 schreef ymme het volgende:
Schema van Kleintjes.
Eens google gaat.
Lol, Niels ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Kersjes het volgende:
De dermatoloog belde net eindelijk terug. Toby is behoorlijk allergisch: koemelk, kippenei en pinda.
Ik word z.s.m. gebeld door een ziekenhuis-diëtiste voor een afspraak.
Och jee, ik ben er helemaalvan .
Wat naar nieuws, zeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Kersjes het volgende:
De dermatoloog belde net eindelijk terug. Toby is behoorlijk allergisch: koemelk, kippenei en pinda.
Ohh, wat voelt dat ineens groot he! Jammer hoor, dat je er niet bij was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vandaag voor het eerst in een winkelwagen gezeten!Ik was er niet bij en daar ben ik haast een beetje verdrietig om, haha. Wat een mijlpaal weer.
En ik kan lekker opschrijven dat ik het zo stom vindquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat het beter ging met de nieuwe autostoel, Twinkly! Ik vind het echt een openbaring, dat ding. En je schoonzusje, brr, wat een loederrrr! Ze is verder misschien heel aardig, hoor. Maar hey, via internet kan ik lekker ongenuanceerd op mensen die stomme dingen zeggen afgeven.![]()
En andersom is Ivan dus ook best 'onrustig'! Hij kan een onwijze dramaqueen zijn (of zoals Huup ooit zei: Ivan, stervende zwaan!) en hij is de laatste tijd zo ontzettend roekeloos. Ik heb mezelf aangewend om als hij valt niet te reageren of om bijvoorbeeld een liedje te zingen. Maar hij heeft deze week een paar flinke smakken gemaakt waar ik zelf ook behoorlijk van geschrokken ben en dan neem ik hem maar gauw bij me. Eén keer zat het me zo dwars dat hij daarna lang sliep dat ik hem extra in de gaten heb gehouden op alertheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:29 schreef Twinkly het volgende:
En hij geeft geen kikWel apart vind ik dat, Niels is best "hyper" en die laat zich juist heel rustig op zijn knietjes zakken en hij wordt ook niet boos als hij iets niet mag (nog niet
). Dus eigenlijk is hij toch ook best rustig in bepaalde opzichten.
Ik dacht dat het vast een opmerking was die je ook vaker gehoord hebt nav je ADHD-zoon...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:53 schreef lily het volgende:
Ja...maar ik snap niet goed wat dat met mij te maken heeft?
Dat doet ze dus niet, das het probeem. Ze trekt gewoon dr beentjes onder zich en gaat dan staan. In het begin ging ze inderdaad op het voetenplankje staan en zich dan laten neervallen. Toen hebben we het plankje naar beneden gedaan en nu doet ze het nog sporadisch omdat ze er alleen maar met haar teentjes bij kan. Maar dit kan ze ook zonder voetensteuntje helaasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Lindadan schrik je je idd wezenloos.
Geen idee of er iets universeels bestaat, het lijkt me haast van wel.
Is het geen optie om het zitplankje en de voetenplank wat lager te doen? Ik lees van heel veel mensen dat dat helpt. Dat ze zich niet meer naar omhoog kan afzetten zeg maar.
Dat van die doek is ook nog een idee...stuur je Eva snel terug dan? Mn andere is ook uitgeleendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:59 schreef huuphuup het volgende:wat een stuntpilootje!
En anders wellicht in een sack&seat op een gewone stoel? Ik heb geen ervaring met die dingen hoor ik weet niet hoe stevig ze erin zit, maar ik geloof dat ze daar redelijk vast in zit.
Je kunt haar misschien ook in een fwcc aan de stoel vastknopen met je doek![]()
wel een vervelend probleem zeg.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat van die doek is ook nog een idee...stuur je Eva snel terug dan? Mn andere is ook uitgeleend
Das mooi dat het bestaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:02 schreef freecell het volgende:
Universeeltuigjes bestaan, zijn een tientje oid en de babyplanet heeft ze sowieso
ik kan ff bellen morgen als je dat fijn vindt? als ze het zekers weten hebben wil ik zaterdag eventueel ook wel langsgaan en het opsturen. die dingen zijn volgens mij universeel. je kan ze om de poten van de stoel haken zeg maarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat doet ze dus niet, das het probeem. Ze trekt gewoon dr beentjes onder zich en gaat dan staan. In het begin ging ze inderdaad op het voetenplankje staan en zich dan laten neervallen. Toen hebben we het plankje naar beneden gedaan en nu doet ze het nog sporadisch omdat ze er alleen maar met haar teentjes bij kan. Maar dit kan ze ook zonder voetensteuntje helaas
Simmu, thnx voor de link! Als ik online niks vind zal ik mn mams even langssturen vragen langs te gaan
Ik ga morgen eerst hier even rondbellen, das wel net zo makkelijk! En indien ze niks hebben neem ik je aanbod graag aan, want mn mams is op vakantiequote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:04 schreef simmu het volgende:
[..]
ik kan ff bellen morgen als je dat fijn vindt? als ze het zekers weten hebben wil ik zaterdag eventueel ook wel langsgaan en het opsturen. die dingen zijn volgens mij universeel. je kan ze om de poten van de stoel haken zeg maar
Dat bandje kan niet strakker..maar ik ga het toch proberen, want nu gaat ze dus met sjaal en al staan. Misschien dat dat hierdoor in ieder geval niet meer lukt. Thnxquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:30 schreef Ssserpente het volgende:
Linda, Lente kruipt ook uit d'r stoel. Nils heeft bij Prenatal een tuigje gekocht, maar daarvan moet een deel aan de stoel bevestigd worden. En dat heeft ie nog steeds niet gedaan, dus bind ik 'r ook nog steeds vast met een sjaal. Deze doe ik dan om het verticale bandje dat tussen d'r beentje zit en dan achterlangs om de horizontale balk. Dan trek je dus dan bandje strakker tussen de beentjes. En dan kan ze er moeilijk uitkomen.
oh, gelukkig bedoelde je het zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:20 schreef Asyniur het volgende:
Ik dacht dat het vast een opmerking was die je ook vaker gehoord hebt nav je ADHD-zoon...
Zo'n standaard-opmerkingalsof je je aanstelt/overdrijft...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef Kersjes het volgende:
Doet dat dan bij Thomas niet extra zeer aan zn knietjes?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:00 schreef Ca.ra het volgende:
Dank voor de jeuj-hij-kruipt-s! We zijn glimmend trots
Het kruipen is zonder spalkjes. De spalkjes zijn wel wat gebogen, maar niet genoeg om te kruipen.
Verder weinig te melden hier momenteel. Ik geniet van een vrolijk ventje en ben bezig met de planning van zijn feestje. Life's good
Linda, Thomas zat ook met een tuigje aan zijn meegroeistoel, maar hij begon hem steeds van tafel te duwen. En soms schoof de stoel niet achteruit maar kantelde hij naar achteren. Dat vond ik toch maar een enge bedoening dus voorlopig zit meneer weer in het Ikea-stoeltje.
Keshet, waar ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ben, wat gaat er nou gebeuren met Emma's voetje?
Dat doet Niels ook sinds vorige week en dan valt alle troep van het eten op zijn broekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:04 schreef Linda2205 het volgende:
Schuiven doet ze ook, wel minder atm. (Gelukkig...dat vond ik echt irritant namelijk)
Oh, das ook irritantquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat doet Niels ook sinds vorige week en dan valt alle troep van het eten op zijn broek
Haha, en dat dus ook ja! En dan maar niet snappen dat het hun eigen schuld is hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, das ook irritantDat je geen maaltijd door komt, zonder dat je 3u later nog de resten uit plooien, zakjes, etc moet plukken
![]()
Lotte zette zich altijd zo hard af dat ze niet meer bij de tafel kon en dan ging ze huilen dat ze d'r eten niet kon pakken. Aanschuiven, stukje pakken en hop, weg was ze weer.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef lily het volgende:
Dames, ik heb heeeeel vluchtig bijgelezen. Inpakken voor 5 personen waarvan 1 baby is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even voor Harry en Florian:
twee kleintjes die het super doen!!! echt top
[..]
oh, gelukkig bedoelde je het zo![]()
Nee, nu snap ik hem
Op een gegeven moment liet ik dr gewoon midden in de kamer zitten en huilen. Na een minuutje of 2 weer aanschuiven en dan bleef ze meestal wel zitten. Maar ze snapte dondersgoed dat ze het niet mocht. Zag je die beentjes omhoog gaan, zei ik: "Lotte....beentjes naar beneden" *ondeugende blik, klein beetje afzetten, kijken of ik het zie" "Lotte....." *verder afzetten, alvast beginnen met giebelen* "Lotte....doe je beentjes naar beneden nu" *wop, weg* En lol dat ze hadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, en dat dus ook ja! En dan maar niet snappen dat het hun eigen schuld is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |